Мощен японски алианс се изправя срещу Tesla и китайските електромобили
Такава промяна в автомобилната индустрия, каквато наблюдаваме днес, се случва веднъж 100 години, заяви шефът на Honda Тошихиро Мибе
Обратно в новинатаКоментари - Мощен японски алианс се изправя срещу Tesla и китайските електромобили | Бизнес.dir.bg
Коментари
"...момент на промяна в автомобилната индустрия, за която се твърди, че се случва веднъж на всеки 100 години..." откъде знаят че става веднъж на всеки 100 като тя не съществува нито от 300 нито от 200 годин... утепаха рибата
първите автомобили с водородни агрегати,хибриди,електро и зарядни станции за тях бяха произведени в Япония вкл и технологията за литиевойонни акумулаторни клетки след 2000 г. Но Китай задмина всички с цени,доживотни гаранции и сервизно обслужване и качество на световно ниво.. Сега японците ще трябва дахсе съобразяват с Китайският маркетинг цени,гаранция,качество Алооо поета врътни ми два м..и..нета
Нисан са пълен боклук като качество, хонда е по добре и то доста, номер едно е тойота обаче Пробвал съм и трите марки
Пръво да уточнят унифицирана технология на батериите И чааа потом може да търсят мощност за индуктивно зарежданье като у формула Е https://www.global.toshiba/ww/products-solutions/battery/scib/cases/automotive.html А и леекинко ша сЭ обезсмисли технологията при уев и пеесе киловата Както метана и пропан бутана
пусси, мощен е доста сороска шума, като дума! очевадно е, че двамата юдео.наци дегенерати са вдишвали въздуха на фукушима и са станали нагъзаки, каквито се всички япанари. долна гмеж от ненуждна никому твар еврейска! ........ Бог с нас
Джапанизите купуват още една фабрика на 8 септември, минаха времената на тяхната слава. Сетила се Мара. Чайнизите овладяха този век.
сега като чайните започнат да се чупят на всеки км. много бързо ще се преориентира пазара. Както винаги евтинкото излиза скъпо накрая!
Че ако чакаме на ГейРопа и ЛИбералСициалситите.....само ще мажем амбразурата и ще викаме колко е прелестно небето и как никак не ни влиза вътре чепа
и какво ще продават, а и на кого? кафеварки за саке на изпостелия от данъци потребител, още "избирател"? дегенерати сте. ............ Бог с нас
Тесла прави между 6500 до 7000 долара на продаден автомобил, а в бранша единствените, които печелят от производство на електрически автомобили са китайците от Би Ай Ди. Само, че последните имат пет пъти повече работници от Тесла и печелят под 1000 долара на продадена кола. Останалите компании субсидират губещите си производства на електрически автомобили с печалбите от тези с ДВГ. Филмът ще стане цветен за всички производители, когато по пътищата започнат да се движат автономните автомобили на Тесла без шофьор, съответно ще превозват срещу 0.25 евро на километър. Това вече се случва в Остин, Тексас, при това успешно. Въпрос на време е да се случи навсякъде в САЩ и Китай, а след това неизбежно ще дойде и в ЕС. А новата компания между Хонда, Нисан и Мицубиши съвсем спокойно може да бъде наречена Титаник, защото няма никакво бъдеще.
Прави по 7000 от премиум моделите, стандартна тесла 3 за под 40х.не генерира 7000 печалба. Добре че в щатите и Мъск си издейства протекционистки мерки иначе изобщо нямаше да е на печалба. Тая мантра за автономното шофиране е за реклама, лъже балъците. Могат да докарат автономно само на магистралите, но това го имат и другите марки, дори преди тесла...