Коментари - Директор на Volkswagen: Компанията не може да продаде около 500 000 автомобила | business.dir.bg
назад

Директор на Volkswagen: Компанията не може да продаде около 500 000 автомобила

По думите му концернът харчи повече, отколкото печели и това не може да продължава дълго

Обратно в новината
| Редактор : Антоанета Начева

Коментари - Директор на Volkswagen: Компанията не може да продаде около 500 000 автомобила | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

това е единственият изход...

Гоуем зор да станат първи пред Тойота ма не става така особено с тия цени и съмнително качество - дори корейците вече правят по-добра сглобка.

Или да вдигнат качеството на сглобката както беше едно време. Немските коли технически не бяха кой знае колко по-добри от френски италиански ама сглобката им беше много по-качествена особено на Мерцедес (но без Форд).

Га ви предлагахме завод в БГ-отказахте.

Ако намалят цените , акционерите ще изгонят изпълнителния директор щото няма да има дивиденти.

Ако се примолите качествено на дядя Вова, може да ви купи пол'вината...

Важното е Русия да се изтощава!

'Автомобилостроителните компании се сблъскват със спад на търсенето на електромобили и евтин внос на китайски електрически коли, посочват пазарни анализатори.' И още ще спада. ИД4 почва от 39 хил. евро, което не е по джоба вече и на европейците.

А като работят на загуба, ще има ли дивиденти?

Забравихте как да правите автомобили.......това което продавате е телефон с колела, трябва да играя танго с пръста си по 2-3 екрана за да си пусна климатика!

За работниците - съкращение! За директорите - бонуси в рамките на милиони!

По този повод очаквайте натиск върху източноевропейците да спрат да карат старите си коли.

Така е Шваби. Голфа направихте 50к евро. Какво очаквате?

Никога несъм бил в Русия но когато гледам филми (крият марката но ние познаваме модела) руснаците много обичаха немски и американски коли.Е сега сигурно Китай се е настанил там.

Стига с тая рассия ве задник

ай рашиста не успя да не се изпусне

урсула е ваша, вие си я избрахте , а ние вън от ЕС!

Филиал в Перник, малка отстъпка и безплатен винкел към колата, и ви е решен проблема!

Скъпи и некачествени пластмасомобили. К`во искат?

очаквате,когато рекламирате не кола,а брой екрани на колела и как се свързват с телефона. Вярно, не сте само вие,но за това и други реват като вас.

Сами се прецакаха! Евро категории, емисии и щуротии и Китай им го мушна отзад! Покрай прехода за електромобили надуха цената на конвенционалната за да могат да си спонсорират електропроизводството, което върви на загуба.. така си убиха и продажбата на масови автомобили! Да продават на промоция сега!

Никой от т.н.зелени не ходи на работа в парламента с електричка както и Урсула защото не знаят кога ще спрът и дали ще стигнат навреме там за където с са тръгнали -но в същото време се опитва и до някъде успяват да наложът на електоралните овци електрияките като много добри коли-кито те не искът да ползват-А ЗАЩО ???

Всъщност защо не кажат какви са тези автомобили? Не само Фолксваген в момента говорят за проблема. Има квоти за продажба на електромобили, а търсенето отива към 0. Последния месец има 4 инцидента, които накараха масово хора да търсят как да си продадат електрокара, а новите купувачи искат ДВГ или хибрид: -Мерцедес ЕКуЕс се самозапали в подземен паркинг в Сеул и изгоряха над 200 автомобила. Има и 12 жертви. -Кия се самозапали в Южна Корея в подземен паркинг. Изгорели над 10 коли. -В Лисабон паркинг на покрив за дългосрочно паркиране на летището изгоря с над 200 коли. Причината- самозапалил се електромобил. -В САЩ- на магистрала камион на Тесла се блъска в дърво. Запалва се и започва да гори и околната гора. 16 часа не могат да го угасят. За ДВГ има огромни листи за чакане с месеци. Дилърите просто не могат да продават, защото при неспазена квота за електро глобите са по 15000 евро и нагоре на продадена ДВГ кола. Затова и тия тиктакащи бомби пълнят паркинги. Заради глупости на политиците разрушават икономиката. Работниците трябва да отидат на протест пред Бундестага или в Брюксел пред ЕП.

Що не си признаят истината. а тя е проста - загубиха руския пазар, където продава средно по 100К автомобила годишно. Загубиха и евтините руски ресурси (особено газът, който за германия беше на "специална" цена). надуха цените на продукцията си - резултата се вижда....

Ти да видиш! Германия нали е моторът на ЕС, как така ще затварят заводи? Мислех, че в Русия ще затварят заради санкциите, а те изгоряха дойчовците. Ама така е, като те управляват зелени, аналени и пр. глухари. Евтиния американска газ и харчовете по Украйна си казват думата. А тепърва ще става по-лошо...

Швабите изгубиха огромния руски пазар. Хак да им е. Направиха си харакири със санкциите срещу Русия. Хак да им е. Заядоха се с Китай, за да уйдисат на акъла на САЩ и сега ближат раните си. Скорошна статистика: "70% от закупилите електрически коли искат да се върнат към бензиновите и дизелите". Защо ли? Защото чрез масовото производство на електрички искаха да ограничат печалбите на Русия от петрол. Да, ама не. Нищо не им се получи, освен хиляди фалити на фирми годишно в държавите от ЕС.

Не могат. Квотите са 45% за ЕВ. Ако не си продал толкова, трябва да платиш 15000 евро глоба на всеки ДВГ. От там в момента дилърите могат да ти продадат хибрид или ДВГ само на 30000лв над цената или те вкарват в листа да чакаш, докато достатъчно хора се излъжат на ЕВ, та да има бройка за теб без глобата. В момента втора употреба дизел или бензин Порше, Мерцедес, Фолксваген, Ауди от 2020-2024г под 20-30000км струва НАД чисто нова кола да поръчаш с топ екстрите за модела. Виждал съм до двойна цена оферти. Пазар има, политиците забраняват продажбата и фалират производителите.

Амен

Путин им разказа играта на всички

Тепърва започва агонията на Запада

разклонителите станаха по 20лв.

Немците изнемогват ,хрантутят арабески,негра укри,че и милярди за бързогръмнати оръжия,де пари работещия човек да си купи нова кола.

Да. В момента Русия е пълна с китайски коли. Но... Топ продажбите не са китайски, а даже китайските не са произведени в Китай, а в Русия. Топ модел с дял събрани всички останали- ЛАДА НИВА. Китайците са на дъното на топ 10 марки. Американски, европейски и японски автомобили още се продават на цени в пъти над пазарната, като въртят нелегален внос през Беларус и арабските държави. Разбира се, това е за супер богатите. ЕС загуби всякакъв шанс да се върне на руския пазар на автомобили- родните им са в пъти по-евтини, вече върнаха инерцията и произвеждат огромни количества, нямат екотакси и подобни, може да не са топ като технологии, но пък вършат работа и подръжката е бая по-евтина от това да смениш цял преден панел заради изгорял екран на километража, щото в ЕС стана модерно всичко да е един огромен екран, или изгорял и сменен бушон да значи нов бордкомпютър, щото еди кой си чип вече не се разпознава.

Не че съм много компетентен, но май когато продаваш коли на достъпни цени за масата - ще си продадеш инвентара. Когато колите ти не са ценово съобразени с потребителя - ще имаш 500 000 коли, които не можеш да продадеш.

Ама Китай е най-големият производител на електрически коли, а не Германия или САЩ :/

ДО-ВИЖ-ДА-НЕ

Много специалист, много разбирач тука.

Абе, то цената да му е проблема на ИДто. След куп самозапалвания и проблеми с качеството- софтуер и т.н., точно ИД стана пълен провал и никой не иска да го купува. Заради квотите го произвеждат- половината произведено трябва да е електрокар. От там и видгнаха цените на ДВГ. Не продават електричките, а трябва да приберат пари за разходите да ги произведат, та удвояват ДВГ и хибриди. От този месец имат и глоба 15000 евро на всеки продаден ДВГ, щото няма луди да купуват ЕВ, камо ли половината пазар да е за тях.

Един обикновен Е-Голф започва от 35 000 Евро ... колко семейства могат да си го позволят !?

Немците са сериозна нация, планомерна. Те като решат да се самоубият - нищо не може да ги спре. И такъв план ще спретнат, по точки и по дати, че да е гарантирано. И най-голямото им достойнство - никога не се връщат, дори пред лицето на абсолютното и окончателно доказателство, че грешат. Те това си го обичат и си го правят редовно. А с тях - и съюзниците им.

Да спрат да произвеждат електрички . Тях не могат да продадат .

Да така, ама скъпа стомана, скъп газ, скъп ток и т.н сметката не излиза. Евтините ресурси са в Русия, ама на инат купуват от Америка и резултата е на лице. Кола нисък клас беше 20 бона, сега баничарка е 45 бона...

Няма вечни бизнеси!!!!

например кока кола

Руският пазар на автомобили (като изключим много малка група клиентела за супер скъпи автомобили ) е по-малък от българския … какво точно са изгубили , като е в рамките на статистическата грешка ?!?

та на твръдо приземяване СТАГДЕФЛЯЦИЯ че е по-високо от трън та на глог Нъл тъй Эвропечатари и ФЕД Чифути

Две на цената на една и ще ги развържат до каря на годината.

1988 година колко марки имаха и колко модела произвеждаха . Сега колко имат - над 100 модела . Шкода сеат ауди тяхната си марка . Бензин дизел ток хибрид .... То само администрацията им е колкото на България .

Ша следваме челния опит на "Мерцедес". Те веч си затвориха два завода в немско. Ний ги преварихме, де. Вече няма СЕАТ, ама явно не е достатъчно. Ша требе и от ФВ, Шкода и Порше нещо да бастисаме.

При свободен пазар без соц политики си прав, но сега тотално грешиш. Просто е- регулации. Произвеждат на старата цена, но имат квота вече до 45% да произвеждат електрички. Преди бяха по-малко. Та... Голфът струва 30000, но не могат да произведат произведена срещу него електрическа или преди 1-2 години половин електрическа(25% квота прави 2 ЕВ:1 ДВГ). Съответно слагат в цената на голфа и електричката, защото пазарът търси не 45%, а 5% такива. Електричката стои на паркинг или й отчитат заради квотите фиктивна продажба- регистрират я без реален купувач. Сега вече идват и глоби, ако не си продал квотата ЕВ. От 1.9.2024 УК вече слагат глоба 15000 паунда на всяко продадено ДВГ, щото дилърите не са стигнали миналогодишната квота от 45% продадени такива. Голфът ще стане 80000 и тук, защото ЕС има същата регулация и всъщност англичаните я копират. Не производителите го правят това, както виждаш. Политиците са заложили това в зелената сделка. Парадоксът- за бензин, дизел и хибриди има листи за чакане над 6 месеца, но няма как да се продадат наличните коли в заводи и дилърства заради глобите, които почти удвояват цената. В САЩ Форд, ГМ са пред фалит заради същото и спират заводите си за ЕВ.