Коментари - Новите влакове – заложник на КЗК и ВАС или на политическата криза? | business.dir.bg
назад

Новите влакове – заложник на КЗК и ВАС или на политическата криза?

Обществената поръчка за 35-те мотриси, финансирана със средства по НПВУ, е добра илюстрация на веригата от действия и ролята на държавата и институциите

Обратно в новината
| Редактор: Петя Георгиева*, Теодор Недев*, Институт за пазарна икономика

Коментари - Новите влакове – заложник на КЗК и ВАС или на политическата криза? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

авторката е некомпетентна и е писала без да мисли! Държава и рпавителство са две различни неща. Но когато правителството е съставено от некомпетентни и зависими лица, се получава това, което става в БДЖ! Открай време е ясно, че едни алчни престъпници искат да го заграбят, като започнаха от товарни превози!!!

Алчни са, затова не вървят търговете, ако не могат да откраднат пари, или спират процевдурата или въобще не се занимават да я пускат и после уж сме "губели" пари по евро програмите. Губим ги само защото не е можело да се краде, това е положението.

Вижте сараите на бившите транспортни министри и ще разберете защо БДЖ е на това "дередже"

Всичко е грозно надраскано със спрей.

И като обявяваме поръчки за мотриси дето ще се движат със 160 или 200 км/ч, има ли някъде карта на ж.п. мрежа, която да показва в кой участък от нея с каква скорост може да се движи влака? И не е ли редно първо да се оправи (подготви) инфраструктурата за такива скорости, пък после да се купуват мотриси и вагони?

Подробна карта на наличната железоп. мрежа с максим. допустим. скорости за движ-е може би все още не е публикувана, но в официалн. сайт на национ. комп-я железопътна инфраструктура: начало -> референтен документ -> референт. докум-т на жп мрежа 2023 - 2024 год., валиден от 10.12.2023 до 14.12.2024 състоящ се от 11 таблични пи ди еф формат страници, всяка от които разделена на междугария едно след друго и на максим. скорости във всяко едно от тях, живи + здрави

Ето Ви, към предния ми коментар, максимално допустим. скор-ти за бързи влакове валиден от 10.12.2023 до 07.12.2024 включит.: Димитровград (гранична сръбска гара, предното ѝ име е Цариброд) - Калотина-запад 80 км/ч, Калотина-запад - Алдомировци 70 км/ч, Алдомировци - Костинброд 60 км/ч, Костинброд - Волуяк 80 км/ч, Волуяк - центр. гара София 70 км/ч, центр. гара София - Подуяне 40 км/ч, Подуяне - Искър 50 км/ч, Искър - Казичене 80 км/ч, Казичене - Елин Пелин 60 км/ч, Елин Пелин - Побит Камък 80 км/ч, Побит Камък - Вакарел 65 км/ч, Вакарел - Немирово 80 км/ч, Немирово - Септември 60 км/ч, Септември - Пловдив 160 км/ч, Пловдив - Пловдив-разпределит. 80 км/ч, Пловдив-разпределит. - Крумово 40 км/ч, Крумово - Свиленград 160 км/ч, Септември - Варвара 50 км/ч, Варвара -Костандово 30 км/ч, Костандово - Велинград-юг 40 км/ч, Велинград-юг - Св. Петка 35 км/ч, Св. Петка - Аврамово 30 км/ч, Аврамово - Черна Места 35 км/ч, Черна Места - Белица 35 км/ч, Белица - Разлог 40 км/ч, Разлог - Добринище 45 км/ч, Стамболийски - Кричим 70 км/ч, Кричим - Брацигово 60 км/ч, Брацигово - Пещера 40 км/ч, Крумово - Асеновгррад 80 км/ч, София - София-север 60 км/ч, София-север - Илиянци 70 км/ч, Илиянци - Кумарица 120 км/ч, Кумарица - Курило 100 км/ч, Курило - Лютиброд 70 км/ч, Лютиброд - Мездра-юг 80 км/ч, Мездра-юг - Кунино 130 км/ч, Кунино - Хумата 100 км/ч, Хумата - Ясен 110 км/ч, Ясен - Плевен-запад 95 км/ч, Плевен-запад - Плевен 75 км/ч, Плевен - Бутово 120 км/ч, Бутово - Ресен 130 км/ч, Ресен - Поликраище 85 км/ч, Поликраище - Горна Оряховица 105 км/ч, Горна Оряховица - Джулюница 110 км/ч, Джулюница - Асеново 100 км/ч, Асеново - Попово 80 км/ч, Попово - Караджата 90 км/ч, Караджата - Калугерица 100 км/ч, Калугерица - Каспичан 80 км/ч, Каспичан - Невша 120 км/ч, Невша - Солна мина 80 км/ч, Солна мина - Синдел 60 км/ч, Синдел - Белослав 100 км/ч, Белослав - Езерово 80 км/ч, Езерово - Варна 90 км/ч, Ясен - Сомовит 75 км/ч, Сомовит - Черквица 50 км/ч,Свищов - Морава 75 км/ч, живи + здрави

Данни, валидни декември 2023 - декември 2024, за максим. допуст. влакови скорости: Филипово - Баня - Карлово: Калояново - Филипово 100 км/ч, Долна махала - Калояново 85 км/ч, Долна Махала - Иван Вазово и Баня - Дъбене 90 км/ч, Дъбене - Карлово и Баня - Иван Вазово, и Любеново-предавателна - Симеоновград 60 км/ч, Бели извор - Мездра 90 км/ч, Бели извор - Криводол - Ракево и Бойчиновци - Мърчево 80 км/ч, Воднянци - Дреновец и Бойчиновци - Ракево, и Габровница - Мърчево, и Брусарци - Дреновец, и Димово - Видин 70 км/ч, живи + здрави

35 години само се работи в направление на това - ДА СЕ СЪСИПЕ железницата и това на държавно ниво с частни интереси. Бяхме на първо място в Европа по електрификация на ЖП транспорта по времето на гадният социализъм. Средната скорост на движение по железопътната мрежа беше двойно по-висока, пак по времето на гадният социализъм. Имаше хора които искаха да работят в железницата и беше престижно да се работи в нея. В началото на демокрацията, трудовите възнаграждения в ЖП транспорта бяха на шесто място в България. За цели семейства беше традиция да се работи в железницата и работещите искаха да работят в нея с желание, а сега няма такива. Сега, вече 35 години "свобода и демокрация" в условията на див капитализъм, дори, почти липсват училища за млади кадри свързани с ЖП транспорта. При все, че има ОГРОМНИ изисквания относно познаването на огромен набор от нормативни документи, има всяка година изпити от най-различно естество, включително и медицински, психологически и такива по техника на безопасност и охрана на труда, но заплатите са мнооооого под средните за страна. Касиерка в магазин получава много по-вече от машинист, ръководител движение или диспечер в ЖП транспорта. Как да привлечеш някой млад да работи в железницата с такава заплата? Нали трябва и семейство да издържа? Нали е млад и му си поживява от време - на време.? Нали и той ще иска да има пари на дрога и за коври. Това последното е само за информация какво ги интересува младите дихатели на България, държавата на абсурдите. Ако не са парите за клас, за отработени години, дори и тия по-възрастните няма да стоят в железницата, щото без тази сума няма да може да се покрие дори и основната си заплата. След 35 години не може да се достигне нивото на качество, сигурност и безопасност в железопътният транспорт в сравнение с времето на гадният социализъм.... Всички тия неща, както и мноооого други, никой не ги отразява като основни факти за проблемите в железницата....

обаче има едни други 35 мутри и мутреси, дето оплескаха нещата в БДЖ

Малоумници, радев вкара толкова интрига и уби и малкия напредък койтонправехме

По рождение ли си малоумен ?!?

е, да, от Иван Вазов, Йордан Йовков или Елин Пелин няма как да е написан

От беден и недоразвит Тибет. Е, от няколко години си имат скоростен влак с трасе 3000км. При техният терен, на тяхната височина. А у плоска България, част от златният милиард, влакове дори няма, а ако има са разбити, самозапалват се и в някои случаи с колело ще стигнеш по-бързо. Дерзайте!

Е как ще мине тази сделка като в нея го няма Шиши,няма как да стане без него.

може да тегли сам цяла влакова композиция поне на 100 метра

Типичен пример за това, че запетайкаджии работа не вършат, хахаха, юристи и дъравжни служители визирам. Освен това проблемът е в релсовия път и трагичното му състояние и нуждата от развитието му. А по отношение на вагоните, произвеждаха се в Дряново и Бургас, къде са заводите? Локомотиви има достатъчно, за нуждите на БДЖ, хахаха

Гвоздейката направи милионите комисион. Островитянин вече.

Бойко ги плати. Никого не попита дали са съвместими с трасета, релси, локомотиви. Важното е единствено бързичко да си прибере комисионата, защото знаеше че му са възпалени трите менискуса. Сега непитаните да се оправят. Хората са свикнали да бутат и влачат. Данъкоплатците ще плащат.

Нищо не се споменва за профилактика на старите жп трасета, а това е по-важното което изисква повече време.

А старите жп линии кога. Заради тях е всичко.

цитат " бл бла..младши изследовател в Института за пазарна икономика." Няма такъв институт няма никаква научност има Фондация блблаа. като скривате Винаги Фондация претендирате з а научност а то шарлатания поръчкова.