"Форд" плаща $1.7 млрд. за загинала семейна двойка при инцидент с неизправен F-250
Пикапът се преобърнал неколкократно след спукване на гума, покривът поддал и премазал съпругът и съпругата в купето
Обратно в новинатаКоментари - "Форд" плаща $1.7 млрд. за загинала семейна двойка при инцидент с неизправен F-250 | Бизнес.dir.bg
Коментари
Бас държа, че не са 1.7 милиарда, а са 1.7 милиона. Просто журналистите са на много, ама много ниско ниво. Прави ми впечатление, че когато чета някакъв коментар свързан с материя от която разбирам, половината термини са грешни....
Няма как да се обърне само ос спукана гума. Някъде нещо е повдигнало, я мантинела я нещо стоящо до пътя. А за да не ги смаже точно тези видове пикапи се правят ролбар. Или дори ролкейдж. Дори само едно укрепване извън каросерията в открития багажник би ги спасило. Дори най-простия такъв струва около 250$.
В РАША И БУЛГАРИСТАН ЧЕ ГО ПИШАТ ПРЕВИШЕНА СКОРОСТ КАКТО ОБИКНОВЕНО И ВИНОВЕН ВОДАЧА И ГОТОВО!
Пълна пародия им е правосъдието в това отношение. Такива глоби и да се плащат, не трябва да отиват в тези искали ги тук. да има строго определена глоба, от например брой средни заплати. Не един починал да струва някъде 1000 долара, а другаде 1 милиард долара. Дори трябва да го разделят на 2 глобата. Морални щети еднакви. И материални щети, които да зависят от възрастта. Ако е пенсионер, едва ли е щял да печели много и да са пропуснати много пари. Може би не е правилно според заплатата на загиналите. Но да се мисли фиксиран вариант, а не каквото хрумне на някой.
Това е Америка и там имат друго мислене. Затова Америка е напред. Ако подобен инцидент се беше случил в България, двойката /по-точто семейството/ щеше да кара някакъв раздрънкан автомобил втора употреба и да ползва стари, износени и неподходящи за сезона гуми. Но: дори да си беше купило чисто нова кола и дори да си беше сменило гумите в сервиз, и дори сервизът да беше сложил неподходящи гуми, никой съд нямаше да отсъди и никой никога няма да получи справедливо обезщетение. Затова сме на последно място в ЕС и можем да се сравняваме само с Албания.
НЕ ЗНАМ КОЛКО СА КОРАВИ ЕВРОПЕЙСКИТЕ КОЛИ ... НО СПЕЦИАЛНО ЗА ГОЛЕМИТЕ ПИКАПИТЕ И TOYOTA 4RUNNER ... ЧОВЕК 100+ КИЛА МОЖЕ ДА ХОДИ ПО ПОКРИВА И НЯМА ДА СЕ ОГЪНЕ ... ИМА ЛИ ТАКИВА ЕВРО МОДЕЛИ НЕ ЗНАМ
В СЛУЧАЯ СЪМ ЗАД ФОРД ... КАТО СИ КУПИШ ФОРД НЕ ЗНАЧИ ЧЕ СИ БЕЗСМЪРТЕН .... ВСИЧКИ ТЕСТОВЕ НА КОЛИ СА ДО 90 КМ ЧАС ....
Тук ако има много тежка катастрофа с няколко починали лица може и да се стигне до обезщетение над 1 милион лева, като делата се водят по 4-5 години, защото застрахователите до последно не плащат дори и много по-малки суми. В САЩ, ако застрахователят се отърве с 1 милион долара обезщетение си плаща без да пита много-много, защото виждате до какво може да се стигне 1.7 милиарда обезщетение! Това вече е добра оценка на жалкия човешки животец...
Американските коли са уникални бараки - на вид лъскави, а всъщност нискотехнологични морги. Такива коли в Европа никой не би купил.
Специално за форд не е така. Новостите първо се слагат в американските модели, а чак след 2 години идват в Европа.
Първата кола с ABS мерцедес. Първата кола с ESP мерцедес. Първата кола с AIRBAG мерцедес. Първата кола с паркинг сензори лексус. Първата кола с камери Тойота. Първата кола с автоматично паркиране лексус. Първото турбо пак в Германия и то двадесетте години на миналият век. Все американски коли.
до 2 Разбирам от форд. Не разбирам от други коли. Сигурно е както казваш - не мога да споря щото не знам. Аз сравнявам форд Европа с форд Северна Америка. Явно не си ме разбрал.
Прав си не те разбрах. Помислих че пишеш като цяло. Автомобилът с който си върша работата е Форд транзит къстам. Много съм доволен и не съжалявам че си го купих.
А пък руските са олеле мале! Американските са най технологичните коли,хвани прочети малко книжки,а не да стоиш по цял ден пред компа на държавния си пост и да се чудиш,каква глупост да напишеш...
Така де. Четете преди да пишете глупости. Тук някой написа, че новостите били първо там. Което е пълна глупост. Европейските коли били с две години назад... Никъде не се спомена нищо за руски автомобили. Факт е че европейските и японските автомобили са по добри. Но въпреки това бих карал европейският модел на пикапа. И GT40 ми харесва. Но ако трябва да избирам между Европа и Япония от една страна и американските от друга страна, американските губят.
Форд не ги харесвам като цяло, но имат от миналото някои много добри разработки за бензиновите двигатели, когато другите още слагаха карбуратори и делка. А колкото до американските коли като цяло, един додж с хеми не бих отказал ама никак!
Ти луд ли си бе за разликя от немските бараки я Виж едно Дюранго и едно бмв чоследното е ебати клозета
Факт е че никой в Света не купува пикапа на ФВ Шматарок за други не знам явно си има причини
Скоро с една позната, живееща във Флорида, коментирахме, че в САЩ, нямало технически прегледи, което аз лично не повярвах. За да ме убеде, тя ме попита, дали знам какво означава ФОРД. Това значело Феър Ор Рипеър Дейли - страхувай се или ремонтирай ежедневно!
Да плащат.Искат по 200 бона за кола,а пестят от материали.Алчността е психическо отклонение.
Не се подвеждайте, че това го плаща някой заради дефект на колата. Няма универсална рецепта за предпазване от катастрофа, защото не може да знаеш в каква ситуация ще попаднеш. Подобни обезщетения са плод на адвокатски еквилибристики и настройване на заседателите за лошите капиталисти.
WOODSTOCK, Ga. -- Ford Motor Co. plans to appeal a $1.7 billion verdict against the automaker after a pickup truck crash that claimed the lives of a Georgia couple, a company representative said Sunday. Всъщност ще обжалват естествено и тази безумна сума ще бъде многократно намалена от по-горните инстанции. Дира отново пишат глупости. Форд ще се оправят, но иначе американското правосъдие е пълен фарс, да не попадаш на него. Личен опит.
Няма купе на седан и нагоре, което може да издържи тежестта на шасито със двигателя, задвижването и гумите (при електрическите седани положенеието е още по зле). По тази логика едно 30% от автомобилте от всички марки трябва да се изтеглят да им се усили купето, малко вероятно да стане.
Не забравяй, че европейските коли са масово с 4 цилиндъра, допреди да навлезе ерата на миксерите с три цилиндъра, по-малки по размер, което далеч не е толкова тежко, колкото да ти се изсули един В8 с 4000 кубика, и ужасната му скоростна кутия, на главата. Освен това американските са с повече вложени материали, което ги прави автоматично още по-тежки.
какво искаш да кажеш? че кола като се обърне по покрив трябва да се молиш на всички богове таванът и да издържи? Прочее бил съм в едно голямо Рено, което си падна на покрива и както виждаш още пиша. :D Проблемът е, че американците имат някаква мания към огромните коли, а те си идват с тежестта. Що не им слагат фабрично rollbar-и е мистерия.