До 2026 г. в България: 20 000 е-мобила, 10 000 зарядни станции, 50 000 изведени коли с ДВГ
С облекчаване на някои процедури и леки корекции в законодателството електромобилността у нас ще се случи много бързо, смятат експерти
Обратно в новинатаКоментари - До 2026 г. в България: 20 000 е-мобила, 10 000 зарядни станции, 50 000 изведени коли с ДВГ | Бизнес.dir.bg
Коментари
ел автомобилите единственото им предимство е че са тихи. Нищо екологично няма в тях. Производството на батерии е най-мръсното нещо на света и съсипва екологията ама не на европейските държави . а на тези дето добивам никел, хром, молибден, литий и прочие. Рециклирането на батериите след няколко години пак ще е проблем. По закон се плащат потребителски такси от порядъка на 300 лева за да предадете батериите за рециклиране. Зареждането е много бавно. Батерията пада много бързо зимата. Обикновенно батериите са най-отдолу на колата и ако ги нараните от камък легнал полцаий или друго нова батерия, която струва няколко хиляди. Това са коли за каране в друга среда, не и в градове като нашите.
София Бургас 4часа, (за да се пестят батериите) и 4 часа зареждане = 8 часа!!!!! През 60те с парните локомотиви е било по-бързо.
Такова навеждане няма.ЕС може,защото доходите им са от 5 до 10 ПЪТИ по-високи от нашите. А ние нито пътища имаме,нито пари да си купим електроавтомобил.Направете доходите ни до нивото поне на Словения и тогава имайте претенции към бедния,болен и гладен български народ.
На 80 стинки киловата няма далавера. Значи ще си карам на газ и бензин. А електрокарче ще си купя в шестък.
то сме били станали западняци, пък не сме го забелязали ... на свинче - звънче .... не разбрах досега, ще има ли облекчения за тока на социално слаби с електромобили
50000 с ДВГ ще бъдат спрени и заменени с каруци. Щото по тези пътища само каруци могат да се движат, а не нови коли!!!
10 000 зарядни за 20 000 електрички? По две коли на зарядна станция - ово е стандарт! От една страна е ясно, че инфраструктурата трябва да върви пред продажбите на електромобили. От друга страна да не стане като с ваксините - по много и от всички видове за всеки и навсякъде безплатно, а желаещи няма? Щото в Европа като минат масово на електрички тук ще се задръстим от "нов внос в перфектно състояние" дизеляците им. Но лошо няма - колкото повече зарядни, толкова по-добре за всички, ама определено ми се струва, че ще има пустеещи. А като се сетя, че и до ден днешен бая села из България имат константни проблеми с тока, а харчат сумарно по-малко от една бързозарядна станция, ЕРП-та ще трябва изведнъж да за започнат да се грижат добре за поддръжката на мрежата, което не е ясно как ще стане.
сметища за износените батерии на електрохафтомобилите ще има?