Коментари - Ще сменим ли стария си дизел с електромобил, ако ни дадат 12 000 лв. европари | Бизнес.dir.bg
назад

Ще сменим ли стария си дизел с електромобил, ако ни дадат 12 000 лв. европари

Обмисляната 30-процентна субсидия за покупката на е-кола няма да стопи разликата в цената й спрямо бензинов аналог според сега действащите цени

Обратно в новината
| Автор: Кристиан Костурков, 3e-news.net

Коментари - Ще сменим ли стария си дизел с електромобил, ако ни дадат 12 000 лв. европари | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хич и не искам да си купувам автомобил. 50 хиляди, 100 хиляди, тия луди ли са? Искам достатъчно добра услуга за коли под наем и да си взимам, само когато ми потрябва.

При цена от 60К с тия 12К можете само да си избършете задниците. Да не говорим, че пробегът с едно зареждане е малък а зарядните станции са ограничени като бройка... С други думи, електромобилът е скъпа екзотика но не и реален заместител на ДВГ.

С тея 12 000 ще си купя по-нов внос. Пак дизел и с повече екстри!

Абе тия сайбат с мене! Да си купя самозапалим електрокари с две седалки!

Таман ми се търкаляха искаш ти едни 50000 евро и се чудех какво да ги правя. Тия статии ги пишат малоумници.

Seat Leon 1. 9tdi 2008 година закупен чисто нов на едва 90 хиляди км не го заменям За нищо на света

Забрави! 24к няма кой да брои за пластмасова играчка

Как стои въпроса с отплението в тези електромобили!?! Кюмбе на нафта ли има, или на кюмюр!?!

и къде ще я зареждам таза кола?...ще си пусна кабел от терасата ли?...или като тръгна за Варна ще преспя в Ст.Загора за да заредя, ако намеря къде...

НЯМА Защото от Бургас до София ще ми е необходимо да пътувам с приспиване в междинен град (или нейде по магистралата).

Нищо на изплащане нямам. И смятам така да продължавам. 6 евра ще ми даде някой та да си стимулира месечно дране. Не е за мен това. Ще чакам до последно. До пет-шест години ще има достатъчно адекватни електрички втора ръка. В Беге дори да има човек парите едва ли ще ги бухне за това. Идва четвъртата индустриална революция, няма да има работа за хората масово, нищо не може да предпази почти никой. Последните професии за автоматизация ще са водопроводчик и всичко което няма как машина локално да поправи сама. Тия дето си мислят, че ценз или някакви специални умения ги пазят са се объркали яко. До някаква степен докторите са защитени. Извън това всички сме "излишни" в икономиката на бъдещето. Това се знае от капутите милиардери в Давос и за това уж ще правят минимален задължителен доход. Което е тежка илюзия. Психическият шок от прехода ще докара хората масово до лудост. И в тази планирана икономика индивиди, които имат кредити ще са роби до край. Така, че не. Минавам на скъпа газова уредба, след това електричка на втора ръка. Ако трябва с колело и градски транспорт ще се предвижвам но няма да си купя "нова кола" на изплащане. Ще си вкарам парите в самостойно оцеляване, доколкото е възможно.

Купи си кола, човече...

Тия трябва да ги разследват за лобизъм. По какъв начин масовото купуване на електромобили е екологично при положение, че САМО произвеждането на един електромобил е вредно колкото произвеждането и карането 10 ГОДИНИ на нов дизел. В България може да караме автомобили неотговарящи на екологичните стандарти, но масово ги караме по 15+ години без да ги сменяме. Тези великите еколози, дето през 2 години си взимат най-новия модел, да не си пъчат гърдите, че много пазят природата, щото емисиите, които те отделят са сигурно десет пъти по-големи от тези на средностатистическия българин с "новата" кола на 10 години.

Да го одобрят това , пък с кеф ще си взема ( така или иначе мисля да я взема догодина ) електрическата дачия. Ще ми е тамън за града. Пак последни с тия добавни за ел. колите.

Сестра ми кара тойота хибрид. След свършване на 5 годишната гаранция започна да пада мощностна на автомобила в следствие на какво, не се знае. Батерията явно дава фира. Нашите майстори правят някакви схеми, нещо рестартират и се надяват да се оправи. От електроника ли е от батерия ли е не зная и те се чудят. Това с батериите е голям проблем и явно ще се върви към непрестанен лизинг ако искаш да караш кола в гаранция.

От Страсбург до Русе са 2000 километра. Колко пъти следва да спирам и да пренощувам (средно 55 евро са двойка) за да стигна ? В цената следва да има безплатни нощувки , закуска и вечеря. И поне 700-800клм пробег. Едва ли ще стане скоро...

За 12000лв, могат да се купят 2 автомобила на старо в прилично състояние. Тези два стари автомобила ще карат всеки поне по 10г без особено големи разходи за подръжка. Нов електромобил няма как да кара 20г, даже след 10 батериите дето а вагон пари звършват. И тут цената на електричеството няма значение, човек който брои вагон пари за електромобил, всъщност плаща енергията която е похарчена за производството му, т.е. се едно бензина предварително си плаща ако е купил кола на старо с включен безнзин за 200000км. Да не говорим че щом електромобилите станат повечко, за тях просот НЯМА да има ток, той и сега постепенно се превръща в лукс. НЯМА ток у нас за милиони електромобили И НЯМА откъде да дойде освен от АЕЦ. АЕЦ в ЕС е мръсна дума, и просто не виждам за кви електромобили бълнуват зелените.

Веднага

Да още утре.То както са я подкарали тази сган дето ни управлява скоро едната заплата ще отива само за ток

Питай месните в Нпрвегия, там имам най-много електромобили на глава от населението

Веднага го сменям за по-ново ТДИ и то quattro.

Ако масите нямат покупателна способност, производствата за кого ще бълват? Хубаво говориш, но като няма потребление...

взимаш 12-те бона и си купуваш 2 нови стари дизеляка . За тях взимаш 24 бона и си купуваш 4 дизеляка . И така докато се събудиш .....

НЗ от какво е, но от 2020 насам, хибридите на Тойота имат 10 години гаранция на батерията.

хаха , ама печката мога да я карам с 3-4 вида гориво даже и еко. а на тая като свърши тока през ноща на -20 в планината ко праим??

Хибридите на тойота са с 10 г. гаранция.

съм чисто нова!! А ти имал ли си някога шанс за нов автомобил от магазина??На дали!?

"Електрически автомобил", смислово свързан с "в дългосрочен план", на съвременното равнище на технологиите, си е чист оксиморон.

Шило

Не, мерси. Няма да заменя Верия си дизел за електричка. Поне засега. Така че, "моите" 12000 лева да ги дадат за някоя болница.

Ще излезне на пеюалба дългата експлоатацич друг път. Моето семейстшо разполага с Hundai IONIQ за смчна на спираюната течност ш сершиза на Hundai ни таксушат по 500лв. Баси евтинииката нали?

За 24 бона и при цени на дизел и бензин от по 4 лв (колкото ще станат до 2 години) изглежда, че е добър вариант.

Да обмислят преобразуването на колите с двг да минат изцяло на метан е по-добър вариант. А електроколките да си ги заврат в лобистките си задници.

Що трябва да се дават пари като системата със сертифицирането на хората се оказва че работи. Тук ваксинацията тръгна, на Запад имаме 80 процента ваксинирани, същия подход следва да се приложи и със зелената революция. Отделяш въглероден диоксид - значи нямаш право да дишаш, е поне ще бъде ограничено на максимум

Радио Ереван каза да, ако новият електроавтомобил срува 5 европари.

Мда, интересна сметка. А, електричествито казват от Нова година щяло много да поевтинее. Без пари ше го раздават направо, щото нали... соларки и перки.

То предполагам и на кола с двг във фирмен сервиз е 500 лв. Те там дерат кожи заради гаранцията. Няма накъде, иначе отпада. Това си е монопол и изнудване.

Страшно "екологични" ще сте като си вземете нова електричка, въглеродният ви отпечатък, сравнен с този на Бай Дончо с 20-годишната астра, ще е 10 пъти по-голям и ще ви трябват два живота, за да се изравните.

Забравили сте да включите и разход за гараж или къща с двор, където да си я зареждате - още 25 000 евро поне! Някак не ми стои панелка с кабел от прозореца на 12 етаж до паркинга за зареждане. Въпреки че това явление съм наблюдавал с очите си в южен столичен квартал - 5 разклонителя и викове от балкона " Бегай от кабела бе, батун, че ще слеза!"

След 10 години най много, няма да се произвеждат други автомобили - всичко ще е електрическо. Както колата е заменила каруцата преди 110 години рязко.

Това е грабеж. Всъщност това си е доплащане на скритата част от цената на автомобила. НЯМА никаква друга причина да искат толкова пари.

Бре. Хубаво е да се види че има хора по коментарите които умеят да мислят! Много малко хора правят връзката между слуховете за минимален доход и автоматизирането.

Няма да притежавате нищо и ще бъдете щастливи - Клаус Шваб - основател на Международният Икономически Форум. https://www.youtube.com/watch?v=mD-ioJM8v64 Изчислено е. Всичко ще е сървис базирано. Идеята е да има социален рейтинг за послушните като под знака за еко-прехода продуктите станат толкова скъпи, че единствената опция ще е да се наемат временно. Хората няма да спрат да искат "лукс" и да се правят на успели и ще наемат. Разликата с досегашният модел е огромна. Досега изплащането водеше до притежание на някакъв материален актив. Вече ще води до моментна илюзия за преживяване. Така, че икономическите модели от миналото вече пътуват към кофата. За това написах - самостойно оцеляване. Самостойното оцеляване може да използва съществуващите възможности по време на преход като вместо в консумеризъм индивидите инвестират в плодородна земя, енергийна независимост и технологии които не ги обвързват с големите корпорации директно ( следене, събиране на данни и SaaS продукти).

Вече доказаха, че това не е вярно ама Ганя едно си знае. Не ги купувайте бе, е-колите са най-продавани в Европа за 2021 ама те европейците са прости...

ХАХАХА

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Това е поредния стимул за богатите, да си сменят с класата на мерцедес, с тая на тесла. Честито да им е!

Не сменям Жука и Нисата с някакъв си миксер!

Дори и в София каруци се движат още. Основното транспортно средство на първата световна война кон и каруца. Основното транспортно средство на Германия през втората световна война кон и каруца. Ама карай да върви.

Най- голямата измама са тези ел.боклуци. След 7-8 г. Ще имате една хубава каросерия която ще е със стойност ...Оооо. Просто ще трябва да смените акумулаторите за много хиляди лева..евро. и цялата ви далавера ще отиде на кино. Ел. Колите да за балъците.

Тъй-тъй... европейците като хукнат да се давят, хуквай и ти.