17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Спираме , уличното осветлтние в Германия ... но ще се возим в електромобили .

На кой му пука. На 99 % съм удене, че цялата иодиотия ще се срути до 34-та и ДВГ-тата ще продължат да се продават.

На Тесла заводът в Шанхай беше затворен за месец и половина заради ковид, а в Европа колите идват основно от там. Да не говорим, че Тесла продава с приоритет в Китай и САЩ, защото печалбите там са по-големи. И миналата година имаше един такъв период, но на края на годината кой пак беше първи? Тесла!

Браво! Четири марки бият по продажби една. Голямо постижение...

Да не си изпуснеш спирката.

Дори не знаеш колко си прав. Вече го правят в Долната страна. Колкото до въпросното обединение, след лебедовата песен на Ситроен - С5 Х7, оттам повече Ситроен не е излязъл. За другите марки...не ми се и коментира дори. Пежо откраднаха вечният дизелов двигател М25 на СХ, щото нямаха свестен дизел преди да купят Ситроен на безценица. Е, развиха го до ХДи, но пък дизелите станаха лошите в същият момент...

Не очаквай от сегашната Германия логика. Нямаш идея колко са промити, и промивката не спира.

Един производител (Стелантис) бие друг (Тесла)….

След С5 Х7, оттам повече Ситроен не е излязъл!!!!!

Чайна най-големия пазар на теслите. Дали бесните китайци ще им купят колите след номера на пелоси.

Ще ни ги продават втора ръка ние ще им слагаме газ.