Коментари - Невписаната екокатегория на колите - вдига данъка | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Извадих от порше запад сертификат за еврокатегорията ,но от МДТ казаха че това неважи и трябвало да го пише в талона.Щом документ от производителя не важи незнам какво важи за тези тикви.Може би заповедта е била такава "Събирайте пари, идват избори!"

В ДАЙ ги назначават с конкурс за най-малко IQ. Само шефа им, тоя на транспорта, е с отрицателно такова, но пък е назначен от Б.Б. За какъв * ги измислят тия еквилибристики, след като Европа е създала Евро 3, Евро 4 и т.н. тия с правят на по-умни и измислят нова категоризация. Сигурен съм, че някой печен адвокат може да осъди държавата за дискриминация на хората притежаващи коли с евро 4 например, че не се допускат до незнам къде си.

"Стотици шофьори"...и колко са това 100, 200, 300,...едва ли са повече от 500. Та какво ни занимават с разни тарикати, които са бляли като са им вадили талон, а отделно половината от тези "стотици" са с изкормени катализатори..да не кажа повечето.

Смотан , когато хората са си вадили талони изискване за вписване на евростандарт не е имало и на масовата част от хората които са регистрирали коли преди 2019-та година в талона на местото за Евростандарт има звездичка. В КАТ както Горанов глупендъра са проспали нещата а после айде народа ще плати сметката.

Не лъжи! Божа заповед!

goose

Всъщност в КАТ тази информация я има - всички МПС-та, които могат да бъдат регистрирани в БГ имат типова регистрация, в която фигурират всичките тези данни. Така че - или кат за тяхна сметка доброволно си оправят талоните, или КАТ оправят талоните срещу заплащане и после ги съдиш по закона за отговорност на държавата, че заради несвършената от тях работа си ощетен с цената за издаването на новия талон и начисления грешно данък и си прибираш парите и за двете от тях.

В САЩ ако се бе случило, АДВОКАТА НА ГРАДА щеше да скъса Банковите сметки на КАТ от дела за обещетения. В това е малката разлика на Българското и "западното" законодателства. В случая няма частни случаи а неспазване на Закона от Държавна служба. В САЩ се плаща около $100.00 годишен данък на кола. Независимо бензинова или дизел. Независимо лагерна количка или 8 цилиндров звяр пикап. Чак след 3-тата година след покупката на нова кола се минава на 5 минутен компютърен тест на изходните газове. Дилъра е ДЛЪЖЕН ДА ОФОРМИ ВСИЧКИ ДОКУМУНТИ И ДА ИЗЛЕЗЕ КОЛАТА С РЕГИСТРАЦИЯ, ЗАСТРАХОВКА И НОМЕРА от паркинга на дилъра. Оттам нататък купувача е длъжен единственно пред Закона за движение на пътищата.

дилъра е длъжен - да за това му се плаща и колкото по-добре си върши работата толкова по добри пари получава от работодателят си! Тук обаче те лъжат че ти плащат и ти съответно колкото и да се стараеш все е тая...И идва момента на, и почваш да бягашшш

При мен грешката беше на КАТ. В немския талон на автомобила ми беше вписана категорията, но в тук най-усложливо не бяха я вписали. С копието на немския талон отидох при тях и ми преиздадоха талона с вписана категория без да има плащам.

Това е следствие на идеите на проспалият 700-те милиона от Хазарта Влади Горанов - Данъка ! Мен също ме обръснаха със 100 лв миналата година за да ми впишат Евростандарта в Талона като минах през официален представител където си платих 80 лв а после въпреки документа представен пред фуражките в КАТ ме накараха да мина още един път там преглед след което си платих и новите талони а от там се разходих и до местни данъци и такси за да се убедя че информацията от системата на КАТ е стигнала там за да не ми създават киселени когато видя данък МПС. Интересно е че Гробарите работят по една и съща схема навсякъде ! Въвеждат нещо и както Техническият паспорт то важи за всички със задна дата! Питам миналата година един майор в КАТ " Що не сте ми писали в талона Евростандарта при първа регистрация ? " а той вдига рамене и ти се смее нагло...

Нещо не е баш така. Или поне за София не е така. Аз ходих да вадя от VW за едната кола но като отидох в общината жената на гището ми каза, че имат таблица с въпросните категории за различните автомобили по години и марки и си ги гледат от там категориите.

Апропо, това е случай от компетенцията на омбудсмана, така че ощетените могат да се обърнат към него.

Ейй геппп вие направихте невъзможно да си караме старите коли до умиращите ни селца,трябва най после да ви накажем.

Добре дошли на русенци... Същото го играхме миналата година в София. Няма никаква причина това да не може да се извърши от чиновниците в КАТ по служебен път, предвид че по номер на двигател може да се провери модела. Ама защо пък те горките да си оправят бъкиите, като може да прехвърлят това на собственика...

Още едни кинти.

В момента началник на КАТ е един, който не знае как се пуска компютър пък камо ли да търси инфо в нета. Началник на регистрацията е един новобранец на две недели служба. Щом успяха да пробутят, че да си запазиш номера трябва да ръсиш кинти, при условие, че самите катаджии не си мърдат пръста - само потвърждават с едиин бутон, че това е твоя рег.номер можеш да си представиш що за хора са на управленско ниво в Пътна полиция.

е най-ретроградната административна единица в България.За нормален достъп до услуги за граждани и дума да не става,КАТ и технически контрол е пълен абсурд,по света с това се занимават професионалисти.Само че таксите от администриране са сигурни и безпроблемни,не е като осигуряване на ефективен пътен контрол и безопасност на движението.

Какво е това тире в заглавието, бе, амсалаци!?

Вече го играх това с невписаната категория. Върнах се в КАТ и ги накарах да си свършат работата! Защото това е ТЯХНО задължение. При колите втора ръка задължително е вписана еврокатегория в талона,, издаден от държавата, от която са внесени. За новите, смятам, че коментара е излишен! Т.е. , лумпените в КАТ трябва да сибвършат работата като хората и просто да препишат данните, от съответните документи, а не да се почесват и пощипват. Съветът ми, е всеки, който има такъв проблем, да се върне при милите полицаи и да ги накара да свършат това, за което са там!

Обясни малко по-подробно какво си направил. Сменя ли големия талон на колата? В общината после молба ли се пише за надвзетия данък, жалба ли? За колко години назад позволяват да се иска корекция на данъка? Аз преди месец забелязах грешката в данъка и видях, че в големия талон не е вписана евро категорията и са ме скубали яко. Ама пука им в КАТ, общината сигурно много се радва на КАТ за това.

Категория Е4 се води вече като замърсяваща и плащаш като поп. Пари, пари, пари искаме ние, не щем справедливост и истини...

Замърсяваща, замърсяваща, ама без нея плащаш дори повече...

замърсяваща опреяхме вече евро 7 обаче герберастите ще си слагат техни стикерчета з пари където евро 6 ще е предпоследна категория

Докато не отидем до ЕВРО 00 нали?

Слагаш газова уредба - минаваш в категория евро 6 но при регистрацията на газовата и смяна на талона си оставаш 4 - Ето ти едно 200 кинта на кола от всеки в джобето на общината, но с право да влизаш все пак някъде си еди кога си.... Безумие....

Да бе да, ами нали веднага българския тарикат ще си сложи най-евтината газова за пред КАТ, а ще продължи да си кара цепеницата на бензин.

Защо КАТ да нямат данните за еврокатегория за съответните автомобили???? Не могат да се съберат данните в един малък хард-диск ли? Защо не се въвежда категорията на даден автомобил от КАТ, а трябва всеки да ходи при съответно представителство на дадена марка, ЗА ДА РЪСИ ЕДНИ ПАРИ? ВСЕКИ ЕДИН, А? И Г Р А ! ИГРИЧКА!

държавата има сметка да ти взима не да дава!

А в Столична община, в таблиците за определяне на данък, няма такова нещо като хибриден автомобил

А да попитам, кой трябва да впише еко категорията в талона ?!?!?! Когато е регистрирана колата в КАТ някой пе.ал не си е свършил работата отново. Няма такава държава.....

Всичко точно, само без славищини накрая, че ше те ритаме по голото чалгарско теме с кални обувки ше те ритаме

моя коментар няма нищо общо със Слави, така че не ме квалифирвай .....