Коментари - Пощенска банка откри три офиса от ново поколение | Бизнес.dir.bg
назад

Пощенска банка откри три офиса от ново поколение

Персоналната консултация на клиента и предлагането на гъвкаво решение на конкретните му потребности е силата на банката, заяви нейният главен изпълнителен директор Петя Димитрова

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Пощенска банка откри три офиса от ново поколение | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мъкаааа! Голяма мъка! Прехвърляне под всякаква критика. Много хора ще се откажат от услугите им заради високите такси! Никога вече не бих ползвал техните услуги! Некоректни. Заради грешка на тяхна служителка пострадахме ние. Не си признаха вината. Нагли и безочливи! Провал!

Съгласен съм с 13. Некоректни са!

Алоооо я се осъзнай малко! Има ги не само в София банковите клонове. София не е виновна,че всички комплексирани селяни тичат към нея и не искат да се върнат на село!

В техните офиси може да дочакаш пенсия докато те обслужат. Бавни, безхаберни, безочливи!

да превеждаме заплатите се там, без оглед на това, че имаме заеми от други банки, само за да глътнат печалбите

Супер некадърно сливане, с много проблеми! Три дни ми бяха блокирани сметките ... От некадърност и грешки.

Старши специалист впощенска взима 1000 лева чисти пари ! Няма значение колко изпълнителни директори и членове на борда откриват поредния нов клон с нископлатени служители !!!

Кому са нужни тези виртуални офиси? Има ли обществото нужда от тях?