Коментари - Илон Мъск: Електромобилите ще удвоят световното търсене на електричество | business.dir.bg
назад

Илон Мъск: Електромобилите ще удвоят световното търсене на електричество

Преходът ще отнеме две десетилетия прогнозира шефът на "Тесла"

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Илон Мъск: Електромобилите ще удвоят световното търсене на електричество | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да си ги карат тези коли аз си искам пак да карам Ланча Делта Интеграле,или някой червен Опел Калибра ,да си пусна Сашка Васева и да ми е през максрона дали ще има ток е батерията или не нали имам туба в багажника с бензин.

С ланчата ме върна в началото на 80те... не, че лошо това нещо де. Знаеш ли другото име на Опел Калибра - голямо циганско (оопс, политическо коректното е ромско) ферари.

Мартин незнам си к'ъв беше от незнам си кое СДС тъпо и упорито повтаря ,че на България ток не и трябва.

а ние закриваме ТЕЦ-ове, ВЕЦ-ове и АЕЦ-ове защото са неизгодни за икономиката според либерал-демократите

цената на електрическите автомобили няма да падне, а по важното е, че цената на изминат километър ще бъде по-голяма от тези с ДВГ. Не говоря за техническите проблеми, които ще настъпят по ел. мрежата !

Ако една ел. кола е с 80квт батерия и се зарежда напълно за 8 часа, т.е. 10квт на час, ако имаш 100 000 автомобила, означава да употребиш 1Гвт на час и да произведеш малко повече заради загубите. Така, в България до колкото си спомням пиковото производство е 7.5Гват/час. Това означава, че само за 100 000 ел. автомобила трябва да се осигури още един реактор в Козлодуй, с което да увеличим с 15% наличното. И това е за 100 000 автомобила, ако станат повече - сметката всеки вече може да я направи. И това е само чистия ток. За да се пренесе изисква инфраструктура, за зареждането на тези коли се искат най-просто казано контакти на улицата и т.н.

ПАРИТЕ НА БАЙДЪН ГОВОРЪТ ЧРЕЗ ТОЗ! Споко, мъст, елколите никога нема се приемат от масовия юзър. прекалено скъпи и ненадеждни играчки, по технология от 1901-ва година. неслучайно двг е ПОБДИЛО!

Какви физици (диванни) са напъплили форума

Това добре, но как ще го произведете?! Колко газ и нефт ще изгорите за него ...

Направо слънцето ще прегорят

възможно решение: създава се малка черна дупка микроскопична колкото няколко атома, улавя се в силно магнитно поле, за тази цел ще са нужни магнити с размери на 10-12 етажна сграда, енергията която тази черна дупка ще отделя е приблизително колкото 1000 атомни цетрнали, не се изисква нищо освен потдуржането на магнитното поле, което не е голям разход това е

от церн знаят как да се генерира малка черна дупка даже има успешни опити но не са улавяни за дулго време понеже магнитните полета им са слаби, след което дупкат изчезва в пространстовто понеже минава през всяка материя като през въздух заради огромната си тежест, мисля че тежеста на такава черна дупка е приблизително колкото хималайската планина

изпарението на една такава изкуственна черана дупка ще е за около 3-4 000 години така че си струва да се постори подобна централа

ако посторим такива стотина централи въпроса с енергията е решен за човечеството за следващите 2-3 000 години

знчи никога няма да стане от къде ще печелят петролните босове и другите навързани по веригите които владеят на практика повечето политици по света а и войните се водят за това забрави

Не позна Илончо, седни да сметнеш пак, ама този път не бързай и си проверявай за грешки.

Ако една ел. кола е с 80квт батерия и се зарежда напълно за 8 часа, т.е. 10квт на час, ако имаш 100 000 автомобила, означава да употребиш 1Гвт на час и да произведеш малко повече заради загубите. Така, в България до колкото си спомням пиковото производство е 7.5Гват/час. Това означава, че само за 100 000 ел. автомобила трябва да се осигури още един реактор в Козлодуй, с което да увеличим с 15% наличното. И това е за 100 000 автомобила, ако станат повече - сметката всеки вече може да я направи. И това е само чистия ток. За да се пренесе изисква инфраструктура, за зареждането на тези коли се искат най-просто казано контакти на улицата и т.н.

ее разгеле - сети се визионерът :)

не удвоят, удин 10кв мотор си лапа 10кв 1 милион по 10 за София са 10 милиона киловата на час 10 мегавата... не един а пет аеца нямо да ви стигнат тъпи костовисти и пръмовисти

10 мегавата е 1% от един реактор на Козлодуй, който е 1000 мегавата. Ако цяла България мине на коли на ток, просто ще трябва да се спре износът на електроенергия, който за последните години е от порядъка на 10 000 000 мегаватчаса. Един електромобил харчи около 3 мегаватчаса на година. Т.е. сега България изнася ток като за 3,000,000 коли, захранени само на ток.

10квт на час 1млн коли = 10Гвта/час = 101 реактор в Козлодуй.

Илон Мъск: Електромобилите ще удвоят световното търсене на електричество - тоя откри колелото !!! И от къде ще се вземе това електричество ?!?

Тези сметки бяха направени от немски учени още преди поне две години. Два пъти трябва да е увеличението в световен мащаб, но конкретно за Германия ставаше дума за 4-5 пъти, а за Европа, като цяло - 3.5 пъти. Някой даже беше поствал линк към изследването тук в дир-а. Накратко - все още не е късно да си направим още една АЕЦ и да сме на печалба, ама надали...

Е па не четеш ли какво пише в статията: "...повече атомни, соларни, геотермални и вятърни мощности за производство на енергия,..."