Коментари - След втората катастрофа: Boeing влезе в дупка от $20 млрд. - дори да издържи, репутацията й е накърнена | business.dir.bg

Коментари - След втората катастрофа: Boeing влезе в дупка от $20 млрд. - дори да издържи, репутацията й е накърнена | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това е ахилесовата пета на акционерната икономика.Акционерите искат дивидентите си незабавно и повече от миналата година.Бордът на директорите въвежда икономии и съкращения.В авиацията това води до катастрофи.А фирмите губят.

Кикикикики Кефффф ! Ха, наздраве !

Баси и ниската рентабилност при високотехнологичната продукция на боинг! 110милиарда оборот и едва 10милиарда чиста печалба.10% печалба? Керпич от конски фъшкии да произвеждаш ,ще печелиш повече!

Печатницата за пари на Щатите и тоя път ще преодолее срива.

Кирпич за 110 млрд. само бай Ганю може да измисли . Не е за всяка уста лъжица толкова кирпич.

Настъпи звездният час за Еърбъс:)

Пак тинтири-минтири. Няма да фалират нито репутацията им е разбита. Имат маса поръчки и проекти, това са спекулации на маймуни, които искат да купят евтино техни акции. Тоя филм вече и в България го знаем.

Много добре знаеха за проблема, но изродите си помислиха, че ще го решат в движение и ще се покрият нещата! Да, ама не! Загинаха много хора, и това ще им излезе през гъза... Не че ще фалират, но ще станат нещо като Аплето, второразрядна компания за хвърчидрончета! Америка загива! Не днес, но до 30-50 години, там ще има доста държави Дреме ми...

Откъде толкоз коне :)

си продавам акциите от Боинг!!!

Атентатите са от 11- ти а не от 17-ти. септември АЛО Dir!

Който е чел Колела на Хейли, се сеща, че и Криле се управлява по същия начин. Всичко е въпрос на изчисления и "приемливи разходи" за обезщетения и юристи.

Спадът на акциите според мен е чисто спекулативен с цел да се напазаруват още повече акции. Това не е някоя хималайска електричка, а световен превозвач. Въпросът е в дефекта и до колко този дефект е отстраним, защото може да не е тстраним и моделът да се спре незабавно, като тогава пак ще се предоговорят условия за други продажби и Боинг няма да изгубят катастрофално.

Никой нище руски обувки дрехи телевизори перални кампютри самальоти

Сбогом "Боинг", на никого няма да липсваш! :))

Нищо ново под слънцето. Едни умират - други се раждзат. Този кръговрат го има и при фирмите. Едно време имаше една яко компания - Пан АМ (Пан Американ), основана през далечната 1924г. По едно време имаха рекламен слоган "Ние летим и до Луната!"... е налетяха се, удариха кепенци на 4,12,1991г... Не ги мислете боингите. Това е компанията , чиито самолети държат всички антирекорди. Дори и този с най-много жертви от една тастрафа! 27 март 1977г два Boeing 747 - 583 жертви. От тях 52деца.

Возете се на Туполев тогава.

Айде боинг пи вода...

Снощи са ти разбърквали суроватката в главата с полов член през оралната кухина. Каква връзка имат руските перални Вятка със спирането на полетите на боинг?! Не са ли ви обяснили, че за такива траш-флуодове няма да вземеш нищо?!

Предпочитаме Микоян. Носим си еднократните куфари под крилата.

Кои са големите залагащи срещу Бойнг от 3-4 седмици насам ! Има шанс да научим кои са навреме информираните за поредната мръсна операция. Навремето неилюминиран съветник на Джордж Буш Втори му подсказа да узакони отваряне на борсовите дневници. Така щеше да стане очевидно кои са знаели за взривяването на Близнаците и сграда 7. После обаче президентът дебил беше заплашен да не повтаря повече тази Заплаха и той продължи само по Сценария

Сега ще изкупим всички Боинги и ще возим пенсионерите безплатно на море

Боинг е производител на самолети, а не превозвач

Това не е някоя хималайска електричка, а световен превозвач. Ми не! Не са превозвач! Производител на самолети са. И ти не си гума, а най-обикновен перфориран с кърфица презерватив.

Или ги заменяш за такива на Туполев, срещу доплащане за тези на Туполев разбира се

Това е краят на Боинг. Компанията ще фалира в близко бъдеще.

Освен на любимите ти ватници, чиито отрочета учат в САЩ като на Лавров например и много други.

Тенденцията не е от вчера или днес .От години забелязвам профанизацията в инженерните среди ,тясна професионализация ,повърхностни знания ,игнориране на опита . Дава се път на самонадеяни млади хора ,което е и позитив и негатив. Инженерните специалности са като медицината -опита се трупа с работата и с времето.

То навсякъде опита се трупа с времето и работата. Ти май не си много умен.

Това е борсовата игра. Медиите правят паника, хората продават акции, после някой ги купува и медиите дават информация, че все пак това един модел от многото и че компанията е дефакто лидер в областта и ако реално имат проблем, нашите гъзолизци веднага ще отворят евроатлантическата дружба и ще набутат държавата, както те си знаят. Един самолет не може да свали такава компания, която е свързана с американската икономика и армия.

Русия отговаря на санкциите на американците. С Боинг приключиха, да видим кои са следващите...

Са остава и да ми дреме

След атентата над Локърби през 88 -ма фалира най голямата и най известната авиокомпания Pan-Am.Нищо чудно че и Боинг може да фалира.

Мисля ,че се заяждаш. Имах предвид ,че един физически работник,примерно арматурист ,след 60 годишна възраст вече е неработоспособен .А един професор медик или опитен строителен инженер и на 80 години може да работи или поне е пълноценен консултант.

Тъй, тъй да ви кажа това е дело на Путин и Шойгу. И двамата са забелязани от мой агенти, да се въртят около катастрофиралите самолети преди излитането им във фаталния за тях ден. В този момент явно са вкарали конструктивните дефекти ;) и самолетите са паднали. Санкции за Русия, яко санкции!

Не бих се притеснявал чак толкова за Боинг ... най-малкото не оперират на свободен пазар.

да, ПанАм фалира заради неспазена процедура по синхронизиране на багажа, на всеки багаж да отговаря пътник качен на борда... близки на загиналите заведоха дела срещу ПанАм за милиарди долари...

Такива в България сте 80 %!

Само де не е ХАРДУЕРА

Ама много навътре го взимате бе хора! Акции ли имате там? "темефона" на Тръмпофона прегря. А го обръщате на политика и деменция. Нещата са простички, както ще ме обвини някой, който никога не е писал с химикалка: Стремежа към все по-големи печалби(правещи богатите по, а и бедните по (:+),търси икономии от всякъде. Инженерите са поставени под натиск да търсят "пестеливи" решения, а роенето на нискотарифници, допълнително нажежава играта. Развитието е само в оръжейния сектор, ама и там харчовете са по 2(познато от нашето развито магострално и Граф Игнатиевско строителство) за самолет. Страдат пасажерите и населяващи крадливи ареали!

Не е проблема в инженерите, а в това, че всичко се управлява не от учените и инженерите, а от търговците. Всичко се прави с цел максимизиране на печалбите и постоянният им растеж, а не в името на качеството и добрия продукт. Оттам всичко повлича крак, защо един инженер да се трепе да е прецизен, да учи много, да има задълбочени познания, като, каквото и да предложи и да каже "така не трябва да е, не е добре", някой тотално неразбиращ му вади едни графики на акционерните очаквания насреща и, като шеф разбира се, му вика - не ме интересува - направи го за толкова пари. Е...резултатите се виждат и е така наясякъде, във всички индустрии. За жалост в някои зависят пряко човешки животи и грешките се плащат от невинни хора много скъпо.

Много е лошо, че и в авиационната индустрия вече маркетинга взима връх над инженеринга. Дефекти, гаранции, изпипване на детайлите и тестване на изделието - няма такива неща - кой го боли, че грешките струват човешки животи (плащаме и готово), важното е да се продава и да има "растеж".

Много сме! Яки сме! Признай си и ти, не с мъчи :) .

проблемът не е точно в младите. По-скоро е при "мениджърите". Боинг е трябвало да вкарат повече пари и време за да направят самолета както трябва. Раздуха малкия 737 до неузнаваемост и недостатъците ги коригират със софтуеър. Става по-евтино и по-бързо, някой "гений", надали инженер. е пресметнал каква е ворятността от катастрофа на брой прелетяни километри или квото е там и се е оказало, че сметката "излиза". Ей това е. На 8-Макс са сложили двигатели с по-голям диаметър на турбината, щото са по-икономични. Обаче на 737 обаче така и така двигателите са много близко до пистата като самолета е на земята и кво правят- преместват ги. Поради това сменят обтичането на крилото и при определени ъгли на атака се получава срив. И тук е трябвало да започнат да умуват как да оправят положението. Но- няма време, Еърбъс им диша във врата, с този самолет Боинг си изкарва хляба и слагат код, който следи сензори и не позволява самолета да навлезе в опасен за него режим. Евтино. Ама кодът не мисли, нито сензорите. Мисли пилотът, който в случая е бил безсилен пред решенията на компа. В програмирането има един принцип: глупостите на входа, дават глупости на изхода... и в случая пращат хора на оня свят.

НОИ харесва това.

на боиннг срещу 1 на Ту

Всъшност боинг едва ли ще загине. Ще си оправят проблемите и ще летят отново. Виж другарите от туполев, дето изкараха един модел и още на пробния полет го забиха в един баир, едва ли ще могат и 10% от постигнатото от боинг да стигнат...

Руския Иркут МС 21 и Китайския COMAC С919 са почти готови и имат доста поръчки- над 1000 машини.

ДОКЛАДИ ОТ РАЗСЛЕДВАНЕТО !!! ЧАК ТОГАВА МОЖЕ ДА СЕ ГОВОРИ ЗА ТОВА , ЧИЯ Е ВИНАТА ИЛИ ПРОБЛЕМА , ПРИЧИНИЛ КАТАСТРОФИТЕ !!!! ЗНАЧИ ? - ДАЙ ДА УДАРИМ БОИНГ , ТРЪМП ДА СЕ ЗАМИСЛИ ! 99, 5 % ОТ ВСИЧКИ АВИОКАТАСТРОФИ, ДОКАЗАНО СА ЧОВЕШКА ГРЕШКА !!!!

Гражданската авиация от години се управлява Пт адвокати и застрахователи. При всяка катастрофа се прави разследване което: 1. Трае поне 3 месеца 2. Основни заподозрени по презумпция са пилотите. Защото: 3. Производителите ще загубят много 4. Авиокомпанията ще загуби много 5. При пилотска грешка застахователя не плаща, а е изчислено че процентно в авиацията катастрофите са малко- т.е. Приемлив разход за застахователя срещу парите получавани за застраховка 6. Има ситуации при които пилота трябва да вземе решение за секунди, а те имат 3 месеца време да намерят къде е сбъркал. Убеден съм , че резултата ще бъде - ПИЛОТСКА ГРЕШКА / те дори се опитаха да изкарат виновен командира приводнил самолета в Хъдсън - има филм за това/