Шефът на АПИ: Северната дъга в района на Нови Искър ще бъде готова до края на ноември

Плановете са през 2021 г. да бъдат завършени още 17 км от трасето - от Северната тангента до бул. "Ботевградско шосе"

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Последните десет години построиха повече пътища и магистрали от комунистите за 50 години!Пак ще са те догодина които ще продължават да строят. Мрънкалницити и плювачите работят срещу България.

Наистина е за съжаление човека защото това му е казал да казва ББ, но има и по голяма беда, че при всички тези вълни на магистралата от първият ден на пускането и в експлоатация тя беше компрометирана, но ПРОКУРАТУРАТА мълчи като комунист на разпит.

Тъпанар - 1. Музикант, който свири на тъпан.

Ало глашатая ....С какви очи излизаш пред хората???Човек без достойнство и чест!!!

В калдъръмите на Боко Тоз тулуп

Това ли беше този, плазмодий, дето Тиквуний му се накара хубаво пред журналисти и му "издърпа" ушите, а той в стил ПКП, подви опашка послушно и продължи?

Тоя галфон защо пропусна да обясни на тираджиите, че скоро ще трябва всичкия трафик от и за Дунав мост 2 да се провира по тесните сокаци из Искърското дефиле понеже някой тъпак е решил, че от ноември месец тирове няма да преминават през Петрохан. Отсечката през Ботевград ще бъде пусната чак декември. Колко катастрофи ще станат по тесния път дотогава? Пътят през Искърското дефиле беше ремонтиран основно преди няколко години, но след неколкомесечното тежкотоварно движение там пътя вече не прилича на нищо. Не мога да разбера, защо в Бъ;гари един път се ремонтира, после по него се отбива неколкократно завишен трафик, след което движението се нормализира, а съсипания път се зае_ава вовеки веков и местните хора после да се оправят. АПИ ще ремонтират ли пак пътя през дефилето след като участъка Мездра - Ботевград - АМ Хемус стане готов или жителите на Искърското дефиле ще продължаваме да си трошим колите по уж ремонтирания преди 4-5 години път? За един приятел питам...

а ремонтът ва същия участък ще го почнем пролетта... знаете защо - с гаранция от ГЕРБ винаги!

Тоя ли беше дето Тиквата го Навиква като ученичка и го прати да вика като глашатай от центъра на някакви села? Ега ти и мижитурката, никакво достойство

А недовършените връзки със Северната тангента кога?

Гадно е да се строят нови пътища и да се реновират стари.Нали другари?А помните ли едно време какво беше?Десет километра магистрала построена за 45 години.А сега какво доживяхме?Давайте да плюеме другари!Асфалт не се яде.ОстаФка!

По-скоро се кръсти тъп. И ако мислиш че е хвалба да направиш път и да го затвориш за ремонт след година....

Другари и другарки , дайте да са изпозаразим с ковита за общото благо.

Гледах представянето на г-на в студиото на БТВ . Изключително слабо представяне . Дори доста босия по темата Хекемян успя да го разбалансира и постави в позиция на глуха защита . А фактите са следните : у-ка от 12 км от м-ла Тракия бе преасфалтиран за РЕКОРДНО КРАТЪК СРОК - това НЕ бе казано . Не бе казано и ,че отпуснатите 1.3 милиарда лева за строителство на м-ла Хемус се усвояват от ДЪРЖАВНАТА ФИРМА Авто магистрали . Не не посочен и ОГРОМНИЯ напредък по м-ла Хемус по трасето от Дерманци-Каленик до пътя Плевен -Ловеч . Пропуснато бе и да се обясни , че пропадналия у-к от 40 км от м-ла тракия е въведен в експлоатация през 2007г( Станишев-Гагаузов) и в гаранционния срок няКОЙ удобно е пропуснал да заведе гаранционна претенция към изпълнителя : Трейс Груп Холд със собственик : проф , док . Николай Михайлов ( от Стара Загора) и по настоящем декан на транспортния факултет на Стриотелния ни Институт !!! Изобщо за тези неща АПИ да си намери говорител , който да говори адекватно и със самочувствие ( без запъване и излишно оправдаване )

Че Трейс и сега си работят. Със същото качество и скорост. Просто отчисленията влизат в правилната партийна централа

Отново държавата налива пари в тази дупка София .... ДОКОГА ???

Както хората станаха над 1.5 милиона, така и превозните средства се увеличиха многократно- частни, служебни, товарни с продукция към магазини, за извозване на инертни материали от строежи и метрото. Наситеност на превозни средства е много по- голяма ,от колкото по всички други пътища в България, затова и тук се влагат най- много средства за подновяване на пътната инфраструктура. Живея до Северната тангента и имам наблюдения за потока превозни средства , част от тях вече ползват Скоростния пъти потокът се раздвои, но по старата Северна тангента поне от 30 години не е имало основен ремонт, както сега се прави в тези два участъка от кръстовището за Требич и Мировяне и част от новото продължение страна Люлин, както и разклона за Нови Искър и ул Х.Димитър в Нови Искър

Прав си, вместо да помагаме на селянията да осира и руши града, помощите да ви ги даваме под формата на еднопосочен билет към миризливите ви села и тогава София сама ще се оправи за 3 месеца. Защо идвате идвате, защо?

Фандъков, защото 30% от софиянци стават само за шофьори или продавачи , а след като не се взеха мерки за развитие на бизнеса в цялата страна в София има много свободни работни места и то добре платени. Как да не идваме, до 3 годни вече имаш някакви управленски или експерни функции , а за 5 вече си купуваш собсвен апартамент в София, че и къщата на село стягаш.

Този заекващия ли слушах сутринта по радиото? Питат го защо повредите на м-ла Тракия не са констатирани навреме за да се отстранят гаранционно а той обяснява че 2019 г. били ограничили скоростта в участъка. На гербавите когато им утърва са навласт вече 12 години а когато не им отърва са от 2019 г.

Този обикаля ли още с барабана по мегданите?

Комундета , не спирайте да злобеете .

Този не трябваше ли като глашатай да обикаля селата?