Коментари - До 2026 г. в България: 20 000 е-мобила, 10 000 зарядни станции, 50 000 изведени коли с ДВГ | Бизнес.dir.bg
назад

До 2026 г. в България: 20 000 е-мобила, 10 000 зарядни станции, 50 000 изведени коли с ДВГ

С облекчаване на някои процедури и леки корекции в законодателството електромобилността у нас ще се случи много бързо, смятат експерти

Обратно в новината
| Автор: Кристиан Костурков, 3eNews

Коментари - До 2026 г. в България: 20 000 е-мобила, 10 000 зарядни станции, 50 000 изведени коли с ДВГ | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А с актуалните цени на тока дали ще има отлив на желаещи да се возят на ток до 2026?

сметища за износените батерии на електрохафтомобилите ще има?

или ще гният по полетата. Ще видим.

10 000 зарядни за 20 000 електрички? По две коли на зарядна станция - ово е стандарт! От една страна е ясно, че инфраструктурата трябва да върви пред продажбите на електромобили. От друга страна да не стане като с ваксините - по много и от всички видове за всеки и навсякъде безплатно, а желаещи няма? Щото в Европа като минат масово на електрички тук ще се задръстим от "нов внос в перфектно състояние" дизеляците им. Но лошо няма - колкото повече зарядни, толкова по-добре за всички, ама определено ми се струва, че ще има пустеещи. А като се сетя, че и до ден днешен бая села из България имат константни проблеми с тока, а харчат сумарно по-малко от една бързозарядна станция, ЕРП-та ще трябва изведнъж да за започнат да се грижат добре за поддръжката на мрежата, което не е ясно как ще стане.

50000 с ДВГ ще бъдат спрени и заменени с каруци. Щото по тези пътища само каруци могат да се движат, а не нови коли!!!

50 000 взривени автомобила с ДВГ.

то сме били станали западняци, пък не сме го забелязали ... на свинче - звънче .... не разбрах досега, ще има ли облекчения за тока на социално слаби с електромобили

На 80 стинки киловата няма далавера. Значи ще си карам на газ и бензин. А електрокарче ще си купя в шестък.

Такова навеждане няма.ЕС може,защото доходите им са от 5 до 10 ПЪТИ по-високи от нашите. А ние нито пътища имаме,нито пари да си купим електроавтомобил.Направете доходите ни до нивото поне на Словения и тогава имайте претенции към бедния,болен и гладен български народ.

София Бургас 4часа, (за да се пестят батериите) и 4 часа зареждане = 8 часа!!!!! През 60те с парните локомотиви е било по-бързо.

ел автомобилите единственото им предимство е че са тихи. Нищо екологично няма в тях. Производството на батерии е най-мръсното нещо на света и съсипва екологията ама не на европейските държави . а на тези дето добивам никел, хром, молибден, литий и прочие. Рециклирането на батериите след няколко години пак ще е проблем. По закон се плащат потребителски такси от порядъка на 300 лева за да предадете батериите за рециклиране. Зареждането е много бавно. Батерията пада много бързо зимата. Обикновенно батериите са най-отдолу на колата и ако ги нараните от камък легнал полцаий или друго нова батерия, която струва няколко хиляди. Това са коли за каране в друга среда, не и в градове като нашите.

Смях с зала!

Бензин само косачки, ток само самобръсначки!

Прав си, бат'се! Друго си е 20 годишния кюнец който бълва зловредна дизеловя воня!

Зареждането е кофти, да. Ама не е 4 часа ами 40 минути. Ако намериш 50 kV-товите станции и колата го поддържа.

Каквото са обещали не са го направили