Boeing 737 MAX се завърна в небето
На 2 декември бе извършен първият от 20 месеца полет (демонстрационен) на самолет от модела, а на 9 декември - първият търговски
Обратно в новинатаКоментари - Boeing 737 MAX се завърна в небето | Бизнес.dir.bg
Коментари
Софтуера на борда на самолета е бил хакнат и така са могли да манипулират контрола на самолета.
Такива глупости като почне да пише някой.... Проблема в софтуера е ясен, кара самолета при определени условия да извършва грешни маневри чрез автоматиката на самолета. След като му изчистиха бъговете можеха поне да го кръстят Боинг 737-X за да избегнат нежеланието на хората да летят с него.
Я на тва нема да са кача, ако ще да ма прибиеш. Ша лова влако или корабо. И те така. Може да са прекина от път ма ша стигна поне жив. Оно не и гаранция с тия два транспорта, ма поне има шанс при катастрофа да ти се размине. Ма тука, а изгоре SMBus Controller-а и влазаш рязко в сериала "Изгубени".
След всички проблеми по тази модификация, вниманието и работата по подобряване, вероятно са го превърнали в най-надеждния самолет.
То хубаво, ама European Union Aviation Safety Agency не е дала разрешение този самолет да лети в пространството над ЕС. Отделно някои страни членки също са забранили полети с допълнителни директиви. Освен ако този самолет не заобикаля Европа и прелита през космоса, няма как да лети. А райън ейр може да духат супата.
След всичко което се случи, 737 Max е може би най-сериозно провереният и тестван за сигурност самолет в историята. Преминал много повече тестове от стандартното и гледан "под лупа" от авиационни агенции по целия свят, а не само от FAA. Жалко за цената на тези тестове, която платиха хората от катастрофите, но сега спокойно бих се качил на 737 Max.
Ето я и директивата на EASA https://www.easa.europa.eu/newsroom-and-events/press-releases/easa-lays-out-its-proposed-conditions-return-service-boeing-737 Поне до края на Януари никакви полети в ЕС.
Аз на 737мax не бих се качил никога. Недвусмислено бе доказано, че Боинг са претупали процедури, опитаха да крият инфо и да прехвърлят вината върху пилотите. Сега пак претупват разрешенията само със софтуерен ъпдейт и със малко обучение на пилотите в тренажор. Много самолети са купени и авиокомпаниите са натясно, поне тези, които са се вътрили.
Само да попитам, а ония хорица които отидоха на небето...на оня свят благодарение на този краварски НЕлетащ ковчег..Ще се върнат ли от небето...на земята а?
Трудно се възстановява загубена репутация. Още повече след като излезе информация, че самите Боинг са гледали да минат по-евтино и софтуерът е бил писан от junior програмисти. Вероятно след всички проверки, които са направени за тези 2 години, това в момента е най-безопасният самолет в света, но ще мине много време преди хората отново да се доверят.
Ти не ми говори за Ту-144! Това бещше преди половин век, ти разкажи колко се размазаха с напоследък ТИЯ ДНИ Боингите ..или с Конкорда, това копие на Ту-144 а?
Едноклетъчно, в момента в който използваш думата "краварски" и си ясен на всички. Научи нов репертоар!
Тази проклета система MCAS пак си я има, но сега щяла да се включва само веднъж и ще може да се оувъррайтва от пилота, също и пилотите ще минават обучение на тренажор (конкретно да използват системата). Нищо не са оправили от Боинг, просто "уъркараунд". Минимални усилия само и само да може да им летят самолетите. Извинявам се за чуждиците.
Покрай коронавируса всичко е възможно. Всички са ошашавени, кой ще протестира ? Кой изобщо ще обърне внимание ?
"оувъррайтва от пилота" Ще може да се "преодолява", да "ѝ надделява" пилотът просто "уъркараунд" Просто "заобикаляне на проблема", "кръпка", "замазване", "замацване". Терминологията е основа на систематиката, а тя - на научния подход ...
737 Max е може би най-сериозно провереният и тестван за сигурност самолет в историята. Преминал много повече тестове от стандартното и гледан "под лупа" от авиационни агенции по целия свят, а не само от FAA.
Я имало тъпаци, които още не знаят защо спряха Конкорда... И не, не е заради катастрофата.