Лидл България спечели първото място в категорията "Най-добър работодател - FMCG" на Career Show Awards 2024. За втора поредна година устойчивите усилия на смарт ритейлъра за цялостна грижа към служителите, иновации в привличането на таланти и интегриране на младите хора на пазара на труда, му отреждат призовото първо място в тази категория. Жури от експерти и професионалисти с дългогодишен опит присъди общо осем награди на Лидл България за отличими практики и проекти в сферата на човешките ресурси и корпоративната социална отговорност.

"Всяко наше постижение се дължи на постоянния ни стремеж да ставаме по-добри в името на #teamlidl. Непрестанно развиваме и обогатяваме работодателските ни практики, защото знаем, че носим отговорност не само пред нашите повече от 4000 служители, но и пред обществото. Признанието "Най-добър работодател - FMCG", което получихме и тази година, показва устойчиви усилия и ясна стратегия. И занапред ще продължаваме да се водим от желанието да бъдем сред онези добри примери, зад които стоят истински действия и видими резултати", споделя Катерина Шопова, директор "Човешки ресурси" в Лидл България.

снимка: LIDL

Пилотният проект за обратно приемане на пластмасови бутилки и кенове, чието начало компанията даде през март миналата година, и най-мащабната ѝ социално отговорна програма "Ти и Lidl за нашето утре", получиха злато в категориите "Зелени практики" и "Инициатива за устойчиво развитие".

Образователният проект "Уменията на 21-ви век", в рамките на който смарт ритейлърът провежда вътрешни обучения с фокус развиване на ключови професионални и личностни умения сред служителите, взе сребърния приз в категорията "Иновации в обучението на служители". Вдъхновен от този проект, видеокастът "Уменията на 21-ви век", който вече наброява 8 епизода, бе награден със сребро за "Създаване на нов продукт".

Лидл България е в топ три на победителите и в категория "Стратегия за толерантност и приобщаване", с бронз за своята програма "Lidl Палитра", насочена както към развитието на граждански компетенции в служителите и приобщаваща култура в организацията, така и към устойчиви партньорства с образователни институции и неправителствени организации. С нея веригата подпомага пълноценната интеграция в пазара на труда на различни социални групи и работи активно за подобряване на цялостното разбиране в обществото за ползите от приобщаващите политики.

Работодателските практики на Lidl за развитие на младите хора в страната, на политики за разнообразие и приобщаване, надграждане на личните компетенции, иновации и доброволчество, са сред отличените в категория "Стратегия за работодателска марка". Финалът на програмата "Скаути на работа", която развива и подобрява познанията на служителите по социални и граждански теми, се отличи в категория "Събитие за ангажиране на служителите", като грабна бронзов приз.

Career Show Awards e ежегоден конкурс, който отличава най-добрите практики в работодателската марка и привличането, задържането и развитието на служителите. С получените отличия Лидл България затвърждава своите водещи позиции като работодател в сектора на бързооборотните стоки. През 2024 г., за пета поредна година, Лидл България е ТОП работодател за България и Европа според водещата международна организация TOP Employers Institute.

Съдържание на: Lidl