Директор на Volkswagen: Компанията не може да продаде около 500 000 автомобила
По думите му концернът харчи повече, отколкото печели и това не може да продължава дълго
Обратно в новинатаКоментари - Директор на Volkswagen: Компанията не може да продаде около 500 000 автомобила | Бизнес.dir.bg
Коментари
За Еврокочината. Германия се деиндустриализира по команда от Давос и САЩ. Франция загуби ресурсите от Африка. Кой остана да бута европедерастията? Холандците Рюте им уби земеделието. Поляците се набутаха за оръжия. Както и другите губернии. Въобще яко храни от хлебарки и сякъв боклучак ви чака. Няма да притежавате нищо и ще сте хепи май не е майтап.
Обвързани с ЕМБЛЕМИ. От повече от 20 години немеца произвежда в Китай и лепи етикети в Германия. Тва се отнася за всички топ брандове, от Лайка Фотоапарати до Мерцедес-Бенц. Разчиташе на тъпанари, които живееха с идеята, че Китаеца може да произвежда само некачествени и евтини стоки. Толкова им хареса на германските еничари печалбата, че успешно разкараха най-добрите си специалисти и ги замениха с некадърни милениъли и джензита, надуха балона с Давоските инклузивни назначавания на кокошки и лгбтклюнове, продаваха фейслифтове дори стигнаха дотам, че предложиха великата услуга подгряване на седалки като сървис. През това време Китаеца прати топ студентите си на стаж в най-престижните компании и университети, прибра старите доказани дизайнери (както и Хюндай) и производствени специалисти и сега жъне успехи на всички нива. За още неизтрезнелите плоскоземци от Булгаристан хинт: В Тубата напишете - Мост експенсиве Чайнис карс. Глейте да сте седнали, че шока ще е голям. Толкова са неконкурентни американските и европейски автомобилни производители, че си издействаха санкции във формата на допълнителни такси и тарифи за внос от Китай за автомобили. През това време Китаеца не спи, купи си Волво и топ бранда им за електрички. Купи си Лотус и произведе първата им сериозно конкурентна кола. Наби се във всички брандове като акционер. А вие си живейте в метавръза на Давоските комсомолски секретари и чекайте перемогата на райската градина от активистки, калинки и мижитурки.
А истината е, че немските автомобили не са конкуренти. Просто китайците вече имат по-добри инженери и проектанти, по-съвременни технологии и по-евтино производство. В момента китайските автомобили са много по-качествени и евтини от всички други.
Надявам се скоро руснаците да могат да дадат на всички реална представа за това какво представляват китайските коли, защото за последните 2 години бройката при тях нарасна значително и ще има по-реални данни. Те ще могат и да направят сравнение. За момента има противоречиви отзиви и е добре да се изчака докато се види истинската картина. Надявам се да е положителна, защото това е добре за потребителите, а и за омързеливилите се стари производители.
Написах в Гугъл - Русия внос нови коли. Резултат: за 2023 Китайския внос се е увеличил с 593% със сравнение с предходната година.
Ми сваляйте цените бе, педали! Ще минете една година без бонуси за десетки милиони! Интересно как точно едрите капиталисти почват да квичат срещу капитализма всеки път като им дойде яйцето до гъза!
Продукт не се купува само ако цената му е висока. Пуснете ги тези 500 000 коли на половин цена и ще видите как ще изчезнат от паркингите. Ама искат високи печалби защото меринджеите искат високи премии. Пък после разправяй как Гюнтер не си купува кола заради перспективите пред световната икономика.
Незнам дали квотите са причина, Просто Фолксваген не произвеждат качествени автомобили, Дори Ауди вече залагат на евтини пластмаси и изкуствени кожи, Да не говорим за двигатели - малки и скопени с турбини, поне за масовката, Няма 4200 дизел или 4000 бензин, Само тротинетки на ток,
Директор на Фолксваген Компанията не може да продаде около 500 000 автомобила Ами подарете ги на българите как подарявате на Украйна
С тези надути цени какво искате да продавате? Явно не можете да си нахраните акционерите. Намалете си надутите цени и продажбите ще тръгнат.
Заради тези непродадени автмобили в България завишиха нормите за ГТП.Трябва да ни накарат да теглим кредити за непродадените им автомобили.
Глупости, нормите са си същите, просто сега се прилагат. Иначе коли на старо които отговарят на нормите - колкото искаш. Никой не те кара да купуваш нова кола.
Леп не моа си купиТе в Эврозона ша ми влазате Турските тирове и без шенген връвът на иу Диво племе https://www.pbs.org/video/american-experience-ford-assembly-line/
Така ще са белите хора, като трябва да слагат данъци и на издишаното от тях за да хранят утопии те на политиците и гостите на Меркел.
Да си произвеждат хибриди и електрики, дето карат и спират вместо мен. Аз такова не карам. Предпочитам да карам, не да се возя.
Ша следваме челния опит на "Мерцедес". Те веч си затвориха два завода в немско. Ний ги преварихме, де. Вече няма СЕАТ, ама явно не е достатъчно. Ша требе и от ФВ, Шкода и Порше нещо да бастисаме.
1988 година колко марки имаха и колко модела произвеждаха . Сега колко имат - над 100 модела . Шкода сеат ауди тяхната си марка . Бензин дизел ток хибрид .... То само администрацията им е колкото на България .
та на твръдо приземяване СТАГДЕФЛЯЦИЯ че е по-високо от трън та на глог Нъл тъй Эвропечатари и ФЕД Чифути
Немците са сериозна нация, планомерна. Те като решат да се самоубият - нищо не може да ги спре. И такъв план ще спретнат, по точки и по дати, че да е гарантирано. И най-голямото им достойнство - никога не се връщат, дори пред лицето на абсолютното и окончателно доказателство, че грешат. Те това си го обичат и си го правят редовно. А с тях - и съюзниците им.
Един обикновен Е-Голф започва от 35 000 Евро ... колко семейства могат да си го позволят !?
И има живот 5-7 години, ако не дефектира преди това или не се самозапали батерията
Електрическит коли имат по-просто устройство, и се развалят по-рядко. Проблемът с тях е единствено бавното зареждане. и китайския дъмпинг.
Дъмпинг няма. Има оптимизация на производствените разходи. Китайците са го постигнали - ФВ да яде дървото като не може да се конкурира. Така работи любимата на капиталистите (когато печелят) пазарна икономика.
Нямало дъмпинг, ама друг път..... от де мислиш бай Си, зима кинти да плаща на производителите да продават на загуба в Европа? Замислял ли си се някога? От обикновения оризояд разбира се, браво, сети се! Ама ако си на местото на обикновения оризояд, дъл щи е готино, да ти зимат кинтите за да спонсорират едни ефтини електрички за на майната си, докат ти си натъпкан в кутийка и бачкаш от тъмно до тъмно.... и нема не искам нема недей, кот кае ком-партията..... И като са толкуз хубави тия ефтини китайски електрички, що тъй тука никой не си слага главата да ги купува масово? Я да видим шсе сетиш ли?.... Щот нямало поддръжка, няма фирмени сервизи, няма нищо..... браво и за туй се досети..... Ай ся въри си купи, една супер яка китайска електричка, и стискай сфинкстер и палци да не изпращи нещо, че дотам.... нема кой да ти я оправи.....
ДО-ВИЖ-ДА-НЕ
Не че съм много компетентен, но май когато продаваш коли на достъпни цени за масата - ще си продадеш инвентара. Когато колите ти не са ценово съобразени с потребителя - ще имаш 500 000 коли, които не можеш да продадеш.
Да така, ама скъпа стомана, скъп газ, скъп ток и т.н сметката не излиза. Евтините ресурси са в Русия, ама на инат купуват от Америка и резултата е на лице. Кола нисък клас беше 20 бона, сега баничарка е 45 бона...
При свободен пазар без соц политики си прав, но сега тотално грешиш. Просто е- регулации. Произвеждат на старата цена, но имат квота вече до 45% да произвеждат електрички. Преди бяха по-малко. Та... Голфът струва 30000, но не могат да произведат произведена срещу него електрическа или преди 1-2 години половин електрическа(25% квота прави 2 ЕВ:1 ДВГ). Съответно слагат в цената на голфа и електричката, защото пазарът търси не 45%, а 5% такива. Електричката стои на паркинг или й отчитат заради квотите фиктивна продажба- регистрират я без реален купувач. Сега вече идват и глоби, ако не си продал квотата ЕВ. От 1.9.2024 УК вече слагат глоба 15000 паунда на всяко продадено ДВГ, щото дилърите не са стигнали миналогодишната квота от 45% продадени такива. Голфът ще стане 80000 и тук, защото ЕС има същата регулация и всъщност англичаните я копират. Не производителите го правят това, както виждаш. Политиците са заложили това в зелената сделка. Парадоксът- за бензин, дизел и хибриди има листи за чакане над 6 месеца, но няма как да се продадат наличните коли в заводи и дилърства заради глобите, които почти удвояват цената. В САЩ Форд, ГМ са пред фалит заради същото и спират заводите си за ЕВ.
Немците изнемогват ,хрантутят арабески,негра укри,че и милярди за бързогръмнати оръжия,де пари работещия човек да си купи нова кола.
Швабите изгубиха огромния руски пазар. Хак да им е. Направиха си харакири със санкциите срещу Русия. Хак да им е. Заядоха се с Китай, за да уйдисат на акъла на САЩ и сега ближат раните си. Скорошна статистика: "70% от закупилите електрически коли искат да се върнат към бензиновите и дизелите". Защо ли? Защото чрез масовото производство на електрички искаха да ограничат печалбите на Русия от петрол. Да, ама не. Нищо не им се получи, освен хиляди фалити на фирми годишно в държавите от ЕС.
Руският пазар на автомобили (като изключим много малка група клиентела за супер скъпи автомобили ) е по-малък от българския … какво точно са изгубили , като е в рамките на статистическата грешка ?!?
Ти да видиш! Германия нали е моторът на ЕС, как така ще затварят заводи? Мислех, че в Русия ще затварят заради санкциите, а те изгоряха дойчовците. Ама така е, като те управляват зелени, аналени и пр. глухари. Евтиния американска газ и харчовете по Украйна си казват думата. А тепърва ще става по-лошо...
Що не си признаят истината. а тя е проста - загубиха руския пазар, където продава средно по 100К автомобила годишно. Загубиха и евтините руски ресурси (особено газът, който за германия беше на "специална" цена). надуха цените на продукцията си - резултата се вижда....
Това като го разправях в една анти-руска група че ще стане, ме направиха мармалад. Няма как да увеличиш двойно цената на половината компоненти в един автомобил (в случая), да ти излиза 50+ процента повече като себестойност,и да очакваш да го продадеш както си го продавал досега. С всичко е така. Германия се самозастреля, Путин изобщо не им е виновен. И все още нищо не е започнало. Когато фалират 1000 фирми с по 5 работника, ефектът е един. Когато на улицата останат по 1000 човека от 5 фирми, е съвсем друг. А такива корпорации ако съкратят наведнъж по 5-10 000?
Всъщност защо не кажат какви са тези автомобили? Не само Фолксваген в момента говорят за проблема. Има квоти за продажба на електромобили, а търсенето отива към 0. Последния месец има 4 инцидента, които накараха масово хора да търсят как да си продадат електрокара, а новите купувачи искат ДВГ или хибрид: -Мерцедес ЕКуЕс се самозапали в подземен паркинг в Сеул и изгоряха над 200 автомобила. Има и 12 жертви. -Кия се самозапали в Южна Корея в подземен паркинг. Изгорели над 10 коли. -В Лисабон паркинг на покрив за дългосрочно паркиране на летището изгоря с над 200 коли. Причината- самозапалил се електромобил. -В САЩ- на магистрала камион на Тесла се блъска в дърво. Запалва се и започва да гори и околната гора. 16 часа не могат да го угасят. За ДВГ има огромни листи за чакане с месеци. Дилърите просто не могат да продават, защото при неспазена квота за електро глобите са по 15000 евро и нагоре на продадена ДВГ кола. Затова и тия тиктакащи бомби пълнят паркинги. Заради глупости на политиците разрушават икономиката. Работниците трябва да отидат на протест пред Бундестага или в Брюксел пред ЕП.
Никой от т.н.зелени не ходи на работа в парламента с електричка както и Урсула защото не знаят кога ще спрът и дали ще стигнат навреме там за където с са тръгнали -но в същото време се опитва и до някъде успяват да наложът на електоралните овци електрияките като много добри коли-кито те не искът да ползват-А ЗАЩО ???
преди 2 години на събора си в Брюксел бяха "помолени" всички да използват електрически автомобили,но докараха дизелови генератори да ги зареждат:)))))))))))))))))))))))))))))))))Има го и документирано на снимки,даже и в дира ги имаше:)))))))))))))))))))Има ли нужда от повече коментари???Докато икономиката се съобразява с политкомисарите,вместо да е обратното,така ще бъде;)
Сами се прецакаха! Евро категории, емисии и щуротии и Китай им го мушна отзад! Покрай прехода за електромобили надуха цената на конвенционалната за да могат да си спонсорират електропроизводството, което върви на загуба.. така си убиха и продажбата на масови автомобили! Да продават на промоция сега!
Не могат. Квотите са 45% за ЕВ. Ако не си продал толкова, трябва да платиш 15000 евро глоба на всеки ДВГ. От там в момента дилърите могат да ти продадат хибрид или ДВГ само на 30000лв над цената или те вкарват в листа да чакаш, докато достатъчно хора се излъжат на ЕВ, та да има бройка за теб без глобата. В момента втора употреба дизел или бензин Порше, Мерцедес, Фолксваген, Ауди от 2020-2024г под 20-30000км струва НАД чисто нова кола да поръчаш с топ екстрите за модела. Виждал съм до двойна цена оферти. Пазар има, политиците забраняват продажбата и фалират производителите.
очаквате,когато рекламирате не кола,а брой екрани на колела и как се свързват с телефона. Вярно, не сте само вие,но за това и други реват като вас.
Филиал в Перник, малка отстъпка и безплатен винкел към колата, и ви е решен проблема!
Никога несъм бил в Русия но когато гледам филми (крият марката но ние познаваме модела) руснаците много обичаха немски и американски коли.Е сега сигурно Китай се е настанил там.
Да. В момента Русия е пълна с китайски коли. Но... Топ продажбите не са китайски, а даже китайските не са произведени в Китай, а в Русия. Топ модел с дял събрани всички останали- ЛАДА НИВА. Китайците са на дъното на топ 10 марки. Американски, европейски и японски автомобили още се продават на цени в пъти над пазарната, като въртят нелегален внос през Беларус и арабските държави. Разбира се, това е за супер богатите. ЕС загуби всякакъв шанс да се върне на руския пазар на автомобили- родните им са в пъти по-евтини, вече върнаха инерцията и произвеждат огромни количества, нямат екотакси и подобни, може да не са топ като технологии, но пък вършат работа и подръжката е бая по-евтина от това да смениш цял преден панел заради изгорял екран на километража, щото в ЕС стана модерно всичко да е един огромен екран, или изгорял и сменен бушон да значи нов бордкомпютър, щото еди кой си чип вече не се разпознава.
По този повод очаквайте натиск върху източноевропейците да спрат да карат старите си коли.
Забравихте как да правите автомобили.......това което продавате е телефон с колела, трябва да играя танго с пръста си по 2-3 екрана за да си пусна климатика!
'Автомобилостроителните компании се сблъскват със спад на търсенето на електромобили и евтин внос на китайски електрически коли, посочват пазарни анализатори.' И още ще спада. ИД4 почва от 39 хил. евро, което не е по джоба вече и на европейците.
Абе, то цената да му е проблема на ИДто. След куп самозапалвания и проблеми с качеството- софтуер и т.н., точно ИД стана пълен провал и никой не иска да го купува. Заради квотите го произвеждат- половината произведено трябва да е електрокар. От там и видгнаха цените на ДВГ. Не продават електричките, а трябва да приберат пари за разходите да ги произведат, та удвояват ДВГ и хибриди. От този месец имат и глоба 15000 евро на всеки продаден ДВГ, щото няма луди да купуват ЕВ, камо ли половината пазар да е за тях.
Важното е Русия да се изтощава!
Гоуем зор да станат първи пред Тойота ма не става така особено с тия цени и съмнително качество - дори корейците вече правят по-добра сглобка.
това е единственият изход...
Или да вдигнат качеството на сглобката както беше едно време. Немските коли технически не бяха кой знае колко по-добри от френски италиански ама сглобката им беше много по-качествена особено на Мерцедес (но без Форд).
Ако намалят цените , акционерите ще изгонят изпълнителния директор щото няма да има дивиденти.
Няма как да намалят цените, защото произвеждат безумно скъпи електрокари, които никой не иска да купи, и от там слагат тяхната цена в ДВГ да има някаква печалба или поне да не работят на загуби 70-80% от всяка произведена кола. Не че искат да правят ЕВ. Законите вече са такива, че си длъжен да го правиш. Скоро ДВГ ще върви само в пакет с електрокар и към това промоция за таксата на фирмата за скрап, която прибира ЕВто след регистрацията в КАТ.