Пощенска банка откри три офиса от ново поколение

Персоналната консултация на клиента и предлагането на гъвкаво решение на конкретните му потребности е силата на банката, заяви нейният главен изпълнителен директор Петя Димитрова

Обратно в новината

Коментари - Пощенска банка откри три офиса от ново поколение | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Кому са нужни тези виртуални офиси? Има ли обществото нужда от тях?

Старши специалист впощенска взима 1000 лева чисти пари ! Няма значение колко изпълнителни директори и членове на борда откриват поредния нов клон с нископлатени служители !!!

Супер некадърно сливане, с много проблеми! Три дни ми бяха блокирани сметките ... От некадърност и грешки.

да превеждаме заплатите се там, без оглед на това, че имаме заеми от други банки, само за да глътнат печалбите

В техните офиси може да дочакаш пенсия докато те обслужат. Бавни, безхаберни, безочливи!

Съгласен съм с 13. Некоректни са!

Мъкаааа! Голяма мъка! Прехвърляне под всякаква критика. Много хора ще се откажат от услугите им заради високите такси! Никога вече не бих ползвал техните услуги! Некоректни. Заради грешка на тяхна служителка пострадахме ние. Не си признаха вината. Нагли и безочливи! Провал!