Русия планира възраждане на автомобилите "Волга" и "Победа"
Министърът на промишлеността не уточни възможните срокове или мястото на производство
Обратно в новинатаКоментари - Русия планира възраждане на автомобилите "Волга" и "Победа" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Почитаешь некоторых здешних комментаторов, мы-русские- полные придурки, оказывается.)) И в космос американцы , видимо, первыми полетели, и в медицине у нас открытий не было, и великих писателей, композиторов и нобелевских лауреатов не имеем. Всё мы украли, оказывается. И туалетов у нас нет.. Если бы человек, это написавший, приехал бы сейчас в Россию, то его ждала бы масса открытий. Видимо, у вас транслируется только прозападная точка зрения в СМИ. И бедных у нас как-то очень много, по словам некоторых. А в Америке их сколько, поинтересуйтесь. А на Америку весь мир работает.
Дали самите българи са произвели или открили много неща,за да омаловажат руските и съветските изобретения? Или смятат всички западни изобретения за свои и се гордеят с тях, както робите са се гордеели с барове? Простите за мой болгарский.
Нямам търпение и запорожеца да възстановят. При основен ремонт на всеки 10 хил.км. ще се възродят и клубовете "млад конструктор".
Нелепо изглеждат саркастичните и открито подигравателни коментари. Тук, у нас, колко автомобила произведохме днес? Колко трамвайни мотриси? Колко жп вагона?
Вярно ли се опитваш да сравняваш нашата държава с Русия? Ти нормален ли си. Страна която е с 17.1 милиона km² срещу 110,994 km² и има 144.1 срещу 6.927 милиона население. Да не говорим колко полезни изкопаеми имат те и колко ние. и ... Пак ги водим в средна заплата и по стандарат на живот. Живот. 30% в русия нямата тоалет и баня в мястото което живеят. 21.2% Официално вече живеят под прага на бедност в Русия който е 10.000 което по офицялния курс е 200 долара, само че по него долар в русия не можеш да си намериш на черно това са около 50-60 долара.... и това е една държава която се има за свърх такава. Смях и срам. Дори пироните си копуват от вън и сега ще трябва да се учат да ги правят наново. Нямат производство във високотехнологичните отрасъли. Всичко се прави с компоненти от вън. А това което не се оточнява и премълчава е, че цялото оборудване и химикали за нефтодобивната и газодобивната индустрия не се прави нито в Русия нито Китай. Това говоре ли ти нещо ? Аман от разбирачи. Трима познати колеги програмисти ме помолиха да им помогна да си търсят работа някъде в европа, Двама от тях напуснаха вече твоята Русия. Щом те кефи толкова отивай там да живееш. Тука може да наречеш Боку "тиква" и ще ти се размине, но там ако войната наречеш война и могат да те вкарат в затвора до 15 години. Щом те кефи давай :)...
Я да видим дали пък можем да сравняваме Индия с Германия, да речем. Или с Япония. Индия има 1,5 млрд мангали, срещу 130 млн японци. Или срещу 85 млн немци. За територията да не говорим. Нито в Япония нито в Германия имат много територии. Но в да видим какви автомобили правят германци и японци. Няма да ги изброявам, всички ги знаят. И си мечтаят да карат нещо японско или немско. А за индийските коли няма много мераклии. Както и за руските, апропо. Всъщност Русия е на нивото на Румъния в автомобилостроенето. Та и по долу. Но с новата Волга и сновата Победа..... Знае ли човек.....Но както се казва, а дано, ама надали....
С пожелание да възстановят и "Запорожец"!
Сега ще се записват отново за ред и когато им дойде реда ще скачат в новата Победа или Волга.
Светът може да поеме 1000-2000 ретро автомобила от двете марки. Остава открит въпросът как ще ги продадат?
Доживяхме! Сега ако възобновите и роизводството на пералните Еврика (Аурика)..., че с тея АЕГ-та и Мииле-та се ну трае!
Вятка. Вятка се мятка.
ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА
Автомобилната ниша е много конкурентна...там се успява с умен и грамотен маркетинг...нещо в което руснаците и източно европейците като цяло винаги са били зле. И до ден днешен всеки плебс предпочита Мерцедес макар че коли като Киа имат много по добри характеристики и качество.
Покарай киа после се качи на мецан и нерде Ямбол нерде Стамбул :) Качеството са надеждни автомобили и това е.
Източноевропейците другарю трол на путинска служба строят ,,Шкода” и ,,Дачия” .Трамвайни мотриси и автобуси.Камиони и самолети на много високо ниво.Които има(ХА) голям пазар в Източна и Централна Русия.Отвъд Урал по малко но там пазара то държат Япония,Южна Корея и Китай.По скоро Китай е на първо масто
.............. Прототипът на "Победа" се появява през 1941 година. Това беше Opel Kapitan от 1938 г., заловен от Вермахта от Червената армия и доставен на автомобилния завод в Горки на име Молотов ............ Каква я мислехме каква стана товарищи!
Волгата е модел американска кола ,,Форд” забравих модела.Обаче съм чел някъде,че е била полицейска кола в Чикаго до средата или до края на 50-те. И ,,Победа”-та е американска.И се произвеждаше до 70-е и в Полша. Казваше се ,,Варшава” И у нас ги има(ше). ,,Сичку” е американско в съветското автомобило,камионосамолето и танко строене след войната.И влаковете и вагоните.Последният Студебейкър е ,,дослужил” в някакъвколхоз чак до 1980 и някоя година
Мда. Европейска индустрия без евтина газ и метали? Ми скоро очаквам сериозен наплив към Русия от специалисти. Как мислите Америката стана "велика"? С индианците ли дето изтрепа? Акъла отива там където има заплащане и ресурси. За повечето неразбиращи: ДОЛАРА УМРЕ. Естествено, че ще има период на търкане и мизерия, докато се наместят нещата. Такава промяна е от глобално значение. Но като гледам как Американците се издървиха на Китай, и колко им бутат аванта Арабите, скоро соросробите няма има кво да ядат. Което е добре. Малко промяна в икономическият рекет налаган от САЩ. Свърши се филма. А относно автомобилите, не е лошо да зацепите, че без тази ситуация автоиндустрията се крепеше на тънък клон. Единствената защита за Европейските концертни от Китайската атака беше политическото положение. Войните се печелят вече икономически. И познай кво става като се съберат ресурсите на Русия с ноу-хауто на Китай? Няма да са волгите на дядовците ви партийни секретари. https://en.wikipedia.org/wiki/Automotiveindustryin_China
… със ….пръст да те сочат.Само едно изречение показва колко си ,,разбираш” от троленето на лозунги от времето на Ленин. ,,доларът умре”
Путин вместо да праи "СпецАперации", да беше вдигнал заплатите. Отговарям - няма как...само т продажба на ресурси!
Трябва да "възродят" умрелите им преди 50 години купувачи, че няма кой друг да ги купува
Ох, на батко. Днес сме 116-ия ден от тридневния блицкриг на Путин. НА 1116-ия ще се хванат да възродят и файтона.
им работа, вероятно ще почнат и Т-34ки, щото дори и за другите от съветско време нямат акъл.
Чакам да пуснат мотоциклети ИЖ и велосипеди Турист. Да си купим и ние нещо качествено. Стига тези западни и японски боклуци.
Възраждане та се чудя дали няма да пазарят нашето Възраждане да ин ги прай автомобилите :))) Копейкин ин ги е много добър :)))
Ще произвеждат " Москвич и точка", "Волга и точка". Независимо, какво постигнат руснаците, то ще си е за тях, нито ще ги виждаме, нито ще ги чуваме, близките 50 години.
Значи трябваше да стане грозна война, която да доведе до тежки санкции за да се появи икономическа обосновка да съживяват мъртъвци.
...си трият задника с вестници! А ,,великият,, Аерофлот,, ще пусне Ил-18 ,тъй като нямат резервни части за боингите и ербъсите.
Това и в комично шоу не могат го съчини толкова ефикасно, само дето заради психопата в Кремъл умират стотици хора на ден, а милиони страдат и тепърва ше има да страдат. Волга, Победа и Москвич, мале мила.
защо ли ми прилича на наш Киру автомобилостроителя ?
Верно ли, че новата руска ИКЕЯ щяла да да се казва - "Шкаф и точка"! БУХАХАХАХАХА
Възраждане се превърна в лоша дума покрай един фашист.
Кефи ме дъртака от Бункера под Кремль как се гаври с руските малоумни подчовеци! ХИ ХИ ХИ
Думата Волга идва от Болга. Нещастници.
Копейки си кара американския форд и не го ебе
Хаааааааахахаааааааа. Олигархията им ще продължава да се прекланя пред запада и да кара мерцедеси хахаха. Даже на путьо колата е отвън руска а двигателя немски хайа руските глупаци и тостер не могат да направят хайахахахаха
Да те светна потребителче, на великите "немски" автомобили над 70 процента от чарколяка е Чайна майна:) Ма карай. Важно е да лижете емблемите на фашистите, щото са мноо убави били някога.
"С избухването на войната в Украйна" ??? За какво избухване говори писателя-журналист. По скоро е със започването на войната от страна на Русия, Руската икономика го издухва. Долара падна в Русия ама не може да си го вземеш от банката, за това пък новата Лада без никакви екстри ще струва почети два пъти по-скъпо. Някой се шегуваха че няма да се слага колани, но за това пък ще се слага остър кол в кормилото че ако се блъснеш да си умираш и да не се мъчиш да ремонтираш вочилото че ще се разориш. Сигурен съм че всички русофили ще се скъсат да си вземат от течи нови чудеса на автопрома на Русия, също както сега. До сега Русофил с Руска кола в нашата страна не съм видял. Спомням си един мой познат от Англия, като го попитах защо стои в нея а не отиде в Русия щом я обича толкова, как ме изгледа и каза "Да не съм луд..." .
Коментират злобно Карайте немските таралясници и бецаален скъп бензин
нека си карам аудито, дето Москвичите ще му имат екстрите след 30 години.
Заради новите от Русия - българските комици останаха без препитание!
СМЕХ,тия имат самовар.Нищо друго не могат да произведат,всичко им е крадено и после съсипано/сделано/.
Ами руснаците си възраждат брандовете, създават нови мощности, строи се, проектира се, напредва се. Волга бяха брутални коли...Чайка беше невероятна лимузина... От друга страна Боинг намали производството наполовина, понеже нямат титан - всичкия се добива от Русия. На Запад иде безработица, бедност, студ, рецесия, немотия, войни. Унгарците са на ръба да излязат от ЕС, България трябва да ги изпревари, един път и ние да поведем Европа към свободата! Докато не се възцари обратно старото европейско християнско консвервативно общество, а владее тази комунистическа секта, WOKE/ LGBT, очаквайте само диктатура и мрак, студ, бедност и войни! Хиперинфлацията вече чука на вратата, а сме още ЛЯТОТО!
Чайка е Студебейкър, Жигули- Фиат...
ХАААААААААА, "Истинският прогрес на автомобила като транспортно средство и началото на автомобилната промишленост започват от изобретяването на двигателя с вътрешно горене. Сравнително малки размери и маса, голяма мощност и коефицент на полезно действие, нисък разход на гориво, това са основните качества, които го наложили за „сърце“ на механизираното безрелсово транспортно средство. Първите опити за създаването на двигател с вътрешно горене датират още от началото на 19век. През 1801г. химикът Филип Льобон, откривател на светлинния газ, предложил двигател, който работел с газовъздушна смес. През 1813г. швейцарецът Исак Дьо Риваз успял да свърже бутало със зъбен гребен и да постави своя двигател върху подвижна платформа(количка). За гориво той използвал смес от водород и кислород или светлинен газ и въздух. При разширяване на запалената газова смес буталото със зъбния гребен се изтласкало на горе. Гребенът от своя страна предавал движението на зъбно колело, което чрез въже задвижвало предното колело на количката. Движението се предавало на тласъци и ходът на количката изглеждал много смешен. Все пак дьо Риваз успял да пренесе товар от 640кг. на разстояние около 6м. През 1826г. англичанинът Браун патентовал двигател без експлозия. Той вкарвал в грамадни цилиндри с диаметър 300мм. смес от алкохол и въздух. Когато алкохолът се възпламенявал, в цилиндрите постъпвала вода на ситни капчици. Водата се изпарявала моментално, вследствие на това се разширявал обемът и и се задвижвали буталата. Но и тази идея остава само проект, който не намерил приложение. Други изобретатели също правели опити, но и техните усилия не се увенчали с успех. Все още не е бил създаден уред, който да може да съхрани за дълго време достатъчно количество електрическа енергия, необходима за осъществяване на серия от експлозии в цилиндрите на двигателя. Едва през 1860г. физикът Гастон Планте изобретил акумулаторната батерия. След продължителни изследвания и многобройни опити инж. Етиен Леноар(1822-1900г.), построил двутактов двигател с вътрешно горене, който на 10 ноември 1859г. патентовал под името „ Двигател с разширяващ се въздух от горенето на газ“. Четири години по-късно той успял да задвижи с него първата кола. Това е първият автомобил с двигател с вътрешно горене, годен за експлоатация. Двигателят въпреки своята голяма маса и тромавост имал максимална мощност от 1,5к.с. Коляновият вал извършвал 100об/мин. Горивната смес се състояла от светлинен газ и водород, смесени с въздух. Запалването се осъществявало от искра, получавана между две платинени жички. През 1897г. той пише:“ Аз бях далеч от 700-800 об/мин., които двигателите извършват днес.“ Въпреки големите му заслуги Етиен Леноар бил награден само за изследвания в областта на нефтената промишленост. По времето на Леноар австрийският техник Зигфрид Маркус правил своите първи опити с двигатели, които приспособявал към коли. Той успял да използва изпаряването на бензина, предварително смесен с въздух, и да вкара тази смес в цилиндъра над буталото. С това става създател на първия карбуратор с жигльори. Неговият двигател бил двутактов едноцилиндров. Стоманена мотовилка свързвала буталото със спирална пружина, която задвижвала задната ос. За да не безпокоял с голям шум виенчаните, полицията с голяма мъка разрешила на Маркус да извършва своите опити върху плац, насипан дебело с пръст, далеч от кварталите, близо до гробищата, и то само нощем. През една нощ след няколко завъртания двигателят се запалил и обхванат от пламъци и дим, с шум и трясък изхвръкнал от колата и на около метър от нея се разбил. Но това не отчаяло Маркус. През 1873г. той построил нова подобрена конструкция на кола, снабдена с двигател с ходов обем 1570см³. Запалването било с магнето, охлаждането – термосифонно, а горивния резервоар бил монтиран отпред. Съединителят бил коничен, в трансмисията нямало предавателна кутия, нямало диференциал- движението се предавало на едно от задните колела с ремъци. Рамата била дървена, усилена в ъглите със стоманени скоби. Скоростта, развивана от „уличната кола“, както сам я нарича нейният изобретател, достигала 12,5км/ч.! И това още веднъж сблъскало Маркус с полицията. В един полицейски рапорт се излага, че „тази ужасна кола поражда огромни облаци дим и прах и плаши пешеходците във Виена“. По това време в Кьолн Николаус Ото и неговият помощник инж. Ойтен Ланген подготвили първия практически жизнедействуващ 4-тактов двигател. Те първи приложили сгъстяване на горивната смес преди запалването и. Двигателят бил патентован на 1 юли 1876г. Той извършвал 100-180об/мин. За гориво бил използван светлинен газ . Коефицентът на полезно действие превишавал чувствително този на парната машина. Изобретението на Ото заинтересувало много специалисти от различни страни ."
Не так страшен гей в Е-Се, как пидорас в Кремле. А, забравих, те русофилите не говорят руски език. И какво за титана? Не се произвежда титан другаде? Боинг намалиха производството заради осирането с модела 737-max и ковид-кризата която засегна авиацията, но заради тях Airbus не могат да насмогнат на поръчките. И в Китай произвеждат самолети, и на други места, ама нещо не съм чул да е произведен трети брой от Сухой Суперджет.
Ей, тоа пуст загниващ Запад и руски промишлен подем!!!! Гледахме го, слушахме го 50 години, и после за 3 години руската империя се спихна и оттече в канала, а западът продължи поредни десетилетия да живее охолно, да кара Поршета и Ферарита и да чака от Русия единствено красиви момичета.
Сега остава и Москвичите от 60-те години да почнат отново да произвеждат и те ти готова революция в автомобилостроенето!
Последната Волга беше някакъв Крайслер. Което нямаше да е зле ако не беше вноса втора употреба - същия модел можеше да се вземе много по-евтино, без чакане и с по-високо качество на изработката. Иначе - пак ще е слабо търсенето, нямайте грижа. Това са големи, луксозни по мерките на СССР автомобили, по онова време пак не всеки можеше да си ги позволи (отделно дали щяха да му ги "отпуснат"). Вижте там нещо Ока да възстановите, например - за нея хората в Русия може и да имат пари.
човешки автомобили лесни за обслужване,и по малко електроника да слагат
По-малко електроника по необходимост ще слагат - защото не могат да я произведат. Здравей, здравей КР155ЛА3 и МП315 Не че нещо ама точно електрониката беше това което позволи на хората по целия свят да стигат за където са тръгнали с чисти ръце. Преди електрониката - айде да не се лъжем - на 1000км трябваше я делкото да се пипне, я карбуратора, я и двете. На не-съветските коли беше на 5000км ама си трябваше.