Коментари - Западът прави по-малко електромобили заради слабо търсене, но Китай строи заводи в Европа | business.dir.bg
назад

Западът прави по-малко електромобили заради слабо търсене, но Китай строи заводи в Европа

Ситуацията с електрическите автомобили е парадоксална

Обратно в новината
| Автор: Андрей Гурков, Дойче веле

Коментари - Западът прави по-малко електромобили заради слабо търсене, но Китай строи заводи в Европа | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Деградърляк си е правил сметки без кръчмар,че изведнъж народа ще се нахвърли на електричките но уви те още на са толкова практични колкото ДВГ,а и европейските коли са по-скъпи от китайските,имайки в предвид изкуствената инфлация създадена от ЕС И САЩ ЗА НАС НЯМА ПАРИ И ДВГ ВТОРА РЪКА ДАЖЕ!

Достатъчно е да се разкарат еврокомунистите от брюксел, заедно с администрациите си и нормалния бизнес ще се справи с жълтурите. Мятаме "зелената сделка" в канала, заедно с мигрантите, набиваме зверски мита на дивата част от света и работата спи ! И много е важно да напуснем световната търговска организация, СЗО и другите глобалистки тъпотии.

Че електромобилите са бъдещето е ясно. Петрола е ограничено количество и е върпос на време да свърши. Само дето нашата държава нищо не прави, за да преминем към ел. автомобили. Първо няма къде да паркираш, второ няма зарядни станции. Елкетромобила е лукс за богати с гараж и зарядна станция.

От години се старая да избягвам китайски стоки - дерхи, играчки, техника....а какво остава да им купя автомобил, с който да возя децата?Няма начин просто!!! Има десетки клипове за огромни терени в Китай ПЪЛНИ с хиляди изхвърлени ел. автомобили, защото са боклуци..Но продължават да наводняват пазара защото партията налива огромни средства в производството...

Голяма част от електрониката е сглобена в Китай. Относно автомобилите - едно Време така говорехме и за Хюндай, които правеха Митсубишита, а къде са сега Хюндай и къде Митсубиши. Така или иначе, ако си купиш електромобил, има голям шанс батерията да е китайска. Факт е, че в най-големият пазар на автомобили (китайския) все повече предпочитат китайски пред европейски автомобили

Това означава само че китайците ще са по-добре платени от европейците.

Изгубена кауза - бавно зареждане, големи загуби в батерията поради принудително големите токове на консумация и заряд, нисък капацитет на батерията, голямо тегло, което не оставя пространство за багаж и пътници. Само привилегиите от еврозелките ги крепят

Нямало търсене на електрически коли . Причината е проста даваш си парите и получаваш една огромна батерия която всеки момент може да се възпламени. Елементарните изчисления показват че за производството на една електрическа кола се отделят много повече замърсяване колкото за производството на един бензинов или дизелов двигател и за времето на цялата му експлоатация. Съпоставимо ресурса на една електричка спрямо ресурса на класическия автомобил е едно към пет хората не са прости, затова не купуват електрички.

Електрическият автомобил не замърсява, само ако енергията, с която е зареден е произведена от слънце, вятър и вода, а не от полезни изкопаеми. Хубавото е, че никой не гласува за зелените и вече ги няма на политическата сцена в Европа. Според мен ДВГ-то все още няма алтернатива - ама на кого му трябват 100 коня и разход 7-10 литра на сто км. Направете колите по 50 коня с разход 2-3 л на 100 км и ето ви двукратно намаляване на емисиите. Толкова е елементарно.

ЗА АЕЦ НА БЪРЗИ НЕУТРОНИ ...ИМА УРАН И ТОРИЙ ЗА ОЩЕ 100 000 ГОДИНИ ЧОВЕШКА ЦИВИЛИЗАЦИЯ

ДВГ ще има само в камиони и кораби, и трактори. Нищо ново не е измислено след турбото и директно инжектиране на горивото. Европейските производители закъсняха пак с разработването на ефективни батерии, купуват от китайците и затова са им скъпи електричките.

Те па щото китайците като са измислили едни ефективни батерии - мани, мани. Именно в сферата на батериите тепърва предстои клане, т.е. същото, което стана при панелите.

Китайските електрички не са за подценяване. Ксайоми, да тези които правят телефоните, изкараха брутална електричка за 42к Долара. Шефа на Форд я кара вече 6 месеца и е удивен колко са напред китайците особено със софтуера. Сега със заводите в Европа няма да имат и мита.

Оф, Шаоми, бре... И значи... ориз. Че е брутална, брутална е, ама не в смисъла, който влагаш ти. Толкова са напред със софтуеъра жълтурите, колкото и в стационарните приложения. Апдейтваме, пачваме и накрая ръчно туийкваме, че горе-долу да замяза, пък думата киберсигурност изобщо няма превод на китайски, явно. Намалете го малко този патос, че се излагате.

Китайските боклуци трябва навреме да се изхвърлят от западния свят. Като всяко нещо, което правят, и тези автомобили са пълни боклуци.

Може би китайските боклуци ще отворят очите на чичковците от БМВ, ФВ, Мерцедес с големите пачки и скъпи костюми да впрегнат мозъците на подчинените си високоплатени меринджеи да измислят и те нещо конкурентно.

На практика китайските електромобили не са чак толкова прекрасни. Европейските освен че са дори по-зле, са и скъпи. При ДВГтата не е така и на мен ми звучи тъпо да се ограничават в този случай. Европейската администрация работи против европейските интереси в този случай.

Си купува Ел каручка?

Според гуглова информация: Въпреки факта, че превозните средства по стандарт евро 6 са по-щадящи към околната среда и произвеждат по-малко емисии от двигателите на по-старите бензинови и дизелови превозни средства, те все пак са по-вредни за околната среда от електрическите превозни средства. Електромобилът няма да генерира нулеви емисии на отработени газове и няма да допринесе за пряко замърсяване на атмосферата, живи + здрави

Ьа въглероден отпечатък иде реч. Включва целия цикъл производство - рециклиране.

И все пак нищо не каза

Електрическият автомобил не замърсява, само ако енергията, с която е зареден е произведена от слънце, вятър и вода, а не от полезни изкопаеми. Хубавото е, че никой не гласува за зелените и вече ги няма на политическата сцена. Според мен ДВГ-то няма алтернатива - ама на кого му трябват 100 коня и разход 7-10 литра на сто км. Направете колите 50 коня с разход 2-3 л на 100 км и ето ви двукратно намаляване на емисиите. Толкова е елементарно.

Повечето "фенове" на китайските автомобили не са се качвали в тях и никога не биха си ги купили. Почти съм сигурен, че 100 от тези "фенове" карат европейски или японски автомобили. Важно е обаче какво казват от Москва, а от Москва казват и повтарят китайските автомобили са по-добри и глупаците у нас се радват и повтарят. Голяма радост тази есен и зима витае във Българските медии непрекъснато се пише за страшната криза в Германия и в Европа. Всякакви експерти се изказват, писуват мрачни краски и се радват и проракуват. Глупаците се радват и пишат ли пишат. Само, че всички вие радостни глупаци не разбирате едно, че ако Европа има проблеми скоро тези проблеми ще дойдат и при вас и тогава ще се чудите къде СЕРАТ ГЛАДНИТЕ.

да беше научил правописа, а след това да даваш "компетентно" мнение.

Нямам проблем с правописа Ванко. Всичко си прочел и разбрал. Нещо те е жегнало за да съскаш .

Дали имаш проблем с правописа не е ясно, но правописни грешки имаш, елементарни. Щом наричаш други глупаци, би трябвало да се държиш(поне) като умен. А по-долу има един добър анализ на ситуацията, направен от един умен човек, без излишни претенции. Добавям текста, без претенции за авторство. Хайде и аз да се изкажа. Според мен Китай правят каквото трябва да правят - субсидират и развиват електромобили, защото в тях виждат възможност за пробив. Те не могат да се конкурират при ДВГ. Инвестираха и сега са напред с батериите - и като технологии, и като ресурси. Но Китай строи и електроцентрали от всякакъв тип, за да има ток. Обратното правят в ЕС - затварят електроцентрали, инвестират и субсидират китайски фотоволтаици и китайски батерии. Освен това налагат глоби на това, в което е добра Европа - ДВГ. Резултатът е видим - преместване на заводите на германската химическа индустрия, затваряне на заводи за електромобили, фалити и затваряне на заводи в металургията - общо взето затваряне на заводи във всички енергоемки производства. Ръководството на ЕС обаче продължава да вярва, че някак всичко ще проработи - е няма как. Сега се опитват да сключат сделка с Ю. Америка, за да има къде да се продават германските автомобили - едва ли ще го гласуват заради фермерите. Единствения начин да се излезе от кризата, според мен, е смяна на ръководството на ЕС, спиране на "еко" глобите и някой кадърен да започне да мисли за изграждане на енергетика - а някои дори искат да затворим и АЕЦ-овете?!?

Няма такива работи. В Русия казват че поради ембаргото китайските автомобили нямат алтернатива там. И казват че са по добри от другите (разбирай руските) като цена-качество. А електрическите китайски там са единствените, от сорта, които се продават.

В статията си пише. Немските ел. коли са скъпи. За това не ги купуват хората. В Германия пестенето на пари е религия. Ел. колите са с 30% до 50% по-скъпи от ДВГ. Средната цена на нов автомобил в Германия за 2023 е 44 000 евро. 13 000 до 22 000 евро разлика в цената са много пари.

Махнете се с тия електрокарчета! Най ми е кеф да гледам луксозни таратайки на ток , вързани като коне пред безиностанцията. Собствениците пият кафе и се псуват наум за кво ми беше тая електричка.? ! А де! Дадох куп пари за да вися на бензиностанцията. Не мога и да я продам, никой не я ще. Бахти тъпака дето сам...

Закакво да псувам бре че ще спра да почивам на 300км за 20 мин ли . Ми аз с моята кола която има 90л резервоар минавам 90 км и отгоре. И пак спирам на 300км за почивка .

Да се чете 90л -над 900км

Спираш, ако искаш :) И като се наложи, зареждаш за 10 мин :) И бързото зареждане, не ти прецаква резервоара :)

Хайде и аз да се изкажа. Според мен Китай правят каквото трябва да правят - субсидират и развиват електромобили защото в тях виждат възможност за пробив. Те не могат да се конкурират при ДВГ. Инвестираха и сега са напред с батериите - и като технологии и като ресурси. Но Китай строи и електроцентрали от всякакъв тип за да има ток. Обратното правят в ЕС - затварят електроцентрали, инвестират и субсидират китайски фотоволтаици и китайски батерии. Освен това налагат глоби на това в което е добра Европа - ДВГ. Резултатът е видим - преместване на заводите на германската химическа индустрия, затваряне на заводи за електромобили, фалити и затваряне на заводи в металургията - общо взето затваряне на заводи във всички енергоемки производства. Руководството на ЕС обаче продължава да вярва, че някак всичко ще проработи - е няма как. Сега се опитват да сключат сделка с Ю. Америка за да има къде да се продават германските автомобили - едвали ще го гласуват заради фермерите. Единствения начин да се излезе от кризата, според мен. е смяна на ръководството на ЕС, спиране на "еко" глобите и някой кадърен да започне да мисли за изграждане на енергетика - а някои дори искат да затворим и АЕЦ-ите?!?

добър анализ от твоя страна

Бъдещето е на Водородните автомобили. И не само автомобили. Това че китайците заливат света сега с електрички, не означава че са провидели толкова в бъдещето. Тези които го могат са бели хора - европейци и американци. Те в момента гледат сеир. И се забавляват с отчаяните опити на рушняшката пропаганда да им обясни какви са нещастници, джендъри, как Европа пропада и ще има нов световен ред в който великите ще са жълтури и рушлямци. Муахахаха!

Умря водорода или ще бъде нишов за кораби и други ткива . Тойота се провалиха . Шел затвориха в калифорния над 500 зарядни станции за водород защото никой не купува водородни коли

Ти па и ти къде се изказа... Вододрът е с плачевно ниска енергийна плътност, но за сметка на това има сума недостатъци, половината от които са характерни само за него.

Бе, тук само такива с хуманитарно образование ли са се събрали, че лепят минуси на аргументи. Ама и аз кво съм се хванал да си свалям нивото с разни дилетанти, дето не знаят кулонов брояч какво е...

Затворени са само няколко станции в Калифорния, но продажбите на карбонови автомобили се е увеличила в САЩ. Освен Тойота, тая година в серийно производство пуснаха двигатели и Бош и Хюндаи. Така че споко - нищо не е умрело.

Те Американците така се опитват от десетина години да направят хиперзвукова ракета. Наскоро им бяха първите тестове. Ма публични данни нямаме. В същото време Теслите се продават с 90 процента печалба ма това не ги прави по-качествени. Среден клас Китайски автомобили имат Лайдар и автономно управление ниво 2+. Мъск още лъже народа, че без лайдар ще стане раотата. Ма Сайбертрък, чекаме новото му такси без волан с две седалки и спортен дизайн да залее света. Дотогава ще караме китайски електрички но само ако Фон Дер Лайнарката разреши тарифите да са приемливи. Ако не, ще изплащаш ниско ниво китайска каручка с лепенка на Стелантис и Емблемка на ОПЕЛ за 100 бона и ше славиш кокаина.

Изобщо няма да карам електричка - не съм в луна парк! Ще си карам добрия стар дизел, а и новия ще карам скоро! Тая година ще има СТОП на зелената истерия в ЕС и ще се възобновят производствата на нормални автомобили, както и ще се произведат още ядрени реактори и ще се включат в системата спрените . Франсетата миналата седмица въведоха един. Така че на китайчетата няма да им мине номера!

И като имат Лайдар какво? Технологично, Тесла са на светлинни години от всички останали производители на ел коли. Аз карам Тесла от години и нямам никакви грижи, освен че не е зимна кола, заради студа и батерията, която рязко губи капацитет. Но това е недостатък на всяка батерия.

Важното е,че влагат безумни пари в джендър и ЛГБТ идеологията.

Като доктор по електротехника, занимаващ се с китайски инвертори, батерии, панели и т.н. мога да препоръчам на някои долни коментатори да понамалят патоса. ЕВропейските коли станаха боклучави, заради ефекта на посткоронната икономика и заради идиотските евро категории, обаче китайците имат още много хляб да изядат, докато направят нещо свястно от нулата, т.е. започвайки от развоя и стигайки до крайния клиент. А, и още нещо да не забравя - лъжат не като цигани, ами направо лъжат като китайци. Сбъскайте се с тях и с техните творения челно и професионално, тогава се прехласвайте. Естествено, Европа потъва с пълна пара, обаче това е бай дизайн. Нали развитите икономики били деиндустриализирани и с тосподстващ дял на сферата на услугите. По този критерий сме не просто развити, ами тепърва съвсем ще се наразвием. В обобщение - швабите са пълни тъпанари, обаче жълтурите не могат да се надскочат. Вижте какво стана с Япония, която през 80-те беше тръгнала да завладява света, гледайте какво става в момента с Южна Корея, сещайте се какво го чака и Китай.

Така е - ние едвам храним 2 милиона пенсионери. Там са 600 милиона. Деца няма, нацията застарява. Големите компании се махат от Китай и отиват в Пакистан, Индия, Виетнам. Китай няма да стигнат апогея на Япония и ще се сринат. Съществува и политическият фактор.

Махат се много малко от компаниите . Много се махнаха и се опариха . В Китай не ниската цена на работната ръка е причината компаниите да са там а защото там единствено има истинска изградена пълна верига на доставки и още по важното от идеята до имплементацията в Китай времето е най-малко . За нов модел кола на запдните компании им трябват 3 години от чартеж до производство . В Китай това време е 18 месеца .

Ха, ха, 18 месеца, ама пускат някакъв сурогат и после се почва с разправиите. Колкото неща са ми сменили с нови, щото със "старите" не могат да се оправят, нищо, че старите са на половин година. Заринал съм се с батерии. То и западняците могат и те така да пускат полуготови глупости и май вече и те го почнаха това, а клиентите им се рпевръщат в бета тестъри.

Разликата между Китай и ЮК и Япония е че Китай не е васал на америкаските престъпници . Японците бяха принудени на едно Събиране в Плаза акорд хотел да повишат изкуствено валутата си и от тук нататък тръгнаха надолу . Китай има суверинитет ..... Понеже виждам че май с батерии се занимавате .Я дайте един не азиатски производител на Батерии . За Авотмобили 70% от пазара се държи от Китайци . КАТЛ 35% . БЙД 16% и има още няколко по-малки . От ЮК са ЛГ и Самсунг но много по малък дял . От Япония остана май само панасоник . Китай прави батерите за огромната чат от колите в света и Тесла и БМВ И мерцедес итн ползават на КАТЛ Или БЙД ...

Китай не били васал? Хахаха. При положение, че 90% от износът им е за САЩ и Европа, каквото им се нареди това правят. А не Русия, която е 3% от износа им. Те слушат, този който дава пари, дори и да го мразят.

Е, то пък за силициевите монокристални панели 100% имат монопол. И кво от това? Скивай къде са цените на пазара в момента - под себестойност. Сходна схема и са батериите. Прогнозите са за 60 евро на кВч скоро. Едната хипотеза е, че европейците и американците оставиха първата вълна на китайците с яко енергоемкияте силициеви панели и с яко замърсяващите литиево кобалтови, докато узреят перевскитите и натрия, при което нещата се обръщат на 180 градуса. Те казвам, че е гарантирано, но има добра вероятност. Иначе, в момента имам панели по 8 цена на ватпик, т.е. по.евтино отколкото тук могат да ми направят стъклопакета от незакелено стъкло със същата площ, ако разбираш какво ти казвам.

ФИНИШ. Цъкни долният линк преди да са го изтрили. Ма гледай да си седнал тиквенико. Качеството на изработка е на ниво Бентли, Мерцедеса и Аудитата са като цигански каручки.

А, бе, жмундьо, аз такива съм ги виждал наживо, бе. За бентли ще ми говори - ха, ха. Както казах, аз съм доктор и не гледам "качество на изработката", ами нивото на проектиране и най-вече припокриване на заявени параметри с реалните. Всичко е лъжа, всичко е измама, бе, гъбо. Как можеш да познаеш, че жълтур лъже? Мърда си устните...

А, бе, илитерат, казах такива а не точно този. Ама китаецът си е китаец. Пък самият факт, че си се набутал с ягуар, че си го и реставрирал, показва каква си гъба. Имаш поздрави от новата ягуарска фирмена идеология и отази реклама с цветните изроди е поздрав за теб. Вярвай си на очите, ама първо кажи какви са ти криденшълите. Ако си капацитет, би трябвало да се познаваме. Можеш да споделиш и професионален опит - нещо там инсталирани мегавати мощности, мегаватчасове капацитети и т.н.

Леко с Ягуара. Купил съм си последният с нормален дизайн тикво. Х308. Бош електроника, не тъпотията на Лукас. И още един съм поръчал със суперчарджър. Специалист по джендер идеологията ли си? Боли ме фара, че ТАТА сринаха марката. По тая логика кво? Да не реставрирам Ланча Фулвия Купе, щото отдавна са се изпогейчили ли? Или да си фърля Гибсъна от 70 те, щото са произвеждат мебели с жици?

Хе, хе, пребоядисаният ти ръждилник все едно е нов, ама именно затова е "все едно", щото не е нов. Гледай си старите таратайки и китарите и не се бутай при батериите и електричките, от които очевидно нищо не разбираш, видно от прехласванията ти по разните рекламни клипове. Остави ни нас, дето ежедневно се разправяме с китайци именно на тази тема и не ни обяснявай колко са велики, че както си се запенил, ще се задавиш. Ние твърденията им ги проверяваме не просто на практика, ами в лаборатории, бе, реставраторче. Не просто лъжат, ами злонамерено лъжат. Не че швабите не лъжат с покриването на стандартите и не че не ги хващат. Разликата между теб и мен е, че аз съм реалист и знам, че и едните, и другите са боклуци, а ти си се ентусиазирал като ученичка пред... да не казвам какво. Пусни сума мегаватчасове БЕССове, пък тогава ми обяснявай колко били в космоса китайците и калко качествени им били... сглобките, ха, ха.

Майсторе, не споря че има боклуци. Ма споря, че ВСИЧКО КИТАЙСКО Е ТАКОВА. Никаква логика няма зад тезата ти. И да, очите ми не ме лъжат като гледам качеството на изработка на електрокарчето дето немеца му прави ревю. Глей линка пак ти казвам. Това производство изисква сериозно ниво на стиковане, проверка, а и таргетираната ниша, която може да си позволи 100к евро не можеш да я клатиш много. Схващаш ли? Таргета е да се разкарат евроталигите от Китайският пазар, който видимо има вече достатъчно развита средна класа за разлика от загиващата в ЕССР. Като си пърдим тука, те светна. Ягуар Х308 можеш да намериш за 5к лева. И за 10к+ евро. Никва разлика. А Фулвия оригинално купе с оригинални части направо е безплатно разбирш ли.

Я, обясни на хептен заблудените кое й е великото на тая китайска цигания? Набутали една сюрия сервота, та хептен да стане два тона и половина тая кочина. Не стига, че на това му искат над 100 000 евро, но е с умрялата НМС батерия, дето това се пали, дефлагрира и накаря трови с кобалт всичко. За капак, батерията може да е под наем, т.е. колата си върви с тежести - месечен абонамент за батерии. Този бизнес модел отдавна беше отречен и Тесла отдавна забрави за него, защото батерията е най-кекавото нещо в електричката и само леко да се друснеш на някоя бабуна и да й поогънеш ламарината - край с гаранцията. Как да не си закача батерия, която не знам в какво състояние е. Цялата концепция е крива, а тоя се прехласва като малко дете. Аман от дилентанти, ей - малко моторизириани врати и капаци, малко лампичики и шаренийка, малко друсане като лоурайдър от гетото и нашият вече се е напикал от кеф...

Да, всичко китайско е такова и това се дължи на съвкупност от фактори, но най-вече на манталитет. Я кажи ти колко пъти с ходил там, ама не на екскурзия, ами да видиш лично какви са свине. Китайците са гьотерджии. Не може до вчера да са били селтаци по оризищата, а днес вече да са индустриална сила. Англичаните са в основата на индусстриалната революция, бе. И пак въпреки няколкото века водещ опит накрая се изложиха и правят извращения като тия ягуари и като ония ланд ровъри. Неслучайно ги изкупуват на едро циганите от бившите им колонии. Все едно да се чудиш като кажа, че всичко индийско е циганско. Било Тата, било Махиндра. От циганин и от китаец не можеш да очакваш японско, немско или английско. То, вече японско не можеш да очакваш от самите японци и немско от самите немци, ти за китайците агитираш... Какво качество на изрбатоката гелдаш пък и ти на тая пластмасария, като аз гледам концепцията?! НМС батерия? При това сменяема? Това още на ниво идеен проект е пълен боклук, бе. И с друса като лоурайдър, особено в синхорн с телевизора - не мога вече. Такава латино цигания ми идва хептен нагорно. И всичко това са чарколяци, които да разнасяш в общата маса, да се развалят и да управляваш чрез покитайчения канбас, дето израелците са го пробили още докато тия са му боцали фърмуеъра. В Ливан не гърмяха само пейджърите с предварително заложените детонатори, ами гърмяха сума неща с батерии, дето китайците и рудиментарни защити не могат да им сложат. Да ти обясня ли колко е лесно да одумкаш НМС батерия, като докопаш БМСа й? А такава драйв бай уайр свинщина да я забия в колоната на някой мост? Знаеш ли в момента колко компрометирани стационарни инсталации има и това какъв проблем е за европейската енергийна система и колко голям ще е тепърва? Само тези търкалящи се простотии ни липсват. Гледай си фулвиите, делта интегралетата и подобните, ама от батерии, инвертори, електродвигатели и най-вече софтуеър стой далече, щото нищо не разбираш.

Важното е се помпа Зиленку с кинти и да се квичи - слава кокаина :)

Да кажа на тези които не следват тренда на елктрическите коли в Китай . Там има около 90 производителя на плгин хибриди или електрички . Да дам имената на някой .Проверете отзивите за тях (За съжаление на кирилица заради дира). 1. Би Уай Ди 2.С. А. И. К (Собственик на старта британска марка МГ) 3.Гиили (Собственик на Волво и Лотус) 4.Ли Ауто (Страхотни СУВ с фокус към семейството) 5.ХПАНГ (Най добрата автономна система за управление на нивото на Тесла) 6. НИО (Единствените които предлагат смяна на батерията със заредедна за 3-4мин в роботизирани станции) 7. АИТО Моята любима марка - Хуавей и още две компании . Особено АИТО М7 или М9 8.Лиип Моторс (Стелантис ще предлага техни модели като има слага някой от марките на стелантис) 9.Чери (Ще строи завод в Испания ) Сигурно забравям някой още от големите .В Китай има още 90 такива производителя

Гледах отзиви от Русия, защото основно там се търгуват. Гният още на втората година.

Питай ме мен със стационарните инсталации. Вече над месец имам разправия по синхронизирането на едни батерии с едни инвертори и както винаги "за първи път се случва" и "предали сме тикета на АрЕнДито". Всичко е бъгаво, недомислено, отворено на кибератаки и е пач върху пача. Естествено, на практика никога не се покриват претендираните характеристики. За батериите да не отварям дума. Само да ви светна, че в лабораторни условия не сме постигнали над 1800 цикъла живот при 1С за която и да е батерия, вкл. и такава на Тесла. Това, което жълтурите прокламират за цикли живот е не просто лъжа, ами чиста измама. Перспективата е в натриевите батерии, защото там жълтурите нямат производствен монопол, а спадът в събестойността и широките работни диапазони са удар в китайската стратегия за монополно положение. Китай е хартиен тигър и е он бороуд тайм. Естествено, да не подценяваме способността на еврогейците да пропилеят всяка благоприятна ситуация и да ни закопаят с комсомолски плам.

Ревю. Германец сравнява висок клас електрички на Порше, Мерцедес и Ауид с новото Нио. На края пита: Какво правят европейските производители по темата, защото пазара им в Китай за висок клас седани ще бъде премахнат. А на фона на това НИО най-скъпата Тесла е като Дачия с тунинг. https://www.youtube.com/watch?v=0iDJiLBlrPU

Я, обясни на хептен заблудените кое й е великото на тая китайска цигания? Набутали една сюрия сервота, та хептен да стане два тона и половина тая кочина. Не стига, че на това му искат над 100 000 евро, но е с умрялата НМС батерия, дето това се пали, дефлагрира и накаря трови с кобалт всичко. За капак, батерията може да е под наем, т.е. колата си върви с тежести - месечен абонамент за батерии. Този бизнес модел отдавна беше отречен и Тесла отдавна забрави за него, защото батерията е най-кекавото нещо в електричката и само леко да се друснеш на някоя бабуна и да й поогънеш ламарината - край с гаранцията. Как да не си закача батерия, която не знам в какво състояние е. Цялата концепция е крива, а тоя се прехласва като малко дете. Аман от дилентанти, ей - малко моторизириани врати и капаци, малко лампичики и шаренийка, малко друсане като лоурайдър от гетото и нашият вече се е напикал от кеф...

Според мен китайчетата са измислили нещо. На електричките им трябват две неща - яка енергийна инфраструктура и надежден, малък и с голям капацитет енергиен източник, който се зарежда бързо. Гледам ги, настъпали са педала на атома здраво, и няма да се учудя, да са намерили алтернатива на литиево-йонните батерии. Стане ли това, ще приложат зеленото робство и на ЕС и на САЩ.

Нема начин за Америка - тук са такива разстояния, а на север такива температури, че извън града с електричка, е не само непрактично, но и опасно за живота.

Другата година КАТЛ (най-големият производител на батерии в света ) пуска батерии които почти не страдат от проблема с температурите . Не повече от 5% надолу ще е макс капацитет до -40

Където няма изградена инфраструктура за електрички китаеца продава уникални хибриди. За цената на Макан втора ръка (30 000 доларес) може да вземеш аналогичен по оборудване електромобил с 1,5 куб ДВГ генератор за зареждане на батерията. Хем 500 коня електричка, хем спираш на бензарката да сипеш като тоя с Макана дето е с некви си 250 коня. Оборудването е и по-качествено и модерно. Въобще отиде коня у ряката.

Пояснявам. Всичко е планирано. Европейските джендери не трябва да притежавт нищо и да ползват всичко под наем, за да има транзакции и таксички. Всичките европейски автоконцерни са яко инвестирали в Китай. Последно ФАУВЕ като обяви, че ще затваря завода си в Германия (с цел да уволни 35 000 човека като уловка) инвестира 500 мииона в платформа на експенг. Това е грабеж и сваляне на стандарта на живот на Европееца. Вече и слепците би трябвало да го виждате. Земеделието е дармадан, защото без евтини азотни торове от Русия няма обеми. Съответно след фалитите Блек Рок, Вангард и Стейт стрийт ще изкупят уж през аренда земята и водоизточниците. Което вече се случва. Прякорът на новият еничар на Германия е Блек Рок Мерц. И те така. Да не говорим, че реално европейските производители от години лъжат потребителите си, като просто правят финалното сглобяване в ЕС. Всичко реално е произведено в Китай. За това сега има висок клас китайски автомобили, които надминават по иновация и мерцедес, порше и ауди. Но естествено ще им бъдат набити тарифи с цел да се стимулира покупката на по ниско качествен продукт. Хвърлете око на новото НИО 9. За Китайският пазар е на цена от 100 к евра. За ЕС ще е поне с 50к отгоре. А явно има индивиди, които не желаят да осъзнаят, че благодарение на наивността им и умението им да си избират еничари приключиха с индустриалното си бъдеще. Естествено банкерите са я наредили тая схема, тествали са всичко в Китай и ще го наложат кат система на управление и при нас. Просто ще му лепнат нов етикет.

На този свят всеки да си знае мястото - немците правят автомобили, швейцарците часовници, французите - кроасани, италианците - паста, американците - самолети, руснаците - водка и така до китайците с техните обувки от мукава.

Само глупаците живеят в миналото, светът се променя постоянно и ако не виждаш настоящето, нямаш място в бъдещето. Европа живее в миналото и ще бъде изхвърлена на бунището ...

На то свят няма нищо вечно . Ето вече производител номер едно на автомобили са Китай. И ако някога си се качвал на луксозните китайски елтрички ще забравиш за това кои прави автомобили. Като бях в китай тествахме едно АИТО (марка която е с огромно участие на Хуавей) и един Мерцедес който беше 40 000 по скъп .Качеството на сглобката в китайският беше на светлини години. Мерцедес тракаше цялата му конзола ...... А и да кажа за дроновете . Най-големият и най-добрият производител .Как китайски ДЖЙ -80% от пазара

Китай правви црни.

Най-гоуемият завод за производство на ел. коли е в Ловеч. Киро така каза! Хау!

Смятай какво ще става като напълнят китайците пазара. Точно едно нищо. Само Ауди изнася 90% от продукцията си за Китай, и то от А6 модели нагоре за по около 150 000 евра парчето. Богаташите китайци там не са прости да карат коли собствено производство. То и сега китайските електрички гният с милиони по автогробищата, като напълнят Европа и ще им трябват огромни автоморги тука. Кой е луд да купува китайска стока?

Как кой: българските лумпен-пролетарии, за които Китай е мечта. Те са пълни с пари и най-вече са умни, затова мечтаят Европа (с България вътре) да загине. И понеже са и умни знаят: колкото по-евтина е една стока, толкова е по-хубава. Та те са 80% от населението и ще купуват нова и качествена електричка от Китай всяка година

Аман от идиоти като теб . Свърши тая с големите продажби на Ауди ,порше и Мерцедес в Китай. Само тази година всички немски марки са с 30-40% надолу .Затова и сакръщатват яко Китайците почнаха да си купуват собствените коли . Защото са със сходно качество по-евтини и имат повече неща които китайците харесват . Например . Седлаката до пасажера да може да става на полу легло като в бизнес калса самолет. Такъв лукс имат само китайските автомобили. Поне идете в Китай да видите . Вече за 30 дни сме без визи от България

Европедалската икономика сдаде багажа! Още ли не сте го разбрали?

БГ ще сдаде багажа защото никой не произвежда (има ли реална икономика в бг)

На всеки имбецил пожелавам шастие с китайски стоки. Бих пожелал също и да работи за китайски началник, но това е опасно пожелание, защото всеки такъв имбецил няма как да напусне България, т.е. ако китайците не я завземат имбецилът няма как да се сблъска с мечтата си. Парадокс, но е факт. Дерзайте малоумници: капитализмът продължава да умира. Това е процес, който тече вече десетилетия, а скоро ще започнат векове да стават. Междъвременно Имаше една огромна и могъща държава, с която Китай все още не може да се сравнява. Къде е тя дрогаре? Спомени ли вече нямате?

Евала, вие открихте топлата вода!

А руснаците кво ще правят с петрола тогава? А арабите??

Каквото са правели до сега, ще продават на другите. Трактор и камион на батерии няма да видиш в твоя живот.

Моля!? Я потърси в гугъл бе идиот :-)

Само в Гугъл се намират, на пътя няма да го видиш :)

Ще ти го направят още по-скъп, тъпчо!

Тези от нас, които счупихме по една Тесла вече се върнахме на класическите автомобили, но не китайски, европейски или корейски.

Ако никой не ти е казвал, че не си остър, да знаеш, че не си. Като разполагаш с близо 1/7 от сушата, едва ли петролът ти е единствения коз. Много сте зле, ама много:)

Кво , ще пуснат електро масквич ватенките ли вата ?

Много от храта които плюят по електрички не виждат какво развитие има в сегмента 1. Плътноста на заряда удвоен за 10г тоест и пробега . 2.Скороста на зареждане учетворена за 10г . 3.Живота на батерите е поне двоен на тези от преди 10г Какво се е случило в областа на ДВГ за последните 10г ? 5-10% подобряване на консумацията за сметка на качеството и живота на двигателите

Не че не го виждаме, виждаме, но също така виждам как тока става по-скъп от бензин/дизел и то когато има ток.

В момента да караш електричка е много по-евтино от това на бензин или дизел . И поскъпването е заради алчноста на евроталнтическите изроди дето ни управляват

Единственият вариант да е МНОГО по-евтино е ако крадеш ток, когато го има.

95% от всички електромобили са още на пътя, останалите 5% са стигнали крайната дестинация.

добре, че са китайците, да донесат прогрес и технологии и в европа

залязва. Ще произвежда все по- малко. Ще нарастват напреженията в съюза. Ще се засилва популизма. Превес ще вземат крайните националисти. Неизбежно е! Затова на Запада спешно му трябва война. Война, която да го прероди. Да напълни скъсаните джобове на капитала. Да прогони от държавите цялата пасмина дошла от Арабия и Африка. Затова войната тропа на вратите ни. Повод ще измислят.

Поне 80% от автомобилите ще са електрически . В Китай те вече са по-евтини от двигателите с вътрешно горене . 1. Развитието на батериите ще продължи . За последните 10 години зарядът на батерите се е удвоил . Горе долу и пробегът. Следващите 10 години ще е нормално кола да има 1000км пробег с едно зареждане което ще е 10-20 мин . Гиили вече имат батерии които за 8 минути дават 300-400км пробег 2. Много по-малко части и нужда от обслужване. 3. Батериите са много по-издръжливи вече . В Китай има вече таксита с по 1 000 000 км навъртени само с две батерии. Цените на батерите паднаха с 50% пъти последните две години 4. Инфраструктура има нужда да се изгражда . Затова в Китай сега БУД (с това писане само на кирилица ) продава основно плугин хибриди ама с пробег над 150км само на батерия и бензинов двигател които е само генератор и зарежда батерията а не движи колелата. 5. Единственото нещо което все още може да се каже че е проблем е трудното гасене на батериите ,но и те вече с новите химии са много по-стабилни и много по-трудно се палят

Електрическите докато не паднат три пъти като цена, до 12-15 хиляди евро, няма да имат масово търсене. Ще ги търсят само богати ексцентрици. Отделен е въпросът, че в момента има пробиви в малките ядрени централи, и нищо чудно до 10-15 години всяка кола да върви с нещо подобно, тоест зареждаш един път и караш 10 години, както ядрените подводници, но в умален вид. Та сегашните заводи, произвеждащи коли с батерии, може да се окажат провалени и ненужни инвестиции. Никой не може да каже.

в китай това е цената, обаче тук се удвоява заради митата

В Китай отдаван са такива цените . 20 000 $ за чисто нова електричка с пробег 400-500км и качество на нивото на Шкода или вагена.Ако искаш нещо нивото на Мерцедес или БМВ отоло 40 000-50 000 като лукса на тези модели е на нивото на европейска или Япоснка кола на цена над 100 000

Би Ай Ди Сеагул - в Китай - крайна цена на НЕБАЗОВ модел е 12 000 долара... така че цените са такива. Да с едокара до БГ идва към 23 00 долара заради мита, транспортт и други идиотии...

Много глупости и грешни заключения. Пазар за електричките в Евопа има, и то не малък - главно като малък, евтин градски автомобил! От тук и две постановки. - Електричките не могат да заменят изцяло ДВГ-то, особено за дълги пътувания - Електричките са главно за малка градска кола, от тук и сегашните цени от по минимум 40 000 Евро са абсолютно немислими. Така, че китайците много правилно са се прицелили към произвоството на евтини масови електрички!

Не виждам как електромобилите ще заемат пазара на 100%, та те не са практични. Нишата на електромобилите е може би около 20% от пазара, поради ред причини. Гориш въглища на едно място, за да произведеш енергия, която да я натикаш в батерии в електромобилите, за да я използваш на друго място. Това не е бъдещето и Китай скоро ще го разбере.

Късно е либе за китка.