Лоша новина за "Форд" и "Тесла": Пазарът на електрически автомобили е в застой
Според някои анализатори, се очертава стагнация в сегмента, тъй като индустрията е останала без ентусиазираните първоначални потребители
Обратно в новинатаКоментари - Лоша новина за "Форд" и "Тесла": Пазарът на електрически автомобили е в застой | Бизнес.dir.bg
Коментари
Какъв ентусиазъм когато цената за км стана като за останалите автомобили . А и това чакане за заряд при дълги преходи напълно отказва хората.
Тази стаит е пълна с журналистически идиотизми . Бранша не е в завои просто китайците им го взеха . Те правят най много коли най добри са вече в този бранш най много продават . Това е накратко проблема .
Да бе да, дрънци таратонци. Тук в Канада за някои модели електрически коли се чака 2 години, а при повечето поне няколко месеца. Станало е като в комунизма . Има списъци с чакащите.
усраина е поръчала още няколко хиляди катафалки. На западняците вече им е по-изгодно да им пращат стари самолети.
Трябва да си луд да изсипеш една торба с пари за таблет с батерия и вътре всичко да е евтини "еко" материали...
Вариант номер едно: Шуткин ще се опита да повиши пак цените на петрола и купувачите на електрички ще почнат пак да се увеличават. Вариант номер две: Шуткин се опитва да откаже купувачите на електрички като свали цените на петрола и неговите блядки почнат да се бунтуват! Каквото и да предприеме Шуткин - все е прецакан!
То при всичко е така - първо има търсене, после - застой и накрая - излиза нещо ново, което почва да се търси , а това отива в музеите ! Относно автомобилите - техният край е предизвестен ! Дали ще са с бензинов, дизелов или с електрически двигател - няма значение ! Бъдещето ще предложи нов, по ефективен начин на предвижване !
Така е защото руските "Москвич" и "Лада" завзеха световния пазар, а пък и са къде-къде по-модерни от ръждясалите "Тесла", хахаха.
Проблема не е толкова в малкия пробет а в това че тия коли слад 3 до 5 години са непродаваеми.Кой идиот ще купи употребявана електричка като знае че всеки момент батерията ще даде фира а тя струва почти колкото колата.Тоест купуваш и караш докато батерията има признаци на живот и после на боклука.Да не говорим че и батериите им пада заряда и първоначалния пробет е само мечта!
Долу горе, 8-10 е процента на умнокрасивите индивиди в едно общество. Тези с най-глямо его, мислещи се за уникално умни, но с най-глупави решения на всички видове пазари. :-)
Ти нямаш пари да си обършеш задника за Тесла пишеш.... Има да си мечтаеш за такъв чисто нов автомобил, но така ви възпитаха, да сте материалисти.
Жена ми искаше много иТелфон, и не се отказа въпреки моите многократни обяснения. Е купи си и сега реве и иска да го продава, защото не бил както очаквала. :-) Дори снимките, които прави се оказаха по-клапави от на моето МИ. :-) За екрана и удобствата да не говорим. :-)
Знаем, знаем, вие там в Канда сте построили комунизЪма. Скоро не по 2, а по 20 години ще чакате и то ако партийният секретар ви разреши, защото сте си бояисали косата зелено и сте сложили обеца на носа!
Са абсолютната схема за източване. Скъпи, трудни за гасене при пожар, животът на батерията е фиксиран. Бъдещето е в синтетичните горива и високо технологични малолитрови ДВГ та. Но вече света работи по плановите модели на Давос и Вангард. Както в петролната криза 70 те, са си правят нова такава за да пренаредят схемата за повече кражба и контрол.
Ами даже и балъците, които се набълбукаха в началото вече се усетиха. Ако тая идея беше работеща, щеше да се наложи от само себе си, а не да те притискат с измислена екология и куп тъпотии. Нямаме достатъчно добри батерии, както и технология за рециклиране, което е основното в тоя вид превозни средства.
Промитите мозъци са доста малко все още. Не са толкова глупаво хората и все повече се усещат. Ти да дадеш една торба пари, да си купиш бомба дето е с ограничен пробег и капацитет. И кога ще направят тока да тече, като бензин със същата скорост и да го носиш в туби. Смех
Просто свършиха милионерите, които с лека ръка биха дали над 100000 за нова електричка, на която пробега е ограничен, а живота на батерията - кратък.
Тръгвате от Бургас за София, навън е 35 градуса. Климатика не спира да работи. На магистрала Тракия в района на Карнобат има катастрофа, и 5 километра задръстване. Мислите ли, че ще стигнете до София. Но, дори и да стигнете, прибирате се в апартамента, но в батерията почти няма ток, но колата ви трябва за утре. Какво правим
Ми няма как да си купя някъв UP или друга помия за 50 000 лв+ за да минавам 200 км в градски условия. Да не валят...
Ама аз понеже пътувам ще ти кажа. Няколко пъти засичам да стоят с часове на опашка да заредят и да могат да се приберат. Яко подигравки обират от всички :)
Кво ги бутат тези коли като тука в България не може да се ползват „Ако си в блок къде ще зареждаш през ден на Кауфланд ли ...
Клаус ШВАБ: Ами сега какво ще лъжеме ????????????????????????????????????????????????
Знаеш ли как продават? :-) На някакви измислени фирми, уж за споделени автомобили, които изпофалираха и автомобилите стоят на огромни паркиги из цял Китай. Това и мбеше бума на китайците. Изкуствен!
Изказването ти не е политически-коректно и не е в съответствие с евро-атлантическите ценности ........
Тесла Y издържа 400-500км. Не е необходимо да зареждаш през ден. Сега, пред блока имаш ли бензиностанция?
У багажника си носи едно генераторче хонда. Пър-пър-пър за няколко часа ще те зареди.
Цената на ФОРД Т е 350 $, а фирмата прави 1/4 милион бройки продажба. "Ние ще ви продадем най-надеждния и здрав автомобил в света в цвят, предпочитан от вас, стига да е ЧЕРЕН." Така гласи рекламата.