Коментари - От прага на COVID-фалита до международна експанзия: Кой ще произвежда електромобили у нас | business.dir.bg
назад

От прага на COVID-фалита до международна експанзия: Кой ще произвежда електромобили у нас

В историята имаме доста заявки като от Next.e.GO, но почти никоя не се реализира, а случилите се приключиха бързо

Обратно в новината
| Автор: Кристиан Костурков, 3e-news.net

Коментари - От прага на COVID-фалита до международна експанзия: Кой ще произвежда електромобили у нас | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Колата е скъпа с малък пробег, не е практична за семейства, не знам какво продажби им се привиждат. Примерно Рено Зои има подобна цена верно има една уловка с наем на батерията но въпреки че и тя не голяма все пак е кола - именно затова е и една от най-продаваните европейски ел. коли.

Плювналиев колко дрънка, че ще направи завод в България ... и нищо не направи! Младите образовани кадри на Президента за 5 седмици затвориха цикъла! Комунистическо - циганската партия герб не става за нищо, тяхната сила е пладнешките обири на държавните ресурси.

Тесла в3 европейски вариант произведеня в тесла берлин 23000 евра , ко избирате евротата или тесла

виждаме какво са докарали фалирала компания, ще видим и по нататък, много шум за нищо

Който има мозък да строи АЕЦ - ток ще трябва .

Ти прочете ли статията? Това е градски, а не семеен автомобил. Сменил съм вече 2 Тесли, и ако тази играчка се продава в Северна Америка бих си купил за придвижване в градски условия въпреки на, че на фона на другите автомобили ще изглежда като въшка. Това е автомобил за бедни европейци.

Мда платиха къде 40 милки държавна пара, дали някога ше ги видим обратно? Ако може и на мен да затворят спешно некой цикъл аз ше им взема по-ефтино само къде 4-5 милки.

В града живеят само ергени? Деца такива работи не се карат на градина на училище? Рено Зои не е градска кола? Ти кога си сменил 2 Тесли ела ми се обади. Хората още си карат оргиналните на много стотин хиляди километри не знам ти за какво си ги сменявал?

AЛБАНСКИте контрагенти на Домуза ЩЕ правят бартер е-коли с-у АМФЕТИ и преработено РАФИНИРАНО БЕЛО

Е щом смяташ, че такива сделки се договарят за две-три седмици, най-вероятно лежиш под крушата!!!!

Добре че из околията има много квалифицирана ръка от римляни. Не зная как ще устоят на толкова много баакър и джилязу...а те ще ги карат чаркове да сглобяват!

Ние ли ще ги правим , или само ще платим 38 милиона ?а албанците ще прибират сухото ? Или още по зле , ще дадем парите , а коли йок

Дават ни 13 000$ долара субсидии ако си купуваме нови до края на тази година и в Америка има втора ръка хора които купуват употребявани коли. BTW Рено не се продава в Америка от много години, понеже автомобилите на тази марка са доказано НЕНАДЕЖДНИ и не покриват стандартите за да се продават зад океана.

Да ппстроим социялизъмя първо

.....Абе ЕЛЕКТРА, като си протестърска гнида с едноклетъчно мозъче, що се пънеш да мислиш ми не ти се отдава,..... киро Язовиро докарал една фалирала компания и тя щяла да прави коли смех,.... на това нещо се хващат само едноклетъчните мозъчета, на смрадливите протестърчета......то за това и плешивата мутрочалга ви отсвири, щото сте тъпи........

бедните ебропейци купуват дачия

Абе глупаци, това е по-зле и от Москвич. Някаква фалирала фирма и сега ние ще я спасяваме.

шо не погледнаха бг стартъпа за спортния електроавтомобил........извинете той няма диплома от харвард , не е като алито с такава

Зная само, че при нас 1 киловат струва 2,4 цента, а колко струва при вас след 12 години ТУЛУПИЯ и кражби? Също така от опит ти казвам, че дори и Тесла е евтина в пробег до 100 км. Зарядните станции за Тесла са коренно различни от тези за европейските играчки. В България няма инфраструктура за електрически коли, понеже герб не са измислили схемата по която да крадат на едро.

мисля че таз евротата много ще върви в америка , да им препродадем стартъпа, ще спечелим повече

..а! Момент! Домусчиеви? ..сега Мая, Христо, Руменчо и сие ще попитат ли собствените си министри за връзките с олигархията? Нали само преди два месеца така говореха за Домусчиеви?

Я лапай либерални морковчета и се потапяй! Като си толкова добре, защо се мориш да ни пишеш.

Хм рено клио 4 е една от най-продаваните коли в Европа в доста страни даже повече от Голф. Рено Зои е една от най-продаваните ако не и най-продаваната ел кола в Европа. И всичките тия хора дето са си купили са идиоти? Верно бензиновите двигатели са скръб но дизелите са ок самият аз имам модел Грандтур 2016 - единствено само скоростите можеха да се превключват по-мазно другото си е ок. И като гледам какви щайги се произвеждат в Щатите присмеха към европейските малко изглежда несериозен, малко като присмял се хърбел на щърбел.

Спокойно,Бе! Ще ги изгоним е и тези колонизатори.:)

Гумен Радев ще пилотира първия ел. запорожец произведен у нас.

И с какво ще я спасяваме ? Със съдраните си потури и голите си гъзове ? Ние нямаме 5 лева да се усмихнем, ще "спасяваме" !

Значи първо до тук сме подписали един меморандум за намерения. който първо не обвързва участниците с каквото и да било и второ не е подписан договор. След това-сделката се подготвя между тая фирма и домусчиеви от година и половина. Дали са чакали само някой от Харвард да дойде за да я приключат? Уловката в цялата сделка са едни 40 милиона евро за да построим завода в България. С други думи ще построим завода ще дадем гаранции на тая фирма пък евентуално след това сме щели да печелим. Естествено при условие че някой въобще реши да купува тая кола-в което аз лично се съмнявам. Последно цената и е била 20000 евро. ей сега да знаете целия свят че бръкни ще извади едни 20 хиляди евро за ей такъв запъртък.

Eга не. и без това е потънало у боклуци.

Отчаян опит на новия инвеститор да покаже по-ниски разходи и да препродаде. Абсурд е германски стартъп да се пребори с появяващите се китайски еквиваленти точно в този сегмент. А партньорството с домуса е показателно, че нещо са ги преметнали тук..

ех мечти, мечти ганьовски.. блаженни са вярващите

"Привлякохме за пръв път в българската история голяма европейска компания за производство на електроавтомобили" - думите са на министърчето и да наблегнем на думата ГОЛЯМА. Цитирам го, защото сега вече разбрахме колко е ГОЛЯМА! Изводите ги оставям на всички, които са се захласнали по харвардските възпитаници :)

залъгват с некви мега-световни стартъпи докато се доберат до европейски програми и правят некъв сбирщайн с източване докрай ... в БГ освен за далавери и замърсяващи производства никой няма да дойде

Китайските са два Пъти по евтини и качествени !. И Ги произвеждат с хиляди на месец !.

Може ли линк?

Статията пропуска нещо важно. Докато компанията в момента е "на път да фалира" тя вече веднъж е фалирала, за кратките си 5-6 години съществуване. А въпросната сделка е проста - ние плащаме всичко и те ни връщат докато не фалират напълно. Иначе казано - за определени хора ще има, но повечето ще загубят.

а кой и с какво ще ги купува тези боклуци

Не правихме ли преди време качествени електрокари , само платките и купето са различни ,и инженерите имахме и базата . Сега се връщаме 30 години на зад , и се дупиме на потенциални инвеститори , унищожихме всичко хубаво изградено в лошия социализъм.

засега за повече от производство на конска каруца не виждам ресурс

Поредната лъжа на Радеф и компания. Като това , че за 2 седмици се явили 600 инвеститора ! Нещастни лъжливи!

Беден,гол,бос,но злобен и невярващ!

Спестявания на Работещата Средна Класа в Китай, минаха 47 000 000 000 000 долара, да 47 Трилиона Долара - вече Китайците могат да си Купят цяла Европа и САЩ и да им останат пари и да полеят придобиките си! Играта Свърши!! Китайското Р0бство е тук и всякакви Анемични Заводчета в Европа са просто за последно източване на Европейският Плебс чрез Субсидирането на тези Заводи с Евро-фондове! Междудругото, Флотата на Китай мина тази на САЩ, защото Китай прави Военен кораб за 10% от разходите на САЩ, но това е Ясно, Китай си произвежда всичко сам, а САЩ трябва даже стоманата за Военните си кораби да внася вече от Китай. Иначе, Кремиковци бил лоша идея на загуба и замърсител на въздуха в и около София....

България отдавна да правеше електромобили ако не бяха съсипали електрокарния завод който се славеше в цял свят.Сега е далавера на домуза да гушне няколко милиона държавна пара защото:Любопитен факт е, че така наречените германски инвеститори всъщност са албанци от Косово, което личи от официалната им страница в интернет. Предишният им бизнес е бил пералня на бельото на американската армия в Косово. След това са направили стартъп в Германия за коли, но са фалирали.

много заводчета с малки инвестиции. Пишат го във Форбс.

Поздравление, че очевидно четеш "Файненшъл Таймс"! Само да добавя, че ако тази Средна класа в Китай реши наистина да похарчи спестяванията си в чужбина, т.е. в Европа и САЩ, не само всичко става тяхно, но инфлацията на Долара и съответно всяка западна валута, защото според Бретън-Удс споразумението след ВСВ всички западни валути са прикачени към долара, става такава, че хората в Европа и САК няма да могат с всичко, което имат да могат и молив да си купят от Китай. Юана ще стане в космически пъти по-скъп от долара. Числата са плашещи, а казват като числата говорят и боговете - мълчат!

Незнам за каква външна инвестиция става въпрос, но от 140 милиона държавата (т.е. ние) инвестираме 38 милиона а Домусчиеви повече от 50%. Изглежда , че ние помагаме на e-go да се съвземе. Освен това в статията по-долу пише, че e-go имали в момента само 30милиона и имат същите или подобни уговорки с Гърция и Мексико. Дали не си правят PR само или търсят някои да инвестира в тях ;) ... А и ако технологията им беше нещо супер, немският автомобилен бранш да бяха ги купили до сега https://www.techtrends.bg/2021/07/12/next-e-go-mobile-lovech-10875/

всичко в бг е спукана работа поначало, кой ли ви вЕрва

…с 34 милоиона евро подарък от служебното правителство. Ей, с това ще я спасяваме.

Преди много ,ама много години в София оперираха стотици електрокари с различно предназначение.Едни имаха нещо като фургон и развозваха по многобройните сладкарнички, продукцията на "Христо Ников",други разкарваха до клиентите пясък ,цимент ,въглища ,дърва.|Много ги имаше в индустриалните и научно развойни райони,като вътрешно заводски транспорт.Нашият институт имаше три ,който бяха като платформа.Товареха до към тон ,но някъде имаше и такива ,който товареха до към два тона.Срещал съм ги на различни места в бившият Съветски съюз.Даже в сайта "Изгубената България - Lost Bulgaria""" ,който тематично е разделен на декади ,в декадата 1960-1970 има няколко снимки на електрокар ,който е развозвал някаква стока е катастрофирал с дипломатически автомобил ,някъде на в района където сега е НДК

Плъховете напускат потъващият Кораба Титаник за Запада и Системата им - Джеки Чан натрупал милионите си единствено и само благодарение на Западният капитализъм и факта, че Хонконг беше Британска колония, днес стана Член на Китайската Комунистическа Партия!

"Спестявания на Работещата Средна Класа в Китай, минаха 47 000 000 000 000 долара, да 47 Трилиона Долара - вече Китайците могат да си Купят цяла Европа и САЩ и да им останат пари и да полеят придобиките си! " И каква полза, спед като в Китай няма грам демокрация?