Коментари - Пазарът на електромобили отчита 20% ръст в глобалните продажби за ноември, ЕС е на друго мнение | business.dir.bg
назад

Пазарът на електромобили отчита 20% ръст в глобалните продажби за ноември, ЕС е на друго мнение

В Европа клиентите са в очакване производителите да предложат по-евтини електрически коли

Обратно в новината
| Автор : Георги Велев, 3е-news.net

Коментари - Пазарът на електромобили отчита 20% ръст в глобалните продажби за ноември, ЕС е на друго мнение | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Глупаците още не са свършили. Очевидно малко четат и не знаят, колко струва после поддръжката. Да се молят нещо да не се разваля, че нещата са трагични. Чакат по 2-3 месеца за ремонт и получават брутални сметки.

Мдам, дори идиотите вече се усетиха, че тая далавера с тостерите им излиза през носа :))

Тълмомще има повече гориво за нас!

Тия трябва да им забранят да паркират на по малко от 100м от сгради и други МПС-та. Един да пламне и горят после 1700 и два кораба. Ако повредят жилищен имот не ми се мисли. Няма къде да се живее щото Мъск и други идиоти нямат мозък. А туй със застраховките не работи. Като и изгори дома или колата си на улицата от същата минута.

Европейците за много богати , затуй чакат по евтини модели

Ние евро психогейците ще караме тротинетки и ще пляскане педалите за благото на деменцията от бялата колиба

Е те италианските смешници още дизели купуват няма такива жалкари

Карах една Тесла. Е по-голям боклук не бях карал. Всичко е все едно с тесла дялано.:)))) Карам си нисана патфайндър и се кефя. Който иска да кара теслИ! Хахаха

Испания дава субсияда от 12 хиялди евро за MG4 electric, базовата версия излиза 18хиляди евро. Франция също за същия автомобил дава9 хиляди евро. Оригиналната цена започва от 30.400евро.

Фактът,че една батерия се зарежда часове,а един резервоар за 5мин. не е в полза на електромобилите.Ако искам да отида от София до Пловдив,ще трябва после да зареждам часове за да мога да се прибера в София.Карам си дизела и нямам намерение да го сменям засега.

А на Кире електромобилите дека са?

Карай си Рено-то тогава. Присмял се хърбел на щърбел!

Една батерия на Тесла се зарежда за 20 минути, докато изпиеш кафето и си готов.

Нисана е голямо дърво деде

САЩ и Канада паркоместа в големите градове са 60-70% за електрически автомобили, щеш ме щеш поне един такъв на семейство е задължителен вече. Глобата за неправилно паркиране е колкото резервоар бензин и няма шанс да не я платиш като в Булгаристан, след месец става двойна, а след това ти анулират книжката. Задълженията към държавата нямат давност, с банката след 5 години се отърваваш, но с държавата не можеш да се бъзикаш. В България нямате зарядни за какви електрички идва реч там?

То защото в кравария имате зарядни. Редят се опашки цяла нощ да си заредят таралсниците. Не дай си боже, нещо да се счупои, ей тогава започва цирка. 20-30-40 000 долара ремонтче и то след 2-3 месеца. Красота.

До колкото помня Хлезинки, си купили електробуси. Температурите паднали на -12, което е нормално за там и електробусите сдали багажа. Не могат да минат и половината километри, които уж трябва да минават. Забава. Е на жителите на Хелзинки не им е много забавно, защото чакали доставка на още 280 такива таралясника.

В Осло, Норвегия всички електрически автобуси спряха, предизвикаха хаос в местния трафик, защото не работят при температура под -12 градуса, а температурата беше - 20 градуса. Нов доклад от Consumer Reports установи, че електрическите превозни средства имат близо 80% повече проблеми и са „като цяло по-малко надеждни“ от конвенционалните автомобили с двигатели с вътрешно горене. Да не споменаваме за проблемите за зареждане и невъзможността да отидеш на дълга ваканция до други страни, отделен проблем е липсата на багажник. Тежестта на батериите е друг проблем. Употребявана електрическа кола е невъзможно да се продаде, затова стойността й е нула. Сметката за смяна на батерията на електрическа кола след само 70 000 мили е $30 000! При зареждане на батерията се изразходва електрическа мощност сравнима с електропотреблението на 109 къщи. Миналата година само в Ню Йорк е имало 200 пожара на елетрически превозни средства. Автомобили и електрически велосипеди експлодират на случаен принцип в алеите и гаражите. Вече навсякъде забраняват електрически автомобили в закрити паркинги, също на фериботи, защото когато пламнат не могат да се угасят. Това беше една стара новина: "Четвърти ден гори фериботът с 3783 коли в Холандия - Електрическите возила не се гасят Веднъж запалените батерии не могат да бъдат гасени с вода или дори с липса на кислород“ https://cutt.ly/fwSAzk0Z "Електромобилите са измама – ето защо" https://www.naturalnews.com/2023-02-03-electric-vehicles-are-a-scam-heres-why.html

Хора, чували ли сте за аналог на виаграта, който е 3 пъти по-ефективен и напълно безопасен на всяка възраст, а и лекува мъжки болести. Лично го тествах и сега го препоръчвам на всички, мега готино нещо е, прочетете сами какво може:------ https://da.gd/bio

.......преди края на държавните субсидии...... Ммммда като похарчите пари у Кауфландо копуваме колко на беднио немец....

електроавтомобилитетът е тотално сбъркан, както и онез, които го "въвеждат" насила. неспоособните на на/за нищо - с низките чела застанаха начело. благодарение на още по-голрмите лузъри от юдео-масонската педофилна мафия! третополовите не стават за нищо, освен да се друсат с висококачествен кокс, внасян чрез американските бази по света. Бог с нас

И цените на имотите падат хаха. Аман от платени статийки

Как да не вярваш на такова интелигентно написано мнение.

Правителството контролира сезоните за да ви накара да купувате купчина дрехи които не ви трябват. Например, продават ви сандали за лятото и после чорапи за да не ви е студено през зимата със сандали! ИЗМАМА! Долу, правителството и педофилите и неудачниците, и полицията която хваща педофилите и неудачниците!

Електричките се купуват само от завършени идиоти. Дори каращите БМВ се класират над тях.

Шегуваш се, нали? Имам Терано на 25 години, карам го само по ниви и гори, като ходя на лов и риба. Навъртял съм му 300 000, един път съм сменял водна помпа и веднъж ми сменяха някакви шарнири по предницата. Само Москвичът издържа повече, ама той пък често се чупи... Ти си карай пластмасовата еднодневка БЕЕМВЕ!

То тук денят ми почна весело. Я кажи още някоя вселенска тайна, плс.

Да живее бок!

Може и това да не е правилната статия, но искам да върна един купен на продажниците му, понеже до сега не съм доволна от възвращаемостта на инвестицията, а платих скъпо. Ако иска и купен може да се откупи сам :) И да не се прави на изненадан, че искам #fullrefund :)

Технологията която политиците избраха да замени двигателите с вътрешно горене не беше най добрата. Всичко е заради тесла, която се превърна в нещо като айфона, не е най добрият но всеки иска да го има.

Чували сме , бе! Мастика му викаме. Удряш две стотарки и ръгаш като селски бик.

Електричките определено имат място в градското шофиране , но май само толкова . Щото поне в България нямаме НИКАКВА инфраструктура и зарядни станции по пътищата . Което пък от своя страна ги прави практически неизползваеми при по-дълги пътувания . Няма да издребняваме колко се чака за пълен заряд на батерията и колко струва това . Иначе - екологичното пътуване е измислено отдавна и то се казва метан или пък пропан бутан . Нооооооооо .... покупката на такива огромни количества от синьото гориво , налива директно пари в Братска Русия , а това според новата партийна линия е лошо ! Затова бяха измислени и така наречените въглеродни емисии . Че даже и Кравите се оказаха вредни заради газовете които изпускали. Затова - купувайте безбожно скъпите електрички и псувайте . Щото НИКОЯ Държава в ЕС няма такива мощности за да ги зарежда пълноценно . За липсващата електропреносна мрежа пригодена за ток с такъв голям ампераж - няма да издребняваме ... Май все пак Ленин ще се окаже прав , за електрификацията ...

А ми в града електричките ще изместят дизелаците а извън грда влакове и самолети.Кой е луд да ходи до Германия с кола ей го полета лоу кост

Със сигурност няма да е на дизел

В Европа цената на енергията расте, следователно всички обедняваме. Откде пари за нови коли?

Всеки комплексар искаш да кажеш? А те верно са много.

Кво сте нацъкали минуси на индивидуалистка. Ми не искам да се сплотявам с колективи. И не искам сглобки. Купен, рекламата си я бива. Рекламация на хамелеона няма да правя, но в понеделник се постарай да намеря приятна изненада за мен в ccbank. :)

ти, че в момента PEPSI подменя целия си парк титове с електрическите на Тесла, да вози с тях газирана подсладена вода, което тежи ужасно! Пък за ягодите все ще го измислят някак си. Човек трябва да е пълен олигофрен да не вдява, че електричеството е неизбежното бъдеще навсякъде. Просто всяко нещо с времето си, стъпка по стъпка.

Само в България да се подмени автопарка (леки и товарни автомобили) от ДВГ на електрички са необходими ... 14 (четиринадесет) ГИГАВАТА ел.енергия и инфраструктура за зареждане която отчитайки пресечения терен на България би струвало почти половин трилион лева. Така че ще ти го кажа по-друг начин - яко пране на мръсни кинти е тази електрическа безумица. До 5 години всички крякащи зелени ще им бъде бит шута и съвсем друга песен ще пеят държавите баш промотиращи зеления идиотизъм. Знаеш ли че в Норвегия се чудят как да опазят електроните в батериите като паднат темпрературите 10 градуса под нулата? Търсят начин да топлят батериите. Ама то да ги топлиш ма с какво? С други батерии ли? А тях кой/кое ще ги топли?

Вчера гледах клип с една безкрайно дълга магистрала някъде в северните райони, с много сняг и десетки закъсали автомобили в амнитенала, 90% от тях - електромобили (температурата на въздуха, както се твърди, към момента на снимките е -20 градуса, а през нощта е падала до -40. Хората, които са се прекарали с ЕМ са масово разочаровани, защото продавачите са им обещавали едно, а се е получило съвсем друго. самите подгреватели на корпусните батерии не сработват в студа, защото и те се нуждаят от здрав акумулатор, а такъв не остава при студовете в Русия и Канада. Всяко нещо, което се прави с мотиви, свързани с омраза, води до такива абсурди. В случая омразата към Русия доведе до къде съзнавани, къде напълно несъзнавани политики срещу традиционните горива (които междупрочем са псевдоекологични, макар да се представят за обратното), ощетяващи потребителите с много ПР, основан на откровени лъжи.

Ами не си купувай сандали от некоректен търговец. Лошите момечета кои са ги знаят всички :) Затова предпочитам да съм в тон, ама в мой си стил. :)

Великият Ленин е казал: Комунизмът е съветска власт + електрификация на цялата страна. Забравил е да спомене електрическите возила, обаче. А електричество се произвежда в атомните централи. Апропо, зашо не се ориентираме директно към ядрените двигатели?

И какво си казал бе смешник.А ми едно нищо колко харчел а ми харчи нали те вози с 800км+ в час а дизела с 80 тъпак

Гледам сега рекламират една китайска сапунерка BAW Pony! Нелегално копие на BMW I3 В Китай цената в лева е около 14,000 лв, в България 34,000 лв! То бива алчност от нашенските тарикати, но това минава всякакви граници! И за другите коли е подобна картинката!

Марш за бустер - сега към тях, дават и брошури с електрически играчки.

Даже докато заредиш телефона си,доста кафета ще трябва да излокаш

Защото такива има само в фантастичните филми. На нашата планета, това ще е атомен реактор+ топлобменници+ парна турбина+ ел.генератор+ ел.двигатели. Всичко това не е толкоз трудно да го сложиш на един кораб примерно, но да го натикаш в автомобил ще е проблем.

Ел. колите са бъдещето. но то няма да е толкова скоро. За момента ел колата е предимо градска семейна кола до работа и до магазина, ако пътувате много - взимате хибрид, а ако нямате пари - карате си старата бензинка или дизел. За тежкотоварни превози дизела още дълго време ще бъде цар. За да навлязат масово ел.колите те трябва да станат по-евтини, да се измислят батерии с голям пробег и бърз заряд, да се изгради инфраструктура за зареждане и да се произвежда евтина електроенергия, най-вече от соларни панели. Всичко това няма да стане в близките 10на години. За момента по-изгодно е да си купиш един стар дизел за 3-4 К евро,

Вярно е това. Аз пък знам че слагат и разхлабителни във водата, после ти продават хапчета против диария.

Само за зарядна инфраструктура, включително централи, кабели, трафове са изчислили, че за Великобриания трябват 30 трилиона лири или 30 хиляди милиарда. В случай, че искат всички автомобили да стант електрокари. На всички с повече от 2 грама мозък, винаги им е било ясно, че това няма да стане. Целта е да премахнат автомобилите изцяло, но не могат да го кажат направо, защото ще има бунтове и го правят през смешните електрокари.