Цените на дизеловите коли втора употреба в Германия се сринаха
Регистрациите на такива коли рязко намаляват
Обратно в новинатаКоментари - Цените на дизеловите коли втора употреба в Германия се сринаха | Бизнес.dir.bg
Коментари
Давайте ги насам!!! Общините няма да увеличат данъците за дизелите, нито ще ги забранят. В България ще вдишаме всичките им отрови. Ще отровим себе си и децата си само и само да ни е евтино. Даже ще разрешим пушенето на обществени места, за да можем да се отровим още по-бързо. Ще пушим и вътре в дизелите. А, и да не забравим - ще им махнем катализаторите, за да са по-мощни и да тровят повече.
ще ги забраним ли? А камионите дето всички са на дизел? А корабите, влаковете? И стига вече с това пушене, цигари нали се продават свободно, значи ще има и такива дето пушат.
Стига партенки. От заглавието ми стана интересно та викам я да погледна в Mobile.de. Странно къде е този срив... В главата на Автора сигурно.
ДА на Дизела. Най-добрата технология. Давайте ги евтинджосите да ги ръчкаме в червеното.
Днес в 3 ч. сутринта замърсяването на въздуха в София е било 110 от скала 500. В същият час наше време в Ню Йорк 80. А сега няма отопление на дърва, въглища, защо?
Поредните глупости !!! Не мога да разбера откъде ги измисляте тия простотии?! ? Като го чете това човек ще си помисли, че направо по две за лев ги дават . Проблема е , че действителността е доста далеко от писаниците ви!!!!
И сега всички скапани немски трактори ще дойдат в България, естествено!А тъпаците еколоци /грешката не е случайна/ще забаучат, че дишаме мръсен въздух и ще се гушат за да правят манифестации!
време е държавата да ни отпусне дотации и да си закупим хубави дизели от германия... поне ще сменим 25 годишните дизели за доста по нови..... то се е видяло че сме дизел пауър...
Ами купих си нова кола за 66 000 лева. На втората година струваше 36 хиляди. На петата година 12 хиляди. Значи на година съм платил по 10 бона за кефа. Отделно другите разходи. Дизел и бензин на едни и същи години - дизелът е по-евтин и навъртял повече км.
Аман от скопени нафтови печки. Кара, кара и като я настъпи ... влизаш в черния облак и се молиш да не е спрял. А, че мирише на пържени картофи след тях е друга бира.
Ако ти мирише на пържени картофи от дизела, имаш неврологичен проблем, ходи се прегледай.
Не знам колко е достоверна тази информация ,но от месец активно търся кола за да си подменя старата и нито тука нито в германските сайтове за коли не забелязвам някакво съществено намаление ,ако беше така щях да съм си поръчал някой добър дизел.
И сега какво ще правим? Какви коли ще караме? Електрокарчета? След няколко години ще гръмне и новината че производството на литиеви батерии замърсява въздуха още повече от дизела!! Да не говорим за рециклирането им. Ами за тока за зареждане? Всичко това така ще се струпа на главите на електрокаристите, че ще си мечтаят за дизеловите коли. А дизелът няма да изчезне. Защо? Защото на тези двигатели не е необходим ток, освен за стартиране. Няма разни бобини, кабели, свещи и т.н .Огромен въртящ момент при ниски обороти. Динамика като на бензинова "резачка". И най-важното не се влияе от електромагнитни импулси и сривове. С други думи при ядрен взрив електроимпулса няма да спре двигателя. По тази причина военната техника е само на дизел. Е разбира се ако бомбичката не падне много близо. Тогава е все тая с какво гориво си!
Ами зависи до колко лева я търсиш! Ако си спастрил 1000 евро и сакаш дизел от 2017, бая ще трябва да се ровиш!
Ние в Рашка Говняшка с нашите ежегодни минус 30 градуса признаваме само Лада Бендзин! Скоро русски изобретател направи Ладата да върви с Боярищник - изобщо в Россия да има Боярищник, сме независими от света!
Увеличаването на вътрешното изгаряне на дърва за отопление на помещенията или като тенденция за начина на живот води до емисии на фини прахови частици както в домакинството, така и в местността - това е нарастваща причина за безпокойство. В Обединеното кралство емисиите на серен диоксид (SO2) идват предимно от горивни горива, съдържащи сяра, като въглища и тежки масла, използвани в електроцентрали и рафинерии
Има дори примери за замърсители, които произхождат от други страни и са били транспортирани на хиляди мили, пристигащи в паркове. Ефектите от това замърсяване могат да се разглеждат като мътност и чрез отрицателни биологични ефекти
Дизайнер Daan Roosegaarde откри най-голямата машина за почистване на смоли в света в Vierhavensstraat 52 в Ротердам, Холандия. Подкрепена от успешната кампания "Kickstarter", огромният пречиствател на въздуха е част от проекта "Смог свободен" на Roosegaarde за отстраняване на градските паркове и градовете на замърсяване. Високата 7-метрова кула се движи със зелена енергия и почиства 30 000 кубически метра въздух на час с ултра-фин смог, за да създаде мехурчета без смог на обществени места. На 4 септември стартира Roosegaarde: "Мисля, че трябва да направим повече, не по-малко. Щастливи сме да стартираме "Смог свободна кула", за да покажем чисто бъдеще. "
The Smog Free Tower използва подобна технология като вътрешните пречистватели на въздуха, но е подсилена за използване на открито. Създаден специално за обществени паркове, седем-метровата модулна система е лека и спортува с бяла, леко заострена скулптурна форма. Голямата прахосмукачка за смучене на смог работи на едва 1,400 вата - не е повече електричество, отколкото котел за вода - използва патентована технология за йонизация с ниска консумация на енергия и светодиоди за осветяване на кулата през нощта.
Смолата Свободна кула очиства въздуха, като изсмуква смог от върха и освобождава филтрирания въздух през своите шестстранни отвори. Ето как работи: "Чрез зареждането на Смог свободната кула с малък положителен ток, един електрод ще изпрати положителни йони във въздуха. Тези йони ще се прикрепят към фини прахови частици. Една отрицателно заредена повърхност - насрещният електрод - ще изтегли положителните йони заедно с фините прахови частици. Финият прах, който нормално би ни навредил, се събира заедно с йоните и се съхранява вътре в кулата. Тази технология успява да улови ултра-фини частици от смог, които обикновените филтърни системи не успяват да направят
Събраните въглеродни частици в смогния прах ще бъдат компресирани в бижута от висок клас, като Smog Free Ring и Smog Free Manžetните, като осезаеми сувенири. Всеки компресиран смог, използван като "бижу" на всяко парче, съдържа смог, филтриран от 1000 кубически метра въздух. Бижутата могат да бъдат закупени от техните Kickstarter. Стартирането на проекта миналата седмица бележи първия си пилот. Възможни бъдещи местоположения за Смолата "Свободна кула" включват Пекин, Мексико Сити, Париж и Лос Анджелис.
Досега "Смог-свободната кула" е бил успешен в Краков, който Роугогарде е описал като един от най-замърсените градове в Европа - по-лоши от Пекин в някои дни. И докато Studio Roosegaarde непрекъснато извършва измервания, за да тества работата на кулата, в Полша имаше още един изненадващ индикатор за чистия въздух около кулата: малки кучета. "Очевидно е, че на животните те имат най-много проблеми със смог, защото техните носове и бели дробове са малки. По някакъв начин бяха привлечени от кулата, така че имаше много от тези наистина малки кучета, които висяха наоколо, като че ли се бяха срещали тайно и се наслаждаваха на чистия въздух ", каза Роугогард. "Може би това е качеството на един добър дизайн: че винаги се задейства нещо извън контрола на дизайнера и просто трябва да се предадете на това."
Дизеловият двигател има най-малко 50% по-висок коефициент за полезно действие, по-висока ефективност от бензиновия. Ако двигателите не се поддържат и се използват некачествени горива - всичките пушат, като неизползваната енергия при бензиновите е по-висока. Май цялата пушилка и шум е с цел да ни отвлекат вниманието от замърсителите използващи твърди горива - ТЕЦ-ове, печки на твърдо гориво и т.н. Нормалния изход е в следните мерки: 1. Да се увеличи делът на АЕЦ - засега това е най-чистата енергия (виж Франция с много висок дял). 2. Автомобилите ще бъдат подменени по естествен пазарен принцип - припомнете си как изчезнаха старите соц-возила. Ако се насилят нещата ще се удари по бедстващите пенсионери, които използвот старите си коли един път седмично или месечно и то карайки икономично - не създават много изгорели газове.
Ами не знам за какво отвличане става на въпрос при положение, че и в Америка им плюха под опашката, а и Европа вече не ги иска. Най-големите защитници на дизелите у нас са хората, които имат такива коли. Не им изнася да признаят, че са изключително мръсни и от 100 кладенеца вода ще вадят за да ни убедят как техния "клийн дизел" е по чист от въздуха в планината.
При ядрен взрив най-малкия проблем ще ти е дизеловата кола. Електричките може да не са 100% еко, но производството на ток не става в центъра на града където са хората да дишат. При конвенционалните двигатели замърсяването се изхвърля именно в града. Това е разликата.
Tова с 50-те % КПД важи най-вече за големите корабни двигатели. За автомобилите, процентът е доста по-нисък. Въпреки, че и там, дизеловият двигател е по-ефективен.
Не само германските автомобилни производители мамят,като цяло германските производители мамят,произвеждат боклуци в Китай и други подобни,а искат високи цени с претенции за тестове и качество.Цяла Германия лъже.
Хайде сега - всичкото германско дизел на “Горубляне” ама без намаление в цената. Малко и авто-джамбазите да захлебят
Добре, в БГ има около 2 000 000 автомобила (в София най-малко 500 000). Да кажем че за 10 г. 20% станат електрически. Па допуснем, че всяка кола се зарежда през ден, т.е всяка нощ 200 000 (за София 50 000) ще се включват в мрежата. Някой мисли ли от къде ще се вземат 2 000 mW (за София 500 mW)? Или да питаме Гинка?