Не дадоха пари на БДЖ, чакат концесията на летище София
Правителството не отпусна пари за БДЖ, има цялостно решение на проблема
Обратно в новинатаКоментари - Не дадоха пари на БДЖ, чакат концесията на летище София | Бизнес.dir.bg
Коментари
Защо дават летището на концесия да дадат БДЖ....или да вземем едни бързи пари и да ги откраднем през фалиралата БДЖ
Щото никой не иска БДЖ дори като подарък. Транспорт за пенсионери и цигани на социални цени.
Летището е печелившо, но ще пълни пенсионните фондове на друга ДЪРЖАВА. Днес го продават , а утре? Хората са казали- Клин, клин , избива и клин остава!
Летището е печелившо, но ще пълни пенсионните фондове на друга ДЪРЖАВА. Днес го продават , а утре? Хората са казали- Клин, клин , избива и клин остава!
Баце, това е концесия, не продажба. Концесията е за 30 години и след тях пак си е наше, със все подобренията. Печели 5 милиона годишно, концесията е за милиарди.
Баце, не си в час, концесията няма да се даде с цел подобрения, а да се гепи сухото сега. След 30 години летището ще е трагедия.
А след 10 години ще продадем житниците в Добруджа, за да платим дълга на летището, след това ще продадем пристанищата на китайците, за да платим за дълга в Добруджа и така става става с политика "дай да вземем от здравия, за да закрепим прокажения". Фалирайте БДЖ и да го купи някой с акъл! А с парите от концесията на Летище София направете трети терминал, за да не бият сърбите с по-добри самолетни маршрути.
С "ГУБЕЩИ" ОБЕКТИ , КАТО ЛЕТИЩЕ СОФИЯ ! АМА СЛЕД ОГРАБВАНЕТО , ПОСЛЕ НЯМА ДА ИМА КАКВО ПОВЕЧЕ ДА СЕ ГРАБИ ! ВАЖНОТО Е , ЧЕ КОМИСИОННИ МОЖЕ И ДА НЯМА !!! " МИТ"-аджиите НЕ СА ПЛАЩАЧИ !!!!
Батенце, Добруджа не е българска от поне 15 години! Продадена е на руснаци, араби, кипърци и подобни. Продадена от българите за пари.
Така е навсякъде! Железниците са дотирани от държавата навсякъде по света. Както казах - това е транспорта на малцинства и пенсионери.
Е как без подобрения ще се изкарват пари от теб, бе, глупако? Сега летището едва изкарва 4-5 милиона - как се изплащат милиарди за концесията? Обидно тъп си.
Нали оправиха международния превоз,ГВА,ДАИ,БДЖ та сега и летището да оправят.Някой може ли да каже какво му е наред на транспортното министерство?ОСТАВКА НА ТОЗИ НЕКАДЪРЕН МИНИСТЪР!!!
Първо говореха за 20 млн.После удвоиха числото. Днес иде реч за 120 млн.Или колко ще ни струва "Окончателното решение "? Пълен провал в управлението на БДЖ! Отговорности?-типично за ГЕРБ-Н Я М А! Крадат и източват безконтролно. А после им"дават"пари.....ЧИИ пари раздаване,наглеци!?
Не е вярно, навсякъде железниците работят за печалба на пазарен принцип. Така е в България, защото е наследство от "социалната" държава. Също такова наследство е байганьовския манталитет на населението.
Не трябва да се допуска тези същите хора, които са начело на БДЖ и министерство на транспорта да се разпореждат с отпусканите средства, защото последните ще потънат безследно и най-лошото безрезултатно. Гореспоменатите хора са изключително бездарни и непрофесионални и съответно под тях са назначили още по-бездарни и непрофесионални. Другият вариант е, че целенасочено се унищожава железницата - смятям, че и в двата случая трябва сегашния отбор да бъде изцяло сменен.
БДЖ- то трябва да бъде приватезирано и цялата некадърна администрация на бъде уволнена! Това е пазарна икономика и изходът е този!
Не може да научиш камъкът да подскача , не може да очакваш от престъпници разумни дела... алал да са им новите усвовени милиарди на родата до 9то коляно ... Гари Демар 1. Не можеш да превърнеш бедните в богати чрез закон, който превръща богатите в бедни. 2. Когато някой получава нещо, за което не е работил, друг трябва да е работил за него, без да го получи. 3. Държавата не може да даде на някого нещо, което преди това не е взела от друг. 4. Когато половината хора разберат, че няма нужда да се работи, защото другата половина ще се грижат за тях, и когато другата половина разбере, че няма смисъл да се работи, защото някой друг ще получи това, за което са се трудили, това е началото на края на една нация. 5. Не можеш да умножиш богатството, като го делиш Терминал(НО)2
Като искате да помогнете да БДЖ, слезте от колите и се качете на влака. Първо ще е стар и мръсен, после ще е нов и чист.
Аз ли съм тъп или в ГЕРБ ни мислят за идиоти? Значи ще харижем на "концесия" нещо печелившо (явно на наши хора) и ще излеем получената сума в дупката БДЖ (явно за да ги откраднем) !!!! А не може ли да позатворим тоя и оня виновен за състоянието на железниците и държавата като собственик да наложи ред там?
Къв мизерник трябва да си за да нямаш кола. Не казвам че трябва да е лукс ,като моята а каквато и да е. И да се качиш на БДЖ. Мизъъърииии... Смрад манго навсякъде селяни режат хляб и мажат с лютеница гнус. Гадно е да ди от простолюдието отврат.
По-скоро ти си обидно прост. Или мислиш че на света има някой, дето ще се изръси с милиард за нещо което печели по 5-6 милиона на година за да го експлоатира и подобрява 30 години. Айде тая сметка в Герберските умове да си остане
при Хибридния-Комунизмът (приемай същия с нови абревиатури) няма Ред , има "Кой е на Ред" да хапва ... и така една групичка ... да ги наречем ... партийни "членове" (въпреки че са по скоро от другата страна) , та се хранят от тия неща горките , все пак нали желанието им да са "Елит" е има няма от 1944 на сам ... Терминал(НО)2
В частна фирма ръководството щеше да бъде уволнено и евентуално съдено, а не назначавано всеки път като дойде ГЕРБ на власт...
Всичко в БГ е губещо: АЕЦ, НШФТОХИМ. Летищата, БДЖ,.Бургас- -Губещолопулос. Затова държавата да се прекръсти на Губе-ГУБЕ. Само чуждите агенти и избягалите през Т2са печеливши. Важното е да се подари Летище София на Турция, а след това и цялата държава. За да не се мъчи БГ администрация с непосилни и невъзможни задачи за нея -да управлява държава, извоювана с кръв от друг и подарена на тепсия. Летището още преди 2 години е харизано, чака се удобен момент да се каже на глас.
транспортния още ли не си е подал оставката? Кво чака? Чака ние дда му я поискаме! Ама нас ни няма където трябва да сме. Пред МС с яйца в ръка. Айде бе, Софиянци? Ловеч ви показа как се правят нещата... Уж дивия Северрозапад. Ама тук май по- сме хора...
Хората са губещите , тия дето ги връткат тия простотий се водят "Печеливши" едва ли не богоизбрания Елит Задай си въпроса: Ако са толкова умни , защо броят на Съветниците им е ... десетки хиляди на 250 празни глави ? Отговора: Понеже интелектуалния им капацитет е зает с жизнените им функций и ако отделят % за мислене .... може да си докарат некоя аневризма преди инфаркта от затлъстяването Теринал(НО)2
Баце, ка си ръгнал, ше требе да дадим държавата на концесия! А ти да си обикаляш по света, да се дървиш, да се прегръщаш и целуваш с разни евро-геьове и баби! А като се връщаш да набучиш по некой хет-трик на някои селяни на някой стадион даден на концесия!
Тази концесия е за съд. Дава ли се на чуждо бизнес, който работи добре и носи приходи? Това е като да си заколиш кокошката, която снася златни яйца, щото ти се яде супичка.
Бе то е лесно да избягаш и да даваш акъл. А желанието за крадене е още от времето на Стамболов
Явно грам не си на ясно кои юнаци са големите чорбаджии и земевладелци в Добруджа. Чисти и правилни българи са си за твое сведение
Писна ми нашите политици ежедневно да се отказват от България. Повече от ясно е, че ако нещо не върви, причината е в тях, но отговорност за тъпо управление те не носят. На практика създават една пирамида от провали, обаче на наш гръб. Ако БДЖ не върви, не се запълват дупки с печеливше летище, а се уволняват администраторите. До самия връх. Какво ще отдадем утре? Небето ни ще пазят турци, летището ще го стопанисват не знам кои, внасяме чушки и домати, а ние, ние българите какво ще правим? Най-добре би било накрая и нас като народ да ни харижат на някой да ни управлява, ама като се замисля, това вече сме го играли с немските царчета след Освобождението. И пас е дошло от политиците и депутатите. Докога политическата класа ще мрази България, която я храни?
в тая прогнила каца без дъно БДЖ след 5-6 години пак ще е същото. Толкова са пробоините, толкова са недомислиците, такъв е "персоналът", че просто трябва да се закрие това предприятие. Щом се докараха до там на им обявят сградата в центъра на София за продан.... Както закриха нерентабилните линии. Какво се случи - само загубите намаляха, а тези които не си плащаха билетите, сега плащат 10-рно повече за автобусни билети. Това са само загуби и загуби за бюджета и милиони от комисионни и неприкрити кражби за шепа хора, които поддържат тезата "да съществува". Дадат ли парите от концесията на летището на БДЖ, вече няма какво да се концесира и агонията само ще продължи 5-10 години по-дълго.
дори и да вземат парите от концесията и да ги "налеят " в БДЖ като закърпят сегашната дупка ще трябва да възстановят тези пари в бюджета и ако БДЖ не е печаливша фирма как ще просъществува после ? Пак ли ще се търси нова концесия от друго печалившо звено?! Има и друго- БДЖ е разделено на три - инфраструктура, товарни превози и пътнически транспорт . Не всичкиите са губещи , а само пътническия транспорт, но другите две щом са печаливши защо не поемат пътническия транспорт?! Добре е да се уточни коя част точно е губещата и защо?