Коментари - "Тесла" спечели за първи път над 1 милиард долара за тримесечие | business.dir.bg
назад

"Тесла" спечели за първи път над 1 милиард долара за тримесечие

Компанията не се отказва и от прогнозите да увеличи средно с 50% доставките си на година

Обратно в новината
| Редактор : Десислава Димитрова

Коментари - "Тесла" спечели за първи път над 1 милиард долара за тримесечие | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И що да не спечели? Бачкат, произвеждат, продават, - печелят... Били такива, били онакива... Халал да им е, изкарали са си го.

Добре, а защо не довършите от какво е тази рекордна печалба? Да не е от продажба на въглеродни емисии, а не от продажба на автомобили? Ама това е днешният бизнес - не е важно какво и колко си произвел и продал, а как си стъкмил счетоводните сметки. Балоните имат едно странно, но непреодолимо свойство. Задължително накрая се пука.

Печалбата на групата е милиард и отгоре. Те освен коли и емисии продават естествено части, зарядни за вкъщи и "аксесоари".

досущ като руснаците

най-после и Тесла има производство след като тръгнаха производствените мощности в ... Китай производството в САЩ е ... менте , със самозапалващо се тесли

Това е лъжлива соросоидна пропаганда! Всеки путинофил знае, че Тесла е във фалит от 10 години! Какви са тия печалби? Лъжа е ви казвам!

Някой сметна ли по колко пари продават средно една тесла? 12 милиарда оборот за 200 хиляди коли прави по 600 хилядарки парчето. Айде посмали малко, а? Печалбата излиза по 60 бона на кола, което е приблизително продажната цена на тройката. Нещо не излизат сметките.

е то и Жоро Главътъ от квартала си купи чисто нова Q7-ца преди 2 месеца. за него радваш ли се ?

Чети, бе, човек.. продават и емисии, и батерии

Учи, развивай се, работи по цял ден, че да може един ден шефът ти да стане милиардер!

А ти се научи да смяташр както и поплюсковците. 12 милиарда: 200 000 е 60 хиляди средна продажна цена, а не 600 хиляди Както и 1,1 млрд на 200 000 е 5500 средно на кола. Друг е въпроса че правят и соларни панели и системи, както и Мегапак батерии за съхранение на енергия, продават и въглеродни емисии и ток на зарядните станции, които вече отварят и за други марки електромобили.

То пише, бе тъпак! Ама бързаш да заработиш копейките преди да си прочел.

Ма разбира се купуването на кола е едно и също нещо като производството й. Баси тъпаците ема!!!!!!

точно заради това мислене нищо не става от нас

Някой може ли да обясни какво значи "въглероден кредит" и как точно се търгува с това нещо?

Те и зарзават ще почнат май да търгуват, с тия техни тесли са за никъде.

1.50 долара печалба на акция, 650-700 долара цена на акция. Смятайте колко поколения ще трябва да преминат да си върнете парите. Правителството на САЩ подкрепят Тесла поради една единствена причина - SpaceX

Мъск е най-големия мошеник за всички времена. Разбира се това е възможно да се случи в страна, където мисленето не е приоритет на основната маса население. Цялото му производство, реализирано на пазара е колкото на една малка фабрика, а капитализираната стойност на тесла е колкото 3 от най-големите нефтени компании. Всичко това е докарано с една безумна реклама и фалшиви борсови операции, надувайки един огромен балон, който надявам се да се пукне много скоро. Всички негови идеи : от скъпите ел играчки, автономното им управление (?), подземния транспорт и най вече полетите до Марс са едни безумни измислици ненужни никому и безкрайно неефективни.

А можеш ли да покажеш ти какво си измислил и създал? Ако не можеш, значи просто хейтиш на общо основание.

Всяка автомобилна компания има право на определено количество въглеродни емисии, които техните коли да отделят за година. Понеже електричките нямат такива емисии, Тесла продава своите на другите марки, чиито коли нямат нужните ниски емисии. В противен тези марки следва да платят сериозни глоби. А да плащаш на конкуренцията, само и само да продължиш да съществуваш е много неприятно. Двата дизел гейта на немските автопроизводители са доказателство.

Приходите на "Тесла" от продажбата на въглеродни кредити на други предприятия обаче започват да намаляват и през второто тримесечие те са били 354 милиона долара спрямо 518 милиона долара през предходното тримесечие.- те това е бизнес да плащаш на един некадърник, че дишаш !!! И това си е чиста печалба !!! Но не за баламите !!!

Добавям, че модел 3 може да е 60 000, ама модел S е 130 000. Отделно за да имаш автопилот вече ще се плаща месечна такса, отделно Тесла печели и от продажбата на ток от станциите си.

Цитат: "През второто тримесечие компанията е доставила 201 250 коли" И с такава бройка да достигнат милиард за тримесечие? Ха изчислете колко милиона трябва да струват тези коли, че да докарат такъв приход? Да не говорим за разходите. Очевидно нещо са пропуснали. Не знам дали в хиляди няма да е пък много.

Средно по 5000 долара на кола. Модел Y и високите класове на S са по 60 000 долара. Какво ти е толкова странно?

То карал ли си Тесла да видиш какво е усещането? Поредният соц “интелектуалец” с IQ колкото стайна температура.

Да изберем най-скъпото което си казал и най-голямата бройка. 60000х250=15 милиона. Къде са 1 милиард?

Ой ой ой... Русороб и икономика.... Те за това Русия е на това дередже. Само 250 коли ли са продали...

МВного си плосък, бе! Като лист А4. За какво трябва да се изплащат акциите, като те си имат стойност и могат да се продадат? Друг е въпроса че не през всичките години печалбата ще е толкова. Може да стане и по 100 долара на акция и да изплатиш вложението за нула време. Може и самата акция да скочи, както стана с тези на Тесла, които скочиха 10 пъти за 2-3 години и направиха над 1000% печалба, та се наложи да ги мултиплицират

До "...": Не си прочел първият ми коментар и цитата от статията за 201-250 коли за тримесечие, както пише в статията. Така пише в нея, а не го твърдя аз, та даже се съмнявам да е вярно в коментара.

Тесла се продава по цял свят, тъпако! Говоря за акциите, че за колите е ясно и най-големият им пазар е в Китай, ама и те не мислят. Само ти жалкия цървул мислиш. Коя е тя "малка фабрика" с 50 милиарда оборот и 5 милиарда чиста печалба? Твоята ли, бе боклук? 5 милиарда печалба при положение, че строи още три завода, за които разходите са милиарди. А Тесла не харчи и една стотинка за реклама. Разчитат на малоумни идиоти като теб да ги плюят. И хората като проверят плямпаниците ви и разберат какви жалки смешници сте почват да знаят ЗА и да желаят Тесла. Безумните измислици на Мъск направиха от няколко хиляди произвеждани електрички преди 5 години, в момента всички да се надпредварват да правят и в световен мащаб да се продават над 15 милиона електрички- Ето това са никому ненужните и безкрайно неефективни идеи....

201 250 пише в статията. Тиренцето си го слагаш ти. За да уфлянкваш че не си тъп и прост и да не личи, че не знаеш елементарна математика. Дори в цитата ти няма тире.

201 250 коли!!!!!! Русоробията определено ви изглажда гънките.

Ми стани ти шеф и милиардер като е толкова лесно.

"Бизнесът" на Мъск е субсидиран. А субсидиите се основават на една голяма ВЪГЛЕРОДНА ЛЪЖА. Какво ще стане с този бизнес, когато хората проумеят въглеродната измама?