Турските фолксвагени и шкоди се очакват на пазара през 2022 г.
В последния етап на преговори сме с Турция, каза Андреас Тостман, член на управата на "Фолксваген"
Обратно в новинатаКоментари - Турските фолксвагени и шкоди се очакват на пазара през 2022 г. | Бизнес.dir.bg
Коментари
Първият автомобил от завода ще бъде за Плевнелиев, че ако не беше той, турците нямаше да спечелят.
При тази аргументация, "че Турция е страна кандидат за членство в ЕС" няма да се изненадам ако в бъдеще ръководството бъде съдено за взетото решение. Стана практика ръководството на Фолксваген да бъде съдено за най-различни хитри практики, а това е поредната (турска) хитрост.
Е, у нас мое да отворят един "голям завод" да им правим запалките на тия фолЦвагени и шкоди...Се файда ще е! Ще има къде 50 - 60 работни места и порой от хвалби...
ГЕРБ били водили на БСП 11:1 ли беше колко.Хубаво,добре,факт.Ами "Тайпи"-то колко ти води на тебе бе,СИК-аджия ти глупав?1:0 Турски вместо Южен Поток ; 2:0 Бургас-Александруполис ;3:0 АЕЦ Аккую вместо Козлодуй ; 4:0 С-400(вместо скъпите щатски прахосмукачки)-са в Турция ; 5:0 Спрян износ на Бг селскостопанска продукция и заменена и изместена от Турска заради ембаргото.И 6:0 "Wv".
сега има място за хюндай бе тъпаци
Ние пък ще правим електромобили Бокомобил-007... във формата на чушкопек или тиква. За всяка кола ще има и ремарке 10 тона за акумулаторите.
За вас, българи, магазини - Метро, Лидл, Кауфланд и т.н.! За да може да ни плащате на нас икономиката. А ние с тези пари ще развиваме турската икономика със заводи!
Ако бяхме единни сега нищо германско и най-вече от VW не трябва да купуваме. Ама не сме. Това е голям шамар. Да прескочат държава от ЕС за да инвестират в Турция и после да искат да си продават нещата в България. Както стана с Калиакра. изнесоха завода и ни заляха с продукция. Ама аз лично от тях не купувам нищо!
Един въпрос, ако правеха тия коли в БГ как щяха да ги извозват? С влакове, кораби? Защото Тракия е три платна с аварийната.
Истината е че завода пак си е наш, повече от половината население в Измир са български турци, и наследниците им
Логично е когато всички инвестиции отиват в магистрали, а не в образование немците да предпочетат качествените и квалифицирани кадри в Турция, а през България само да транспортират готовата продукция.
НИщо неочаквано не е станало. В Германия работниците в автомобилните заводи са турци в огромната си част, хората залагат на познатото.
Бате Бойко като отвори завод за Тесли и ... чукове ще видите вие.
С такива приятели врагове не ти трябват. Защо бяхме с тях във Втората Световна Война ,а сега избират Турция - Измир. Просто нямам думи.
Приятелството си е приятелство, а сиренето си е с пари. Чудех се през цялото това време на наивниците, които допускаха възможността България да бъде предпочетена пред Турция. На базата на какво? Население - 10 пъти по-малко, икономика - 10 пъти по-малка, пазар - 10 пъти по–малък. В същото време, корупцията в никакъв случай не е по-малка, съдебната система - неработеща, инфраструктурата - тепърва щяла да се изгражда... Ами, работниците - по-работливи ли са, по-квалифицирани ли са или, може би, по-непретенциозни?!
Всички които се пробваха избягаха от Б-я. Корупция е главната причина. Друга е администрацията, която по много причини бави вземане на решения а за бизнеса времето е пари. не може нормално все още да се прави бизнес в Б-я. Вярно че WV щяха да са галеното дете и въпреки всичко не пожелаха да са в Б-я. И уж ЕС и незнам какви брудершафти се клехме и пак нищо.
преди године един турчин ми каза -ТУРСКА СТОКА БЕЗ ДЕФЕКТ НЯМА ЕФЕКТ
Преди години обаче! Вече минаха много години и Турция е на светлинни години пред нас. Преди не беше така! Вижте само какви оръжия купуват и в какви количества. Това е показател за състоянието на икономиката.
В Б-я няма кой да работи. Ние сме само за акъл да даваме и да се дърляме по форумите.
Турско VW - егати оксиморона. Да си ги карат, халал да са им.
Електората ако има малко ъкъл в главата сега ще бойкотира и няма да купува Народното возило - VW. Но едва ли можем да спретнем такава новина. :((
* VW вече няма нищо общо с Германия. Имат някъв прозрачен завод там, като за мостра, да могат да си продават по скъпо колите Ама да, изгубихме инвестицията ...
Искали на Бойко списък с поне 10 качествени работници готови за завода и не е успял да го направи..
Баа ти Меркел нали уж ти беше приятелка тиквуний банкянски?? Борисоввв тъп и нагъл си баце, с тоз си бил приятел с оня, а никой не те бръсне за слива - дори у банкя вече си едно дебело самоходно кюфте!
Матрялът у нас издиша. И в у Турция не е по-добре, като се види как ги озурпираха, но явно не е толкова зле като у нас.
Тиквуня много се пънеше и пак осра готовата работа. То на 'интелекта' от банкя това му е цялото управление, да съсипва готови работи и да обикаля като турист идиот по целия свят за наша сметка. ГЕРБ = Мафия = 3'та национална катастрофа! То поне да беше умна мафия, а то най-тъпата, наглата неуката, крадлива и продажна алчна сган.
Най-доброто управление е на ГЕРБ след окупацията на СССР. А за цяла европа да се класираш втори на състезанието за фолксваген е за уважение.
не, бе сериозно. кога е имало повече инвестиции - при Луканов, Виденов, Костов,Станишев, Царя? Кога?
К'ва цела Европа бе пернат?! В цяла Европа само у нас не се произвеждат автомобили, даже и в Сърбия се правят.
За мен това решение на WV е направо смайващо. При толкова висококвалифицирана работна ръка в София, примерно, те да отидат в Турция. И място за завод имаше, и милион и кууар специалисти с висока експертиза и широка такава. Ама това е - глупави германци.
Вместо да се чудиш, вземи размърдай малко сивото вещество.Имаме евтина работна ръка, ниски данъци, членове сме на Европейският съюз и въпреки това избират Турция. Защо така? Само не ми пробутвай глупавите обяснения, че турската държава участвала с финансови инжекции, а у нас това било невъзможно, защото европейските правила не го разрешавали. Това са обясненията на управляващите. С тях се оправдава некадърността. Не дойдоха у нас, защото сме световни шампиони по корупция!
Как го подпряха бате немците- баш пред избори... с такива приятели не ти трябват врагове.
Ами то наш Винету пак удари кьоравото -като им плесне сега едни големи тол такси, що пара ще влезе от транзита на народните коли към Европата! Не ти трябва нито Южен, нито Северен поток, а още 2-3 немски завода у турско! ББ затуй строи магистрали и въвежда бариери! Хак да им е на турците заводът!
Вместо от Източна Европа да произвеждат и изнасят за Турция те правят обратното.... И тез ще ни водят в ЕС и били лидер... сбъркана работа е това...
Смятай колко сме зле щом предпочетоха не европейска Турция !
"се очаква да работят около 4000 души" В България, отдавна няма фирма с такова количество персонал. А Бойко, се бие по гърдите и се хвали на ляво и дясно, като резне лентичката на някой цех с 200 души персонал, от които 120 администрация. И после защо заплатите в България са ниски!
Не сте прав, може да няма фирми с 4к човека, но аз знам около 10 завода, които са с 1000+ работници.
БТК / В иваком са с над 4000
Като човек, който работи пряко с поне 30 човека от Виваком и непряко с още 30, мога да кажа, че поне 55 от тях не са съвсем наясно какво точно работят. И като резултат от своята работа биха посочили неща, в които нито имат участие като изпълнители, нито имат някакъв принос във вземане на решения или управлението на ресурси/персонал. За съжаление подобно е нивото и в почти всички по-големи фирми у нас, с повече от ... да кажем 50 човека персонал. Най-тежко е положението там, където рязко се е разрастнала дейността и са събирани хора от кол и въже (+ роднини), за да се окаже, че на 20 нови работници се падат по 40 нови мениджъра, но пък организацията е под всякаква критика. Така е и във фирмите - наследници на бивши соц-структури, в които все още има много хора от по-далечното минало и техни роднини (като БТК/Виваком, ЕРП-тата и т.н.).
Единствено аналогична инвестиция от Южна Корея може да закрепи имиджа на Борисов, ако не успее ще стане за посмешище, защото бързаше да се хвали и пъчи с инвестицията на Фолксваген.
Голям праз. В България досега идваха Роувър, Пежо, Гейт уол ... Затова Боце остави Фолксвагените на комшиите. Тъй ами!
то и Москвич, Чавдар, LIAZ-Мадара имаше, ама някога. В една друга, мощна, икономически развита държава България със световно развита лека и тежка промишленост, металургия, машиностроене, развито селско стопанство, образование на и над световно ниво, здравеопазване, земя от 111 хил. кв.км. , която се използваше, обработваше за благото и просперитета на гражданите на тази отдавна загубена България …
да, съветските окупатори ни пълнеха главите с цифри за благополучието....иначе мизерията си беше тотална. то нямахме пазари извун СИВ ти за просперитет говориш
Нямат ни доверие, слаб имидж, иначе беше добре този завод да заработи у нас и даде хляб на 4 хиляди семейства с данъците които да постъпят в държавната хазна и не само. Иначе Бойко добре ги плямпа в интервютата за успехите на ГЕРБ, а инвестициите къде са в България, особено в провинцията хората нямат къде да работят и цели райони се обезлюдяват.
Значи е близо до решението... ама вече очаква коли. Колко ли е трудно да го кажете.. завода ще се строи в Турция и това е. "Който има повече сухо.. он че е пръв". (от стари филми) Мислех си, че ще е близо до Долно Уйно, ама явно там няма летище, което си е пропуск.