В ЕС: Ако полетът е отменен или закъснее заради COVID, не може да искаме компенсация

Когато пазаруваме нещо онлайн, можем да го върнем в рамките на 14 дни, но е много важно да не сме използвали стоката, казва Соня Спасова

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Нещата изобщо не стоят така. Тая чула-недочула, търси внимание и слава.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Авиокомпаниите редовно обявявят и продават билети за полети които знаят че няма да се състоят.Отменят ги и гушват паричките.Първи започна да прави този номер "Аерофлот".

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Таа па, за анулиран полет WizzAir ми върнаха парите, даже се извиниха. Пффф!

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.