След втората катастрофа: Boeing влезе в дупка от $20 млрд. - дори да издържи, репутацията й е накърнена
Всички искат отговори, които компанията все още не може да даде
Обратно в новинатаКоментари - След втората катастрофа: Boeing влезе в дупка от $20 млрд. - дори да издържи, репутацията й е накърнена | Бизнес.dir.bg
Коментари
рано или късно всичко се връща!Тази курвачка ,която направиха да изцедят милиарди от волтсваген нямаше как да им се размине!Н а този свят има по висши сили и е казано преди векове ''синовете ще плащат бащините грехове''!Та физкултурника и мъжкараната цачева да се замислят каква карма оставят,ако не ми вярват да се поинтересуват за съдбите на наследниците от другите партии.
добре де, голяма работа. бил им се преебал нивомера на gps-A щото използвали някакъв китайски софтуер.
Още преди 3 години гледах филм, който разкри, че Боинг да решили да изцедят всеки цент от този самолет, а самата компания е променена отвътре до неузнаваемост. В общи линии да поръчали части на около 1000 различни доставчика с критерии възможно най-ниска цена, а с подмолни тактики и почерпки си осигуряват доста продажби. Потърсете в ютуб
Когато американците са правели самолети, руснаците още са клецали кинете си ... Аерофлот може да си бракува боингите и еърбъсите и да превозват с МИГ21 за възторг на руските тролове и българските русофили-идиоти :))))
Мурджо, а кога хамериканските самолети капят като гнили круши и никой не ги иска по летищата си, какво правят руснаците:)))???
Естествено, че Бойнг ще фалира. Не може един рус Олигофрен да започне икономическа война и да си мисли, че няма да даде жертви. Ако продължава да се дърви на Европа, боингите ще бъдат заземени и там. Качествито на самолетите въобще няма да има значение, а ще бъде само претекст.
Чудя се да не би американси дипломат да се е качил на борда със мина за личнaта си колекция и личнa употреба във ръчния си багаж? Тия дни имаше точно такъв опит на московско летище...
Да не се продават сложни самолети на авиокомпании с пилоти без необходимата квалификация. Не съм чул такива боинги да имат проблеми в Европа и Америка.
Ако техния КЕН-F-16 e като боингите, по хубаво да си купим МИГ-ове, поне ще са по евтини и няма та падат като презрели круши.
Ф-16 не е на Боинг.
Нашият аутсорс не е само в боинг. Защо задължително ще купим F16 на Локхийт Мартин, за да пробваме новата им система за спасяване на самолета с припаднал пилот ли? Ако това не е изкуствения интелект, който Бойко продаваше... Чака ни шок и ужас предвид търговския регистър, винетките и други славни проекти...
Ние вярваме само на "нашите" самолети. 80% са на гнусните западняци от Еърбъс.
Хората трябва да разберат, че летенето със самолет струва пари!! Не може да искаш да летиш на цената на едно ядене в пицария! Самолетът е сложна и скъпа машина и усилията да я правиш евтина са престъпни. Авиокомпаниите също не може да искат от конструкторите чудеса. Можеш да се заиграеш със данъчното законодатекство, но не и с природното. Правим самолетите от крехък алуминий, горим керосин, който дава крайно количество топлина, летим на границата на вакуума и скаме да контролираме 200 тона летящи с 900 км/ч... Е как това може да бъде евтино??? В същото време, за една купчина бетон и арматура, заробват да я плащаш цял живот, ама за това никой не протестира. Объркан свят.
Авио транспорта никога не е печеливш бизнес. Той е социално удобство, както пенсиите и здравеопазването са. Той трябва да се дотира от съответните държави и цената се плаща от всички.
Преминаваме на китайски и руски самолети. Много са хубави и лъскави, дали летят сигурно бъдещето ще покаже.
Спокойно! Американците ще гласуват закон с който да забранят използването на други самолети освен американски в световен мащаб, с опасения за чужди зависимости и заплаха за националната сигурност. Така само американските самолети ще са легитимни да летят. Ако някой се възпротиви, санкции до пето коляно.
Нищо ново. Така беше и в началото с Боинг 787. запалваха се батерии на поразия, но това бързо се забрави и нищо особено не се случи с компанията.
Гражданската авиация от години се управлява Пт адвокати и застрахователи. При всяка катастрофа се прави разследване което: 1. Трае поне 3 месеца 2. Основни заподозрени по презумпция са пилотите. Защото: 3. Производителите ще загубят много 4. Авиокомпанията ще загуби много 5. При пилотска грешка застахователя не плаща, а е изчислено че процентно в авиацията катастрофите са малко- т.е. Приемлив разход за застахователя срещу парите получавани за застраховка 6. Има ситуации при които пилота трябва да вземе решение за секунди, а те имат 3 месеца време да намерят къде е сбъркал. Убеден съм , че резултата ще бъде - ПИЛОТСКА ГРЕШКА / те дори се опитаха да изкарат виновен командира приводнил самолета в Хъдсън - има филм за това/
Ами нали Боинг обвини пилотите на Lion Air (катастрофата от Октомври-2018), че не са действали според инструкциите. Когато автоматичната система MCAS 12 пъти вкарвала самолета в пикиране с което пилотите са се борили, те вместо това е трябвало да отворят и прочетат инструкциите... Е, с това ядосаха собственика на авиокомпанията Рушди Кирана и той сега отказва поръчаните над 200 МАХ 8 и 9, както проетох в статия на Bloomberg .
ДОКЛАДИ ОТ РАЗСЛЕДВАНЕТО !!! ЧАК ТОГАВА МОЖЕ ДА СЕ ГОВОРИ ЗА ТОВА , ЧИЯ Е ВИНАТА ИЛИ ПРОБЛЕМА , ПРИЧИНИЛ КАТАСТРОФИТЕ !!!! ЗНАЧИ ? - ДАЙ ДА УДАРИМ БОИНГ , ТРЪМП ДА СЕ ЗАМИСЛИ ! 99, 5 % ОТ ВСИЧКИ АВИОКАТАСТРОФИ, ДОКАЗАНО СА ЧОВЕШКА ГРЕШКА !!!!
Руския Иркут МС 21 и Китайския COMAC С919 са почти готови и имат доста поръчки- над 1000 машини.
Всъшност боинг едва ли ще загине. Ще си оправят проблемите и ще летят отново. Виж другарите от туполев, дето изкараха един модел и още на пробния полет го забиха в един баир, едва ли ще могат и 10% от постигнатото от боинг да стигнат...
Излез от кибритената си кутийка и виж кой и защо уби конструкторското бюро Туполев. Има филм за това - журналистическо разследване. И после ще разбереш защо мразят толкова Путин след като реши проблема на стратегическите бомбардировачи и сега ще си върнат успешния самолет, а не измисления супер джет.
Много е лошо, че и в авиационната индустрия вече маркетинга взима връх над инженеринга. Дефекти, гаранции, изпипване на детайлите и тестване на изделието - няма такива неща - кой го боли, че грешките струват човешки животи (плащаме и готово), важното е да се продава и да има "растеж".
Ама много навътре го взимате бе хора! Акции ли имате там? "темефона" на Тръмпофона прегря. А го обръщате на политика и деменция. Нещата са простички, както ще ме обвини някой, който никога не е писал с химикалка: Стремежа към все по-големи печалби(правещи богатите по, а и бедните по (:+),търси икономии от всякъде. Инженерите са поставени под натиск да търсят "пестеливи" решения, а роенето на нискотарифници, допълнително нажежава играта. Развитието е само в оръжейния сектор, ама и там харчовете са по 2(познато от нашето развито магострално и Граф Игнатиевско строителство) за самолет. Страдат пасажерите и населяващи крадливи ареали!
Не бих се притеснявал чак толкова за Боинг ... най-малкото не оперират на свободен пазар.
Тъй, тъй да ви кажа това е дело на Путин и Шойгу. И двамата са забелязани от мой агенти, да се въртят около катастрофиралите самолети преди излитането им във фаталния за тях ден. В този момент явно са вкарали конструктивните дефекти ;) и самолетите са паднали. Санкции за Русия, яко санкции!
След атентата над Локърби през 88 -ма фалира най голямата и най известната авиокомпания Pan-Am.Нищо чудно че и Боинг може да фалира.
Русия отговаря на санкциите на американците. С Боинг приключиха, да видим кои са следващите...
Това е борсовата игра. Медиите правят паника, хората продават акции, после някой ги купува и медиите дават информация, че все пак това един модел от многото и че компанията е дефакто лидер в областта и ако реално имат проблем, нашите гъзолизци веднага ще отворят евроатлантическата дружба и ще набутат държавата, както те си знаят. Един самолет не може да свали такава компания, която е свързана с американската икономика и армия.
Тенденцията не е от вчера или днес .От години забелязвам профанизацията в инженерните среди ,тясна професионализация ,повърхностни знания ,игнориране на опита . Дава се път на самонадеяни млади хора ,което е и позитив и негатив. Инженерните специалности са като медицината -опита се трупа с работата и с времето.
То навсякъде опита се трупа с времето и работата. Ти май не си много умен.
Не е проблема в инженерите, а в това, че всичко се управлява не от учените и инженерите, а от търговците. Всичко се прави с цел максимизиране на печалбите и постоянният им растеж, а не в името на качеството и добрия продукт. Оттам всичко повлича крак, защо един инженер да се трепе да е прецизен, да учи много, да има задълбочени познания, като, каквото и да предложи и да каже "така не трябва да е, не е добре", някой тотално неразбиращ му вади едни графики на акционерните очаквания насреща и, като шеф разбира се, му вика - не ме интересува - направи го за толкова пари. Е...резултатите се виждат и е така наясякъде, във всички индустрии. За жалост в някои зависят пряко човешки животи и грешките се плащат от невинни хора много скъпо.
проблемът не е точно в младите. По-скоро е при "мениджърите". Боинг е трябвало да вкарат повече пари и време за да направят самолета както трябва. Раздуха малкия 737 до неузнаваемост и недостатъците ги коригират със софтуеър. Става по-евтино и по-бързо, някой "гений", надали инженер. е пресметнал каква е ворятността от катастрофа на брой прелетяни километри или квото е там и се е оказало, че сметката "излиза". Ей това е. На 8-Макс са сложили двигатели с по-голям диаметър на турбината, щото са по-икономични. Обаче на 737 обаче така и така двигателите са много близко до пистата като самолета е на земята и кво правят- преместват ги. Поради това сменят обтичането на крилото и при определени ъгли на атака се получава срив. И тук е трябвало да започнат да умуват как да оправят положението. Но- няма време, Еърбъс им диша във врата, с този самолет Боинг си изкарва хляба и слагат код, който следи сензори и не позволява самолета да навлезе в опасен за него режим. Евтино. Ама кодът не мисли, нито сензорите. Мисли пилотът, който в случая е бил безсилен пред решенията на компа. В програмирането има един принцип: глупостите на входа, дават глупости на изхода... и в случая пращат хора на оня свят.
Това е краят на Боинг. Компанията ще фалира в близко бъдеще.
Сега ще изкупим всички Боинги и ще возим пенсионерите безплатно на море
Кои са големите залагащи срещу Бойнг от 3-4 седмици насам ! Има шанс да научим кои са навреме информираните за поредната мръсна операция. Навремето неилюминиран съветник на Джордж Буш Втори му подсказа да узакони отваряне на борсовите дневници. Така щеше да стане очевидно кои са знаели за взривяването на Близнаците и сграда 7. После обаче президентът дебил беше заплашен да не повтаря повече тази Заплаха и той продължи само по Сценария
Возете се на Туполев тогава.
Нищо ново под слънцето. Едни умират - други се раждзат. Този кръговрат го има и при фирмите. Едно време имаше една яко компания - Пан АМ (Пан Американ), основана през далечната 1924г. По едно време имаха рекламен слоган "Ние летим и до Луната!"... е налетяха се, удариха кепенци на 4,12,1991г... Не ги мислете боингите. Това е компанията , чиито самолети държат всички антирекорди. Дори и този с най-много жертви от една тастрафа! 27 март 1977г два Boeing 747 - 583 жертви. От тях 52деца.
Сбогом "Боинг", на никого няма да липсваш! :))
Освен на любимите ти ватници, чиито отрочета учат в САЩ като на Лавров например и много други.
Никой нище руски обувки дрехи телевизори перални кампютри самальоти
Спадът на акциите според мен е чисто спекулативен с цел да се напазаруват още повече акции. Това не е някоя хималайска електричка, а световен превозвач. Въпросът е в дефекта и до колко този дефект е отстраним, защото може да не е тстраним и моделът да се спре незабавно, като тогава пак ще се предоговорят условия за други продажби и Боинг няма да изгубят катастрофално.
Който е чел Колела на Хейли, се сеща, че и Криле се управлява по същия начин. Всичко е въпрос на изчисления и "приемливи разходи" за обезщетения и юристи.
Атентатите са от 11- ти а не от 17-ти. септември АЛО Dir!
си продавам акциите от Боинг!!!
Много добре знаеха за проблема, но изродите си помислиха, че ще го решат в движение и ще се покрият нещата! Да, ама не! Загинаха много хора, и това ще им излезе през гъза... Не че ще фалират, но ще станат нещо като Аплето, второразрядна компания за хвърчидрончета! Америка загива! Не днес, но до 30-50 години, там ще има доста държави Дреме ми...
Пак тинтири-минтири. Няма да фалират нито репутацията им е разбита. Имат маса поръчки и проекти, това са спекулации на маймуни, които искат да купят евтино техни акции. Тоя филм вече и в България го знаем.
Баси и ниската рентабилност при високотехнологичната продукция на боинг! 110милиарда оборот и едва 10милиарда чиста печалба.10% печалба? Керпич от конски фъшкии да произвеждаш ,ще печелиш повече!
Кирпич за 110 млрд. само бай Ганю може да измисли . Не е за всяка уста лъжица толкова кирпич.