Вучич: Бойко ми е приятел, но борбата за Фолксваген е борба за Сърбия
Русия изпреварва САЩ по инвестиции
Обратно в новинатаКоментари - Вучич: Бойко ми е приятел, но борбата за Фолксваген е борба за Сърбия | Бизнес.dir.bg
Коментари
Да не забравяме , че заводът беше в Украйна, която също не е в ЕС, а хитрите шваби точно това искат - заводът им да е извън ЕС - което е очевидно предвид измамите , които правят с разни там норми и евростандарти.... Да го правят в Сърбия , тук и без това работна ръка няма , а само неграмотни дебили и мангали.
Какъв "VW", какви 5 лева? Те китайците избягаха, ние немци се надяваме да ги заместят ....
В началото на прехода планът RAN- Up задължи да се затворят всички специализирани техникуми, които даваха много добри специалисти. Сега няма нищо. Пълна съсипия. С кого ще работи VW, ако дойде ? Некадърни и продажни управници, за нищо не стават. Ще гушнат сигурно 10% компенсация и заводът ще отиде при сърбите. Предателството винаги е за сметка на народа. В това НС има всякакви депутати, но най-малко технически грамотни и родолюбиви българи.
Румъния е най-вероятния избор- има опит и работна ръка за автомобилна индустриа- надежден член на ЕУ и НАТО- троянския кон на педераша е на дъното
Е имах си аз да пратят Фолксваген при тия руски лекета. Сигурно ще го вземат румънцте или унгария.
Бедна ми е фантазията колко силен съперник на Вучич е нашия премиер. Бих останал много изненадан ако изберат да строят завода В България. Нашите управляващи имат по важни задачи. Те трябва да печелят избира и да лъскат имидж след поредния корупционен скандал.
България 10 12 години член на ЕС, а още няма и един автомобилен завод. А Сърбия 0 години член на ЕС, а вече и завод ще имат... То по-добре да си сърбин, отколкото българин...
Защо в България досега не са инвестирали нито Toyota, нито Peugeaut Citroen, нато Daimler, нито BMW, нито Nissan, нито General Motors, Ford, Chrysler, Mitsubishi, Kia, Renault, FIAT - никой? Радваме се на някакви мижави заводчета за автомобилни тапицерии, автокабели, или за дръжки за врати. Защо Истанбул направи най-голямото летище в света, a Белградският аеропорт "Никола Тесла" е на път да стане втрия по големина летищен хъб на Балканите след като концесията му бе спечелeна (за 500 млн евро, плюс договорени инвестиции за още 700 млн евро) от най-големия оператор Vinci, а летище София даже не влиза в класациите на международните летища и за него няма да вземем и една трета от тая цена, ако изобщо някой сериозен играч прояви интерес? И защо Turkish Airlines (които преди 25 години бяха почти съизмерими с тогавашния ни превозвача БГА Балкан) сега е една от петте най-големи авиокомпании в света с флотилия от 340 самолета и с дестинации над 120 страни по света (пет поредни години с приза за най-добра европейска авиокомпания), а нашият национален превозвач едва крета с флотилия от 25 стари самолета??? Защо големите световни компании винаги заобикалят България в своите инвестиционни проекти? Май всички знаем отговорите...
Да те допълня (за ужас на соросоидите)...не само не идват тези компании, но голяма част от тях имат централи и заводи в "омразната" Русия. Това пък как става?! Хем уж санкции, хем пък централата на компанията, която отговаря за Европа, се намира в Масква, питам аз?! ;)
Някой от "коментаторите" отново "забравят", че ЕС е важен фактор в днешна Европа ! Ако произведената продукция на завода на WV е предназначена за ЕС, то тогава избора ще е между България и Румъния, защото са членове на ЕС и за готовата продукция няма да има мита. Ако целта е да е за местен пазар , то тогава ще е в Турция, Украйна или Сърбия, като износа от всяка една от тези страни ще се облага с мито и не мисля че германците биха правили завод за 7 милионен пазар като Сърбия.
Апартаментаджиите имат нужда и от луксозни фоцвагени на четвърт цени. Или пък да се преквалифицират на апартаментостроители...
Е защо ми изтрихте коментара бе, дирници?! Беше толкова смислен, без нито една обидна дума към никого. Е, да анализираше събития от 20 век, за които предполагам, че вашите невръстни "модераторчета" не са и чували. Ама, това не значи, че и другите хора от форума са неграмотни - дайте им възможност да прочетат нещо по-умно от дежурните мантри на "фили" и "фоби"
Политиката "и тако и вако" вървеше при Тито, защото той единствен от соцлагера се опъна на самия Сталин, а, освен това, държеше здраво една империя, наречена Югославия, с 22 милиона население и с територия от Алпите до Охрид. Вучич, ти не си Тито - не забравяй това. Ти държиш една малка област около Белград с население 7 милиона души, част от които са албанци и турци. Освен това, ти си най-верния съюзник на Путин, а това просто няма как да бъде пренебрегнато в Германия. Да не говорим, че твоята Сърбия и в двете световни войни е воювала срещу Германия - колкото и да се пишат денацифицирани, германците няма как да не помнят това. А, освен това, защо им е на Фолксваген да идват в една малка, размирна, нелоялна Сърбия, вместо да дойдат в една 3 пъти по-голяма, по-богата и напълно лоялна Румъния!
В България вече няма необходимата работна ръка, добрите работници бяха прогонени от българските робовладелци, а Украйна и Турция са големи страни с много младо население, в това е перспективата, затов и ЕС не налага санкции на Ердоган , защото много големи компании имат изнесени производства в Турция.
Колкото и да се борите отива в Ромъния. Освен ако не е фабрика за Тапициране на седалки
Сърбите нали са приятелите на Русия. Плюят на запада,а искат западни фирми.Защо не вземат например фабрика на Москвич?
малоумен , москвич отдавна няма, а всички известни световни автомобилни производител имат поне по 1 завод /някой и по 2 завода/ в самата Русия, а Русия има заводи в западни страни в азиатнк истрани за друго производство вкл.в Сърбия
И кой ще работи в този завод като никой не остана БГ? Мангалите не могат едни плочки да наредят, а камо ли коли да правят.