ЕС: Новите автомобили трябва да са без емисии на СО2 след 2035 г.

Социалният климатичен фонд ще подпомага по-бедните домакинства с 59 млрд. евро в енергийния преход

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хайде да ни е честито връщането в каменната ера. Само да попитам, като махнете колите с ДВГ, ще махнете ли самолетите? Все пак те горят Керосин и то с тонове (само за един полет), а той никак не е CO2 неутрален. И тогава можеби управляващите ще се возят на конски каруци както ние обиновените граждани? Докато не изкарат откритията на Никола Тесла, тази зелена сделка е само една сделка с Дявола и нищо повече. Управляват ни продажни алчни и глупави политици.

Бъзикат се с хората, ежедневно по света работят десетки милиони машини в селското стопанство, добива на руди, дървесина и т.н. Те работят на дизел, емисиите само на един тежък камион са колкото на 100тина съвременни бензинови автомобила. Абсолютно неефективно е тези машини да се движат на ток със съвременните технологии, даже и с тези след 13 години. Цялата работа е за едни пари.

От сега мога да ви кажа, че това няма да стане. :-)

Като стане декември 2034г си купувам последния произведен дизелов автомобил и ще си джиткам с него.

Аа, не може, кончето ака, отделя емисии, не става, заколи го за пастърма:)

Европа нищо няма да направи освен да се самоубие икономически, а отстрани ще й се смеят дори негрите в Африка...

Цитат от статията: "...В крайна сметка страните се обединиха зад нов пазар на въглерод в ЕС, налагащ разходи за CO2 върху замърсяващите горива, използвани в сградите и транспорта, след дълги разговори за това как да предпазят гражданите с ниски въглеродни емисии от потенциалните разходи на мярката. Министрите се съгласиха да отложат стартирането на новия пазар на въглеродни емисии с една година, до 2027 г., и казаха, че той трябва да бъде придружен от нов фонд на ЕС от 59 милиарда евро за подкрепа на по-бедните домакинства, състоящ се от приходи от разрешителни за CO2, продавани в новата въглеродна емисия пазар...." Това което аз разбрах че CO2 пазара който ще засегне транспорта и сградите ще е през горивата и начисления в/у литър , но тука за говори за разрешителни? Ще ходим да вадим разрешително за кюмбето дали мога да го паля зимата ли бре или ще питам дали мое да запаля колата ? Тия тотално си изгубиха умът в Брюксел. Каква ще е тая подкрепа за по бедните домакинства? Ще ти купят нова електричка с/у старата кола на бензин или дизел? Ще ти плащат сметките за ток за да не палиш кюмбето зимата? Луда работа ей...