Dir.bg
Повечето банкови служители не са мотивирани
Eдва от 25% до 55% от служителите в сектора са мотивирани и знаят какво точно се изисква и очаква от тях. Това заяви главният изпълнителен директор на Пощенска банка Антъни Хасиотис в рамките на конференция на тема „Предизвикателство човешки фактор – отличителна характеристика и уникално конкурентно предимство във финансовия и банков сектор”.
Главният изпълнителен директор на Пощенска банка беше категоричен, че задържането на ключови служители, и особено на мениджъри, трябва да е основен приоритет за компаниите от банковия сектор в България. „40% от наетите кадри, които не се вписват в компанията, напускат около година и половина след назначаването им, а средната стойност на загубата на един талантлив служител се равнява на стойността на една и половина от годишната му заплата”, посочи Хасиотис.
„Финансовият и банков сектор в България е сред най-динамично развиващите се отрасли на икономиката. В следствие на това промяната на трудовия пазар би трябвало да води след себе си и до промяна във философията и отношението на компанията към служителите”, подчерта главният изпълнителен директор на Пощенска банка.