Коментари - Новите влакове – заложник на КЗК и ВАС или на политическата криза? | business.dir.bg
назад

Новите влакове – заложник на КЗК и ВАС или на политическата криза?

Обществената поръчка за 35-те мотриси, финансирана със средства по НПВУ, е добра илюстрация на веригата от действия и ролята на държавата и институциите

Обратно в новината
| Редактор: Петя Георгиева*, Теодор Недев*, Институт за пазарна икономика

Коментари - Новите влакове – заложник на КЗК и ВАС или на политическата криза? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

цитат " бл бла..младши изследовател в Института за пазарна икономика." Няма такъв институт няма никаква научност има Фондация блблаа. като скривате Винаги Фондация претендирате з а научност а то шарлатания поръчкова.

А старите жп линии кога. Заради тях е всичко.

Нищо не се споменва за профилактика на старите жп трасета, а това е по-важното което изисква повече време.

Бойко ги плати. Никого не попита дали са съвместими с трасета, релси, локомотиви. Важното е единствено бързичко да си прибере комисионата, защото знаеше че му са възпалени трите менискуса. Сега непитаните да се оправят. Хората са свикнали да бутат и влачат. Данъкоплатците ще плащат.

Гвоздейката направи милионите комисион. Островитянин вече.

Типичен пример за това, че запетайкаджии работа не вършат, хахаха, юристи и дъравжни служители визирам. Освен това проблемът е в релсовия път и трагичното му състояние и нуждата от развитието му. А по отношение на вагоните, произвеждаха се в Дряново и Бургас, къде са заводите? Локомотиви има достатъчно, за нуждите на БДЖ, хахаха

Е как ще мине тази сделка като в нея го няма Шиши,няма как да стане без него.

От беден и недоразвит Тибет. Е, от няколко години си имат скоростен влак с трасе 3000км. При техният терен, на тяхната височина. А у плоска България, част от златният милиард, влакове дори няма, а ако има са разбити, самозапалват се и в някои случаи с колело ще стигнеш по-бързо. Дерзайте!

е, да, от Иван Вазов, Йордан Йовков или Елин Пелин няма как да е написан

може да тегли сам цяла влакова композиция поне на 100 метра

Малоумници, радев вкара толкова интрига и уби и малкия напредък койтонправехме

обаче има едни други 35 мутри и мутреси, дето оплескаха нещата в БДЖ

35 години само се работи в направление на това - ДА СЕ СЪСИПЕ железницата и това на държавно ниво с частни интереси. Бяхме на първо място в Европа по електрификация на ЖП транспорта по времето на гадният социализъм. Средната скорост на движение по железопътната мрежа беше двойно по-висока, пак по времето на гадният социализъм. Имаше хора които искаха да работят в железницата и беше престижно да се работи в нея. В началото на демокрацията, трудовите възнаграждения в ЖП транспорта бяха на шесто място в България. За цели семейства беше традиция да се работи в железницата и работещите искаха да работят в нея с желание, а сега няма такива. Сега, вече 35 години "свобода и демокрация" в условията на див капитализъм, дори, почти липсват училища за млади кадри свързани с ЖП транспорта. При все, че има ОГРОМНИ изисквания относно познаването на огромен набор от нормативни документи, има всяка година изпити от най-различно естество, включително и медицински, психологически и такива по техника на безопасност и охрана на труда, но заплатите са мнооооого под средните за страна. Касиерка в магазин получава много по-вече от машинист, ръководител движение или диспечер в ЖП транспорта. Как да привлечеш някой млад да работи в железницата с такава заплата? Нали трябва и семейство да издържа? Нали е млад и му си поживява от време - на време.? Нали и той ще иска да има пари на дрога и за коври. Това последното е само за информация какво ги интересува младите дихатели на България, държавата на абсурдите. Ако не са парите за клас, за отработени години, дори и тия по-възрастните няма да стоят в железницата, щото без тази сума няма да може да се покрие дори и основната си заплата. След 35 години не може да се достигне нивото на качество, сигурност и безопасност в железопътният транспорт в сравнение с времето на гадният социализъм.... Всички тия неща, както и мноооого други, никой не ги отразява като основни факти за проблемите в железницата....

От 01.01.2002 година, БДЖ беше разкостено и разделено на множество поделения, от където тръгнаха и основните проблеми както цяло. Основните бяха БДЖ Товарни и Пътнически превози и НК "ЖИ". В случая железният път е на НК "ЖИ".

И като обявяваме поръчки за мотриси дето ще се движат със 160 или 200 км/ч, има ли някъде карта на ж.п. мрежа, която да показва в кой участък от нея с каква скорост може да се движи влака? И не е ли редно първо да се оправи (подготви) инфраструктурата за такива скорости, пък после да се купуват мотриси и вагони?

Подробна карта на наличната железоп. мрежа с максим. допустим. скорости за движ-е може би все още не е публикувана, но в официалн. сайт на национ. комп-я железопътна инфраструктура: начало -> референтен документ -> референт. докум-т на жп мрежа 2023 - 2024 год., валиден от 10.12.2023 до 14.12.2024 състоящ се от 11 таблични пи ди еф формат страници, всяка от които разделена на междугария едно след друго и на максим. скорости във всяко едно от тях, живи + здрави

Всичко е грозно надраскано със спрей.

Алчни са, затова не вървят търговете, ако не могат да откраднат пари, или спират процевдурата или въобще не се занимават да я пускат и после уж сме "губели" пари по евро програмите. Губим ги само защото не е можело да се краде, това е положението.

Ето Ви, към предния ми коментар, максимално допустим. скор-ти за бързи влакове валиден от 10.12.2023 до 07.12.2024 включит.: Димитровград (гранична сръбска гара, предното ѝ име е Цариброд) - Калотина-запад 80 км/ч, Калотина-запад - Алдомировци 70 км/ч, Алдомировци - Костинброд 60 км/ч, Костинброд - Волуяк 80 км/ч, Волуяк - центр. гара София 70 км/ч, центр. гара София - Подуяне 40 км/ч, Подуяне - Искър 50 км/ч, Искър - Казичене 80 км/ч, Казичене - Елин Пелин 60 км/ч, Елин Пелин - Побит Камък 80 км/ч, Побит Камък - Вакарел 65 км/ч, Вакарел - Немирово 80 км/ч, Немирово - Септември 60 км/ч, Септември - Пловдив 160 км/ч, Пловдив - Пловдив-разпределит. 80 км/ч, Пловдив-разпределит. - Крумово 40 км/ч, Крумово - Свиленград 160 км/ч, Септември - Варвара 50 км/ч, Варвара -Костандово 30 км/ч, Костандово - Велинград-юг 40 км/ч, Велинград-юг - Св. Петка 35 км/ч, Св. Петка - Аврамово 30 км/ч, Аврамово - Черна Места 35 км/ч, Черна Места - Белица 35 км/ч, Белица - Разлог 40 км/ч, Разлог - Добринище 45 км/ч, Стамболийски - Кричим 70 км/ч, Кричим - Брацигово 60 км/ч, Брацигово - Пещера 40 км/ч, Крумово - Асеновгррад 80 км/ч, София - София-север 60 км/ч, София-север - Илиянци 70 км/ч, Илиянци - Кумарица 120 км/ч, Кумарица - Курило 100 км/ч, Курило - Лютиброд 70 км/ч, Лютиброд - Мездра-юг 80 км/ч, Мездра-юг - Кунино 130 км/ч, Кунино - Хумата 100 км/ч, Хумата - Ясен 110 км/ч, Ясен - Плевен-запад 95 км/ч, Плевен-запад - Плевен 75 км/ч, Плевен - Бутово 120 км/ч, Бутово - Ресен 130 км/ч, Ресен - Поликраище 85 км/ч, Поликраище - Горна Оряховица 105 км/ч, Горна Оряховица - Джулюница 110 км/ч, Джулюница - Асеново 100 км/ч, Асеново - Попово 80 км/ч, Попово - Караджата 90 км/ч, Караджата - Калугерица 100 км/ч, Калугерица - Каспичан 80 км/ч, Каспичан - Невша 120 км/ч, Невша - Солна мина 80 км/ч, Солна мина - Синдел 60 км/ч, Синдел - Белослав 100 км/ч, Белослав - Езерово 80 км/ч, Езерово - Варна 90 км/ч, Ясен - Сомовит 75 км/ч, Сомовит - Черквица 50 км/ч,Свищов - Морава 75 км/ч, живи + здрави

Вижте сараите на бившите транспортни министри и ще разберете защо БДЖ е на това "дередже"

Данни, валидни декември 2023 - декември 2024, за максим. допуст. влакови скорости: Филипово - Баня - Карлово: Калояново - Филипово 100 км/ч, Долна махала - Калояново 85 км/ч, Долна Махала - Иван Вазово и Баня - Дъбене 90 км/ч, Дъбене - Карлово и Баня - Иван Вазово, и Любеново-предавателна - Симеоновград 60 км/ч, Бели извор - Мездра 90 км/ч, Бели извор - Криводол - Ракево и Бойчиновци - Мърчево 80 км/ч, Воднянци - Дреновец и Бойчиновци - Ракево, и Габровница - Мърчево, и Брусарци - Дреновец, и Димово - Видин 70 км/ч, живи + здрави

авторката е некомпетентна и е писала без да мисли! Държава и рпавителство са две различни неща. Но когато правителството е съставено от некомпетентни и зависими лица, се получава това, което става в БДЖ! Открай време е ясно, че едни алчни престъпници искат да го заграбят, като започнаха от товарни превози!!!

По рождение ли си малоумен ?!?