Инфлация и при автомобилните гуми: С колко са поскъпнали?
При китайските и европейските марки поскъпването се различава
Обратно в новинатаКоментари - Инфлация и при автомобилните гуми: С колко са поскъпнали? | Бизнес.dir.bg
Коментари
Взех си евтини всесезонни китайчета. Държат се по-добре от летните през зимата и по-добре от зимните през лятото, така че мен ме устройват. Не съм и млад състезател. Вече улегнах и карам като автобусен шофьор.
Преди 50-60 години карахме "Видинки" или руски някакви гуми. Нямаше зимни и летни, не знам да са били всесезонни, ама нямаше и шофьори с купени книжки, нямаше и надрусани дебили по пътищата. И катастрофите бяха в пъти по-малко, в процентно съотношение, спрямо сегашните. ТА, ПРОБЛЕМЪТ НЕ Е В ГУМИТЕ, А В ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО.
Карал съм и виденки и георги димитровки. Ама с коли дето като вдигнех 100 е геройство. и зимата на сняг се караше с 50-60 километра и се кръстиш че няма сприране.
Карам с всесезонни. Откакто ги купих преди 4 години не са пипани. Не вися пролет и есен по опашки. не давам излишни пари за смяна, не се чудя къде да съхранявам и си спестявам 2рия комплект гуми. Има малка разлика при шофирането, но с това се свиква сравнително бързо(просто е въпрос на навик)...
Много яко ви лъжат, че има нужда от зимни и летни гуми. Някой запитвал ли се е защо примерно тировете и автобусите имат само един вид гуми? Като най-тежки превозни средства именно за тях би било важно да са със зимни/летни според сезона. Купувайте си всесезоннни и не се занимавайте с глупости.
"Експерти обаче алармират, че те са подходящи само за градски условия. В планини и по магистрали се изискват специализирани грайфери." - по магистралите има, 5-6 санта снвг ли? Тази и миналите години има сняг ли?
Тази зима беше още едно доказателство в полза на висок клас всесезонни гуми. Само ако живеех в Сюолян и работех на Пампорово със сигурност щях да въртя зимни/летни.
Не знам какво толкова се робува на марка,, аз също робувах преди, но от няколко години карам китайски(дотук две марки гуми). Не карам много, 15-20 хиляди на година. Не виждам разлика с Goodyear, hankook и т.н.
При марковите гуми поведението при различните видове атмосферни условия е горе долу еднакво и предвидимо. Защото са ми попадали зимни гуми ( китайски) дето примерно на сняг бяха униклани, ама като се стопли малко и на мокро при +10 бяха като кънки на лед. И обратното - ленти гуми дето в жегите бяха уникални и копаеха асфалта като паднаха температурите под 20 градуса и имдъж ставаха и те на шейна.
по 150лв на смяна. Сменям един път в годината. Малко е множко ама не пуша по 1 ден в седмицата и зимата натрупвам пари за смяна.
Кви зимни гуми бе, карам си с летните. В годината я падне сняг два пъти я не падне, за ден два и го няма. Тогава не излизам, или ползвам градски транспорт. Зимни гуми - глупости !
Ти си дебил. До 8-9 градуса си трябват зимни. Особено в града. И после ще пострада някой невинен. Абе тия от кат кога ще мерят дълбочина на протектора.
Читавите летни се държат добре и на минусови температури но само ако е сухо. Има ли сняг и лед не стават. И като казвам минусови имам в предвид нашите геогравски ширини тоест до към -10. Че онзи ден гледах как един руснак се оплакваше че зимните гуми дето купил не деянели на студ и му се счупили при -60 градуса.
Нови гуми всяка година и смяна два пъти на година? Купувайте всесезонни (с маркировка три връха, снежинка и M+S) ома континентал има Мишлен, има йокохама, има авид, и всяка почти марка. Карат по 70 Хил километра, за сняг са добре в първите 35 Хил километра. Няма глупости със смени.
Аз мога да направя разлика межу разлините видове зимни или летни гуми. Даже миналата година взех едни летни дето ги карах 3 месеца лятото и като спаднаха температурите станаха много шумни. Това ме издразни много и теглих една майна и купих друг модел дето при по хладно се държи нормално. А по повд гумите мога да ви кажа че за мотоцикета ми има над 10 вида гуми и там и е големият проблем да избера какви да сложа нищо че са само летни, заот разликата между тях е брутална.
Че шумят и за двуколесни е кофти, ама аз карам кола с AWD, тракшън контрол и още малко неща. Не е нова вече - 2017-та модел, но първите 20000 мили (31000 километра) всички гуми се държат еднакво. Карам от морското ниво до 1900 метра височина, от +45 градуса до -30 градуса и при дъжд и при сняг и при лед. Важно е и как караш, а не педала на ламарината постоянно
Абе не се държат еднакво - гумите дето махнах миналата година защото са много шумни и ги карах 3 месеца тоест около 8000 километра държат по- добре на мокро от тези дето сложих след това. Вярно разликата е минимална но я усетих. ГОворя за сцепление. И говорим за гуми от премиум сегмента - най- добрите на тестовете на АДАК по показателите които ме интересуват.
ТРИ ГОДИНИ. Важно е да са нови, като дата на производство.