Коментари - Строят по 4.6 километра на година от АМ „Хемус“ | Бизнес.dir.bg
назад

Строят по 4.6 километра на година от АМ „Хемус“

От изграждащия се в момента участък между Ябланица и Боаза са готови 67%

Обратно в новината
| Редактор : Красимир Тодоров

Коментари - Строят по 4.6 километра на година от АМ „Хемус“ | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е, нема европейски пари за герберската кражба на века и като ще си плащаме сами, ще правим магистрала до края на живота си!

Поне започнаха да правят нещо от към София най-накрая.

Лили Иванова чака да я завършат, за да направи бенефист във Варна ;)

Що, от 1944 до 2005-та по-бързо ли се строеше?

нали имаше бригадирско движение?!

PEYTSCH

А паркинги с бензиностанции следва да има на всеки 50 клм...И тоалетни на всеки паркинг...И ...да не крадат табели и мантинели...и...и...и...

След 100г сме в джаза. Между другото магистрала Черно море я строят от 1976-77 и те не знаят от кога точно.

Елементарна сметка показва, че ако строителството бъде изпълнено по план, това ще означава ,че на година строим по 4.6 километра на цена от близо 6 милиона лева на километър. Ако темповете на строителство и за останалите 134 километра са същите, магистралата ще бъде завършена след 28 години и то при условие, че вече се строи. Няма да остане жив гейбераст да я види завършена! Даже за ппГРОБ ще пише само в учебниците!

левите демагози да предупредят електората си,че асфалта не е за ядене!Напред другари!

""""Строят по 4.6 километра на година от АМ „Хемус“"""" Добър темп на строителство.Остават само някакви си 220-250 км и при този темп след 44-45 години магистралата ще е готова и Борисов ще може да получи мно-о-о-го "конгратюлешънс".Абе добре ,че територията ни, не е по площ като Монголия

PEYTSCH

Строят се от двата края по 5 клм, а от средата по 10 клм., анадъм....

ГЕРБ да не очакват да са на власт още 28 години, че да видим изпълнени обещания. До тогава и България може да я няма.

Ако строят както строиха АМ Тракия - господ да ни е на помощ !

Остава и посоките да не са объркали и се надяваме да се срещнат някой ден.

jingiby

Това е уникално, по половин километър на месец. Сигурно, ако се строи "на ръка" от първобитни хора, темповете ще са по-високи...

Бенефист е... нещо друго.

Няма и 5км на година ... Качество като за трети свят страна... 2019 още нямаме магистрали от край до край и строим "магистрали" тип бърз път с две ленти за движение ... Иначе е стабилност, инвестиции, милиардите хвърчат наляво и надясно ... Абе Швейцария ряпа да яде..?

383.3 метра на месец - грубо по 18 м. на ден - работен. Сериозна работа.

PEYTSCH

Ако не се срещнат ще имаме два аутобана...

Това, което е построено от '45 до '85 сега 30 години не могат да го окрадат, хем се стараят - смятай. Да не говорим за боядисване...

30 години за магистрала. Браво Старши, дали ще си жив, да можеш да резнеш лентичката!

а бе байьо,ти още не си слязал от каруцата но за магистрали дърдориш-това комуноидните ватенки освен да храчите тук,да доносничите и да крадете какво друго умеете....НИЩООООО

Строят бавно като костенурки ,но за сметка на тов анай скъпо и некачествено в СВЕТА! 4,6 км за година..това слопати и кирки ако се прави пакще с еправят повече километри ипо непропадащи! Тия се гаврят открито вече с нас ! При положение, че сме единствената страна в света , която плаща за пътища по няколко пъти. Кой друг плаща хем с акциз вгоривото , хем с винетка, хем с тол сиситема, хем с пътен данък?!?

безсмислена статия.Никой не пита защо АМ Хемус бе извадена от БСП и ДПС от европарите? Дали е страх или е дупедайство?Най-вероятно до 23-24г. ще се случи магистралата и ще е нещо което става и се вижда.А какво остана от Гея и Бея,освен целувката на Орлов мост?!!! За под моста няма да питам.

България я има от 1300г. но вие руски подлоги няма да ви има и това е най-хубавата новина

за гейберастите не зная но за вас ватенки съм сигурен,че няма и помен да остане,че и гробове няма да имате та си пийте хапчетата до като още мърдате а ние ще пътуваме по тия магистарали,не вие-поняли?

Меркел не подкрепя други освен герб.Герб е гермнски проект.Няма как фирма близка до бсп и дпс да взима проекти от които се краде най много. А колко се крдр да те светна-50 процента.После строителите за да печелят досттъчно според тх, влагат евтини и некачествени мтериали, евтина и неквалифоцорана работна ръка.Затова на ВСИЧКИ. Герберски проекти се прави ремонт на ремонта на ремонта в период.

Напълно измислена статия.Цялата магистрала ще е готова до края на 2024 или началото на 2025г.И за разлика от някои магистрали в Румъния и бившия соц тук нещата лека полека започват да се получават.А и качеството въобще не лошо в сравнение с някои пътища и магистарли в Румъния например.

Малко факти за неграмотните шорошорасти. Проход на Републиката (Хаинбоазки проход). Дължината на прохода е 57,5 km, надморска височина на седловината – 698 m. В края на 1877 г., по време на Руско-турската освободителна война през прохода преминават част от руските войски, излизат в гръб на армията на Вейсел паша, която охранява Шипченския проход и в сражението при село Шейново турските войски са разбити. След това за десетилетия удобният проход е изоставен... Сега следва най-важното. Четете МНОГО "фнимателно"! За начало на организираното бригадирско движение се приема 5 август 1946, когато 2085 бригадири започват прокопаването на първокласен шосеен път през прохода Хаинбоаз, получил названието Проходът на републиката. Обекта е завършен в края на октомври 1947г. Павиран е целият проход. Разбирате ли?! На ръка тогавашните младежи с кирки и лопати са прокопали, изравнили и укрупили почти 60км път! И най-важното - павиран е! За по-малко от 2 години! 58км!

"Ако темповете на строителство и за останалите 134 километра са същите, магистралата ще бъде завършена след 28 години .." Успокойте се, червени каскети и цървули... няма да са същите темповете.. то ако вие я продължите магистралата, НИКОГА няма да я завършите.

Е то е било труп до труп, как да го ползваш с кеф?

С ТЕЗИ ТЕМПОВЕ СЛЕД 45-50 ГОДИНИ ЩЕ ИМАМЕ ТРЕТА ЗАВЪРШЕНА МАГИСТРАЛА!!! ХА, ХА, ХА...........

не знам за Румъния, но ако е като Марица, дето на първата година след прерязването на лентата се наложиха ремонти, ай сиктир...

След Корейската война където Сеул е изравнен със земята (справка снимки от нета) за две години построяват магистралата Сеул-Бусан пресичаща по диагонал Южна Корея. Направете си извод.

Всъщност, централнопланираният и строен 45г боклук после 15 години беше децентрализирано грабен от създателите си и наследниците си, сами разбраха, че нищо не струва и не случайно сме си били на опашката с Албания и през соца. ГЕРБ са във властта от 10-ина годинки само и вече сме пи-добре като заплати от Матушка Русия, Украйна и Сърбия, поне..

що бе, последно при Лилето изгубихме европари - супер процедура, прозрачна и т.н... пък 3 месеца по-късно я спряха и загубихме парата - ми що така и няма ли някой да й потърси отговорност?

" Елементарна сметка показва, че ако строителството бъде изпълнено по план, това ще означава ,че на година строим по 4.6 километра на цена от близо 6 милиона лева на километър. Ако темповете на строителство и за останалите 134 километра са същите, магистралата ще бъде завършена след 28 години и то при условие, че вече се строи." Елементарното смятане не е силата на този, който е писал статията! Тази сметка щеше да е вярна ако същата фирма със същата работна сила и техника строеше цялата магистрала! Така, че може спокойно да умножите работната сила по 5 и разелите години също на 5.

Българина никога не се е славил като работлив. Дай му само ядене и пиене, и по възможност друг да плати сметката.

След 28 години :) ще е готова, "Видими резултати !" ,пирамидите са ги стройли с голи ръце и въжета по-бързо.

Един прикрите и долен гейбераст по-долу се опитва да пуска дим по темата и да отклонява "фниманието" на стадото: Никой, вика, не пита защо АМ Хемус бе извадена от БСП и ДПС от европарите? ЕМИ ЕТО Я ГОЛАТА ИСТИНАТА: "Финaнcиpaнeтo нa пpoeĸти c пocoĸa изтoĸ - зaпaд нe e пpиopитeт нa Eвpoпeйcĸaтa ĸoмиcия, нa ĸoятo ocнoвнo paзчитaмe зa oбнoвявaнe нa пътищaтa cи. Hyжнo бeшe AM "Xeмyc" дa влeзe cpeд ocнoвнитe oбeĸти зa EK, ĸoeтo cтaнa пpeз 2011 г. Toгaвa "Xeмyc" влeзe ĸaтo xopизoнтaлeн ĸopидop в ocнoвнaтa TEN-T в чacттa Coфия - Beлиĸo Tъpнoвo, a oт Beлиĸo Tъpнoвo дo Шyмeн ce пpиcъeдини ĸъм шиpoĸooбxвaтнaтa или paзшиpeнaтa TEN-T . " НЯМАЛО Е КАК ДА Я ИЗВАЖДАТ ОТ ЕВРОПАРИТЕ. Схващате ли колко долни са комунистическите гадове от пп ГРОБ?!

Ние сме на всеки километър и така до края на света.... Шаляля. Горе долу до тогава и ще я построят тая магистрала.

Много е! Трябва да го намалят до половин километър за 5 години. Та да има да я строят тази магистрала поне няколко поколения.

докато направят няколкото километра, останалите ще се разпаднат напълно - справка маг. Тракия

Бойко плати 134 километра, това е към 30 години работа с този темп.

Добре че бай Тодор направи тунелите и виадуктите, иначе 100 г. трябваше да я строят тези рушветчии и мошенници.

kanibal

Туй означава, че Бойко ще ви кисне още 28 год. Търпение народе.

През това време Китай ще са направили магистрала от Пекин до Лондон. Защо да ходим, като може да летим, казва един познат мечтател. При нас това важи в пълна сила.

Докато я завършат ще караме летящи автомобили. Но пък и правнуците им ще цицат. Или не...

Другите и това не правят. По отношение на магистралите, които са приоритет Бойко няма равни. Други са му кривиците. Дори и Тодор Живков не постигна толкова, колкото Бойко Борисов. Бойко е №1. Но изключим ли магистралите и сложим ли на везните другите неща- положението е много сериозно и изисква махане на герб и бсп от властта. Особено като пробваха да ни натътрузят Истанбулската конвенция ГЕРБ показаха, че са опасни за живота на българина.

За без пари и с неограничения човешки ресурс в името на партията може и 580км. да са павирали другарю, сега нещата са малко по различни!