В ЕС: Ако полетът е отменен или закъснее заради COVID, не може да искаме компенсация

Когато пазаруваме нещо онлайн, можем да го върнем в рамките на 14 дни, но е много важно да не сме използвали стоката, казва Соня Спасова

Обратно в новината

Коментари - В ЕС: Ако полетът е отменен или закъснее заради COVID, не може да искаме компенсация | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нещата изобщо не стоят така. Тая чула-недочула, търси внимание и слава.

Авиокомпаниите редовно обявявят и продават билети за полети които знаят че няма да се състоят.Отменят ги и гушват паричките.Първи започна да прави този номер "Аерофлот".

Таа па, за анулиран полет WizzAir ми върнаха парите, даже се извиниха. Пффф!