Коментари - Инфлация и при автомобилните гуми: С колко са поскъпнали? | Бизнес.dir.bg
назад

Инфлация и при автомобилните гуми: С колко са поскъпнали?

При китайските и европейските марки поскъпването се различава

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Инфлация и при автомобилните гуми: С колко са поскъпнали? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Взех си евтини всесезонни китайчета. Държат се по-добре от летните през зимата и по-добре от зимните през лятото, така че мен ме устройват. Не съм и млад състезател. Вече улегнах и карам като автобусен шофьор.

Преди 50-60 години карахме "Видинки" или руски някакви гуми. Нямаше зимни и летни, не знам да са били всесезонни, ама нямаше и шофьори с купени книжки, нямаше и надрусани дебили по пътищата. И катастрофите бяха в пъти по-малко, в процентно съотношение, спрямо сегашните. ТА, ПРОБЛЕМЪТ НЕ Е В ГУМИТЕ, А В ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО.

Карал съм и виденки и георги димитровки. Ама с коли дето като вдигнех 100 е геройство. и зимата на сняг се караше с 50-60 километра и се кръстиш че няма сприране.

Добре че си ти колега да им разкажеш на тия преструвковци. Москвича влезе ли в завой по-бързичко се носи като лодка, а той ми обяснява как гумите били ТОП. И моите изпърдяни, изтъркани САВА ако ги сложа на Москвето ще са отлични. Няма сигурно да се усети че едната е крива

Карам с всесезонни. Откакто ги купих преди 4 години не са пипани. Не вися пролет и есен по опашки. не давам излишни пари за смяна, не се чудя къде да съхранявам и си спестявам 2рия комплект гуми. Има малка разлика при шофирането, но с това се свиква сравнително бързо(просто е въпрос на навик)...

Много яко ви лъжат, че има нужда от зимни и летни гуми. Някой запитвал ли се е защо примерно тировете и автобусите имат само един вид гуми? Като най-тежки превозни средства именно за тях би било важно да са със зимни/летни според сезона. Купувайте си всесезоннни и не се занимавайте с глупости.

В Скандинавия им зимни гуми за тировете. А иначе не слагат защото е тъпо в Иsпания да си на +30 със зимни гуми за да може след 4 дена в Олсо при -10 да ти е добре.

Тогава не се чуди защо често шофьора на тира вижда стоповете на процепа си докато шофира.

Фейк

"Експерти обаче алармират, че те са подходящи само за градски условия. В планини и по магистрали се изискват специализирани грайфери." - по магистралите има, 5-6 санта снвг ли? Тази и миналите години има сняг ли?

Тази зима беше още едно доказателство в полза на висок клас всесезонни гуми. Само ако живеех в Сюолян и работех на Пампорово със сигурност щях да въртя зимни/летни.

Не знам какво толкова се робува на марка,, аз също робувах преди, но от няколко години карам китайски(дотук две марки гуми). Не карам много, 15-20 хиляди на година. Не виждам разлика с Goodyear, hankook и т.н.

При марковите гуми поведението при различните видове атмосферни условия е горе долу еднакво и предвидимо. Защото са ми попадали зимни гуми ( китайски) дето примерно на сняг бяха униклани, ама като се стопли малко и на мокро при +10 бяха като кънки на лед. И обратното - ленти гуми дето в жегите бяха уникални и копаеха асфалта като паднаха температурите под 20 градуса и имдъж ставаха и те на шейна.

по 150лв на смяна. Сменям един път в годината. Малко е множко ама не пуша по 1 ден в седмицата и зимата натрупвам пари за смяна.

Бунак, не пуши седем дни в седмицата и ще натрупаш за още 6 смени... ;)

Кви зимни гуми бе, карам си с летните. В годината я падне сняг два пъти я не падне, за ден два и го няма. Тогава не излизам, или ползвам градски транспорт. Зимни гуми - глупости !

Ти си дебил. До 8-9 градуса си трябват зимни. Особено в града. И после ще пострада някой невинен. Абе тия от кат кога ще мерят дълбочина на протектора.

Читавите летни се държат добре и на минусови температури но само ако е сухо. Има ли сняг и лед не стават. И като казвам минусови имам в предвид нашите геогравски ширини тоест до към -10. Че онзи ден гледах как един руснак се оплакваше че зимните гуми дето купил не деянели на студ и му се счупили при -60 градуса.

Не е дебил, просто чете. Предимствата на зимните гуми са на сняг - дори и на температури около нулата, на сухо, летните са с по-добро поведение. Което не отрича използването на зимни гуми, разбира се!!

Нови гуми всяка година и смяна два пъти на година? Купувайте всесезонни (с маркировка три връха, снежинка и M+S) ома континентал има Мишлен, има йокохама, има авид, и всяка почти марка. Карат по 70 Хил километра, за сняг са добре в първите 35 Хил километра. Няма глупости със смени.

Аз мога да направя разлика межу разлините видове зимни или летни гуми. Даже миналата година взех едни летни дето ги карах 3 месеца лятото и като спаднаха температурите станаха много шумни. Това ме издразни много и теглих една майна и купих друг модел дето при по хладно се държи нормално. А по повд гумите мога да ви кажа че за мотоцикета ми има над 10 вида гуми и там и е големият проблем да избера какви да сложа нищо че са само летни, заот разликата между тях е брутална.

Че шумят и за двуколесни е кофти, ама аз карам кола с AWD, тракшън контрол и още малко неща. Не е нова вече - 2017-та модел, но първите 20000 мили (31000 километра) всички гуми се държат еднакво. Карам от морското ниво до 1900 метра височина, от +45 градуса до -30 градуса и при дъжд и при сняг и при лед. Важно е и как караш, а не педала на ламарината постоянно

Абе не се държат еднакво - гумите дето махнах миналата година защото са много шумни и ги карах 3 месеца тоест около 8000 километра държат по- добре на мокро от тези дето сложих след това. Вярно разликата е минимална но я усетих. ГОворя за сцепление. И говорим за гуми от премиум сегмента - най- добрите на тестовете на АДАК по показателите които ме интересуват.

ТРИ ГОДИНИ. Важно е да са нови, като дата на производство.

Това ли е бизнеса ти. Реномираните марки дават 5-7 години гаранция за качество.

Да са пресни, да не са стояли в скала да повече от 6 месеца. Карат се 5 години без проблем, стига грайфера да е над 2.4мм дълбок