Коментари - Илон Мъск: Електромобилите ще удвоят световното търсене на електричество | business.dir.bg
назад

Илон Мъск: Електромобилите ще удвоят световното търсене на електричество

Преходът ще отнеме две десетилетия прогнозира шефът на "Тесла"

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Илон Мъск: Електромобилите ще удвоят световното търсене на електричество | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Илон Мъск: Електромобилите ще удвоят световното търсене на електричество - тоя откри колелото !!! И от къде ще се вземе това електричество ?!?

Тези сметки бяха направени от немски учени още преди поне две години. Два пъти трябва да е увеличението в световен мащаб, но конкретно за Германия ставаше дума за 4-5 пъти, а за Европа, като цяло - 3.5 пъти. Някой даже беше поствал линк към изследването тук в дир-а. Накратко - все още не е късно да си направим още една АЕЦ и да сме на печалба, ама надали...

не удвоят, удин 10кв мотор си лапа 10кв 1 милион по 10 за София са 10 милиона киловата на час 10 мегавата... не един а пет аеца нямо да ви стигнат тъпи костовисти и пръмовисти

ее разгеле - сети се визионерът :)

Не позна Илончо, седни да сметнеш пак, ама този път не бързай и си проверявай за грешки.

възможно решение: създава се малка черна дупка микроскопична колкото няколко атома, улавя се в силно магнитно поле, за тази цел ще са нужни магнити с размери на 10-12 етажна сграда, енергията която тази черна дупка ще отделя е приблизително колкото 1000 атомни цетрнали, не се изисква нищо освен потдуржането на магнитното поле, което не е голям разход това е

10 мегавата е 1% от един реактор на Козлодуй, който е 1000 мегавата. Ако цяла България мине на коли на ток, просто ще трябва да се спре износът на електроенергия, който за последните години е от порядъка на 10 000 000 мегаватчаса. Един електромобил харчи около 3 мегаватчаса на година. Т.е. сега България изнася ток като за 3,000,000 коли, захранени само на ток.

от церн знаят как да се генерира малка черна дупка даже има успешни опити но не са улавяни за дулго време понеже магнитните полета им са слаби, след което дупкат изчезва в пространстовто понеже минава през всяка материя като през въздух заради огромната си тежест, мисля че тежеста на такава черна дупка е приблизително колкото хималайската планина

изпарението на една такава изкуственна черана дупка ще е за около 3-4 000 години така че си струва да се постори подобна централа

ако посторим такива стотина централи въпроса с енергията е решен за човечеството за следващите 2-3 000 години

знчи никога няма да стане от къде ще печелят петролните босове и другите навързани по веригите които владеят на практика повечето политици по света а и войните се водят за това забрави

Това добре, но как ще го произведете?! Колко газ и нефт ще изгорите за него ...

Какви физици (диванни) са напъплили форума

Е па не четеш ли какво пише в статията: "...повече атомни, соларни, геотермални и вятърни мощности за производство на енергия,..."

Направо слънцето ще прегорят

ПАРИТЕ НА БАЙДЪН ГОВОРЪТ ЧРЕЗ ТОЗ! Споко, мъст, елколите никога нема се приемат от масовия юзър. прекалено скъпи и ненадеждни играчки, по технология от 1901-ва година. неслучайно двг е ПОБДИЛО!

Ако една ел. кола е с 80квт батерия и се зарежда напълно за 8 часа, т.е. 10квт на час, ако имаш 100 000 автомобила, означава да употребиш 1Гвт на час и да произведеш малко повече заради загубите. Така, в България до колкото си спомням пиковото производство е 7.5Гват/час. Това означава, че само за 100 000 ел. автомобила трябва да се осигури още един реактор в Козлодуй, с което да увеличим с 15% наличното. И това е за 100 000 автомобила, ако станат повече - сметката всеки вече може да я направи. И това е само чистия ток. За да се пренесе изисква инфраструктура, за зареждането на тези коли се искат най-просто казано контакти на улицата и т.н.

Ако една ел. кола е с 80квт батерия и се зарежда напълно за 8 часа, т.е. 10квт на час, ако имаш 100 000 автомобила, означава да употребиш 1Гвт на час и да произведеш малко повече заради загубите. Така, в България до колкото си спомням пиковото производство е 7.5Гват/час. Това означава, че само за 100 000 ел. автомобила трябва да се осигури още един реактор в Козлодуй, с което да увеличим с 15% наличното. И това е за 100 000 автомобила, ако станат повече - сметката всеки вече може да я направи. И това е само чистия ток. За да се пренесе изисква инфраструктура, за зареждането на тези коли се искат най-просто казано контакти на улицата и т.н.

цената на електрическите автомобили няма да падне, а по важното е, че цената на изминат километър ще бъде по-голяма от тези с ДВГ. Не говоря за техническите проблеми, които ще настъпят по ел. мрежата !

10квт на час 1млн коли = 10Гвта/час = 101 реактор в Козлодуй.

а ние закриваме ТЕЦ-ове, ВЕЦ-ове и АЕЦ-ове защото са неизгодни за икономиката според либерал-демократите

Мартин незнам си к'ъв беше от незнам си кое СДС тъпо и упорито повтаря ,че на България ток не и трябва.

Да си ги карат тези коли аз си искам пак да карам Ланча Делта Интеграле,или някой червен Опел Калибра ,да си пусна Сашка Васева и да ми е през максрона дали ще има ток е батерията или не нали имам туба в багажника с бензин.

С ланчата ме върна в началото на 80те... не, че лошо това нещо де. Знаеш ли другото име на Опел Калибра - голямо циганско (оопс, политическо коректното е ромско) ферари.