Комитова: Опитваме се да разширим обхвата на тол системата
Обсъжда се и увеличаване на размера на таксите за тежкотоварни автомобили, обясни регионалният министър
Обратно в новинатаКоментари - Комитова: Опитваме се да разширим обхвата на тол системата | Бизнес.dir.bg
Коментари
Като има тол система не трябва да има венетки. ако венетките останат да са само за всички МПС без леки коли.
Браво на Комитова. Бойко намали два пъти обхвата на пътищата след като му ревнаха под прозореца. Но тол системата и на отпадналите пътища вече беше изградена.
Най-накрая нещо умно!Камионите рушат най-много,а плащат най-малко. Ние сме единствената държава в света,където колите плащат масрафа на камионите и автобусите!
че то в България има ли балъци да плащат този нелегален рекет елате в ЮАР да видите чудо евреите една камара пра набутаха в тази простотия и не могат да си върнат даже и 10%от инвестициите няколко години маймуните пари не дават и сега тези викнкели стоят като паметници на глупста може би трябва да вземеме пример от негрите в южна африка пари за винетки, годишен данък от всеки литър безин отиват пари към пътния фонд е колко още може да носи нормален данакоплатец в тази бедна държава докога масови протести и народа с флексовете да ги нарежат за скрап мисля че това ще е добър урок за такива душмани
Това с разширяване на тола точно сеге не е уместно. Горивото и без това лети нагоре, тия камиони харчат много. Транспортта ще се оскъпи, а от там и продуктите. Фалират производители, ще фалирате и транспортта, по време на криза така цени не се вдигат, умишлено.
ми то и сега се взима от транзита! Въпроса е контрола какво прави, ако някой си мисле да не плаща.
Аааааа, дойдохте ли до истината. Защото миналата година като я внедряваха - Корнела и Радев Изявлението ореваха света, даже се опитаха да спрат цялата система и накрая Баце клекна на по-малкия обхват и по-ниските такси. Сега, изведнъж, се сетиха, че то в цивилизованият свят така се случват нещата - ТОЛ системата поддържа пътната мрежа, а най-голям дял се пада на тежкотоварните...
напротив, откакто се спряха винетките за камиони, разходите на месец са 5 пъти отгоре, смятай за година колко се плаща.
Консултантите по проекта да върнат парите като сега не се събират пари а са излъгали че ще събират по 1милиард. ЕК също е виновна тя нареди да има тол такси -
Това са пълни глупости! След пускането на ТОЛ-а приходите от него от товарните автомобили са едва 30% от пруходите на АПИ. Тоест леките автомобили плащат 70% от пътущата, а реално се рушат и амортизират основно от тежкотоварните! Отделно, че банкянския клекна и важни трасета изобщо не влизат в тола! Дърварите и зърнарите (жената на банкянския) не плащат нито лев тол!
На тая система, дето само глобите не можете да ѝ обработите ли? Къде са Баце милиардите?!?
Виолетка е едно от най-трагичните министерски недоразумения. от турското робство насам Проста, неподготвена, арогантна и със самочувствие. Каквото може да спре, затрие и досъсипе ще го направи и никога няма да си признае колко е несъстоятелна. Любимите й думи и изрази са: "не", "не може", "другите" и от този сорт. Ако кабинетът или този, дето го е назначил, рухнат, основната заслуга ще е нейна и на здравното недоразумение.
Опитваме се, обмисляме??? Г-жа, вие сте министър не да се опитвате и да обмисляте, а да действате и да правите! Айде вземете да направите нещо най-накрая, защото 6 месеца само разнасяте листчета и се разхождате по телевизионните студиа!
EС не е нареждал нищо ... всяка държава си решава как и дали да има платена пътна мрежа. В Германия е с данъците на местните изцяло, в някой държави - тол, в други - винетки ...
Не консултантите намалиха предизборно цени и обхват на системата. Прочети кой го направи! В Унгария със същата система имат 900млн € приходи.
2000 камиона х 200км х 0.50лв х 365дни = 73 000 000лв Толкова вероятно губи България от транзитен трафик Турция - Русе през проход на Републиката, само от нетаксуваните сега участъци. Толкова се натоварват българските данъкоплатци заради неадекватни цени и обхват само от ”турският” транзит през Русе.