Коментари - Пазарът на електромобили отчита 20% ръст в глобалните продажби за ноември, ЕС е на друго мнение | business.dir.bg
назад

Пазарът на електромобили отчита 20% ръст в глобалните продажби за ноември, ЕС е на друго мнение

В Европа клиентите са в очакване производителите да предложат по-евтини електрически коли

Обратно в новината
| Автор : Георги Велев, 3е-news.net

Коментари - Пазарът на електромобили отчита 20% ръст в глобалните продажби за ноември, ЕС е на друго мнение | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В ЕС токът е скъп Електричките са по 100000 бона Обречена работа за снобари

да оставим настрана въпроса кой иска да кара електрокарче, ама винаги сека нова глупост на пазара отначало има ръст щото хората искат да видят кво е тва и после като разберат има спад и изчезване... въпроса тука е да се излъжат повече хора да пробват стоката преди да се е формирало мнение за нея

Електрокар е това, дето с него вдигат стоката по рафтовете на магазини като баухаус и метро. Електрическия автомобил е друго. Като колите, които си свикнал да виждаш е, само че вместо двигател на бензин или дизел, има електромотор.

На английски е електрик кар. Съкратено електрокар. А пак на английски на машините които си описал им казват електрик форк лифт. Това че ние саркастично ги пишем електрокари, и идиоти като теб не се усещат, показва кои хора са привърженици на тази простотия.

Брато твоето обяснение е малко като на чукча. Не само че двигателя не е същия, и скорости няма, и спирачките са други.... Много неща са различни. А и има повечко от един мотор.

Тук е направен списък на запалвания на електрически автобуси в Лондон, списъка е много дълъг: "Спонтанното запалване на автобуси в Лондон: Как е позволено това да се случи?" https://cutt.ly/HwSF3QK8 Проф. Едуардс също алармира за предстояща „потенциална катастрофа“ с всички мащабни места за съхранение на литиево-йонни батерии, които се появяват в Обединеното кралство, особено в слънчеви ферми. Освен това има надвиснала потенциална катастрофа в лондонския автобусен парк на Садик Хан. Към 31 март 2023 г. приблизително 56% от автобусния парк на Лондон е „щадящ околната среда“. От общ автобусен парк от 8643, в Лондон работят 3835 хибридни автобуса, 950 електрически автобуса с батерии и 20 автобуса с водородни горивни клетки.

Пълни балъци са тези с електромобилите и тепърва ще разберат недостатъците по джоба си, а и екологията ще страда все повече от рециклирането.

Пълни балъци са тези които не могат да си ги позволят .....

В момента възможно най неефективния начин да се съхранява енергия е акумулатора, тоест ако искате пропег ще ви трябва химическа енергия, хахаха, независимо от дрънканиците на хора, живеещи във фантазиите си по-надолу, хахаха

Ха ха, карам си с кеф електрокара, кефа се на динамиката и мощността, слушам си качествена музика в пълна тишина, зареждам си нощем в гаража, плащам 2-2,50 лв на 100 км, пътувам си спокойно до Гърция (и там си зареждам в къщи) и до СПА хотелите, където за гости на хотела зареждането е безплатно, паркирам си безплатно навсякъде, не плащам данък, не сменям масло, филтри и други консумативи. Пък вие си плюйте колкото искате. Като му дойде времето, ще му мисля каква да е следващата ми кола.

А времето ще дойде много скоро, но след като имаш милиони за трошене действай.

Абсолютно си прав ... форума изобилства от хора които нико не са оптивали да карат такъм автомобил и не са има ли елетрическа кола. Аз притежвам електрически коли 10 години , не мога да ги нахваля . Вярно в начлото батериите бяха по малки освен ако не искаш Тесла а аз не съм им фен ...на една i3-ka навъртях 150км без проблем . Имам БМВ iX1 и iX M60.. не бих ги сменил за нищо......

Имал си бол пари, прахосал си ги. Но може за себе си да си прав. За лятото става, ама за да стигнеш до Гърция, дори и на близките дестинации, сигурно спираш климатика, че иначе пробегът се преполовява :) И караш с максимум 100км/ч, че при по-високи скорости пробегът отново пада драстично. Ами я разкажи как отиваш на ски с електричката, че да се посмеем.

Явно нямаш никаква представа от хубави електрокари. Карам си със 140-150, с климатик или отопление, зареждам на Марикостиново еле Ямбол за 10-15 мин, докато пия кафе, не карам ски, падам си по други удоволствая, но вчера бях в Боровец, пътувах си спокойно с куатрото въпреки падналите дървета и снега, не виждам какъв ти е проблема. А относно многото пари, подобна кола с ДВГ с тази мощност и същите екстри струваие 10 бона отгоре.

И ако не слушаш правитеството ти спират електрокара по софтуерен път и Електрокара става паметник.

И къде е далаверата? за 10К евро си взимам запазено ауди а4, дизел, не ми трябва гараж или зарядна станция, а евтини части колкото искаш. Сегашното ми ауди за 7 год. съм сменял само маслото(правя го сам), филтри, гуми и 1-2 задни крушки на стоповете. Купувано е 2ра ръка. Един E-tron струва 70-80К евро нов, трябва ти и гараж - още 20-30Кевро. Опитвал ли си да продадеш ел.. кола 2ра ръка ? Цените са яко ниски, понеже никой не ги иска. Не дай си боже да ти се наложи да ходиш в сервиз извън гаранцията. А и ако стигнеш преди мен от София до Мюнхен , особено през зимата, ще ти купя едно ново. Излиза че ел. кола тябва да се купува само нова, за много пари и след 8-10год. няма да струва нищо.

Вейдър , аз по принцип си купувам само нови коли всеки 3-5 години , електрическата е единствена кола, която се задъжа по дълго и след 8 години я продадох на приятл тъй като исках нещо ново.. нищо и нямаше просто исках нещо ново, женат на моя приятел все още я кара. колата има на 200 000км. Имам и коли с ДВГ ама са бензин за дизел не искам да чувам и винаги много се чудя на всички почитатели на дизела, смърди , не върви така добре както бензиновия мотор , шумен и със нисък обхват на ползване на мотора, да не говорим за поддръжката За България перфектната кола е "Щепсъл"

Сбъркана е концепцията. Ел.колите са за града, да си ходиш на работа и до магазина, все още не стават за далечни разстояния. А градската кола си има специфични изисквания - защо например да е 5-местна щом винаги ще кара 1-2 души? Само за да е толкова голяма, че да се чудиш къде да й намериш място за паркинг, и за да заема повече улично платно ли?

Беше така до преди 5-6 години...Сега който от моите приятли седне в мойта кола иска да си купи електрическа ...и при моя зъболекар като ходих направи тест дрйв и само за това мисли ....

Основната концепция на ел. колата е да е евтино превозно средство, но в момента тя е достъпна основно за богатата средна класа. Това е маркетингов метод, познат като ''обиране на каймака'' - цените се държат високи, за да се източат парите на тези 10% от хората които могат да платят скъпо за даден продукт. Естествено това става с помощ от правителствата и техните регулаторни органи. Докато се обърне тренда, ще мине доста време. Реално погледнато, в ел. колата няма какво толкова, че да струва тези пари. Японците от Хонда и Тойота, като най-рационални и практични, изобщо не бързат да произвеждат електрички, и си залагат на хибридите.

Две трети от стойността на автомобил с ДВГ се пада на двигателя. Той е много сложен , съставен от скъпи легирани стомани , специални сплави, много скъпа изискваща голяма точност обработка. Оттук се очаква цената на автомобила да падне двойно, но западния капиталист си дърпа цената, ако може да остане същата та чак и я завишава. Батерията била скъпа. Сега е скъпа , но ще падне драстично след като започне да се прави и в Зимбабве. Производството на батерии е много лесно, а и лития вече става известно че не е толкова ограничен. Навремето така говореха за алуминия , сега стана известно че алуминия го има в пясъка и докато има пясък ще има и алуминий. Това са триковете на капитализма "Лъжи и печели" . Да но китайците стнаха трън в очите на западния капиталист, защото и при електрическите автомобили извадиха двойно и тройно по-ниски цени и то изработени по най-съвременните и модерни технологии. Така че който може да изчака поне 5-10 години, ще спестите много пари.

Да ама процесът е изпипан и отдавна автоматизиран, освен това турбината е по-проста с акумулаторен буфер превъзхожда буталата, хахаха

Грешиш, статистиката ти е от 50 години на миналия век , сега едни електрически кожени седалки за по- скъпи от мотора който е монтиран на автоматична линия 8 цилиндровия мотор на дженерал моторс струва $900 да се произведе, един от най скъпите мотори на сериен автомобил е на БМВ М3 Е92, 8 цилиндъра със индивидуални клапки на всеки цилиндър ..цена $8000.... Явно повечето драскачи във форума нямат и предства от автомбилна индустрия и всичките знания са придобити в кръчмата на чашка

Само за зарядна инфраструктура, включително централи, кабели, трафове са изчислили, че за Великобриания трябват 30 трилиона лири или 30 хиляди милиарда. В случай, че искат всички автомобили да стант електрокари. На всички с повече от 2 грама мозък, винаги им е било ясно, че това няма да стане. Целта е да премахнат автомобилите изцяло, но не могат да го кажат направо, защото ще има бунтове и го правят през смешните електрокари.

Ел. колите са бъдещето. но то няма да е толкова скоро. За момента ел колата е предимо градска семейна кола до работа и до магазина, ако пътувате много - взимате хибрид, а ако нямате пари - карате си старата бензинка или дизел. За тежкотоварни превози дизела още дълго време ще бъде цар. За да навлязат масово ел.колите те трябва да станат по-евтини, да се измислят батерии с голям пробег и бърз заряд, да се изгради инфраструктура за зареждане и да се произвежда евтина електроенергия, най-вече от соларни панели. Всичко това няма да стане в близките 10на години. За момента по-изгодно е да си купиш един стар дизел за 3-4 К евро,

НИкакви коли на бъдещето не са. По-скоро с водородни двигатели ще са колите на бъдещето. Тойота са направили пробив и вече не се съхранява водород, а вода в автомобила, което е в пъти по-безопасно. Даже преди месец шефа им излезе и каза, че спират развитието и инвестициите в електрички, защото ще предложат друго нискоемисионно решение на пазара.

И к'во, ще палят водата ли?

Е туй искам да го видя вода в резервоара. За да получиш водород от вода ти трябва повече енергия от колкото ще извлечеш после от горивната клетка. За да разбиеш молекулата на водата която е най-яката молекула в природата ти трябва ток от атомна централа, за да имаш после файда.

Гледам сега рекламират една китайска сапунерка BAW Pony! Нелегално копие на BMW I3 В Китай цената в лева е около 14,000 лв, в България 34,000 лв! То бива алчност от нашенските тарикати, но това минава всякакви граници! И за другите коли е подобна картинката!

Ти видял ли си как това копие изглежда? По-скоро прилича на боклукчийска кофа отколкото на БМВ.

Великият Ленин е казал: Комунизмът е съветска власт + електрификация на цялата страна. Забравил е да спомене електрическите возила, обаче. А електричество се произвежда в атомните централи. Апропо, зашо не се ориентираме директно към ядрените двигатели?

Защото такива има само в фантастичните филми. На нашата планета, това ще е атомен реактор+ топлобменници+ парна турбина+ ел.генератор+ ел.двигатели. Всичко това не е толкоз трудно да го сложиш на един кораб примерно, но да го натикаш в автомобил ще е проблем.

Ами започвай да учиш физика и като откриеш ядрен синтез (абсолютно екологична реакция е , без радиация ) между две по 5 стотинки, това ще бъде почти вечен двигател и ще можеш да летиш и до Марс.

Вчера гледах клип с една безкрайно дълга магистрала някъде в северните райони, с много сняг и десетки закъсали автомобили в амнитенала, 90% от тях - електромобили (температурата на въздуха, както се твърди, към момента на снимките е -20 градуса, а през нощта е падала до -40. Хората, които са се прекарали с ЕМ са масово разочаровани, защото продавачите са им обещавали едно, а се е получило съвсем друго. самите подгреватели на корпусните батерии не сработват в студа, защото и те се нуждаят от здрав акумулатор, а такъв не остава при студовете в Русия и Канада. Всяко нещо, което се прави с мотиви, свързани с омраза, води до такива абсурди. В случая омразата към Русия доведе до къде съзнавани, къде напълно несъзнавани политики срещу традиционните горива (които междупрочем са псевдоекологични, макар да се представят за обратното), ощетяващи потребителите с много ПР, основан на откровени лъжи.

В Европа цената на енергията расте, следователно всички обедняваме. Откде пари за нови коли?

А ми в града електричките ще изместят дизелаците а извън грда влакове и самолети.Кой е луд да ходи до Германия с кола ей го полета лоу кост

Марш за бустер - сега към тях, дават и брошури с електрически играчки.

Електричките определено имат място в градското шофиране , но май само толкова . Щото поне в България нямаме НИКАКВА инфраструктура и зарядни станции по пътищата . Което пък от своя страна ги прави практически неизползваеми при по-дълги пътувания . Няма да издребняваме колко се чака за пълен заряд на батерията и колко струва това . Иначе - екологичното пътуване е измислено отдавна и то се казва метан или пък пропан бутан . Нооооооооо .... покупката на такива огромни количества от синьото гориво , налива директно пари в Братска Русия , а това според новата партийна линия е лошо ! Затова бяха измислени и така наречените въглеродни емисии . Че даже и Кравите се оказаха вредни заради газовете които изпускали. Затова - купувайте безбожно скъпите електрички и псувайте . Щото НИКОЯ Държава в ЕС няма такива мощности за да ги зарежда пълноценно . За липсващата електропреносна мрежа пригодена за ток с такъв голям ампераж - няма да издребняваме ... Май все пак Ленин ще се окаже прав , за електрификацията ...

Технологията която политиците избраха да замени двигателите с вътрешно горене не беше най добрата. Всичко е заради тесла, която се превърна в нещо като айфона, не е най добрият но всеки иска да го има.

Всеки комплексар искаш да кажеш? А те верно са много.

Може и това да не е правилната статия, но искам да върна един купен на продажниците му, понеже до сега не съм доволна от възвращаемостта на инвестицията, а платих скъпо. Ако иска и купен може да се откупи сам :) И да не се прави на изненадан, че искам #fullrefund :)

Кво сте нацъкали минуси на индивидуалистка. Ми не искам да се сплотявам с колективи. И не искам сглобки. Купен, рекламата си я бива. Рекламация на хамелеона няма да правя, но в понеделник се постарай да намеря приятна изненада за мен в ccbank. :)

Електричките се купуват само от завършени идиоти. Дори каращите БМВ се класират над тях.

Правителството контролира сезоните за да ви накара да купувате купчина дрехи които не ви трябват. Например, продават ви сандали за лятото и после чорапи за да не ви е студено през зимата със сандали! ИЗМАМА! Долу, правителството и педофилите и неудачниците, и полицията която хваща педофилите и неудачниците!

То тук денят ми почна весело. Я кажи още някоя вселенска тайна, плс.

Ами не си купувай сандали от некоректен търговец. Лошите момечета кои са ги знаят всички :) Затова предпочитам да съм в тон, ама в мой си стил. :)

Вярно е това. Аз пък знам че слагат и разхлабителни във водата, после ти продават хапчета против диария.

И цените на имотите падат хаха. Аман от платени статийки

електроавтомобилитетът е тотално сбъркан, както и онез, които го "въвеждат" насила. неспоособните на на/за нищо - с низките чела застанаха начело. благодарение на още по-голрмите лузъри от юдео-масонската педофилна мафия! третополовите не стават за нищо, освен да се друсат с висококачествен кокс, внасян чрез американските бази по света. Бог с нас

Как да не вярваш на такова интелигентно написано мнение.

Да живее бок!

.......преди края на държавните субсидии...... Ммммда като похарчите пари у Кауфландо копуваме колко на беднио немец....

Хора, чували ли сте за аналог на виаграта, който е 3 пъти по-ефективен и напълно безопасен на всяка възраст, а и лекува мъжки болести. Лично го тествах и сега го препоръчвам на всички, мега готино нещо е, прочетете сами какво може:------ https://da.gd/bio

Чували сме , бе! Мастика му викаме. Удряш две стотарки и ръгаш като селски бик.

В Осло, Норвегия всички електрически автобуси спряха, предизвикаха хаос в местния трафик, защото не работят при температура под -12 градуса, а температурата беше - 20 градуса. Нов доклад от Consumer Reports установи, че електрическите превозни средства имат близо 80% повече проблеми и са „като цяло по-малко надеждни“ от конвенционалните автомобили с двигатели с вътрешно горене. Да не споменаваме за проблемите за зареждане и невъзможността да отидеш на дълга ваканция до други страни, отделен проблем е липсата на багажник. Тежестта на батериите е друг проблем. Употребявана електрическа кола е невъзможно да се продаде, затова стойността й е нула. Сметката за смяна на батерията на електрическа кола след само 70 000 мили е $30 000! При зареждане на батерията се изразходва електрическа мощност сравнима с електропотреблението на 109 къщи. Миналата година само в Ню Йорк е имало 200 пожара на елетрически превозни средства. Автомобили и електрически велосипеди експлодират на случаен принцип в алеите и гаражите. Вече навсякъде забраняват електрически автомобили в закрити паркинги, също на фериботи, защото когато пламнат не могат да се угасят. Това беше една стара новина: "Четвърти ден гори фериботът с 3783 коли в Холандия - Електрическите возила не се гасят Веднъж запалените батерии не могат да бъдат гасени с вода или дори с липса на кислород“ https://cutt.ly/fwSAzk0Z "Електромобилите са измама – ето защо" https://www.naturalnews.com/2023-02-03-electric-vehicles-are-a-scam-heres-why.html

До колкото помня Хлезинки, си купили електробуси. Температурите паднали на -12, което е нормално за там и електробусите сдали багажа. Не могат да минат и половината километри, които уж трябва да минават. Забава. Е на жителите на Хелзинки не им е много забавно, защото чакали доставка на още 280 такива таралясника.

а в Осло било, не съм запомнил добре. :-)

САЩ и Канада паркоместа в големите градове са 60-70% за електрически автомобили, щеш ме щеш поне един такъв на семейство е задължителен вече. Глобата за неправилно паркиране е колкото резервоар бензин и няма шанс да не я платиш като в Булгаристан, след месец става двойна, а след това ти анулират книжката. Задълженията към държавата нямат давност, с банката след 5 години се отърваваш, но с държавата не можеш да се бъзикаш. В България нямате зарядни за какви електрички идва реч там?

То защото в кравария имате зарядни. Редят се опашки цяла нощ да си заредят таралсниците. Не дай си боже, нещо да се счупои, ей тогава започва цирка. 20-30-40 000 долара ремонтче и то след 2-3 месеца. Красота.

А на Кире електромобилите дека са?

Фактът,че една батерия се зарежда часове,а един резервоар за 5мин. не е в полза на електромобилите.Ако искам да отида от София до Пловдив,ще трябва после да зареждам часове за да мога да се прибера в София.Карам си дизела и нямам намерение да го сменям засега.

Една батерия на Тесла се зарежда за 20 минути, докато изпиеш кафето и си готов.

Даже докато заредиш телефона си,доста кафета ще трябва да излокаш

Испания дава субсияда от 12 хиялди евро за MG4 electric, базовата версия излиза 18хиляди евро. Франция също за същия автомобил дава9 хиляди евро. Оригиналната цена започва от 30.400евро.

Карах една Тесла. Е по-голям боклук не бях карал. Всичко е все едно с тесла дялано.:)))) Карам си нисана патфайндър и се кефя. Който иска да кара теслИ! Хахаха

Карай си Рено-то тогава. Присмял се хърбел на щърбел!

Нисана е голямо дърво деде

Шегуваш се, нали? Имам Терано на 25 години, карам го само по ниви и гори, като ходя на лов и риба. Навъртял съм му 300 000, един път съм сменял водна помпа и веднъж ми сменяха някакви шарнири по предницата. Само Москвичът издържа повече, ама той пък често се чупи... Ти си карай пластмасовата еднодневка БЕЕМВЕ!

Е те италианските смешници още дизели купуват няма такива жалкари

Ние евро психогейците ще караме тротинетки и ще пляскане педалите за благото на деменцията от бялата колиба

Европейците за много богати , затуй чакат по евтини модели

Тия трябва да им забранят да паркират на по малко от 100м от сгради и други МПС-та. Един да пламне и горят после 1700 и два кораба. Ако повредят жилищен имот не ми се мисли. Няма къде да се живее щото Мъск и други идиоти нямат мозък. А туй със застраховките не работи. Като и изгори дома или колата си на улицата от същата минута.

Тълмомще има повече гориво за нас!

Мдам, дори идиотите вече се усетиха, че тая далавера с тостерите им излиза през носа :))

Глупаците още не са свършили. Очевидно малко четат и не знаят, колко струва после поддръжката. Да се молят нещо да не се разваля, че нещата са трагични. Чакат по 2-3 месеца за ремонт и получават брутални сметки.