Коментари - Турските фолксвагени и шкоди се очакват на пазара през 2022 г. | business.dir.bg
назад

Турските фолксвагени и шкоди се очакват на пазара през 2022 г.

В последния етап на преговори сме с Турция, каза Андреас Тостман, член на управата на "Фолксваген"

Обратно в новината

Коментари - Турските фолксвагени и шкоди се очакват на пазара през 2022 г. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Първият автомобил от завода ще бъде за Плевнелиев, че ако не беше той, турците нямаше да спечелят.

При тази аргументация, "че Турция е страна кандидат за членство в ЕС" няма да се изненадам ако в бъдеще ръководството бъде съдено за взетото решение. Стана практика ръководството на Фолксваген да бъде съдено за най-различни хитри практики, а това е поредната (турска) хитрост.

Плачат си пак за една голяма глоба ... малко им беше на тия мошенници .

Е, у нас мое да отворят един "голям завод" да им правим запалките на тия фолЦвагени и шкоди...Се файда ще е! Ще има къде 50 - 60 работни места и порой от хвалби...

Сетих се! Ще превземем Турция и завода пак ще е в Боколандия.

ГЕРБ били водили на БСП 11:1 ли беше колко.Хубаво,добре,факт.Ами "Тайпи"-то колко ти води на тебе бе,СИК-аджия ти глупав?1:0 Турски вместо Южен Поток ; 2:0 Бургас-Александруполис ;3:0 АЕЦ Аккую вместо Козлодуй ; 4:0 С-400(вместо скъпите щатски прахосмукачки)-са в Турция ; 5:0 Спрян износ на Бг селскостопанска продукция и заменена и изместена от Турска заради ембаргото.И 6:0 "Wv".

сега има място за хюндай бе тъпаци

само за батерийте им бря, ама и това е несигурно

Ние пък ще правим електромобили Бокомобил-007... във формата на чушкопек или тиква. За всяка кола ще има и ремарке 10 тона за акумулаторите.

За вас, българи, магазини - Метро, Лидл, Кауфланд и т.н.! За да може да ни плащате на нас икономиката. А ние с тези пари ще развиваме турската икономика със заводи!

Тихо, тихо, още нищо не се знае....

Нашите митничари и пътни полицаи ще им разкажат играта :)

Как турски, бе хора? Нали Тиквун Бей разправяше, че завода ще е в Боколандия?

Ако бяхме единни сега нищо германско и най-вече от VW не трябва да купуваме. Ама не сме. Това е голям шамар. Да прескочат държава от ЕС за да инвестират в Турция и после да искат да си продават нещата в България. Както стана с Калиакра. изнесоха завода и ни заляха с продукция. Ама аз лично от тях не купувам нищо!

Уплаши ги немците. Ще загубят 10-15 милиона от най-скъсаните бедняци в Европа. Ние не сме пазар за никой. ЗА НИКОЙ!

Не чете ли, че продукцията на завода ще е за Източна Европа?

Един въпрос, ако правеха тия коли в БГ как щяха да ги извозват? С влакове, кораби? Защото Тракия е три платна с аварийната.

По Дунава или с влакове.

сега има място за хюндай бе тъпаци

Истината е че завода пак си е наш, повече от половината население в Измир са български турци, и наследниците им

Произведено в ЕС от не се чете. И сега ги има тези етикети в ЛДИЛ. и ДНАЛФУАК.

Логично е когато всички инвестиции отиват в магистрали, а не в образование немците да предпочетат качествените и квалифицирани кадри в Турция, а през България само да транспортират готовата продукция.

И какви "качествени и квалифицирани кадри" според теб има в изобилие в Турция, където повечето от населението са неграмотни, и гласуват за ислямиста Ердоган?!

я бойкот братя за бога не купувайте турско VW!

ЕС ще трябва да сложи хубави мита на тези фолксвагени и шкоди с чалми .

НИщо неочаквано не е станало. В Германия работниците в автомобилните заводи са турци в огромната си част, хората залагат на познатото.

Бате Бойко като отвори завод за Тесли и ... чукове ще видите вие.

Не ти ли писна да си все посран с тия напъни бе.

Сега плевнята какво ще разказва?! Бля,бла!

С такива приятели врагове не ти трябват. Защо бяхме с тях във Втората Световна Война ,а сега избират Турция - Измир. Просто нямам думи.

Приятелството си е приятелство, а сиренето си е с пари. Чудех се през цялото това време на наивниците, които допускаха възможността България да бъде предпочетена пред Турция. На базата на какво? Население - 10 пъти по-малко, икономика - 10 пъти по-малка, пазар - 10 пъти по–малък. В същото време, корупцията в никакъв случай не е по-малка, съдебната система - неработеща, инфраструктурата - тепърва щяла да се изгражда... Ами, работниците - по-работливи ли са, по-квалифицирани ли са или, може би, по-непретенциозни?!

Всички които се пробваха избягаха от Б-я. Корупция е главната причина. Друга е администрацията, която по много причини бави вземане на решения а за бизнеса времето е пари. не може нормално все още да се прави бизнес в Б-я. Вярно че WV щяха да са галеното дете и въпреки всичко не пожелаха да са в Б-я. И уж ЕС и незнам какви брудершафти се клехме и пак нищо.

преди године един турчин ми каза -ТУРСКА СТОКА БЕЗ ДЕФЕКТ НЯМА ЕФЕКТ

Преди години обаче! Вече минаха много години и Турция е на светлинни години пред нас. Преди не беше така! Вижте само какви оръжия купуват и в какви количества. Това е показател за състоянието на икономиката.

Не бих казал че са на светлинни години пред нас. Просто работят без да мрънкат. Тук като започнат едни профсъюзи, не ти е работа. И не е да платиш на един или двама

В Б-я няма кой да работи. Ние сме само за акъл да даваме и да се дърляме по форумите.

Това е най точния и кратък коментар! Поздравления! Само, че е доста тъжно!!!

Турско VW - егати оксиморона. Да си ги карат, халал да са им.

Кисело ли ти е гроздето, а?

Дреме ми на гуя какво е гроздето. Не ям грозде.

Урко бре, ти май не си наясно още, че на БГ пазара е бъкано със стоки от Китай и Турция. Справка в Технополис, Техномаркет и т.н. и си се харчат яко. Може би щото не знаеме що значи думата оксиморон. Иначе сигур немаше да ги купуваме и ние.

Електората ако има малко ъкъл в главата сега ще бойкотира и няма да купува Народното возило - VW. Но едва ли можем да спретнем такава новина. :((

А в перник кво ще карат??

* VW вече няма нищо общо с Германия. Имат някъв прозрачен завод там, като за мостра, да могат да си продават по скъпо колите Ама да, изгубихме инвестицията ...

Искали на Бойко списък с поне 10 качествени работници готови за завода и не е успял да го направи..

Баа ти Меркел нали уж ти беше приятелка тиквуний банкянски?? Борисоввв тъп и нагъл си баце, с тоз си бил приятел с оня, а никой не те бръсне за слива - дори у банкя вече си едно дебело самоходно кюфте!

Матрялът у нас издиша. И в у Турция не е по-добре, като се види как ги озурпираха, но явно не е толкова зле като у нас.

никакви пасати и шкоди повече!

Тиквуня много се пънеше и пак осра готовата работа. То на 'интелекта' от банкя това му е цялото управление, да съсипва готови работи и да обикаля като турист идиот по целия свят за наша сметка. ГЕРБ = Мафия = 3'та национална катастрофа! То поне да беше умна мафия, а то най-тъпата, наглата неуката, крадлива и продажна алчна сган.

Най-доброто управление е на ГЕРБ след окупацията на СССР. А за цяла европа да се класираш втори на състезанието за фолксваген е за уважение.

бегай се прегледай бре .. т.е. няма нужда слагам ти диагнозата - дебил ( от ония 80% )

додо, ти сигурно се шегуваш? Нали!

не, бе сериозно. кога е имало повече инвестиции - при Луканов, Виденов, Костов,Станишев, Царя? Кога?

К'ва цела Европа бе пернат?! В цяла Европа само у нас не се произвеждат автомобили, даже и в Сърбия се правят.

да бе да, а турците се класираха предпоследни хи хи хи

Това да не ти е олимпиада, тук е 1 или 0, има завод - няма завод.

прост, по-прост ,най-прост тъпанар-13

Бойкот!

За мен това решение на WV е направо смайващо. При толкова висококвалифицирана работна ръка в София, примерно, те да отидат в Турция. И място за завод имаше, и милион и кууар специалисти с висока експертиза и широка такава. Ама това е - глупави германци.

Вместо да се чудиш, вземи размърдай малко сивото вещество.Имаме евтина работна ръка, ниски данъци, членове сме на Европейският съюз и въпреки това избират Турция. Защо така? Само не ми пробутвай глупавите обяснения, че турската държава участвала с финансови инжекции, а у нас това било невъзможно, защото европейските правила не го разрешавали. Това са обясненията на управляващите. С тях се оправдава некадърността. Не дойдоха у нас, защото сме световни шампиони по корупция!

Ти сериозно ли смяташ, че в Турция корупцията е по малка, отколкото тук?! По скоро WV отидоха в Турция, понеже там няма нужда да се съобразяват с разни правила и регулации, измислени от бюрократите в Брюксел!

Как го подпряха бате немците- баш пред избори... с такива приятели не ти трябват врагове.

Ами то наш Винету пак удари кьоравото -като им плесне сега едни големи тол такси, що пара ще влезе от транзита на народните коли към Европата! Не ти трябва нито Южен, нито Северен поток, а още 2-3 немски завода у турско! ББ затуй строи магистрали и въвежда бариери! Хак да им е на турците заводът!

111 много си ограничен да сравняваш производство в българия с някакви мижави тол такси от превоз на товари.

А, ще видим дали ще са мижави ...

Вместо от Източна Европа да произвеждат и изнасят за Турция те правят обратното.... И тез ще ни водят в ЕС и били лидер... сбъркана работа е това...

Турски Фолксваген ахахахаххаахахахахахаха ДА СИ ГИ КАРАТ ТУРЧОЛЯТА !

Смятай колко сме зле щом предпочетоха не европейска Турция !

що да сме зле? цяла европа се бореше за този завод. Класирахме се на второ място - ич не е зле!

турците се класираха предпоследни хи хи хи

И защо крихте новината цял ден?

Очакваме и Турските фолксватени и по улиците на България, добре дошли!

"се очаква да работят около 4000 души" В България, отдавна няма фирма с такова количество персонал. А Бойко, се бие по гърдите и се хвали на ляво и дясно, като резне лентичката на някой цех с 200 души персонал, от които 120 администрация. И после защо заплатите в България са ниски!

Не сте прав, може да няма фирми с 4к човека, но аз знам около 10 завода, които са с 1000+ работници.

Кои например?

БТК / В иваком са с над 4000

Виваком телефони ли произвеждат!

Като човек, който работи пряко с поне 30 човека от Виваком и непряко с още 30, мога да кажа, че поне 55 от тях не са съвсем наясно какво точно работят. И като резултат от своята работа биха посочили неща, в които нито имат участие като изпълнители, нито имат някакъв принос във вземане на решения или управлението на ресурси/персонал. За съжаление подобно е нивото и в почти всички по-големи фирми у нас, с повече от ... да кажем 50 човека персонал. Най-тежко е положението там, където рязко се е разрастнала дейността и са събирани хора от кол и въже (+ роднини), за да се окаже, че на 20 нови работници се падат по 40 нови мениджъра, но пък организацията е под всякаква критика. Така е и във фирмите - наследници на бивши соц-структури, в които все още има много хора от по-далечното минало и техни роднини (като БТК/Виваком, ЕРП-тата и т.н.).

Единствено аналогична инвестиция от Южна Корея може да закрепи имиджа на Борисов, ако не успее ще стане за посмешище, защото бързаше да се хвали и пъчи с инвестицията на Фолксваген.

Хюндай си имат заводи в Чехия, Русия и къде - в Турция. За нас - евентуално завод за "екологични" батерии.

Голям праз. В България досега идваха Роувър, Пежо, Гейт уол ... Затова Боце остави Фолксвагените на комшиите. Тъй ами!

то и Москвич, Чавдар, LIAZ-Мадара имаше, ама някога. В една друга, мощна, икономически развита държава България със световно развита лека и тежка промишленост, металургия, машиностроене, развито селско стопанство, образование на и над световно ниво, здравеопазване, земя от 111 хил. кв.км. , която се използваше, обработваше за благото и просперитета на гражданите на тази отдавна загубена България …

да, съветските окупатори ни пълнеха главите с цифри за благополучието....иначе мизерията си беше тотална. то нямахме пазари извун СИВ ти за просперитет говориш

сс, така ли ти казаха? Еми не е вярно! Не ги слушай, лъжат те.

Нямат ни доверие, слаб имидж, иначе беше добре този завод да заработи у нас и даде хляб на 4 хиляди семейства с данъците които да постъпят в държавната хазна и не само. Иначе Бойко добре ги плямпа в интервютата за успехите на ГЕРБ, а инвестициите къде са в България, особено в провинцията хората нямат къде да работят и цели райони се обезлюдяват.

А българските кога? А, извинявайте, то май бяха Хюндай... електро...

Значи е близо до решението... ама вече очаква коли. Колко ли е трудно да го кажете.. завода ще се строи в Турция и това е. "Който има повече сухо.. он че е пръв". (от стари филми) Мислех си, че ще е близо до Долно Уйно, ама явно там няма летище, което си е пропуск.

Ами хората, които работят в индустрията знаят от около 2-3 месеца, че завода ще е в Турция. Иначе тези циркове и новини са само за пред народа...

Който ще купува VW или Skoda да го направи преди 2022...

не си ти човекът който да казва на другите какво да правят.