Комитова: Опитваме се да разширим обхвата на тол системата
Обсъжда се и увеличаване на размера на таксите за тежкотоварни автомобили, обясни регионалният министър
Обратно в новинатаКоментари - Комитова: Опитваме се да разширим обхвата на тол системата | Бизнес.dir.bg
Коментари
Ришкия проход също не е в обхвата на ТОЛ системата. Движението е претоварено от ТИРове.Пет -шест години след основния ремонт пътя пак е в лошо състояние.
2000 камиона х 200км х 0.50лв х 365дни = 73 000 000лв Толкова вероятно губи България от транзитен трафик Турция - Русе през проход на Републиката, само от нетаксуваните сега участъци. Толкова се натоварват българските данъкоплатци заради неадекватни цени и обхват само от ”турският” транзит през Русе.
Опитваме се, обмисляме??? Г-жа, вие сте министър не да се опитвате и да обмисляте, а да действате и да правите! Айде вземете да направите нещо най-накрая, защото 6 месеца само разнасяте листчета и се разхождате по телевизионните студиа!
Виолетка е едно от най-трагичните министерски недоразумения. от турското робство насам Проста, неподготвена, арогантна и със самочувствие. Каквото може да спре, затрие и досъсипе ще го направи и никога няма да си признае колко е несъстоятелна. Любимите й думи и изрази са: "не", "не може", "другите" и от този сорт. Ако кабинетът или този, дето го е назначил, рухнат, основната заслуга ще е нейна и на здравното недоразумение.
На тая система, дето само глобите не можете да ѝ обработите ли? Къде са Баце милиардите?!?
Консултантите по проекта да върнат парите като сега не се събират пари а са излъгали че ще събират по 1милиард. ЕК също е виновна тя нареди да има тол такси -
EС не е нареждал нищо ... всяка държава си решава как и дали да има платена пътна мрежа. В Германия е с данъците на местните изцяло, в някой държави - тол, в други - винетки ...
Аааааа, дойдохте ли до истината. Защото миналата година като я внедряваха - Корнела и Радев Изявлението ореваха света, даже се опитаха да спрат цялата система и накрая Баце клекна на по-малкия обхват и по-ниските такси. Сега, изведнъж, се сетиха, че то в цивилизованият свят така се случват нещата - ТОЛ системата поддържа пътната мрежа, а най-голям дял се пада на тежкотоварните...
Това с разширяване на тола точно сеге не е уместно. Горивото и без това лети нагоре, тия камиони харчат много. Транспортта ще се оскъпи, а от там и продуктите. Фалират производители, ще фалирате и транспортта, по време на криза така цени не се вдигат, умишлено.
че то в България има ли балъци да плащат този нелегален рекет елате в ЮАР да видите чудо евреите една камара пра набутаха в тази простотия и не могат да си върнат даже и 10%от инвестициите няколко години маймуните пари не дават и сега тези викнкели стоят като паметници на глупста може би трябва да вземеме пример от негрите в южна африка пари за винетки, годишен данък от всеки литър безин отиват пари към пътния фонд е колко още може да носи нормален данакоплатец в тази бедна държава докога масови протести и народа с флексовете да ги нарежат за скрап мисля че това ще е добър урок за такива душмани
Ще можем да взимамепари от транзита.Браво!
Най-накрая нещо умно!Камионите рушат най-много,а плащат най-малко. Ние сме единствената държава в света,където колите плащат масрафа на камионите и автобусите!
напротив, откакто се спряха винетките за камиони, разходите на месец са 5 пъти отгоре, смятай за година колко се плаща.
Това са пълни глупости! След пускането на ТОЛ-а приходите от него от товарните автомобили са едва 30% от пруходите на АПИ. Тоест леките автомобили плащат 70% от пътущата, а реално се рушат и амортизират основно от тежкотоварните! Отделно, че банкянския клекна и важни трасета изобщо не влизат в тола! Дърварите и зърнарите (жената на банкянския) не плащат нито лев тол!
Браво на Комитова. Бойко намали два пъти обхвата на пътищата след като му ревнаха под прозореца. Но тол системата и на отпадналите пътища вече беше изградена.
Като има тол система не трябва да има венетки. ако венетките останат да са само за всички МПС без леки коли.