Строят по 4.6 километра на година от АМ „Хемус“

От изграждащия се в момента участък между Ябланица и Боаза са готови 67%

Обратно в новината

Коментари - Строят по 4.6 километра на година от АМ „Хемус“ | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абсолютен цирк! Сто годишната магистрала?! Започвам да се навивам на мерките на БСП за контрол на строителството на магистралите!

И строежа като управлението - ориенталски. Отидете в Германия да видите как се строи магистрала, най-отпред вървят фадромите, след тях се редят самосвалите... накрая валяци трамбоват, а след тях други асфалтират, всичко се движи напред и гледаш в реално време как магистралата расте, работи се 24 часа нон стоп, нощно време е по-светло от през деня, 4 километра се строят за 4 денонощия.

Инфото е грешно, споко, Боко строи бързо и качествено, и метро, и магистрали, за 10 г построи толкова колкото през социализъма не можеха и да планират, и то без да непосилни кредити. Да успокоим старите комунисти и младите социалисти, че нещата вървят чудесно, да не се притесняват и да си гледат живота

Преди 5-6 години ГЕРБ се кълняха че Хемус ще е завършена до 2022г., а сега се оказва, че до тогава ще са готови 4,5км . . . евентуално. Някой може ли да пресметне колко пари са откраднати с тоя стил на строителство ?

шопите не ходят на север на море?! Туй темпо 2050 мое стане

Да бе да! Ще я строят с бюджетния излишък за 2018 год., 1.4 млрд. лева а, фирмите които работят там, са на........?????? ...(досетете се сами).

само кретени от герП може да построят магистрала за ...28 години....

Не , цамо толкова тахни фирми има с които да краде.

Това е така защото сигурно използват пикапа от снимката за транспорт на чакъла до магистралата.

Пълен разпад в корумпирана мафиотска държава, в която емигрантите пращат милиарди, за да живеят роднините им, която краде отвсякъде (КТБ), в която престъпниците са в парламента и във властта и се борят за подкупите за купуване на всичко - от камъни и павилиони по улиците до изтребители на двойна цена от САЩ, на които са се нaгъзили и козируват и онези ги крепят на власт. Най-големият терорист (вносните са без значимост) е самата крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, поддържана и финансирана от EU и УСА, която законно краде от банкови влогове, от здраве, от съдби, от природа, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!

Аз пък си мечтая за магистрала "Шипка" Русе-ВеликоТырново СтараЗагора Димитровград Кърджали Маказа Кавала

Не е лошо магистала "Шипка" както и магистала Черно море : Русе Разград-Шумен-Варна- Бургас

Пълен разпад в корумпирана мафиотска държава, в която емигрантите пращат милиарди, за да живеят роднините им, която краде отвсякъде (КТБ), в която престъпниците са в парламента и във властта и се борят за подкупите за купуване на всичко - от камъни и павилиони по улиците до изтребители на двойна цена от САЩ, на които са се нaгъзили и козируват и онези ги крепят на власт. Най-големият терорист (вносните са без значимост) е самата крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, поддържана и финансирана от EU и УСА, която законно краде от банкови влогове, от здраве, от съдби, от природа, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!

Познайте защо толкова бавно строят,ми защото само на една машина наема е 600–700лв на ден,НА ДЕН!!!

Що изтрихте обещанията през годините на ппГРОБ бе? Да не би банкянския шайкаджия да ви страхува нещо? Мислите ли че не мога пак да ги напиша? страхривци.

В Китайската Народна Република за последните 10 години са построени над 24 000 км. високоскоростни ж.п. линии. Една ж.п. гара се строи от 1 500 военни стоители за 8/осем/ часа. Въобще "държавата е лош стопанин","комунизмът носи бедност и разруха" и пр.

24 000 км за 10 г = 2400 км на година. При 1,3 млрд население се пада по =0,18 см на човек на година. Ние за 17г дори само Пловдив - Свиленград ако сложиш+ Стара Загора - Бургас = 270 км 15,88 км на година, при 8 млн население се пада по 0,20 см на човек на година.. е по-добри сме

построиха магистрала много по-бързо и не са Китай с тяхното население.

Лъжливите обещания на ппГРОБ през годините. 16 септември 2009г В България ще се строят по 65 километра нови магистрали и с това ще надминем дори Холандия, където се изграждат по 55 км на година, заяви премиерът Бойко Борисов. 23.11.2012г. 800 км нови пътища и два тунела за следващия мандат! Над 300км магистрали и 500км скоростни пътища ще останат за завършване през следващия мандат. 03 август 2015 г. Пуснаха нови 5 км от ”Хемус” и п.в. ”Белокопитово”... Равносметката - похарчени са 65 769 410,48 лв. с ДДС за отсечка 4.898 км и пътен възел?! 16 Септември 2015 г. Нови 635 км автомагистрали и над 17 хиляди километра ремонтирани пътища ще има в България до 2020 година. Кабинетът се ангажира да завършr автомагистралите „Хемус", „Струма", „Марица", „Черно море" и „Калотина".

... царя де , каза че АМ Струма ще я построят до започване на Олимпиадата в Гърция ....абе преди 800 години ли беше ...знам ли !?!??

Докато я завършат ще караме летящи автомобили. Но пък и правнуците им ще цицат. Или не...

През това време Китай ще са направили магистрала от Пекин до Лондон. Защо да ходим, като може да летим, казва един познат мечтател. При нас това важи в пълна сила.

kanibal

Туй означава, че Бойко ще ви кисне още 28 год. Търпение народе.

Другите и това не правят. По отношение на магистралите, които са приоритет Бойко няма равни. Други са му кривиците. Дори и Тодор Живков не постигна толкова, колкото Бойко Борисов. Бойко е №1. Но изключим ли магистралите и сложим ли на везните другите неща- положението е много сериозно и изисква махане на герб и бсп от властта. Особено като пробваха да ни натътрузят Истанбулската конвенция ГЕРБ показаха, че са опасни за живота на българина.

Само ти ли не разбра, че от пътища се крадат милиарди? Само ти ли не разбра защо тъпият, малоумен селянин строи магистрали? Идиот!

Добре че бай Тодор направи тунелите и виадуктите, иначе 100 г. трябваше да я строят тези рушветчии и мошенници.

докато направят няколкото километра, останалите ще се разпаднат напълно - справка маг. Тракия

Само дето се разпаднаха километрите на стани Шеф, другите не са мръднали!

Много е! Трябва да го намалят до половин километър за 5 години. Та да има да я строят тази магистрала поне няколко поколения.

Бойко плати 134 километра, това е към 30 години работа с този темп.

Ние сме на всеки километър и така до края на света.... Шаляля. Горе долу до тогава и ще я построят тая магистрала.

Един прикрите и долен гейбераст по-долу се опитва да пуска дим по темата и да отклонява "фниманието" на стадото: Никой, вика, не пита защо АМ Хемус бе извадена от БСП и ДПС от европарите? ЕМИ ЕТО Я ГОЛАТА ИСТИНАТА: "Финaнcиpaнeтo нa пpoeĸти c пocoĸa изтoĸ - зaпaд нe e пpиopитeт нa Eвpoпeйcĸaтa ĸoмиcия, нa ĸoятo ocнoвнo paзчитaмe зa oбнoвявaнe нa пътищaтa cи. Hyжнo бeшe AM "Xeмyc" дa влeзe cpeд ocнoвнитe oбeĸти зa EK, ĸoeтo cтaнa пpeз 2011 г. Toгaвa "Xeмyc" влeзe ĸaтo xopизoнтaлeн ĸopидop в ocнoвнaтa TEN-T в чacттa Coфия - Beлиĸo Tъpнoвo, a oт Beлиĸo Tъpнoвo дo Шyмeн ce пpиcъeдини ĸъм шиpoĸooбxвaтнaтa или paзшиpeнaтa TEN-T . " НЯМАЛО Е КАК ДА Я ИЗВАЖДАТ ОТ ЕВРОПАРИТЕ. Схващате ли колко долни са комунистическите гадове от пп ГРОБ?!

След 28 години :) ще е готова, "Видими резултати !" ,пирамидите са ги стройли с голи ръце и въжета по-бързо.

Българина никога не се е славил като работлив. Дай му само ядене и пиене, и по възможност друг да плати сметката.

" Елементарна сметка показва, че ако строителството бъде изпълнено по план, това ще означава ,че на година строим по 4.6 километра на цена от близо 6 милиона лева на километър. Ако темповете на строителство и за останалите 134 километра са същите, магистралата ще бъде завършена след 28 години и то при условие, че вече се строи." Елементарното смятане не е силата на този, който е писал статията! Тази сметка щеше да е вярна ако същата фирма със същата работна сила и техника строеше цялата магистрала! Така, че може спокойно да умножите работната сила по 5 и разелите години също на 5.

След Корейската война където Сеул е изравнен със земята (справка снимки от нета) за две години построяват магистралата Сеул-Бусан пресичаща по диагонал Южна Корея. Направете си извод.

Така е, но.... Не ме разбирай погрешно, не съм адвокат на бат Бойко. Има сериозна разлика между двете ситуации защото е Корея след войната краварите са изсипали чували с пари там, а при нас гледат да вземат с чувалите.

С ТЕЗИ ТЕМПОВЕ СЛЕД 45-50 ГОДИНИ ЩЕ ИМАМЕ ТРЕТА ЗАВЪРШЕНА МАГИСТРАЛА!!! ХА, ХА, ХА...........

"Ако темповете на строителство и за останалите 134 километра са същите, магистралата ще бъде завършена след 28 години .." Успокойте се, червени каскети и цървули... няма да са същите темповете.. то ако вие я продължите магистралата, НИКОГА няма да я завършите.

Малко факти за неграмотните шорошорасти. Проход на Републиката (Хаинбоазки проход). Дължината на прохода е 57,5 km, надморска височина на седловината – 698 m. В края на 1877 г., по време на Руско-турската освободителна война през прохода преминават част от руските войски, излизат в гръб на армията на Вейсел паша, която охранява Шипченския проход и в сражението при село Шейново турските войски са разбити. След това за десетилетия удобният проход е изоставен... Сега следва най-важното. Четете МНОГО "фнимателно"! За начало на организираното бригадирско движение се приема 5 август 1946, когато 2085 бригадири започват прокопаването на първокласен шосеен път през прохода Хаинбоаз, получил названието Проходът на републиката. Обекта е завършен в края на октомври 1947г. Павиран е целият проход. Разбирате ли?! На ръка тогавашните младежи с кирки и лопати са прокопали, изравнили и укрупили почти 60км път! И най-важното - павиран е! За по-малко от 2 години! 58км!

Е то е било труп до труп, как да го ползваш с кеф?

За без пари и с неограничения човешки ресурс в името на партията може и 580км. да са павирали другарю, сега нещата са малко по различни!

Какви са сега нещата? Трябва да ги "усвоявате" на порции, че иначе се задавяте от толкова много кражби ли?!

Напълно измислена статия.Цялата магистрала ще е готова до края на 2024 или началото на 2025г.И за разлика от някои магистрали в Румъния и бившия соц тук нещата лека полека започват да се получават.А и качеството въобще не лошо в сравнение с някои пътища и магистарли в Румъния например.

не знам за Румъния, но ако е като Марица, дето на първата година след прерязването на лентата се наложиха ремонти, ай сиктир...

безсмислена статия.Никой не пита защо АМ Хемус бе извадена от БСП и ДПС от европарите? Дали е страх или е дупедайство?Най-вероятно до 23-24г. ще се случи магистралата и ще е нещо което става и се вижда.А какво остана от Гея и Бея,освен целувката на Орлов мост?!!! За под моста няма да питам.

Меркел не подкрепя други освен герб.Герб е гермнски проект.Няма как фирма близка до бсп и дпс да взима проекти от които се краде най много. А колко се крдр да те светна-50 процента.После строителите за да печелят досттъчно според тх, влагат евтини и некачествени мтериали, евтина и неквалифоцорана работна ръка.Затова на ВСИЧКИ. Герберски проекти се прави ремонт на ремонта на ремонта в период.

що бе, последно при Лилето изгубихме европари - супер процедура, прозрачна и т.н... пък 3 месеца по-късно я спряха и загубихме парата - ми що така и няма ли някой да й потърси отговорност?

Строят бавно като костенурки ,но за сметка на тов анай скъпо и некачествено в СВЕТА! 4,6 км за година..това слопати и кирки ако се прави пакще с еправят повече километри ипо непропадащи! Тия се гаврят открито вече с нас ! При положение, че сме единствената страна в света , която плаща за пътища по няколко пъти. Кой друг плаща хем с акциз вгоривото , хем с винетка, хем с тол сиситема, хем с пътен данък?!?

30 години за магистрала. Браво Старши, дали ще си жив, да можеш да резнеш лентичката!

Няма и 5км на година ... Качество като за трети свят страна... 2019 още нямаме магистрали от край до край и строим "магистрали" тип бърз път с две ленти за движение ... Иначе е стабилност, инвестиции, милиардите хвърчат наляво и надясно ... Абе Швейцария ряпа да яде..?

а бе байьо,ти още не си слязал от каруцата но за магистрали дърдориш-това комуноидните ватенки освен да храчите тук,да доносничите и да крадете какво друго умеете....НИЩООООО

jingiby

Това е уникално, по половин километър на месец. Сигурно, ако се строи "на ръка" от първобитни хора, темповете ще са по-високи...

383.3 метра на месец - грубо по 18 м. на ден - работен. Сериозна работа.

Ако строят както строиха АМ Тракия - господ да ни е на помощ !

ГЕРБ да не очакват да са на власт още 28 години, че да видим изпълнени обещания. До тогава и България може да я няма.

България я има от 1300г. но вие руски подлоги няма да ви има и това е най-хубавата новина

""""Строят по 4.6 километра на година от АМ „Хемус“"""" Добър темп на строителство.Остават само някакви си 220-250 км и при този темп след 44-45 години магистралата ще е готова и Борисов ще може да получи мно-о-о-го "конгратюлешънс".Абе добре ,че територията ни, не е по площ като Монголия

левите демагози да предупредят електората си,че асфалта не е за ядене!Напред другари!

Елементарна сметка показва, че ако строителството бъде изпълнено по план, това ще означава ,че на година строим по 4.6 километра на цена от близо 6 милиона лева на километър. Ако темповете на строителство и за останалите 134 километра са същите, магистралата ще бъде завършена след 28 години и то при условие, че вече се строи. Няма да остане жив гейбераст да я види завършена! Даже за ппГРОБ ще пише само в учебниците!

PEYTSCH

Строят се от двата края по 5 клм, а от средата по 10 клм., анадъм....

Остава и посоките да не са объркали и се надяваме да се срещнат някой ден.

PEYTSCH

Ако не се срещнат ще имаме два аутобана...

за гейберастите не зная но за вас ватенки съм сигурен,че няма и помен да остане,че и гробове няма да имате та си пийте хапчетата до като още мърдате а ние ще пътуваме по тия магистарали,не вие-поняли?

След 100г сме в джаза. Между другото магистрала Черно море я строят от 1976-77 и те не знаят от кога точно.

PEYTSCH

А паркинги с бензиностанции следва да има на всеки 50 клм...И тоалетни на всеки паркинг...И ...да не крадат табели и мантинели...и...и...и...

Лили Иванова чака да я завършат, за да направи бенефист във Варна ;)

Бенефист е... нещо друго.

Поне започнаха да правят нещо от към София най-накрая.

Е, нема европейски пари за герберската кражба на века и като ще си плащаме сами, ще правим магистрала до края на живота си!

Що, от 1944 до 2005-та по-бързо ли се строеше?

нали имаше бригадирско движение?!

Това, което е построено от '45 до '85 сега 30 години не могат да го окрадат, хем се стараят - смятай. Да не говорим за боядисване...