Коментари - Гвоздейков за рокадата в БДЖ: Положението е трагично, искам да се извиня на пътниците | business.dir.bg
назад

Гвоздейков за рокадата в БДЖ: Положението е трагично, искам да се извиня на пътниците

Министърът обясни мотивите си да смени ръководството - възлагани са проекти на фирми, които са създавали консорциуми, за да отговорят на изискванията, и после са фалирали

Обратно в новината
| Редактор : Ива Капкова

Коментари - Гвоздейков за рокадата в БДЖ: Положението е трагично, искам да се извиня на пътниците | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абе тоя от Луната ли пада - това с консорциумите е схема от поне 20 години ?!!?

Тва го слушаме от 30 години че ше го оправят.... ми оправят го... изотзадзе и нас покрай тях...

Дали имате огледало у вас ?

Какъв хубав ден за изливане на популистки изказвания... Добро утро на всички! И сладки розови сънища с новото ръководство на бг...

Дай боже да се случи. Драскачите по долу в коментарите нищо не са направили за тези 30 години и сега мрънкат че някой друг им е виновен. Дърти комунисти , и за чеп не ставате

БДЖ е пълна трагедия. Тиквата го съсипа за да насочи пътникопотока към автобусните фирми на шефа му Доган.

Разписание на влаковете не чакат 16 закъснели пътници. Влаковете се движат по разписание Трябва много инвестиции по мрежата и подвижния състав Ами,да почваме

За 12 лева билет , София -варна с 50% намаление

Купете 10 вагона за 20 милиона....това е само 1 сак на Боби,изнесен от близката банка по сметка на магистрала Хемус

Подадох сигнал за счупена пейка и липса на табела "тоалетна"на гара Зах.Фабрика и след седмица ги оправиха Ами,подавайте сигнали

За 12 години Гробарите съвсем окрадоха и загробиха БДЖ, както и цялата държава.. Сега се ослушват, докато ПП им оправят бакиите..

33 години кражби и сеч. За да попаднете на финала в лапите на Вангард и компания. Да ви е честито.

Гвоздейков е поредната скрита лимонка, човек на Боко Крадеца, лицемерен тип като цялата боковска банда, крадци и лъжци.

Атанас Атанасов , така наречения ( Наско дебелия) е " Най-доброто" мръсна корумпирана свиня! сега вече ще гледаме чудеса!!!

Поиредният нищоправец бомбастични изказвания - от него Почва БДЖ и пр... Ако не е той, ще стоим 70 г. на 1 място, добре,ч е го сложихме него, да оправи нещата!

А арести и присъди за злоупотреби , бездействие, за небрежно отношение и безстопанственост на бивши и настоящи ръководители, кога?

Още много ще има да се извиняваш с тоя борд, дето го сложи.

То е от 35г така. Бързо влизай у криза и сичко ше е ток

кражбите на десетки милиони от невежи но хитри и обиграни измамници като боката, асен, киро, ристю се прикрива с бомбастични фрази за реформа, ново начало, промяна и простия народ, отчаян от мизерия, вярва ли вярва. онези станаха милионери на гърба на мизерстващите българи, това се наричало демокрация.

Изпрати гееерала Атанасов като бивш машинист да наглежда персонала. Все пак специалист е човека. Стар жепееец, макар да сее крие. Сега малко ще му е трудно, че новите машини са високи, но помощник машиниста ще го държи на ръце да гледа през прозореца.

По-малко, ако въобще са виновни (например, че търпят това) са Железничарите и техните ръководители. Вече 34 години - само "приказки" и "стратегии" и реален отказ от държавна железопътна политика... "Каране" на спомени, изцеждане, обезсърчаване и издевателство над системата и служителите в нея!:) За смяна са не те (ако останаха истински Железничари), а политическата властова прослойка - политическо-туристическа клика, която се върти и изрежда!:( За сравнение, за 34 години - от 1878 г. Освобождението от турско робство) до 1912 г. (началото на Балканската война), България е "Прусия на Балканите" и изгражда основата на железопътната си мрежа. С онези технологии, без механизация, без достатъчно образовани специалисти, без европрограми... 34 години не са малко историческо време - те са 1/3 столетие! Можем да сравняваме и позитивната динамика и постигнатото в железниците у съседните страни, да не "ходим" по-далеч...

БДЖ = изхарчени милиарди и никакви резултати !

с празни лозунги за борба с "комунизма", "тоталитаризма", "агресивна русия", "миналото", мазни крадци с комунистическо минало като боката , тагарев и ристю прибират всички пари, които запада им дава за тази "борба" и после цял свят ни разнася като "най-бедната", "най-изостаналата", "най-корумпираната" страна, даже онези нещастници македонците и албанците ни се смеят

Радев и Гълъб-а,източиха БДЖ с дарение за пилон в планината ,монтиран от турска фирма

А кои бяха директори на БДЖ от 2000 до 2020? БСП!

На кого се готвите да продадете железниците?

Преди 15 години, когато БГ стадото си избра поредния спасител в лицето на Тиквата, който до този момент галопираше като диво магаре от убийство на убийсство като Главен секретар на МВР , а подмокрени пикли , не знам защо наричащи се журналистки, му създаваха имидж, един професор Транспортен факултет на МЕИ в пространно интервю каза в прав текст: избрали сте неграмотен човек, който ще довърпи БДЖ. Предаването беше около 45минути ,а повода грубата намеса от правителството в сферата. БДЖ не е и неможе да бъде изключение от действителността- тържеството на Калинките и крадците във всички сфери, където се раздават фондове и бюджетни средства. Молете се да не стане второ Казичане- паметливите знаят за какво иде реч

Няма нужда от тъпи обяснения. Щом се смени власта се сменят всички шефове на държавни фирми и на МВР. За това са на такова дередже.

Не си чел достатъчно. БДЖ и НКЖИ са ресор на БСП от 2001 до 2022 г! Нема Боко, нема Асен! Читать хадо!

Не пътувам с влак от години и нямам намерение да го правя защото крие опасност за живота ми.

започват да лапат , защото не знаят до кога ще ги търпят !

160 км в час бухахахаха Ей не спират с тази мантра. И джендърите продължават да кълват

През оная работа му е за пътниците. Сменил е ръководството за да сложи на хранилка наши хора да си въртят далаверите

ГЕРБ съсипаха не само БДЖ, но и всичко в Държавата. Единствената цел на некадърници беше да откраднат колкото се може повече. Осигуриха и правнуците си.

Taka e, и сегашните продължават. Следващите също.

Нормално ли е от Пазарджик до Пловдив с пътнически влак да се стига за 3часа и 25 мин. 2023 година. Това са 100 км. Всички са за затвора!

Идеята е някой да прилапа всичко там и после като синджир да се наредят и да точат. Затова са тези многогодишни гимнастики.

Ей го още един с жълто около човката, ама плюе на кило. То БДЖ беше цъфнало и вързало през цялото време от 80-те до 2008, че ГЕРБ дасъсипе прекрасната Ж.П. компания. Ха ха..

Всички започват с яко плюене по предишните и оставят нещата по-осрани . Помните ли Събев ?

Положението е трагично от 9 септември 1944 г. - "работническо-селска власт с диктатура на пролетариата". Нито работници дойдоха на власт, нито селяни. На власт дойдоха харцои, които знаеха само да гъгнат и да мачкат. България е селска държава. Каква е тая художествено-творческа и научно техническа интелигенция. Това са преписвачи - от опит го знам. Българите преписваха от руснаците, а руснаците от германците. Ето го резултата. Всички са експерти, всички слугини министърки. Няма кой да ти умие дъските.

Спрете и жп линиите както спряхте магистралите,соросоидни канадски тъпари,педералисимуси всякакви и държанки на Сорос!

Ако беше през Средновековието всички депутатки,министри,зам.министри,комисии,седенки от компаньонки,кръгове от крадливи фирми...да сте минали на дръвника.И семействата ви щяха да изчезнат за да не учат на острова или във ФАЩ.Имате истински късмет,а не черпите.

Е-й-й-й-й-... Добре, че сега прогледна!... В бакланската "мъгла" навсякъде! Само дето на Бойко "правителствата" не щяха да погледнат!

Смехуран, явно обожаваш да те крадат в особено голем размери, а?

Добре че дойдоха, щеше още да сте демократично на тъмно и в калта

Това с извиненията стана мода.Прихванаха я от американците. Онез бомбардират цяло село и го изтрепват ,после се извиняват ,че било грешка и пито платено.

Положението не е трагично. Това е невъзможно. Та, България е мнаго важна част от ес и ключов парттьор на сащ в нато. Ние дори удържаме руската армия в украйна със свойте оръжейни доставки. Тук всечко е цветя и рози!

Цялата работа е да сменим техните хора с нашите хора, за да можем ние да крадем парите от проектите

БДЖ трябва да се реформира, това е ясно. Но не мога да се доверя на тези измамници да го направят.

По прицип, по цял свят ЖП транспортта е на загуба. Сега взе да се връща на мода, особено заради товарните превози. ...Но, положението в БДЖ е трагедия, както и в цяла България. ОСвен вдигане на заплати и харч и строеж на коптори, нищо друго не се прави. ...Трябва явно да се реже до кокъл. Кадри обаче къде ще търсят не зная. Да събират релсите и да ги дават за старо желязо - шегувам се, разбира се. Не зная какво би било и решението. СМенят едни хора с други, а те все същите. МОже би да се търсят чужди партньори с пари - да остане инфрасструктурата на държавата.