Тесни места задръстват износа на зърно от Украйна през Полша и Румъния
ЖП транспортът между страните се изправи пред сериозен проблем - междурелсието
Обратно в новинатаКоментари - Тесни места задръстват износа на зърно от Украйна през Полша и Румъния | Бизнес.dir.bg
Коментари
25 Млн тона годишно, а месец преди новата реколта имат за износ 30. Въпросът е как и защо са внасяли досега?
Освен, че си съсипаха държавата, тия сега се обричат и на глад-. Една стратегическа суровина имат, хайде и нея зад граница.
Украйна изнасяще по 14 милиона тона годишно. Сега хоп трявба да изнесе 30. Отделно реколтата ще е кофти така че западняите в момента им спретват поредния гладомор.
Аз съм сигурен, че Русия са виновни и за междугалактически конфликти. Онзи ден Байдън отново се изходи неподготвен, че инфлацията петролът в USA са рекордни заради Путин. Все едно Русия спря петрола и си наложи санкции. Много е смешно когато си мислиш, че наказваш някой, а всъщност се самобичуваш…
Полша и Румъния да си сменят ширината на релсите на руския стандарт веднага, за да може Украйна да си кара спокойно вагоните. Какви са тези съюзници не знам?
Това със "Световния глад" го измислиха западяците и причината не е в транспорта който се саботира от Зеленски. Историята е в това, че в последните години украинското зърнопроизводство бе продадено от Зеленски и ко на западни концерни като; Монсанто-Байер, БАСФ, Каргил (чисто американски) а другите транснационални с основно американски капитал. Всички правят ГМО химия и печелят яко от бедните страни.
Гладомора,който се готви в Украйна ще докара насам още повече нагли укри за наша издръжка . Такъв народ като тях няма на земята,не правят нищо,за да се защитят.
Ама дали е гладомор или БЕНГАЛСКИЯ ГЛАД от 1943 г... Когато Чърчил казва - " Какъв глад в Индия. Махатма Ганди не е умрял.." Що имам чувството, че Борисчо ша повтаря таз реплика със Зеленски на уста..
На Запада вкл ЕС има свърхпроизводство на зърно. Тяхното си го кътат, а ГМОто от Украйна изнасят на печалба в трети страни.
Пак Русия е виновна.. При кой руски цар е казано - ние ще си направим железниците с един к по-широки релси... РУСКИ ЦАР, а не УКРОКНЯЗ, ШЛЯХТИЧ и т.н. Та сега бедните укри трябва тез тежки композиции на границата с подемници да дигат. Колооси да сменят.. То можеше и по по-кратък път да се мине - през Батката до Клайпеда.. Ама кой ли не го признаваше за президент и учителката Тихановска - някой да я е чул напоследън, да подкрепя.. Майданче в Минск да са пъне да подпомага.. А що се отнася до спасителката на световния глад Украйна.. Малце сметки: През миналата година Испания е произвела 32 млн. тона собствена продукция от зърно.. През тази заради сушата, скъпио тор, и пр. химикали, щурци и скакалци и т.н. прогнозата е отчайваща - за към 15 млн. тона годен урожай се прогнозира.. Та Украйна дали ще може да спаси Испания, и камо ли света с ПРОДАДЕНАТА на фючърси ВСИЧКА ХЛЕБНА ПШЕНИЦА.. Само дето сега купувачите си търсят ЗЪРНОТО или ВРЪЩАНЕ НА ПАРИТЕ.. Ситуация за която по закритите от Зеленски ШЕСТ опозиционни ТВ канала се говореше преди идването на руснаците... През февруари..
Проблемът се решава за минути. Маршрутът - Украйна, Беларус, Прибалтика е по-кратък и няма този проблем. Заедно с това стоката излиза на пристанищата в Балтийско море, което драстично съкращава пътя / цената към ЕС ...
Прави се на ударен путлерастът му с путлераст, просто ще посъветвам супервейзерът да не му зачита този коментар към надника.
Полша и Румъния са на 1,435м стандарт, Молдова и Украйна са на 1,520м стандарт, крикове в Унгене вдигат кошовете, лебедки избутват неполски, нерумънски талиги, а после пак чрез лебедки им биват докарани молдовски или украински талиги
в молдовското унгене, гранично е то с Румъния, са и криковете повдигащи коша на вагона докато жп ревизорите наместят талигата под централния болт, чиято позиция е мацната по дълга вагонна страна с триъгълниче и чертичка, живи и здрави
не иде реч за креватна гимнастика ... идейно: телескопичен (разтегливо-свиващ се т. е.) дОколо 4,25 см {в Украйна е 152 сМеждурелсие, а в Полша е 143,5 сМеждурелсие} цилиндричен вал свързващ двете метални ,,гуми" [всяка върху отделна релса] на жп колооста и релсоползващото превозно средство не ще има нужда да спира в гранична гара за смяна на ходовата част, живи и здрави