Тексас облага шофьорите на електромобили с 200 долара заради загубата от акцизи
Возилата на ток в богатия на петрол щат са се увеличили до близо 106 000 през миналата годината
Обратно в новинатаКоментари - Тексас облага шофьорите на електромобили с 200 долара заради загубата от акцизи | Бизнес.dir.bg
Коментари
Аз си знам, че прехвалената стока - не е стока. А хубавата стока няма нужда от реклама. Огледайте се около себе - живота е пълен с примери за това. Цялото това истерично , неистово лансиране на ел. мобилите не е в наш интерес. Политиците не обслужват интересите на народа. Те смятат народа за глупави овце за стригане. И най новата примамка за стригане са ел. колите. И то стригане под синджир. А синджира е т. наречената свързаност на тия машини. Те са вързани в обща мрежа и могат да бъдат на 100 манипулирани от вън. Всяка поотделно , на групи или всички заедно. Пълен контрол на трафика и придвижването от един човек на един компютър с достъп. Ето ви я скритата идея на политиците и техните спонсори. Това е върховен инструмент на власта. Ще стачкувате? "Бъг" в мрежата и колите в целия град остават блокирани. Още примери да давам ли?
Преди 7 години били 6х понастоящем 100х. Та тенденцията е ясна. Квото и да квичат разни форумни мишки с 20 годишни дизели, че въглеродния двуокис бил полезен, автопаркът след 20 години ще е 90% електрически.
Ай честито на тексаските каубои с електрически боклуци, а кога елекрически пищови за тях?
Но, ако караш колело, или ел тротинетка, или просто вървиш, колко трябва да плащаш, за това, че амортизираш пътя или тротоара. А ако люлееш детето си, в някой парк, какъв ще е данъка, за това че люлката се износва.. А ако просто дишаш, трябва ли да плащаш за въглеродния двуокис, който отделяш.
Явно си умник. Някой друг трябва да плаща за всичко но не и ти. Бас държа че ревеш с цяло гърло че пътищата са на дупки а парковете буренясали. Но да плащаш?? Неееееее
В държавите където рептилите са оглавили върха е така. Зщо не е така в Русия, последният стожер на човечеството, бензин и дизел по 1 лев, а газта 40 стотинки. Деева и демонокрацията деева.
В щатите с ниска заплата можеш да налееш към 3500 литра бензин. Аман от русороби. Деева и демонокрацията руска деева.
Я дай пример!? При 6-7$ за 3.75л, и 1600-1800$ заплата.. как точно става? Майкъл Мур има филм посветен на няколко ключови неща в щатите и има част посветена на паркинг колкото три софийски мола извън Лас Вегас, където спят в колите си, нямат достъп до здравна помощ, и до там им стига заплатата.. Да, в Русия има повече проблеми и никой с разсъдъка си няма да го отрече.. Ама да си тъп и наивен и да мислиш че в щатите има социална система и е царството на разкоша е на тежко облъчване от пропагандата..
3500 сигурно ще са ти нужни като не може да си платиш наема и трябва да живееш в колата. 9,25 долара е почасовата ставка в макдоналдс, ако си говорим за ниски заплати. 1500 долара бруто. И нека не забравяме защо бакшишите в гастрономията са им практически задължителни.
И да добавя. Въпреки този пътен данък и други данаци които са включени в цената(данък към града в който наливаш, данък и към щата и други(например заплатата на бензанджията $3000)) . Цената на литър бензин или нафта е доста по-ниска отколкото при нас. Така че се сърдете на нашите мародери.
Но пък и разстояниета не са малки, а и обичат да карат коли с висок разход. Не са чак толкова добре. Храната не знам колко е евтина или скъпа, но наемите май са високи.
5.12$ за 3.75л е дизела и 4 цента по малко бензина, като А98 в щатите НЯМА камо ли А100 При 700-1000$ на месец само за наем на долнопробен апартамент, с 3000$ ако не живеете като латиноси или китайци по 5-10 в апартамент, не са особено много. 400-4500 с късмет е шофьор на камион, цензинджията е повече към 200-2500$ ма като си рекъл..
Не случайно образователните системи глобално са под атака. Елементарни познания по физика и химия са достатъчни да зацепи човек каква гавра е електромобилът. Първа точка: Маса. Среден клас семеен електромобил е над 2 тона. Какво се случва с гумите в следствие на това? Втора точка: Батерия. Батерията оставена сама на себе си статично има неспираеми химични процеси. Предпазване от това няма. Автомобил с ДВГ когато е статичен не застрашава околната среда. Трета точка: При пожар необходимото количество вода за загасяване на електромобил надвишава многократно това за ДВГ. Наскоро горя в океана танкер почти месец. Нищо не можаха да направят. Чакаха го да се загаси сам. Не ми се мисли какво е отлетяло в атмосферата. Представете си ги са тия таралясници на етаж на паркинг. Една да пламне и става ужаскяващ филм. Помислете си кой и как наложи тази мода? Мъск с милиарди от държавата. Ако не схващате че зад това има глобална стратегия сте малоумни. Цената на нов електромобил е скандална. И това е идеята. Да не може да си ги купите. Да ги изплащате вечно. Да наемате, сървиси. Да не притежавате и да сте щастливи. А реалното решение на проблема съществува доказано. Нарича се синтетични горива. Само, че няма да позволи на елита хипер-регулация и следене. Четвърта точка: Изработката на електромобилите не е екологично чист процес. Само химичните елементи в тези батерии са достатъчни да се хванете за главата. Пета точка: Създаването на инфраструктура за зареждане на електромобили е огромна инвестиция. Не е ясно в съществуващите икономически условия и тепърва разгръщаша се битка за ресурси, коя държава ще успее да създаде адекватно решение.
най-голямата гавра на пропагандата за електрокари. Видиш ли, били екологично чисти щото използвали ел. енергия. А забравят да споменат, че тази ел. енергия примерно н Германия се произвежда от въглища! В 21 век сменихме бензина с въглища! Уауу, че напредък!
В щатите няма винетки. Пътищата се подържат от данък който е вкючен в цената на горивата. Колкото повече караш повече амортизираш пътищата но и повече данък плащаш защото наливаш повече гориво. Много по-справедливо е отколкото при нас. Една служебна кола минаваща 200 км на ден е със същата винетка като на един пенсионер който кара 1000 км на година. Електрическите коли не наливат бензин. Трябва все пак да плащат и те за пътищата.
Абе доста време задавам въпроса с какво държавите че си набавят доходите ако всеки кара електоколело.....ама те "ЕКО от съюзо" си знаят своето...
До всички тъпанари, те ще се припознаят! Въглеродния двуокис е жизнено важен за планетата! Астмата на дъщеря ти е заради праховите частици от гумите, феродото и лайната с които я храниш! Тролеите също имат гуми и спирачки! Не забравяйте, че “високотехнологичната” планета Земя добива все още 70% от нужната и електроенергия от горене на въглища!
Само два тъпанара ли цъкнаха минусчета? … Сорос умря, умряха и пичите му въшки!
Акциза по принцип си е грабеж. Вдеки си плаща и горивото и возилото и данъка и тоеа е екстра ограбване!!!
Колкото и благосклонно да се обяснява, то държавата е най-големият "законен грабител" на вашите пари. Акцизи, преки и коствени такси. Помислете само, със всяка ваша покупка вие плащате ДДС и за да имате тези пари за това ДДС, то сте им платили данък преди това. Та излиза че плащате данък и на данъка наречен ДДС. А относно електрическите коли, то днес те за издигнати на ниво фетиш и цената им няма нищо общо със себестойността. Тя е увеличена така, че трябва да си от елита или да си изкарваш парите с нея за да можеш да си позволиш имаш тази една електричка. Говоря за себестойносста, защото като у-во тя е изключително проста в сравнение с класическият автомобил. Нейната електроника е много сложна, но е лесно да се пресъздаде и мултиплицира. За рецеклирането на тези автомобили се вземат предварително страхотни данаци, за вреди от отровните батерии, но не всичко е така както е измислени да се говори. При електрониката не е така както при "механичните" коли с ДВГ. Цели електронни блокове не се износват, а изгаря определен елемент и целият блок може да се рецеклира като нов. С батериите, там е химия и там не е така както ви говорят. Истината е друга! Само вашите взети пари от държавата са същите, но в много по-голямо количество. Съвременната държава не произвежда, тя живее на ваш гръб, чрез плащането на вашите данъци към нея. А в САЩ,.....тях кучета ги яли...гледайте ващият джоб, нашият живот, нашият Народ и Нашата Държава!
А без данъци кой ще плаща на детски градини, майки, инвалиди, държавна администрация, полиция, военни, затвори, съдии, прокурори, следователи, общини, чистачи и ремонти, транспорт и пр.?????
За пътищата си плащаш с винетка и данък на автомобила За всяка администрация общини, съдилища папа и цоца такси За градски транспорт безплатен още не съм чул някъде да има на планетата За детските градини се плащат такси къде повече къде по-малко, не съм чул за 100% безплатни такива. За почистването си плащаш такса смет като поп За инвалидите си има НОЙ, който също цоца процент от всяка заплатка Та къде каза, че отиват данъците при положение, че така или иначе си плащаме за всичко, бе "мозък" ръждясал???! Потъват в бездънни ями на обръчи от фирми и обречени каузи като Усрайна, където пак се крадат само, че от местните тулупи. Данъците са кражба и престъпление срещу човечеството. А ДДС е чиста гавра, да плащаш данък на вече обложени средства... но овцете търпят..
от паразитите и мафията! Опитваш се да манипулраш, но ти е ниско IQ-то. Почваш сърцераздерателно с майки, деца и т.н. Свъшваш с "инвалиди, държавна администрация, полиция, военни, затвори, съдии, прокурори, следователи, общини, чистачи и ремонти, транспорт и пр" добави към втората част - издръжка на ромляните - за депутатите с ВЕИ - за тарикатите със строителни фирми на държавна хранилка - за малки военни разходи от поняколко милиарда с нулев ефект за армията - за всякакви обществени поръчки примерно лекарства, тол система и т.н. Ами никой данъкоплатец не иска да храни тези изроди...
Има една статистика, кога човек започва да работи за себе си. Горе долу, през юни. Тоест първите 5,6 месеца всеки човек работи за държавата, а след това за себе си. Индиректно, това значи, че държавата ни взима половината от заплатите, но нетните заплати. Но това е само от държавата, след това следват банките, ако имаш кредит, наем, ако си под наем, ток вода и телекомуникации.
Вижте, аз просто казвам как е устроена съвременната ни държава - тази сега живее от данаци. Е има една една държавна компания която не могат да си я поделят, кой да краде от нея. А предишната ни държава, по времето на соц-а. Тя бе необятно голям собственик на почти всичко в държавата, и тя някак си не се справи, много го забелязахме това и даже финансово пострадахме. Кок как и помагаше и пречеше, това е друга тема. Моето писане бе за това как сега ви се бърка в джоба - за хубаво или за лошо. Темата за колите, макар и пряка, тя в много случаи е свързана с това как Ви се бърка в джоба, мислете за това и за вашето благополучие!
По принцип така е честно. Но в Европа е друго - дай да натоварим още повече водачите на автомобили с ДВГ, за да може псевдо еко шитните да са по-атрактивни, а един ден, когато електрокарчетата станат, да речею, 70% от автопарка - бам! Изненада! Вземи този данък, шото няма пари! Същото е и с доста други отрасли, които изкуствено се унищожават за сметка на други и после оставаме във въздуха.
От години те наблюдавам колко си ограничен. Но се напъваш да си на всяка манджа мерудия. Плюете електромобилите, а после се жалвате, че децата ви били асматици. Жалка работа...
Нещо си се объркал, че ако се смнят всички автомобили с елктрокари детето ти ще започне да диша по-чист въздух. Най-големият проблем на градовете са праховите частици, а за тях трябва да се забранят всички автомобили, дори и смотаните леектрички!
Човека е прав. Едно от големите предимства, които рекламират на електромобилите, това е ниската цена на превоз. По принцип е така, само дето сметката в единия случай идва със силно оряазана разходна част. Имах удоволствието да карам автомобил с безакцизно гориво (LPG). Да си кажа, голям кеф беше 5лв/100 км. Всички тези облекчения, които електричките имат, в момнета в кйто станат масови ще изчезнат като с магическа пръчка. Защо в синя зона да паркираш електричка е безплатно? Ами, просто е , защото все още са малко и общината може да си позволи тази глезотия, станат ли електричките мосови (над 40% от автоарка) това момнетално ще изчезне! До кога според Вас държавата ще може да Ви финансира новата кола - ами до тогава, до когато всички нови коли са подобни и щеш не щеш просто нямаш избор и хоп.... бонуса изчезва (мисля беше 5 000 лв или нещо подобно). Приходите от акциз преставляват около 20% от общите постъпления в държавния бюджет.... а познайте колко време още няма да имаме акциз за електроенергията като гориво за транспорти не си мислете "аз ще си я зареждам в къщи и т.н. и т.н.", ами ако не мога да отделя акцизната част от неакцизната част честито - всичко става акцизно!
Сегашната истерия по електричкте ми напомня на ситуацията от преди около 20 г. Тогава упорито се рекламираше, че бъдещето е на дизеловите двигатели - икономични, висока мощност и върт. момент, даже ги обявяваха и за по-надеждни технически от бензиновите. Сещате ли се за рекламираните победи на дизеловото Audi V 10 в сериите на DTM и 24-часовите състезания? А за държавните субсидии за закупуване на нови автомобили в Германия /и в др. държави/ при връщане на стар - кампания продължила 2-3 години, шри които се закупиха огромно количество нови дизелови автомобили?