Кока-Кола обяви през уикенда, че усмихнатото нарисувано лице на американския магнат ще се появи върху кенчетата и бутилките на напитката с любимия му вкус, след като тя бе пусната в страната на 10 март.

Инвестиционният холдинг Бъркшър Хатауей (Berkshire Hathaway) на Уорън Бъфет е най-големият акционер на Кока-Кола с дял от 9,3 процента, който се оценява на около 17 милиарда долара. Между другото, Бъфет няма да получи пари за тази реклама, уточни самият той пред сайта Яху файненс по повод използването на неговия образ за "ограничен промоционален период от време."

86-годишният инвеститор и филантроп неколкократно е бил сниман как пие Чери Коук, което даде повод на изпълнителния директор на концерна Мухтар Кент да го нарече "най-известния фен" на Кока-Кола.

В комунистически Китай, където портретите на китайския комунистически лидер Мао Цзедун са толкова широко разпространени като символите на различните марки, далновидността на Бъфет го превърна в известна личност и вдъхнови хиляди китайски инвеститори да посетят миналата година Омаха, Небраска, за годишното събрание на Бъркшър Хатауей, според много информации. Срещата бе предавана пряко по интернет в целия свят, но симултанен превод имаше само на мандарин.

Бъфет инвестира в Кока-Кола още през 1985 година. В писмото си до акционерите през февруари той посочва, че консумира достатъчно Кока-Кола и сладки "за да задоволи седмичните калорийни нужди на нападател от Националната лига по американски футбол.