Първият турски електромобил TOGG се готви да покори европейския пазар
Мениджър на компанията, отговарящ за производството, заяви, че миналата година заводът е произвел 20 000 коли
Обратно в новинатаКоментари - Първият турски електромобил TOGG се готви да покори европейския пазар | Бизнес.dir.bg
Коментари
Един тест драйв на чисто нов автомобил не е реален критерий. Нека се потъркалят 100к бройки 2-3 години по пътищата, да навъртят по 80-100к километра, па тогава да им туряме оценки.
Когато русите изстреляха първия човек в космоса, тогава: - турците бяха на нивото на афганистан, - жителите на Обединените арабски емирства живееха в бедност и болести, - Сингапур беше мръсна, бедна пиратска бърлога! Вижте в какво се превърнаха Турция, Емирствата и Сингапур! А сега руските фашисти са се разделили на племена укропи, московци и булбаши и вече се колят един друг като свине !
А пък ние сме ЕвроГейци
Абе европейци с комундели феодали. А колко премиери руснаци имахме мани бягай. Само русифилските партии са повече от детските градини. Добре сте си вие руските кучки в България уютно ви е питаш ли ни нас трябва да бягаме в Европа
Турция за европейските мащаби, макар да е само с 5% в Европа е голяма държава, по население и по територия. Като се управлява и добре, вижда се че има и големи икономически успехи. Тя стана и 5-та държава в света произвеждаща изтребители от 5 поколение. За разлика от Европа където навсякъде има демографски срив, в Турция е обратното което не е за подценяване. Колкото до ел.автомобилите, турците показват че в крак с времето. За Б-я, малка държава, малки възможности за голяма икономика, повече потребители отколкото производители на големи неща.
Опитите турски автомобил да пробие в Европа са от 30г ... и се провалят толкова звучно , колкото и нашите да произвеждаме автомобили ... Едно е да правиш части за коли, друго е да сглобяваш цели коли и съвсем 3то е да ги конструираш ... Та и този, почти със сигурност, ще последва съдбата на предсшествениците си ...
Батерията и компонентите така или иначе ще са от Китай, при нас поне двигателят можеше да е български ама по някакви странни обстоятелства не ни върви на автомобили - булгаррено, москвич, чавдарите, камионите мадара, грейт уол, ленд роувър, кирето щеше да ни урежда с електромобили, а те най-лесно се правят, хахаха, ирония, от българопитека нищо не става демек, поне прототип можеше да има, хахаха
Те и китайските коли щяха да покоряват европейския пазар, но на цена никак не го докарват.
За 120 хиляди евро. Волана е Порше, частите по таблото Ауди, централната конзола Мерцедес. Викам си браво бе, начи балъците в ЕУ плащат за значките бе. ХАХАХАХААА. Друго си е германецо да ти отпере премиум. А тва, че най-кадърните дизайнери на европа отдавна са в Китай не е важно. За соросроба лайно да е, ма да има етикет, който да боготвори и товари с илюзии. Тъпаци, напишете си в тубата: Мост експенсив чайнис карс. Ма глейте да сте седнали. Щото коленцата ще ви се поогънат. Турчина хитър излезе. За разлика от териториите на Посолствата, глобално.
за европейския пазар, трябва и "Гяур Едишън" да включва! :)
"Турските Тесли са много добри" - това на българки звучи смешно , но като се има предвид дЖурналистическото ниво на ДИР, е разбираемо. Ако не покори европейския пазар, то руския му е в кърпа вързан, но има вода да изтече дотогава.
Могат, правят. Колко там е китайско, колко турско е несъществено. Факта че производство на автомобил вече е достъпно за всеки който може да събере кадърни инженери и работници. И това не е удивително, вече 100 години как съществуат ДВГ и електромотори. Няма нещо принципно ново последните 100г - мотор, колела и кутия на която това всичко се закрепва.
"Ага Ефенди Турбо" по ще му отива като наименование!
какъв ТОГ - това е италианско производство, доставя се от Италия с кораби за Турция