Обезщетенията се увеличават и нама как автозастраховките да са евтини
Председателят на УС на Асоциацията на българските застрахователи Константин Велев отбеляза факторите, които влияят на цените. Основното, което българите застраховат, е колата, едва след това имуществото, живота и т.н.
Обратно в новинатаКоментари - Обезщетенията се увеличават и нама как автозастраховките да са евтини | Бизнес.dir.bg
Коментари
Този е открил топлата вода. Нали застраховката за автомобилите е задължителна, а другите не са. Много ясно, че задължителните застраховки ще са най-разпространени.
Ако си бяхте написали домашното, щяхте да знаете че застраховката живот е задължителна при сключване на ипотека.
Абе, Константине! Разбира се, че основно за гражданска плащат гражданите нали е задължителна. Мислиш, че искат да пълнят мафиотските ви гуши ли.
Въведете бонус-малус, така примерните шофьори щез започнат да плащат по-малко. Освен това на Запад застрахователите вече слагат тахографи в колите и вноската се определя на база на данните вътре - агресивно каране, висока скорост и т.н.
На запад определящо е също и адреса. Къде се паркира на улицата, пред къщата, в гараж.... Кой квартал.... Внимавай какво си пожелаваш.
Задължително си купуваш билетче в метрото. Незадължително е шишето ракия. Е, за кое отиват повече, за билетчета или за ракията...
Как така да не може? Може спокойно да се ограничи размера на щетите, които се покриват. ГО все пак е задължителна "социална" осигуровка, а не източник на финансиранр на ултра скъпи щети. Идеята на ГО не е да покрива тотал щети на безумни шофьори, нито на девиантни ултраскъпи возила или друго. ГО трябва да покрива щети от нормална употреба на автомобил. Луксозните крайни случаи не трябва да се покриват от ГО.
Бонус малуса е лошо решение. На практика, добрите шофьори нямат нужда от застраховка, а пък за лошите ще е толкова скъпа, че те просто няма да си я купуват. Сети се за шофьорите без книжки.. Хубаво е да има елемент на бонус малус, но не трябва да е водещ.