Разкриха ужасяващи грешки, довели до катастрофите с "Боинг 737 Макс"

Производителят е укривал от американските власти и от пилотите информация за проблемите на самолета

Обратно в новината

Коментари - Разкриха ужасяващи грешки, довели до катастрофите с "Боинг 737 Макс" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всичко в името на парата!

Мъни, мъни, мъни- животът е пари, мъни, мъни, мъни...

Планерът на Boeing 737 МАХ, това е. Няма оправяне, никога. Лично аз ще избягвам да лета с него.

Имал съм допир с Транспорт Канада, когато се пуска линия за ремонт на самолетен двигател. Адски са стриктни и спазват процедурите без забележки, но тук става въпрос за цял самолет пълен с електроника и софтуери. Така че е почти невъзможно да се провери всичко от А до Я. Но с ОСНОВНИТЕ елементи и контрол с които самолета да лети в Лимп Моде е престъпление да бъдат непроверени и изпитани на максимум,защото всичко се случва, а самолета като има тяга, управление и колесари може да бъде спасен в екстремни ситуации. Там шуробаджанащината е ЛОШ съветник...

Закривай

Според мен, в момента изобщо не пътуваш, та карай по-спокойно

Дали се продават, мисля да взема един за плажа, капанче и лятна дискотека... То, като не лети, поне да е атракция...

Ако е като корабите... Като има грешка, слагаш"мост-че"с резистор на прибора и показва точно... 15ppm-ма...

Откакто самолети и автомобили правят счетоводители, а не инженери е така

Те ще го оправят, ама ще е морално остаряло... И тях Системата ги Обива.

Като слагат за шефове Уол Стрийт комици, които искат да правят по 15 млн на година, така ще е. Управниците на фирмата не им пука за самолетите и бизнеса - само да надуят цената на акциите и да кешират бонус опциите на висока цена :Д

цитиран от ДПА и БТА, dir.bg уточнява, ТАСС е укривала Повтарящи се и сериозни пропуски при "Еърбъс" (Airbus)

Директно да закрият Боинг , затвор за целия борд на директорите и всички около тях . над 300 човека за мъртви , роднини приятели са в шок , а тези са на свобода. Тръмп щом погна педофилите , трябва да погне и тях.

Само Путин е виновен! Заплашил е главния инженер с "Новичок"...

Трябва да се отбележи, че докато Путин беше в Крим за среща с Лукашенко, два броя американски B-52H, излетели от Англия, с по 20 броя ядрени крилати ракети ги държаха на прицел над Черно море край Крим. По същото време два руски Ту-160 с достатъчно ядрени ракети да унищожат цяла Англия, се прицелваха от водите на Северно море по Лондон. Последния месец не минава дори един ден без подобни "прицелвания" на бомбардировачи на НАТО по Русия.... Ето как описва новата заплаха за масивен ядрен удар и унищожението на света русктата преса: "Угроза Владимиру Путину: Ту-160 держали на прицеле Лондон в ответ на появление B-52 в Чёрном море Фактически, над акваторией Черного моря развернулась настоящая спецоперация, что представляло угрозу для первого лица России, а также его коллеги из Беларуси. Каждый B-52H вооружен двумя десятками крылатых ракет или таким же количеством тяжелых управляемых авиабомб, способных наносить удары за пределами зон ПВО вероятного противника. Теоретически, американцы могли пойти на откровенно безумный шаг и попытаться уничтожить высшее руководство РФ и РБ одним массированным ударом. Понятно, что это сценарий из области фантастики, однако сам факт подобных учений авиации НАТО вблизи от места нахождения российского президента заставляет задуматься. Показательно, что в то время, когда B-52H находились над Черным морем, два стратегических ракетоносца Ту-160 ВКС России (позывные 99111 и 99112, а также борт 99113, который работал ретранслятором связи), пролетев над водами акваторий Баренцева и Норвежского морей, вошли в воздушное пространство северной Атлантики. Продолжительность полета составила около 10 часов, сообщает Минобороны РФ. На отдельных этапах маршрута их сопровождали МиГ-31 морской авиации ВМФ России. Эту информацию подтверждает телеграм-канал «Записки Охотника», который занимается отслеживанием полетов российской боевой и транспортной авиации. По сути, российские ракетоносцы находились в точке возможного запуска крылатых ракет большой дальности Х-101 (или же Х-102 в ядерном варианте). Москва показала, что в случае возникновения реальной угрозы жизни первого лица, она готова стереть с лица земли Лондон, вместе с местным Сити, Даунинг-стрит и королевской семьей."

Жалко за чудесния и хубав самолет! Репутацията на един самолет и на авиокомпаниите, които го експлоатират трябва да е перфектна. Повтаря се историята със SJ100, при която заради глупава пилотска грешка и калпава навигационна карта, иначе нелошият самолет си замина и биде низвергнат. Тези истории имат български, фолклорен еквивалент: "Един загрижен баща, при всяка лоша постъпка на сина си, забивал по един пирон в гредата над прага. Синът пораснал, поумнял и започнал да прави добри дела. При всяка добрина баща му изваждал от гредата по пирон. Накрая не останал нито един, а синът гордо казал: – Е-е-е тате, вече няма пирони! Баща му отвърнал: – Така е сине, но останаха дупките." С този самолет ще е същото. Хората помнят и ще го избягват. Тъжно!

Я прочети отново какво си написал.

Браво на Конгреса. Алчният тъп мениджмънт уби стотици хора. Освен това зароби знакова компания, като Боинг, от която всички сме видели само ползи. Сега всичко у киреча и аутсорсимг в Индия. Дебили!

Да укриваш животозастрашаващи факти, да произвеждаш опасни продукти и машини с цел по голяма печалба днес се нарича "ужасяваща" грешка.Браво журналя истински парцали сте.

Към икономистите... - прекалената конкуренция води до Лошо качество Друг пример - от много производители на салами, накрая ядем боклуци.

Изглупя населението и това си е...правят проекти на хартия и 3Д анимации и после си мислят че животът е фейсбук, инстаграм и тик-ток. За съжаление вече няма светлина за адекватно бъдеще. Ще си живеем в пародията, която само допуснахме да стане реалност!

Не ме учудва. Лъжат та се нетрае. Да верваш на каубойците е се едно да верваш в дядо Мраз. Тех ако ги питаш и войната във Виетнам са спечелили.

+ Криминално е.

CEO-то отговорно за това вместо да е в затвора получи над 60 милиона долара когато го уволниха... Да живей капитализма и

В затвор се ходи след доказана вина. Сега след завършването на разследването и това ще стане след съответната съдебна процедура.

Самолета е плод на надделяването на икономистите над инженерите. И резултата е видим.

Откогато коментаторите не се съобразяват с подлозите в българския език, ще бъде толкова двусмислено.

Да, за огромно съжеление нео-либерализмът на Троцки в лицето на проклетника Сорос и неговата банда е повсеместен факт - резултатите са на лице! Тръмп(без да го възхвалявам) се явява като единственната надежда за спасение на човечеството от "чумата Сорос" и бандата му съмишленици!

Ужасяващо е заглавието, защото в дописката няма никаква конкретика.

С всеки граждански самолет е така. НО! Документите в авиацията са писани с кръв и това не трябва да се забравя. В този случай колегите от Сиатъл малко са си повярвали. Ще се оправят.

Горките американски власти... укривали информация от тях. А когато изнудваха международната агенция да сертифицира тази летяща тенекия имаха цялата информация, нали? Даже години след като всички държави спряха и забраниха това недоразумение (на база истинската информация от Боинг), американските власти се опитваха да рестартират проекта и да го пробутат като поправен..

Много е хубав - само дето не може да лети без изкуствен интелект... който работи като телефон на Майкрософт

Стотиците загинали не са конкретика, така ли?

Когато катастрофира самолет пълен с пияни поляци - Русия е виновна и веднага санкции. Дори изнудват слабите държави и те да се включат в санкциите.

Напротив, има, но трябва човек да разбира от тези работи.

Чест им прави, че си признават. Въпреки, че Боинг и FAA са изправени пред риск от регресивни искове от страна на застрахователите на авиокомпаниите на катастрофиралите самолети.

Ето конкретиката: -"Боинг" е укривала от американските власти и от пилотите си информация за проблемите на 737 Макс; - направила е неверни заключения за редица използвани при създаването на самолета системи; - върху разработването и пускането в експлоатация на самолета се е осъществявал ненадежден контрол; - корпорацията е оказвала влияние върху ведомството (FAA), за да получи разрешение за полет на самолета въпреки съществуващите технически процедури; - В резултат на това системата за подобряване на характеристиките за маневреност (Maneuvering Characteristics Augmentation System, MCAS) не е работила, както са очаквали конструкторите на самолета.

Фолксваген плати, продължава да плаща и тепърва ще плаща щатски наказателни милиарди заради "пипната" информация по параметри. Боинг крил и в резултат загинали стотици. Колко щатски наказателни милиарди и кому трябва да плати Боинг? А дали?

надделяват и на политиците. Какви инженери, какви пет лева.

Не схванах какъв е дефекта, но звучи смразяващо факта, че се пуска в употреба самолет убиец. Боинг трябва да понесе огромни санкции!

Ми то тези самолети падаха като зрели круши, съвсем новички... как ще го скриеш това, ами нали тече държавно разследване и цял свят те гледа...

Кога точно ще се кача на този самолет... независимо как го ребрандират... В тази конкурентна среда, ВСЯКА АВИОКОМПАНИЯ, която реши да купува този боклук е обречена на фалит... А чух, че Боинг имали стотици такива самолети, в различна степен на завършеност...

Каква чест бре, падат като круши и си мълчат.

Не разбрах, колко милярда долара ще глобят Боинг американските власти. Така както глобиха Фолксваген за лъжа, по същия начин трябва да глобят сега и Боинг за техните лъжи. Само, че американците, глобяват само европейки, китайски и руски корпорации, но не и американски. А това, че от частна компания са се месили в работата на държавната комисия по въздухоплаване, да не спазва процеурите се нарича КОРУПЦИЯ.

Каква чест, не виждаш ли КОРУПЦИЯТА.

Всеки може да надделее над политиците, трябват му само достатъчно пари. Това се нарича кОРУПЦИЯ. Сега САЩ с какви очи ще борят световната КОРУПЦИЯ. Когато както се вижда, не могат да я преборят у дома.

Системата MCAS е трябвало да коригира ъгъла на атака, защото заради разположението и големината на двигателите самолетът има навика да издига много носът. От Боинг още когато стана втората катастрофа казаха, че тази система не е била споменава в тренажьорите и в общи линии тази статия е с миналогодишна дата както всичко в България ☺️