"Трябва да подкрепим успешните предприятия": Президентът посети една от емблемите в машиностроенето
"Заводът "Трансвагон" е с повече от 120-годишна история и неслучайно намира пазар като този в Германия", посочи държавния глава
Обратно в новинатаКоментари - "Трябва да подкрепим успешните предприятия": Президентът посети една от емблемите в машиностроенето | Бизнес.dir.bg
Коментари
Бихте ли казали, какви заплати получават работниците в този така успешен завод ??? Или мисирките не питат такива неща ?
Добри заплати получават работниците С заплатата за 1 година могат да си купят 19 апартамента в София и 3 джипа. Могат но не искат да живеят в София Затова и не си купуват
Подкрепи ги бе Радев, цял ден ни уведомяваш като радиоточка, това трябва, онова трябва И?
Собствениците на завода преди години НАРЯЗАХА за скрап десетки километри ЖП РЕЛСИ от Марица Изток изкараха милиони с ДС чадър Дъртата Попеску е в ЗОНТА Ротари клуб а мъжа и Попеску /по народност румънец/ е агент на чужди служби
Тато Радев е на посещение в роден завод сред пролетариите. - Как е, как е ... шегувайки се ви питам? - Добре е - шегувайки му отговаряха работниците.
120????????2 ГОДИНИ ЗАВОД???? ЗА ТЕЖКО МАШИНОСТОЕНЕ В БУРГАС ????????????2 И ПРОИЗВЕЖА ВАГОНИ НА НЕМСКО НИВО????????? И СОБСТВЕНИКА Е РУМЪНЕЦ??????????????????2 ДА- А- А- А ГОЛЯМА ЕМБЛЕМА!!!!!!!!!
Радев да се замисли кой е помагал последните 10 години на този завод, за да оцелява и да се развива...
Ей ама като пишете статия напишете и малко информация за тоя завод. Колко произвежда, колко човека храни каква е средната заплата, ... някаква ориентировачна информация ... От уеб страницата им става ясно че някой е приватизирал завода 1999 г. с 200 декара терен удобно свързан с пътна и железопътна мрежа .. не се споменава колко човека работят, какъв е оборота и печалбата. Иначе мунчо прогресира ... първа статия без да каже борисов е виновен за всичко. Браво.
Аз понеже явно повече ги проверявам нещата от журналистите в наши дни ето какво намерих на уеб страницата на фирмата : 1. "Сред най-новата продукция са конструираните и показани на международнитетранспортни изложения в Мюнхен през 2001 година и в Берлин през 2002 вагони с осно натоварване 22,5 тона, а именно вагон със седловиден под тип Falns и вагон с отварящ се покрив тип Tamns." 2. "След няколко основни разширения и реконструкции, сега фирмата се разполага върху внушителната площ от 200 000 кв.м. и е свързана удобно с железопътната и шосейна инфраструктура на града и страната." 200 хиляди квадратни метра в Бургас ... това са приватизирали 1999 г. шепа хора. По всяка вероятност в договора им за приватизация пише че поне 30 или 20 години трябва да развиват дейност с определени параметри и да наемат определен брой хора. Не намерих нищо в мрежата за клиенти днес 20 години по късно от дебюта на най-новите им модели. Та нещо съмнително има ... но в най лошия случай ако банкрутират остават за разпродаване 200 хиляди квадратни километра в Бургас! Предполагам со точно до бреговата ивица ?!
200 хиляди квадратни метра (не километра ) ... но пак си е един терен колкото Младост 2 примерно.
Tука има някаква сериозна партенка ... за пръв път виждам огромна компания, която да има такава съмнителна уеб страница и която никъде да няма списък с клиенти. Все едно е някаква тайна?! В интернет последно излизат някакви попадения от 2011 г. за това как средната заплата била 700 лв. и имали 650 работници. Каква е ситуацията днес бог знае. Не може ли просто мунчо да ни спести ровенето и да каже - това е фирма на Гришата примерно или на Черепа на Бобокви .. поставените лица никой не го интересуват ... никой случаен 1999 не можеше да приватизира фирма с 200 хиляди квадратни метра терен ... няма такъв случай.
Малко се избистря ситуацията с целия шум около компрометирането на договора на БДЖ с Алстом България. Явно някой е изпуснал поръчка за ремонт, която преди това е била традиция. Кой спасява мунчо ... щото служебния му министър на транспорта нямаше друга работа с рашков правеха тараш в завода на Алстром ... което е малко странно ... Алтом е фирма с традиции и реноме ... като БМВ в строителството на влакове ... не фирма бушон на някой олигарх.
Веднага казвам що е зле положението .. щото тия фирми се раздадоха на ченгета и борци. На запад са собственост на икономисти и инженери. Съответно се работи по съвсем друг начин. Не може уеб страницата да ти е последно обновена 2001 година и президента да ти ходатайства за договори с БДЖ и да ти прави ПР по този начин. Как да вярвам аз като данъкоплатец че тия не пробват да вегетират с минималния брой наети работници по договорите за да добутат до 30 годиншния период и да разпродадат всичко на скрап и като терени както стана с кремиковци?
Симулира дейност и загриженост за зеленчукопроизводителите и машиностроителите. Единственото, което го интересува обаче, е неговото оцеляване на президентския пост за да може да има имунитет и да получава голямата заплата. В името на това ще жертва всичко и всички. Демонстрира фалшива загриженост по сценарий на кукловодите му. А всъщност той е главният виновник за състоянието на нещата в България.
Аз имам приятели който работят там от 15 г и са доволни заплатите са около 1200 лева дават им купони и не ги убиват от работа също има и стол но има хора вземат и повече. Нали за днешната скъпотия са малко но дано има увеличение .
Успешните предприятия нямат нужда от помощ. Те са успешни сами се оправят. Трябва да подкрепим неуспешните.