Коментари - "Топлофикация София": По-малко от 1% са жалбите за изравнителните сметки | business.dir.bg
назад

"Топлофикация София": По-малко от 1% са жалбите за изравнителните сметки

До няколко дни топлинните счетоводители се очаква да предоставят окончателните изравнителни сметки

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - "Топлофикация София": По-малко от 1% са жалбите за изравнителните сметки | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Изравнителните сметки" са пълна бъркотия, вероятно с цел преднамерена измама. Предстои същинската революция в София.

След като обезсилиха хората, жалбите секнаха.....

Защото скоро Боко пада, хората не им се занимава вече с него, бита карта е. И Фандупкова и тя. Ще ги изметат. Скоро.

Лъжат като мангали.Терем направи изравнителните сметки още в началото на юни.Според тях топлото има да ми дава над 350 лева,а според тия 180 лева.Имали допълнителни разходи.

БРАТЯ ОТ УТРЕ АМЕНСКИЯТ ПОП ПРИЕМА ВСЯКАКВИ ЖАЛБИ С ВЪЗМОЖНИ РЕШЕНИЯ НА ПРОБЛЕМА-НА КУКУВО ЛЯТО.

Някои в топлофикацията трябва да бъдат съдени за тези сметки. При нас ни дължат пари, но на първа страница пише, че сме дължали 800-900 лв и трябвало да се платят до утре, от както е получено. Разни хора може да са получили и инсулт и да са пукнали.

Аз пък съм на 100% сигурен, че ако 1% от управниците ни виснат по бесилки на площади и кърове, то положението на топлофикация ще подобри с минимум 65%.

Ще дойде видов ден ! Много скоро !!!

Изравнителните сметки според Техем ще дъдат достъпни на 15.10.2020. А срока за рекламация е 30.09.2020. Те отново лишават потребителите от правото на рекламация, и с това озаконяват кражбите си. Но защо омбудсмана, министъра на енергетиката мълчат, и оставят хората сами да се справят с кражбите на Техем и ТЕЦ. Време е да се премахне Техем, след като върне откраднатите пари на потребителите.

Докато отношенията с топлофикация не станат персонални, т.е. да е ясно какво плащам и да решавам дали ги искам или не все ще е проблем. Във входа ни има поне 4ма, които уж не ползват парно, но късна есен си слагат радиатори и на пролет ги демонтират. Та прагматичното ми предложение към топлофикация е или да направят щранговете хоризонтални и да се отчита на входа на апартамента, а не на целия вход или ако някой твърди че не ползва парно да се демонтира радиатора и пломбата да е такава, че да не може после саморъчно да си ги монтира. Топлофикация в момента няма абсолютно никаква мотивация да гони крадците, защото тя си събира своето от изрядните. Отделно в закона няма никаква възможност изрядните да си защитят интересите без да се разправят физически със съседите си.

Три пъти вече плещем изравнителна сметка!?Първо имаха да ми дават!След което ми взеха,допълнително, 150 лв,а сега ми я изравниха,като ми взеха още 15 лв.за едно и също нещо?Отоплявам една стая и ползвам топла вода,а излиза,че отоплявам минимум две стаи и се обливам с топла вода денонощтно! Това са измамници и трябва да се прекрати това обирджийство с тези топлинни дружества!

Че щом са толкова малко и незначителни като процент, що не вземете да ги уважите всичките? Хем ще покажете, че държите на клиентите си и на търговската си марка.

сто пъти пробвах да си проверя фактурите за минал период... и нищо не ми излиза Въвеждам - Номер на инсталация,после отдолу - Договорна сметка и после отдолу вкарвам кода и нищо не ми излиза Иначе мога да си проверя текущата сметка като въведа Абонатния номер и кода Айде някой да ме светне

Малко са жалбите, защото никой не вярва, че ще постигне нещо положително с това и не му се занимава. На всички е ясно, че "Топлофокация" ни лъже и краде, но изключително майсторски, така че да не може да бъде доказано.

OK Успях най накрая В полето - Номер на инсталация се въвеждат вторите цифри от абонатния номер(тоест цифрите след знака "/ ") А в полето - Договорна сметка се въвеждат първите цифри от Кода на платец(тоест цифрите до знака "/ " ) Абонатния номер и Кода на платец ги има във книжната фактура която получавате по пощата

Вие сте като уникат в света на изкуството наречено измама.Надминахте и правителството и премиера.

Логично звучи това, което говориш, само че има една "малка" подробност. Сградната инсталация не е собственост на Топлофикация, а на собствениците на сградата. Топлофикация е до абонатната станция. Ако топлофикация тръгне да прави тези скъпи ремонти със смяна на вертикални с хоризотални щрангове, (за което даже няма основание, защото тя не е собственик) това означава да оскъпи услугата и на тези входове, които нямат проблеми. Аз примерно съм доволен от услугата. За апартамент с три стаи и всекидневна и четиричленно семейство тази година платих общо малко под 900 лева за отопление и топла вода, което ме устройва идеално. В нашия вход няма отказали се от парно, всички уреди за дялово разпределение са с дистанционен отчет и смея да твърдя, че няма крадци, щото сметките щяха да са други. Не съм съгласен да ми се повишава цената на услугата за да се плащат преустройствата на входове с крадци. А освен това всички нови сгради с тец от доста години вече се проектират с хоризонтални щрангове...

Изравнителните сметки според Техем ще дъдат достъпни на 15.10.2020. А срока за рекламация е 30.09.2020. Те отново лишават потребителите от правото на рекламация, и с това озаконяват кражбите си. Но защо омбудсмана, министъра на енергетиката мълчат, и оставят хората сами да се справят с кражбите на Техем и ТЕЦ. Време е да се премахне Техем, след като върне откраднатите пари на потребителите.

Без сваляне на радиатори, топломери и пломби на всеки радиатор и нека после се грее незаконно.

Изравнителните сметки според Техем ще дъдат достъпни на 15.10.2020. А срока за рекламация е 30.09.2020. Те отново лишават потребителите от правото на рекламация, и с това озаконяват кражбите си. Но защо омбудсмана, министъра на енергетиката мълчат, и оставят хората сами да се справят с кражбите на Техем и ТЕЦ. Време е да се премахне Техем, след като върне откраднатите пари на потребителите.

Изравнителните сметки според Техем ще дъдат достъпни на 15.10.2020. А срока за рекламация е 30.09.2020. Те отново лишават потребителите от правото на рекламация, и с това озаконяват кражбите си. Но защо омбудсмана, министъра на енергетиката мълчат, и оставят хората сами да се справят с кражбите на Техем и ТЕЦ. Време е да се премахне Техем, след като върне откраднатите пари на потребителите.