Това ще стане с нови 22 общественозначими проектa, съобщават от банката.

Кампанията ще набира средства за продължаваща рехабилитация на недоносените деца, за профилактика на сърдечно-съдовите заболявания, за хората в риск от най-уязвимите групи в обществото, за получаване на образование в детските онкохематологии в страната при продължително лечение, за съхраняване на традициите, за бездомните и диви животни, и за подобряване на инфраструктурата в национални турстически обекти.

Дарението от външни дарители, през платформата izberi.rbb.bg, е възможно само с няколко клика и постъпва директно за избраната кауза. Платформата за онлайн дарения е отворена от днес.

Служителите на Групата Райфайзен в България даряват лични средства по избран от тях проект, като Райфайзенбанк подкрепя дарителския им жест със сумата до 100 лв. за всяка избрана от тях кауза.

Външните дарители се включват в кампанията, благодарение на популяризирането на проектите от медийните партньори на „Избери, за да помогнеш“, като даренията постъпват директно по сметките на съответните организации. „Заедно с нашите служители, за осемте издания на кампанията, подкрепихме 211 проекта, с над 2.4 млн. лв. и за 9-та година ще застанем зад нуждите на обществото.

С част от бенефициентите в кампанията реализирахме доброволчески акции, както за да видим на място постигнатото от организациите, така и за да участваме с лично време и отношение към всяка кауза“, каза Оливер Рьогл, председател на УС на Райфайзенбанк.

На интернет страницата на кампанията – izberi.rbb.bg, активна от днес, са представени актуалните 22 проекта на неправителствени организации, фондации, болници и всеки, който желае, може да направи дарение директно по сметка на избрания благотворителен проект, чрез интернет банкирането на Райфайзенбанк, чрез системата за разплащания Pay.dir.bg или като изпрати SMS.

Бенефициентите работят активно в посока осъществяване на проектите и след края на всяка кампания предоставят публичен отчет за усвояването на дарените им средства и постигнатите резултати.