"Трябва да подкрепим успешните предприятия": Президентът посети една от емблемите в машиностроенето
"Заводът "Трансвагон" е с повече от 120-годишна история и неслучайно намира пазар като този в Германия", посочи държавния глава
Обратно в новинатаКоментари - "Трябва да подкрепим успешните предприятия": Президентът посети една от емблемите в машиностроенето | Бизнес.dir.bg
Коментари
Успешните предприятия нямат нужда от помощ. Те са успешни сами се оправят. Трябва да подкрепим неуспешните.
Аз имам приятели който работят там от 15 г и са доволни заплатите са около 1200 лева дават им купони и не ги убиват от работа също има и стол но има хора вземат и повече. Нали за днешната скъпотия са малко но дано има увеличение .
Симулира дейност и загриженост за зеленчукопроизводителите и машиностроителите. Единственото, което го интересува обаче, е неговото оцеляване на президентския пост за да може да има имунитет и да получава голямата заплата. В името на това ще жертва всичко и всички. Демонстрира фалшива загриженост по сценарий на кукловодите му. А всъщност той е главният виновник за състоянието на нещата в България.
Веднага казвам що е зле положението .. щото тия фирми се раздадоха на ченгета и борци. На запад са собственост на икономисти и инженери. Съответно се работи по съвсем друг начин. Не може уеб страницата да ти е последно обновена 2001 година и президента да ти ходатайства за договори с БДЖ и да ти прави ПР по този начин. Как да вярвам аз като данъкоплатец че тия не пробват да вегетират с минималния брой наети работници по договорите за да добутат до 30 годиншния период и да разпродадат всичко на скрап и като терени както стана с кремиковци?
Малко се избистря ситуацията с целия шум около компрометирането на договора на БДЖ с Алстом България. Явно някой е изпуснал поръчка за ремонт, която преди това е била традиция. Кой спасява мунчо ... щото служебния му министър на транспорта нямаше друга работа с рашков правеха тараш в завода на Алстром ... което е малко странно ... Алтом е фирма с традиции и реноме ... като БМВ в строителството на влакове ... не фирма бушон на някой олигарх.
Tука има някаква сериозна партенка ... за пръв път виждам огромна компания, която да има такава съмнителна уеб страница и която никъде да няма списък с клиенти. Все едно е някаква тайна?! В интернет последно излизат някакви попадения от 2011 г. за това как средната заплата била 700 лв. и имали 650 работници. Каква е ситуацията днес бог знае. Не може ли просто мунчо да ни спести ровенето и да каже - това е фирма на Гришата примерно или на Черепа на Бобокви .. поставените лица никой не го интересуват ... никой случаен 1999 не можеше да приватизира фирма с 200 хиляди квадратни метра терен ... няма такъв случай.
Аз понеже явно повече ги проверявам нещата от журналистите в наши дни ето какво намерих на уеб страницата на фирмата : 1. "Сред най-новата продукция са конструираните и показани на международнитетранспортни изложения в Мюнхен през 2001 година и в Берлин през 2002 вагони с осно натоварване 22,5 тона, а именно вагон със седловиден под тип Falns и вагон с отварящ се покрив тип Tamns." 2. "След няколко основни разширения и реконструкции, сега фирмата се разполага върху внушителната площ от 200 000 кв.м. и е свързана удобно с железопътната и шосейна инфраструктура на града и страната." 200 хиляди квадратни метра в Бургас ... това са приватизирали 1999 г. шепа хора. По всяка вероятност в договора им за приватизация пише че поне 30 или 20 години трябва да развиват дейност с определени параметри и да наемат определен брой хора. Не намерих нищо в мрежата за клиенти днес 20 години по късно от дебюта на най-новите им модели. Та нещо съмнително има ... но в най лошия случай ако банкрутират остават за разпродаване 200 хиляди квадратни километра в Бургас! Предполагам со точно до бреговата ивица ?!
Ей ама като пишете статия напишете и малко информация за тоя завод. Колко произвежда, колко човека храни каква е средната заплата, ... някаква ориентировачна информация ... От уеб страницата им става ясно че някой е приватизирал завода 1999 г. с 200 декара терен удобно свързан с пътна и железопътна мрежа .. не се споменава колко човека работят, какъв е оборота и печалбата. Иначе мунчо прогресира ... първа статия без да каже борисов е виновен за всичко. Браво.
Радев да се замисли кой е помагал последните 10 години на този завод, за да оцелява и да се развива...
120????????2 ГОДИНИ ЗАВОД???? ЗА ТЕЖКО МАШИНОСТОЕНЕ В БУРГАС ????????????2 И ПРОИЗВЕЖА ВАГОНИ НА НЕМСКО НИВО????????? И СОБСТВЕНИКА Е РУМЪНЕЦ??????????????????2 ДА- А- А- А ГОЛЯМА ЕМБЛЕМА!!!!!!!!!
Тато Радев е на посещение в роден завод сред пролетариите. - Как е, как е ... шегувайки се ви питам? - Добре е - шегувайки му отговаряха работниците.
Аз искам да опъна труженичката на първата снимка.
Собствениците на завода преди години НАРЯЗАХА за скрап десетки километри ЖП РЕЛСИ от Марица Изток изкараха милиони с ДС чадър Дъртата Попеску е в ЗОНТА Ротари клуб а мъжа и Попеску /по народност румънец/ е агент на чужди служби
Подкрепи ги бе Радев, цял ден ни уведомяваш като радиоточка, това трябва, онова трябва И?
Бихте ли казали, какви заплати получават работниците в този така успешен завод ??? Или мисирките не питат такива неща ?
Добри заплати получават работниците С заплатата за 1 година могат да си купят 19 апартамента в София и 3 джипа. Могат но не искат да живеят в София Затова и не си купуват